Dziambel Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Tak wiem, ale oni mi każą płacić za okres od 24 kwietnia do 24 maja, gdzie obowiązuje według mnie jeszcze okres promocji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 wystarczy takie wypowiedzenie>>?? Tak oni mi każą płacić za okres od 24 kwietnia do 24 maja Zaloguj się na http://icok.cyfrowypolsat.pl i zobacz listę swoich wpłat. Jeśli masz siedem wpłat po niższej cenie to mają prawo się domagać dopłaty. Jeżeli mniej to pisz reklamację w icok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Memek Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Witajcie! mam pytanie. Podpisałem umowę za CP 24 listopada 2010r i w tym 6 miesięcy promocji, po 37,90zł, według mnie okres 6 miesięcy kończy się 24 maja, czyli 2 dni temu, i do tego czasu płaciłem abonament w wysokości 37,90zł a za miesiąc już powinienem płacić 88,50zł ( nie słusznie ponieważ miałem, mieć możliwość wyłączenia pakietów, a jak się okazało takiej możliwości nie ma ), jednak dziś dostałęm sms z informacją, że mam zadłużenie 50zł Zadzwoniłem na infolinie i gość mi mówi, że od 24 maja mam płacić 88,50 zł a nie od 24 czerwca według mnie to miesiąc za wcześnie. Z tym CP same problemy mam nadzieję, że szybko pozmieniają cos w regulaminie. Od 24.11.2010r do 24.05.2010 r jest jak w pysk strzelił 6 miesięcy, i to był okres promocyjny po 37,90. Od 24.05.2011 rusza kolejny okres rozliczeniowy i jeśli podpisałeś umowę na pakiet Familijny HD+Extra HD+ Sport HD+ SVOD, i nie wyłączyłeś dodatkowych pakietów ( zresztą nie mam Twojej umowy przed oczami i nie wiem co ona opiewa ), to masz do zapłacenie 89,88 a nie 88,50. Trzeba czytać umowę i warunki promocyjne umowy, w dodatku ze zrozumieniem. A abonament w CP płatny jest z góry, dlatego musisz zapłacić od 24.05.2011 za pakiety które masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Sprawdź na umowie, na pierwszej stronie ile masz obowiązkowych pakietów dodatkowych. 0, 1, 2 czy 3 ? Z resztą zgadzam się z @Memek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eduardo555 Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 potrzebuje szybko informacji czy na liscie poleconym z rozwiazaniem umowy musze pisac Cyfrowy Polsat Dział Obsługi klienta czy sam Polsat cyfrowy wystarczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 CYFROWY POLSAT S.A. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eduardo555 Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 a jak napisze dzial obslugi klienta to cos sie stanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Może to wywołać początek kolejnego końca świata, więc ja bym aż tak nie ryzykował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filolog Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Mam pytanie. Dziś wziąłem ojcu umowę na familijny HD z dwoma pakietami dodatkowymi z obowiązkiem zachowania 0 - czyli samego familijnego. Kod promocji S918- 36 miesięcy. Facet w punkcie stwierdził, że takim przypadku do umowy musi być zamówiony jako usługa dodatkowa pakiet HBO HD i wklepał to HBO do umowy. Mówił, że za ok 2 tygodnie trzeba przyjść i za jego pośrednictwem wyłączyć HBO. Wydaje mi się, że nas naciągnął na dodatkowy pakiet. Czy może ktoś mi to objaśnić bliżej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 nie ma przymusu brania HBO, ale są takie wytyczne odgórne żeby włączać i jak jakiś PH ma wyprany mózg i robi wszystko co mu CP karze to tak jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filolog Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 A mogę zlecić już teraz wyłączenie tego HBO ? A jak z opłatą za ten pakiet, coś każą płacić? Bo zapewniał, że 3 miesiące bez opłat, a potem tylko trzeba zadysponować pakietami dodatkowymi, czy się chce czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 z HBO będziesz mógł zrezygnować najwcześniej w przyszłym tygodniu (umowa musi się przetworzyć w systemie), zrezygnuj od razu z tych pakietów dodatkowych. 3 miesiące masz gratis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek181823 Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Mam takie pytanie: jeśli usuną kanał z oferty CP, którego ktoś nie ma w pakiecie to też można wypowiedzieć umowę bez żadnych konsekwencji? Np. mam pakiet familijny a usuną HBO. Bo to by było bez sensu jak ktoś nie ma kanału w pakiecie, a potem ma żal i idzie wypowiadać umowę z powodu braku kanału, którego i tak nie miał. Może trochę pokręciłem, ale wiecie o co chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Memek Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 @bartek181823@, Tobie chodzi o to ostatnie odkodowane HBO, jak dobrze zrozumiałem? Nie możesz. Nawet jak by usunęli wszystkie dodatkowe pakiety i usługi a Ty masz popisaną umowę na pakiet familijny, to nie mógłbyś wypowiedzieć umowy powołując się na zapis w regulaminie mówiący o możliwości wypowiedzenia umowy w związku z wycofaniem kanału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek181823 Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 Dzięki za odpowiedź. Nie chodziło mi o ostatnio odkodowane HBO. Mam pakiet premium, więc nie zauważyłem zmiany. HBO podałem tylko jako przykład, pierwszy z głowy. A pytanie zadałem tylko dla zaspokojenia swojej wiedzy. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filolog Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 z HBO będziesz mógł zrezygnować najwcześniej w przyszłym tygodniu (umowa musi się przetworzyć w systemie), zrezygnuj od razu z tych pakietów dodatkowych.3 miesiące masz gratis. Bardzo dziękuję za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 bartek181823 tylko jeśli zniknie Ci kanał jaki miałeś w umowie, przy pakiecie Premium jest dość spore prawdopodobieństwo że coś się znajdzie, przy mini jest jak sama nazwa wskazuje minimalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eduardo555 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 czy moge sprawdzic czy moje wypowiedzenie dotarło do Cyfrowego Polsatu oprocz korzystania z infolinii> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Nie. Jeśli chcesz się upewnić czy wypowiedzenie dotarło musisz zadzwonić do Cyfrowego Polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Albo czekać na zwrotkę Potwierdzenia Odbioru jeśli wysłałeś wypowiedzenie za Potwierdzeniem Odbioru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eduardo555 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 wysalelm za potwierdzeniem odbioru w piatek a jeszcze nie wrociło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 bo zwrotka idzie jako list zwykły po zaksięgowaniu w urzędzie pocztowym, więc troszkę to schodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eduardo555 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 ok dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eduardo555 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 wi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satixx Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Czesc Wam! Mam takie pytanie. Kanal Disney Playhouse zostal zastapiony przez Disney Junior. Czy moze to posluzyc takze jako powod do rozwiazania umowy? Jest to w koncu zmiana w ofercie/umowie! Czy jest to z punktu widzenia prawnego okey? Prosze bardzo o odpowiedz. Myslalem, ze wylacza Orange Sport Info ale chyba falszywy alarm. Kurcze blade! Mialem super okazje z kanalami BBC ale zaprzepascilem i nastepnej szansy juz nie chce utracic... Dzieki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.