Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zamówiłem telewizje przez internet 01.01, potwierdziłem telefonicznie 02.01. W związku z tym mam pytanie: czy okres rozliczeniowy zaczyna się każdego pierwszego miesiąca, drugiego miesiąca czy w zależności od daty podpisania przy kurierze?

 

Wysłanie smsa o wysyłce to standard? Czy po prostu mam przez 2 tygodnie oczekiwać niespodziewanej wizyty kuriera? Do tej pory nic nie dostałem, trochę długo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Proszę o pomoc bardziej znających się na "problemach z CP".

Ale od początku:

-wysłane wypowiedzenie z powodu likwidacji kanału love,

-18 grudnia przyjąłem ofertę z DUK 12/3 familijny max z wymianą dekoder na HD, miałem wcześniej familijny sd ,

-23 grudnia podpisałem umowę i wymieniłem dekoder przy kurierze,

-4 stycznia (mój dotychczasowy okres rozliczeniowy) na telewizorze pojawia się komunikat, że zalegam z opłatami 37.90 za styczeń,

-7 stycznia składam telefonicznie reklamację, że od 23 grudnia mam nową umowę, a konsultantka mi mówi, że nie otrzymali jeszcze od kuriera podpisanej umowy więc obowiązuje mnie jeszcze stara umowa bo wypowiedzenie zostało anulowane w momencie zgody na nową umową,

-8 stycznia pojawia się komunikat na tv, że CP w związku z zaległością rozpoczął proces windykacji.

 

Moje pytanie:

Jeżeli w umowie zapisane jest :"Umowa obowiązuje od dnia-daty podpisania przez abonenta" czy CP może zmienić tę datę na inną z powodu opóźnień kuriera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to mój pierwszy post więc witam wszystkich!

 

Miałem umowę na Mini HD do końca 11.2014. Pod koniec grudnia przedłużyłem, tzn. zmieniłem warunki umowy: podwyższyłem pakiet na Familijny Max HD z wymianą dekodera SD na dekoder HD6000 z opłatą 49 zł za aktywację.

Wysłałem rezygnacje i co teraz? Powracam do starej umowy, która trwa jeszcze 11 miesięcy czy zostaje niestety bez tv? I co z dekoderami? Wyślą mi stary a ja mam ten nowy oddać?

Bardzo proszę kogoś kumatego o wyjaśnienie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W nowych umowach już jest zapis o powrocie do starej umowy ale już na nowym dekoderze (przy umowach zawieranych na odległość).

 

Nie podałeś informacji precyzyjnych, więc ciężko zgadywać.

- Czy umowę zawarłeś przez telefon, czy w APS?

- Kiedy dokładnie zawarta była umowa (pod koniec grudnia jest mało precyzyjne)

- Jaka była podstawa rezygnacji?

- Kiedy dokładnie wysłana była rezygnacja (dzień, miesiąc, rok)

 

PS. Konkretnie ten temat był już poruszany na tym forum nawet całkiem niedawno. Wyszukiwarka forumowa działa. Miłej lektury: viewtopic.php?f=34&t=12149

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 strony wstecz:

"W przypadku Abonenta, który na podstawie uprzednio zawartych Umów znajduje się w posiadaniu Dekodera Podstawowego, skorzystanie z prawa odstąpienia spowoduje, iż strony będzie wiązała Umowa w dotychczasowym brzmieniu, tj. niezmienionymi postanowieniami niniejszej Umowy Abonenckiej, z uwzględnieniem oświadczeń Abonenta złożonych przed zawarciem Umowy, aczkolwiek Usługi będą świadczone na Dekoderze Podstawowym udostępnionym Abonentowi na mocy tej umowy".

 

Kluczowe jest tylko kiedy podpisał umowę i w jakiej formie ta umowa była zawarta oraz podstawa wypowiedzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W nowych umowach już jest zapis o powrocie do starej umowy ale już na nowym dekoderze (przy umowach zawieranych na odległość).

 

Nie podałeś informacji precyzyjnych, więc ciężko zgadywać.

- Czy umowę zawarłeś przez telefon, czy w APS?

- Kiedy dokładnie zawarta była umowa (pod koniec grudnia jest mało precyzyjne)

- Jaka była podstawa rezygnacji?

- Kiedy dokładnie wysłana była rezygnacja (dzień, miesiąc, rok)

 

PS. Konkretnie ten temat był już poruszany na tym forum nawet całkiem niedawno. Wyszukiwarka forumowa działa. Miłej lektury: viewtopic.php?f=34&t=12149

 

Umowa, tzn. ustalenie warunków, została zawarta telefonicznie 27 grudnia, ale została podpisana 3 stycznia przy kurierze i ja mu oddałem stary dekoder, a on mi zostawił nowy i dopiero na tym nowym dekoderze miałem więcej programów, na starym cały czas były te same programy. Rezygnacja została wysłana wczoraj 9 stycznia, więc w ciągu 10 dni od podpisania przy kurierze. A jako podstawa napisałem tylko, że na podstawie umowy, w której jest zapis o możliwości rezygnacji w 10 dni od jej podpisania na odległość. Sprawdziłem teraz i mam w umowę dokładnie taki zapis jak umieściłeś w cytacie. I co w takim wypadku, bo widzę dwie różne odpowiedzi, ale to pewnie dlatego że nie podałem dokładniejszego info :P Z góry dzięki za odpowiedź! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć czytałem, że niektóre sprawy były tu już wałkowane ale chciałem się upewnić jeśli to nie problem. Wysłałem wypowiedzenie i mam w planach negocjowanie umowy z DUK [bez wymiany sprzętu]. Stąd kilka pytań technicznych.

