pucis Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Masz linka do strony CP. Wybierasz pakiet jaki Cię interesuję i cena pokazuje się na dole. http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/sklep/index.cp A dokumenty to w sumie dowód osobisty powinien Ci starczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Mam koniec umowy z CP a miałem moduł CAM i moje pytanie dotyczy gdzie go odesłać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Na adres CP. Cyfrowy Polsat SA ul. Łubinowa 4a,03-878 Warszawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 upewnij się tylko czy nie jest twój Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copacabana Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 Jest w tym troche racji ale trzeba wziac tez pod uwage ze zamawianie czegokolwiek z onfolinii w okresie przedswiatecznym moze skonczyc sie dluuugim czekaniem na kuriera (tak pokazuja doswiadczenia z zeszlych lat) w zeszłym roku zaistniała taka sytuacja ze względu na zmianę regulaminu ale też po prostu CP nie wyrabiał z produkcją dekoderów. W tym roku sytuacja jest zupełnie inna, bardzo dużo osób podmieniła dekodery w tym roku wiążąc się umowami na 24 i 29 m-cy więc nie mają możliwości podmiany teraz. Zamówienia są standardowo realizowane max do 14 dni roboczych, z reguly jednak można dekoder otrzymać już w kilka dni po złożeniu zamówienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Razio1 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 Tak jest i teraz, sam czekałem na dekoder Hd 14 dni, a po oddzwonieniu na infolinię okazało się, że zamówienie zostało anulowane - powód? Brak dekoderów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juan1p Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 A u mnie odwrotnie rozmowa była w czwartek wieczorem a we wtorek dekoder Hd był już w domu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeus_Messi Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Od jakiegoś czasu frapuje mnie następujące pytanie Mój tata ma podłączone do linii telefonicznej neostradę tp I tu nasuwa się moje pytanie Czy neostrada i CP nie będą ze sobą kolidowały???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bby Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Witam. Byłem w APS'ie bo kończy mi się umowa. Nie będę owijał w bawełnę. Pracownik APSu spojrzał w monitor o powiedział że to jest moja trzecia umowa i że CP może mi uszykować specjalnie dla mnie ofertę tylko on musi wysłać do nich email. No więc wysłał i powiedział że mam przyjść koło piątku to już będzie. Nie czytałem całego tego tematu, ale czy komuś (ujmę w cudzysłów) "to się zdarzyło"?? Ktoś skorzystał z tej oferty? Jeśli ktoś skorzystał to niech napisze jaka ona była. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Mój tata ma podłączone do linii telefonicznej neostradę tp(...) Czy neostrada i CP nie będą ze sobą kolidowały???? będą się gryzły i drapały, mam tak z Cyfrą+ i TnK HD bez przerwy się szturchają. A na serio nie przeszkadza to w niczym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałTJE Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Witam Serdecznie Jestem abonentem Polsatu Cyfrowego posiadam 3 karty 3 abonamenty na swoje nazwisko ( swój rodziców i tesciów i własnie 13 grudnia konczy sie jedna z tych umów jest to pakiet familijny i proszę Was o pomoc czy moge coś "ugrac" coś więcej bo chce przedłuzyć? czy dzwonić do CP aby w tej cenie coś dodali jaka jest na to szansa? bardzo prosze o pomoc.... Pozdrawiam i dziekuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MESZEK Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 A wypowiedziałeś wcześniej umowę w przewidzianym w umowie terminie?Najlepiej tak zrobić,wtedy sami dzwonią z propozycjami i można się potargować,a tak to jeżeli nie wypowiedziałeś umowy,to przechodzi ona na czas nieokreślony i jeszcze za to zapłacisz większy abonamet o kilka złotych,chyba 4.A że nie dzwonią,to widocznie uważają,że więcej /CP/ skorzysta na tobie na umowie na czas nieokreślony przez twoje niedopatrzenie wypowiedzenia w terminie umowy,więc cię zlekceważyli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałTJE Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 ... niestety nie wypowiedziałem a teraz to już pewnie za późno... