wojtmen Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Czy jesli umowa przeszła na czas nieokreślony to jaki jest okres wypowiedzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Jeśli dostałeś już korespondencję informująca o zmianie zapisów umownych dotyczących okresu dodatkowego i okresu wypowiedzenia, to masz jednomiesięczny okres wypowiedzenia. W przeciwnym wypadku 3-miesięczny dla umów zawartych przed 27 marca 2014r. lub 2-miesięczny dla umów zawartych od 27 marca 2014r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek. Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 A ta korespondencja to sukcesywnie przychodzi do wszystkich, czy przeznaczona jest dla wybranych abonentów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Sukcesywnie. W poprzednim tygodniu poszło 165tys., w tym tygodniu znowu 165tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Ja dostałem naraz 7 kopert z powyższą korespondencją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Skoro masz tyle zobowiązań, to czemu się dziwisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SweetTV Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Witam. Każdy może miec tą platformę czy jest jak w ncplus z umową? Kolega chce ale nie wie czy nie odmówią mu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 A ta korespondencja to sukcesywnie przychodzi do wszystkich, czy przeznaczona jest dla wybranych abonentów? Sukcesywnie. W poprzednim tygodniu poszło 165tys., w tym tygodniu znowu 165tys. Ja dziś to dostałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalek6000 Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Witam. Posiadam dekoder HD3000 na własność, obecnie prepaid. Czy jest możliwość zawarcia umowy na ten sprzęt na pakiet Familijny Max HD? Jeśli tak to na ile miesięcy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Tak, ofert szukaj w wątku z ofertami dla obecnych abonentów. Następnie zadzwoń do CP lub napisz przez ICOK w zakładce z ofertami dla Ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Witam. Przedłużyłem przez telefon umowę z CP 17.12.2014. Warunki umowy zapisane w domu na karteczce. Umowa papierowa przychodzi 15.01.2015. Po trzech miesiącach opłata wzrasta o 10 zl. Telefon do CP okazuje się że 10 zł to Multiroom o której to opłacie na pewno nie było mowy przy przedłużaniu umowy. Złozona reklamacja. I teraz pytanie. Przyznano komuś racje po odsłuchaniu nagranej rozmowy że konsultant mówił co innego a co innego przyszło na papierze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telewidz85 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Dzisiaj byłem w salonie APS z pytaniem czy mogę wymienić dekoder sd na hd bez przedłużenia umowy. Okazało się, że nie. Facet twierdził że nie da się tego zrobić bez przedłużenia. Jednak tutaj piszą co innego https://satkurier.pl/news/104717/cyfrowy ... na-hd.html Koleś zaproponował mi standardową oferte, czyli multiroom 9 miesięcy w cenie 39.90 a potem 10 zł więcej. Jak to więc jest? Mam teraz jedną umowę na dwa dekodery. Ten główny jest hd5000 z pakietem familijnym za 39.90, na drugim dekoderze jest pakiet mini sd za 5 zł. Dzisiaj też dzwoniła jakaś babka z CP i proponowała wymianę tego dekodera sd bez zmiany warunków umowy. Ale nie przyjąłem jej oferty, bo nie potrafiła powiedzieć jaki dekoder zamierzają mi wysłać Swojadroga i inni twierdzili że można dokonać takiej wymiany bez przedłużenia umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Jak odsłuchają i rzeczywiście nie powiedział to uznają, a jak powiedział, a Ty nie dosłuchałeś to nie uznają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Zmień faceta tzn. APS. Dekoder się zawiesza i co jakiś czas pojawia się komunikat Błąd 01, na który pomaga odłączenie zasilania. Ten argument powinien pomóc. Na pytanie o zmianę umowy, odpowiadasz: Nie, dziękuję. Bez wnikania w szczegóły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foto.tapeta Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Witam goraco, Dzis przyszlo do mnie pismo odnosnie zmian w regulaminie. Jest to dla mnie dosc korzystne gdyz mialem w planach pozbyc sie CP. Bodajze, nie zgadzajac sie jak dobrze zrozumialem moge nie wyrazic zgody na zmiany i zerwac umowe bez ponoszenia kar? Czy to prawda w tej sytuacji? Czy ktos moze nakreslic sprawe, gdzie i na jaki adres wysla sie takie pismo o nie wyrazeniu zgody i co w pismie powinno byc zawarte? Czy przez ICOK nie da sie tego zalatwic, musi byc na pismie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 To