Gość Anonymous Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Z modułem to teraz ciężka sprawa. Możesz coś poszukać na znanym portalu aukcyjnym. Jeśli coś będzie to pewnie za bajońskie sumy. Pewne rozwiązanie to ta oferta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sky Hunter Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Sorry ale chyba nie do końca mnie zrozumiałeś. Mi nie chodzi o korzystanie z oferty pre-paid CP ale o zawarcie umowy abonamentowej na czas nieokreślony nie na warunkach promocyjnych. Chodzi mi o coś opisanego tutaj - http://www.cyfrowypolsat.pl/cennik-dla- ... 4-2011.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Przepraszam, mój błąd. Kolejny przykład, że w dzisiejszych czasach ludzie nie potrafią czytać ze zrozumieniem. Co do umowy na czas nieokreślony to nie wydaje mi się, aby była taka możliwość. Z tego co ja wiem to tylko po czasie określonym można przejść na czas nieokreślony. Ewentualnie skorzystać właśnie z pre-paid. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S_beast Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Przedłuża się na kolejne 12 miesięcy, ale w ciągu jej trwania możesz umowę wypowiedzieć ciągle z trzy-miesięcznym okresem wypowiedzenia. Jedyny minus to, że będziesz musiał zapłacić ekwiwalent dla CP- sumę nie wyższą niż 30zł! Przeleciałem na szybko ostatnio regulamin pod tym kątem, ale być może prędkość była za wysoka lub tego zapisu nie ma już w regulaminie. Może mnie ktoś wesprzeć z wskazaniem tego zapisu o automatycznym przedłużeniu na kolejne 12 miesięcy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Zapis o rolowaniu umowy (przejściu na dodatkowy okres 12 miesięcy po okresie podstawowym) jest w umowie na jej 3 stronie (umowy podpisywane w APS). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toyota Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Zastanawia mnie fakt jak CP liczy okres do kiedy mogę rozwiązać umowę? Przysłali mi pismo o zmianie pakietu Mini na Mini HD i podwyższenie kwoty do 14,90 zł i nakreślili termin rozwiązania umowy do 19.05.2011r. przecież ja nie kwitowałem tego pisma i jak to obliczyli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Liczyli to od daty wysyłki od siebie do Ciebie. Od tej daty masz, według CP, 20 dni na przesłanie wypowiedzenia. Liczy się data wpływu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Przy okazji to oni muszą udowodnić że pismo wysłali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 To już zupełnie inna historia Napisałem jaką procedurę w tej chwili przyjęło CP. A jak powinno być w rzeczywistości to w większość na tym forum wie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toyota Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Ale skąd wiedzą, że ja podjąłem to pismo? Wysłać mogli ale skąd wiedzą, że ja je mam? Takie zmiany w cennikach powinny być wysyłane za pokwitowaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 to by ich sama korespondencja około 2mln kosztowała, prawdopodobnie przewidzieli że część nie będzie się rzucać że zwykłym listem wysłali a część napisze dopiero w lipcu że ma zmiany i nie zamierza płacić, i uwzględnią to bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 W regulaminie jest zapis w rozdziale 10, paragrafie 15: 4. W przypadku zmiany Regulaminu lub wysokości opłat określonych w Cenniku, Cyfrowy Polsat zawiadamia o tym fakcie Użytkowników przez ogłoszenie w dzienniku ogólnokrajowym lub na stronie www.cyfrowypolsat.pl, przed wprowadzeniem tych zmian. Obowiązek ogłoszenia nie dotyczy zmian wynikających z Promocyjnych Warunków Umowy. Z tego punktu jasno wynika (chyba, że ja coś źle rozumuję), że listu wysyłać nie musi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sky Hunter Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 A to kiedy umowa z CP przechodzi na czas nieokreślony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Sama z siebie nie przechodzi. Musisz sam napisać im że chcesz przejść na czas nieokreślony, ale to tylko przed końcem okresu podstawowego, lub dodatkowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sky Hunter Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Hmm...czyli klient sam musi działać bo jak zaśpi to ma dalej umowę na kolejny rok tylko już chyba nie w cenach promocyjnych. W sumie więc po skończeniu promocji w CP klient musi wysłać list z rezygnacją albo z wyborem kontynuacji na czas nieokreślony. To już lepiej to wygląda w Cyfrze+ moim zdaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stonka Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Rozumiem że umowę zawartą na odległość można