 

1. Rozumiem, że godząc się na natychmiastowe włączenie kanałów tracę prawo do wypowiedzenia umowy w ciągu 10 dni. Czy w takiej sytuacji mogę zgodzić się telefonicznie na zaproponowane warunki ale pod warunkiem, że usługa zostanie aktywowana od następnego okresu rozliczeniowego. W sensie czy w takiej sytuacji [w tym drugim przypadku] wysyłany jest automatycznie kurier czy może taka umowa zostać zawarta przez telefon a pocztą/mailem przychodzi tylko potwierdzenie zmiany umowy.

 

2. Jeśli wysyłany jest kurier, to w przypadku nieobecności abonenta w domu:

a) czy kurier może zostawić umowę, któremuś z domowników by potem samemu ją podpisać i wysłać do CP

B) czy mogę upoważnić kogoś - żonę/pełnoletniego syna - do podpisania umowy przez kuriera w moim imieniu

 

Chodzi o to, że nie chciałbym tracić prawa do wypowiedzenia umowy a z drugiej strony różnie z moją obecnością w domu i nie chciałbym przez to stracić ew. wynegocjowanych korzystnych warunków. Zastanawiam się więc jak to najlepiej rozegrać. Z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AD.1 Możesz zgodzić się telefonicznie na zaproponowane warunki ale pod warunkiem, że usługa zostanie aktywowana od następnego okresu rozliczeniowego;

umowa może zostać zawarta przez telefon a pocztą przychodzi tylko potwierdzenie zmiany umowy ;

 

AD.2 Możesz ustalić z infolinią kiedy i w jakich godzinach kurier ma przywieść umowę do domu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Rozumiem, że godząc się na natychmiastowe włączenie kanałów tracę prawo do wypowiedzenia umowy w ciągu 10 dni. Czy w takiej sytuacji mogę zgodzić się telefonicznie na zaproponowane warunki ale pod warunkiem, że usługa zostanie aktywowana od następnego okresu rozliczeniowego. W sensie czy w takiej sytuacji [w tym drugim przypadku] wysyłany jest automatycznie kurier czy może taka umowa zostać zawarta przez telefon a pocztą/mailem przychodzi tylko potwierdzenie zmiany umowy.

 

2. Jeśli wysyłany jest kurier, to w przypadku nieobecności abonenta w domu

Jeśli telefonicznie zgodzisz na zaproponowane warunki, ale podkreślisz że mają być świadczone od nowego okresu rozliczeniowego, zachowujesz prawo do ewentualnego wypowiedzenia. Wtedy po ok 2 tygodniach potwierdzenie przychodzi POCZTĄ, nie kurierem, więc 2 punkt jest niepotrzebny, bo nie ma znaczenia kto będzie w domu, bo wtedy nic nie podpisujesz. I od otrzymania pocztą tych warunków masz wtedy 10 dni na rezygnacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam mały problem z umową zawartą z cyfrowym polsatem. A chodzi o to, że miałam podpisaną umowę z nimi na czas określony( okres podstawowy) 18 miesięcy. Umowa kończyła mi się w lutym i powinnam miesiąc przed wypowiedzieć umowę ale niestety przegapiłam ten termin i zrobiłam to na początku marca. Kontaktowała się ze mną pani z biura obsługi z super ekstra ofertą specjalnie dla mnie ale podziękowałam i zadałam jej pytanie czy wiąże się moje wypowiedzenie z jakimiś konsekwencjami. Odpowiedziała że jedyną konsekwencją jest to że będę musiała przez 3 miesiące płacić rachunki. Pomyślałam ok. Płaciłam wszystko w terminie przez 3 miesiące, następnie oddałam dekoder i w lipcu otrzymałam wezwanie do zapłaty kary za zerwanie umowy.... A na dzień dzisiejszy wydzwania do mnie jakaś firma windykacyjna. Czy ktoś się może orientuje czy tak może być bo regulamin przejrzałam i szczerze o rozwiązaniu umowy mało co się dowiedziałam... a jak sie dowiedziałam to dotyczy to okresu podstawowego a nie juz po. Czy takie postępowanie jest zgodne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wysłalam im wypowiedzenie umowy pare dni po zakonczeniu sie okresu na ktory zostala podpisana. Ok to był mój błąd że nie zrobilam tego w terminie ale moim zdaniem nie oznacza to że zerwałam umowę. W piśmie od firmy windykacyjnej powołują sie na regulaminie usług swiadoczonych przez cyfrowy polsat na §16 ust.3 ale tam jest mowa o tym terminie podstawowym a nie o pozniejszym i tak naprawde nie wiem co z tym fantem zrobic:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

umowa była podpisana w 2011 roku. Kasa jest mała ale denerwuje mnie fakt że osoby z biura obsługi klienta zapewniają mnie że nie ma to większych konsekwencji (jedynie to ze płace 3 miesiące) jeśli wyśle im wypowiedzenie umowy po okresie podstawowym a teraz wydzwania do mnie jakaś firma "krzak" i straszy mnie procesem i wpisaniem do biku i jeszcze gdzieś tam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...