Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jest w tym troche racji ale trzeba wziac tez pod uwage ze zamawianie czegokolwiek z onfolinii w okresie przedswiatecznym moze skonczyc sie dluuugim czekaniem na kuriera (tak pokazuja doswiadczenia z zeszlych lat)

w zeszłym roku zaistniała taka sytuacja ze względu na zmianę regulaminu ale też po prostu CP nie wyrabiał z produkcją dekoderów. W tym roku sytuacja jest zupełnie inna, bardzo dużo osób podmieniła dekodery w tym roku wiążąc się umowami na 24 i 29 m-cy więc nie mają możliwości podmiany teraz. Zamówienia są standardowo realizowane max do 14 dni roboczych, z reguly jednak można dekoder otrzymać już w kilka dni po złożeniu zamówienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Byłem w APS'ie bo kończy mi się umowa. Nie będę owijał w bawełnę. Pracownik APSu spojrzał w monitor o powiedział że to jest moja trzecia umowa i że CP może mi uszykować specjalnie dla mnie ofertę tylko on musi wysłać do nich email. No więc wysłał i powiedział że mam przyjść koło piątku to już będzie. Nie czytałem całego tego tematu, ale czy komuś (ujmę w cudzysłów) "to się zdarzyło"?? Ktoś skorzystał z tej oferty? Jeśli ktoś skorzystał to niech napisze jaka ona była.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Serdecznie

 

Jestem abonentem Polsatu Cyfrowego posiadam 3 karty 3 abonamenty na swoje nazwisko ( swój rodziców i tesciów ;) i własnie 13 grudnia konczy sie jedna z tych umów jest to pakiet familijny i proszę Was o pomoc czy moge coś "ugrac" coś więcej bo chce przedłuzyć? czy dzwonić do CP aby w tej cenie coś dodali jaka jest na to szansa? bardzo prosze o pomoc....

Pozdrawiam i dziekuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wypowiedziałeś wcześniej umowę w przewidzianym w umowie terminie?Najlepiej tak zrobić,wtedy sami dzwonią z propozycjami i można się potargować,a tak to jeżeli nie wypowiedziałeś umowy,to przechodzi ona na czas nieokreślony i jeszcze za to zapłacisz większy abonamet o kilka złotych,chyba 4.A że nie dzwonią,to widocznie uważają,że więcej /CP/ skorzysta na tobie na umowie na czas nieokreślony przez twoje niedopatrzenie wypowiedzenia w terminie umowy,więc cię zlekceważyli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli na tą umowę ktoś otrzymał wcześniej nowy regulamin,cennik i wzór umowy i z tego powodu nie wypowiedział jej,tak jak jest w twoim przypadku,to przechodzi automatycznie na roczny okres dodatkowy na tych samych warunkach.Będziesz mógł wypowiedzieć za 11 lub 9 mies.dobrze nie pamiętam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal masz mozliwosc przedluzenia umowy na jakichs promocyjnych warunkach. Idz do pierwszego lepszego APSu ktory masz w poblizu i wez ze soba dowod osobisty oraz nr karty dekodera na ktorym chcesz przedluzyc umowe i tam ci sprawdza jaka jest oferta dla Ciebie. Popytaj co moga ci zaproponowac przy tym dekoderze ktory masz ale zapytaj tez jak wygladaloby przedluzenie z podmiana sprzetu np na dekoder HD lub DVR HD. Napewno przy takiej opcji dostaniesz pakiet Familijny HD + 3 pakiety dodatkowe przez kilka miesiecy (ile tego dowiesz sie w APSie) w cenie 37,90 PLN, a pozniej w zaleznosci od tego ile pakietow dodatkowych zostawisz po tym okresie to nastepujaca platnosc:

 

Familijny HD + 0 pakietow dodatkowych - 39,90 PLN

Familijny HD + 1 pakiet dodatkowy - 59,90 PLN

Familijny HD + 2 pakiety dodatke - 79,90 PLN

Familijny HD + 3 pakiety dodatkowe - 89,88 PLN

 

Po okresie karencji mozesz dowolnie zmieniac konfiguracje umowy odnosnie pakietow dodatkowych zachowujac przynajmniej minimum okreslone przy podpisywaniu przedluzenia (np. Familijny HD)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle razy pisałem dość obszernie na forum. Praktycznie każda umowa która była w okresie podstawowym tak od listopada 2009r. do połowy tego roku została objęta nowym regulaminem !! Chyba, że ktoś się nie zgodził albo twierdzi, że nie otrzymał ;) Nie znajdziecie teraz umowy, która się nie rolluje i przechodzi na czas nieokreślony.

 

Co do ofert w okresie rollowania są one praktycznie identyczne gdyby umowa była bezterminowa. Czyli można skorzystać z podmiany, zrobić downgrade, upgrade, itp. I wypowiedzenie też można wysłać, bo w sumie ta "kara umowa" jest w śmiesznej wysokości ;) I wtedy w okresie rollowania też do Ciebie oddzwoni dział utrzymania klienta z lepszymi ofertami. Albo zadzwoń na PartyLine, zapoznaj się z ofertą jaka jest dla Ciebie, na koniec powiedz, że Ciebie to nie satysfakcjonuje i prosisz o kontakt Działu Utrzymania Klienta ;) Jak konsul będzie miał opory z zapisaniem takie zgłoszenia to naciskaj ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak musisz się udać do APSu gdzie podpisywałeś umowę i złożyć reklamację, że zostałeś wprowadzany w błąd.

A to jest wina CP, bo na siłę każą wciskać HBO na czas nieokreślony. O ile przy nowych umowach 1 miesiąc jest FREE o tyle przy przedłużeniach nie.

Zrobiła się afera bo dzisiaj przyszedł mail do APS na ten temat...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli tak jesli mam umowe uruchomiona 20 kwietnia 2010 na 13 miesiecy czyli do 19 maja 2011 to wypowiedzenie musi dotrzec do nich do 19 lutego 2011?

 

A jesli nie wysle takiego to umowa mi sie zroluje na kolejne 13 miesiecy ale w okresie rolowanym moge ja wypowiedziec w kazdej chwili za wypowiedzeniem 3 miesiecznym liczac sie z oplata wyrownawcza do podstawowych cen pakietow za nie wykorzystany okres?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...