wypowiedzieć w CP bez konsekwencji po 12 miesiącach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Z tego punktu jasno wynika (chyba, że ja coś źle rozumuję), że listu wysyłać nie musi. Oczywiście, że tak wynika, ale przeczytaj co jest w regulaminie napisane co się dzieje jak zmiany wejdą w życie. Informacja o zmianach nie jest zmianą, z punktu widzenia klienta nic się nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Z regulaminu: "...Umowa Abonencka ulega rozwiązaniu ostatniego dnia Okresu Rozliczeniowego poprzedzającego zmianę Cennika, Umowy Abonenckiej lub Regulaminu." Po pierwszym lipca będzie za późno na niezgodzenie się na nowy cennik. Do @SkyHunter - Jesteś w błędzie z takim rozumowaniem. Otóż jeśli milczysz masz umowę na dodatkowy okres podstawowy wynoszący 12 miesięcy, czyli na czas określony. Zgodnie z cennikiem dla abonentów cena pakietu Familijnego HD na czas określony wynosi 39,90zł, a na czas nieokreślony 49,90zł. Pakiet Premium na czas określony 99,90zł, a na czas nieokreślony 142,90zł. Wolę te niższe stawki. Ma to ten plus, że po okresie podstawowym nie zaskoczy Cię znacznie wyższy rachunek od dotychczasowego. Zapytaj konkurencję jak tam jest. Poza tym już na 3 miesiące przed zakończeniem okresu podstawowego możesz wymieniać dekoder i/lub brać kolejną promocję pozostając na dotychczasowym pakiecie. PS. Nie podpisz umowy na telefon lub internet u innych operatorów to Ci dopiero włosy dęba staną jak zobaczysz rachunek po okresie podstawowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makiusz5 Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Witam, czy ktoś z Was odstępował od umowy zawartej na odległość w terminie 10 dni od podpisania umowy. Ten przepis obowiązuje wszelkie umowy sporządzane poza lokalem przedsiębiorcy, natomiast zapis ograniczający ten termin jest moim zdaniem bez zastosowania. Wiadomo przecież że usługa jest włączana od razu, ewentualnie dnia następnego, co nie powoduje skrócenia biegu 10 dniowego okresu. Oto wycinek z regulaminu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Memek Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Uwierz mi że ma to zastosowanie. Jeżeli nie zgadzasz się na natychmiastowe świadczenie usługi, to możesz odstąpić od takiej umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Przy zamawianiu dekodera przez Infolinie (podmiana lub nowa umowa) albo przez Internet (nowa umowa) to masz 10 dni na odstąpienie. Jeżeli zawierasz umowę przez telefon to masz 2 wyjścia: 1) Zgadzasz się na natychmiastowe rozpoczęcie usługi - masz dodatkowe kanały włączone tego samego dnia - nie masz możliwości odstąpienia. 2) Nie zgadzasz się na natychmiastowe rozpoczęcie usługi - dodatkowe kanały włączane są z początkiem kolejnego okresu rozliczeniowego - jest możliwość odstąpienia w ciągu 10 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicker Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 To teraz powiedzcie, co będzie z tymi, którzy mają ofertę "2 w cenie 1", czyli płacą 9,90zł razem za telewizję i telefon? Nie dostałem żadnego powiadomienia o podwyżce, więc może ta zmiana mnie omija? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Memek Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Proponował bym zadzwonić na infolinię CP, i zapytać o przygotowaną ofertę. Można to zrobić tylko do końca maja. Po pierwszym lipca, Ci którzy zostaną przy pakiecie mini przejdą na MiniHD, z abonamentem 14,90. Również ci którzy są w multiofercie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 A może po prostu nie otrzymałeś listu bo zaginał na poczcie albo gdzieś wsiąkł. Takie powiadomienia są wysyłane listem zwykłym. Zadzwoń na PartyLine CP i dowiedz się czy takie coś zostało do Ciebie wysłane. Jeżeli jesteś w Multiofercie to i tak zmiana cię obejmie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicker Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Wątpię w scenariusz, że list gdzieś zaginął po drodze do mnie, bo wszystkie listy od Cyfrowego Polsatu dochodzą - regularnie co miesiąc dostaje druki polecenia zapłaty, a ostatnio także inne zawiadomienie - już myślałem, że w końcu w związku ze zmianą cennika, ale okazało się, że zawiadomienie dotyczy zmian w roamingu i nic więcej. Tak więc Cyfrowy Polsat pewnie w ogóle nie wysłał do mnie powiadomienia o zmianie cennika... Dlatego też nie wiem, czy mogę i do kiedy powinienem wysłać rezygnację, bo do wszystkich, którym zostały wysłane powiadomienia określono dokładna datę składania rezygnacji. Czyli jeszcze raz, do kiedy mam czas czy może już się spóźniłem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.