przeczytaj jeszcze raz...do końca Jeśli masz nadal umowę aktywną to za zerwanie kara będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telewidz85 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 swojadroga No tak można zmienić APS ale w innym też mi powiedzą że nie wymienią bez przedłużania. Ten gościu u którego byłem siedzi w tym punkcie już z 10 lat chyba, więc to taki cwaniak jest. Więc jakbym mu powiedział że wyskakuje błąd na ekranie to czuję że kazał by mi przynieść ten dekoder i sam go sprawdzi. Jeśli u niego by tego nie było to nie dał by mi nowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Bierzesz dekoder SD z akcesoriami pod pachę i załatwiasz sprawę, a nie idziesz pytać, czy Ci wymienią. Grzecznie i kulturalnie prosisz o wymianę, bo taka Ci przysługuje albo korzystasz z oferty infolinii (na pewno dostaniesz dekoder CPT - HD2000/3000/5500s). Poza tym ten temat już był wałkowany w wątku o wymianach dekoderów SD na HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telewidz85 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Kilka dni temu wysłałem wypowiedzenie. Poczekam aż zadzwonią z duku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesi1 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Ile miesięcy przed końcem obecnej umowy o abo można udać sie do punktu podpisać nową? w icoku pisze mi jeszcze 4, czyli idac w kwietniu nowa by weszła w zycie w maju czyli 3m przed koncem starej można tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telewidz85 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Podpisać nową możesz praktycznie w każdym czasie trwania obecnej umowy. Więc idź kiedy chcesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximus Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Nie wiem czy to dobre miejsce? Czy płacąc np. z góry za 12 mcy dostanę np. 1 m-c wyższego pakietu gratis? Jest to "standard" czy czyjeś "widzimisię"? Są jakieś warunki, które trzeba spełnić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akces Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Witam, jestem nowym użytkownikiem. Mam pytanie odnośnie "umowy na internet PowerLTE jako druga usługa w smartDOM". Wczoraj podpisywałem nową umowę na w/w usługę (pakiet 20GB), niestety mam pewne obawy co do poprawności jej sporządzenia. Konsultantka, która "sprzedawała" mi usługę, mówiąc najmilej, była zagubiona w akcji przez co praktycznie wspólnie wypełnialiśmy luki w jej systemie . Mam wątpliwości, czy aby na pewno kupiłem tą usługę "z rabatem smartDom", ponieważ na umowie sumę opłat mam wyliczoną jakby bez rabatu - 64,00. W ogóle jedyny ślad tej promocji w umowie to ostatnia kartka z "przystępowaniem do rabatu". Sprawdzałem to też już w ICOKu i o ile widnieje tam wzmianka, że internet wzięty jest jako "druga usługa", o tyle kwoty abonamentu są zupełnie odjechane - ok 144zł miesięcznie wg tego systemu . Pytam zatem, czy to ma tak wyglądać, czy inni, którzy korzystali z tej promocji, też podpisywali umowy skonstruowane w ten sposób? Czy po jakimś okresie przyjdzie być może pocztą jakieś "potwierdzenie", że jestem w programie i płacę mniej? Następna płatność wg ICOK to 0zł czyli ta promocja 3mce bez opłat jakoś.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszpk Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Najlepiej zadzwoń na infolinię i niech to sprawdzą. Mi CP tak namieszał w systemie przy wymianie dekodera, że nie miałem VOD, icoku, nawet jak dzwoniłem na partyline to po nr dekodera nie mogli mnie zidentyfikować. Nie dało się nawet umowy przedłużyć. Dostałem wtedy 300 zł zniżki za niedogodności i info żebym rozwiązał umowę bo nic się z tym nie da zrobić bo ich system tego nie przewiduje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek9341 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Z tym "smartDOM" radzę uważać. W styczniu kupiłem pakiet Rodzinny HD w cenie promocyjnej za 9,90(mam telefon w Plusie). CP sms-em potwierdził spełnienie warunków promocji i przez 2 miesiące (okres darmowy) było wszystko ok. Niczego nie podejrzewając , zadowolony zapłaciłem za 3 miesiące z góry (3x9,90=29,70). I oto przy pierwszej opłacie w marcu problem: pobrano 19,90. Zadzwoniłem na infolinię, przyjęto reklamację i po godzinie skorygowano opłatę na 9,90. W kwietniu znów to samo - pobrano opłatę 19,90 więc po raz drugi zadzwoniłem na infolinię i u mnie też ''zagubiona w akcji" konsultantka przyjęła kolejną reklamację. Czekam cóż teraz CP wymyśli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.