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Jeśli na tą umowę ktoś otrzymał wcześniej nowy regulamin,cennik i wzór umowy i z tego powodu nie wypowiedział jej,tak jak jest w twoim przypadku,to przechodzi automatycznie na roczny okres dodatkowy na tych samych warunkach.Będziesz mógł wypowiedzieć za 11 lub 9 mies.dobrze nie pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vinyl_ Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Nadal masz mozliwosc przedluzenia umowy na jakichs promocyjnych warunkach. Idz do pierwszego lepszego APSu ktory masz w poblizu i wez ze soba dowod osobisty oraz nr karty dekodera na ktorym chcesz przedluzyc umowe i tam ci sprawdza jaka jest oferta dla Ciebie. Popytaj co moga ci zaproponowac przy tym dekoderze ktory masz ale zapytaj tez jak wygladaloby przedluzenie z podmiana sprzetu np na dekoder HD lub DVR HD. Napewno przy takiej opcji dostaniesz pakiet Familijny HD + 3 pakiety dodatkowe przez kilka miesiecy (ile tego dowiesz sie w APSie) w cenie 37,90 PLN, a pozniej w zaleznosci od tego ile pakietow dodatkowych zostawisz po tym okresie to nastepujaca platnosc: Familijny HD + 0 pakietow dodatkowych - 39,90 PLN Familijny HD + 1 pakiet dodatkowy - 59,90 PLN Familijny HD + 2 pakiety dodatke - 79,90 PLN Familijny HD + 3 pakiety dodatkowe - 89,88 PLN Po okresie karencji mozesz dowolnie zmieniac konfiguracje umowy odnosnie pakietow dodatkowych zachowujac przynajmniej minimum okreslone przy podpisywaniu przedluzenia (np. Familijny HD) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałTJE Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Dzieki... chociaz HD raczej nie wchodzi w grę ( teściowie nie mają sprzętu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 ... niestety nie wypowiedziałem a teraz to już pewnie za późno... Jak masz TV w HD to warto pchać się w nowe pakiety z kan.HD,jeśli nie to po co drożej płacić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Tyle razy pisałem dość obszernie na forum. Praktycznie każda umowa która była w okresie podstawowym tak od listopada 2009r. do połowy tego roku została objęta nowym regulaminem !! Chyba, że ktoś się nie zgodził albo twierdzi, że nie otrzymał Nie znajdziecie teraz umowy, która się nie rolluje i przechodzi na czas nieokreślony. Co do ofert w okresie rollowania są one praktycznie identyczne gdyby umowa była bezterminowa. Czyli można skorzystać z podmiany, zrobić downgrade, upgrade, itp. I wypowiedzenie też można wysłać, bo w sumie ta "kara umowa" jest w śmiesznej wysokości I wtedy w okresie rollowania też do Ciebie oddzwoni dział utrzymania klienta z lepszymi ofertami. Albo zadzwoń na PartyLine, zapoznaj się z ofertą jaka jest dla Ciebie, na koniec powiedz, że Ciebie to nie satysfakcjonuje i prosisz o kontakt Działu Utrzymania Klienta Jak konsul będzie miał opory z zapisaniem takie zgłoszenia to naciskaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Tak musisz się udać do APSu gdzie podpisywałeś umowę i złożyć reklamację, że zostałeś wprowadzany w błąd. A to jest wina CP, bo na siłę każą wciskać HBO na czas nieokreślony. O ile przy nowych umowach 1 miesiąc jest FREE o tyle przy przedłużeniach nie. Zrobiła się afera bo dzisiaj przyszedł mail do APS na ten temat... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałTJE Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 ... Dziekuje bardzo za pomoc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 @pucis Co teraz mogą dać darmowego dla @MichałTJE,skoro nie złożył wypowiedzenia,ani woli przejścia na czas nieokreślony.Za kilka dni będzie na umowie terminowej,i będą mieli to gdzieś,to znaczy mogą ale chyba nie muszą? To tak gwoli wyjaśnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 głupoty gadasz, aż czasami zastanawiam się po co powielać informacje, o których mało się wie. nie będą dzwonić bo im nie zależy jak to określiłeś, ale oferty dla takich klientów są, wystarczy samemu się zainteresować i podejść do punktu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Tylko nie głupoty,i nic nie powielam tylko pytałem.A w życiu jest tak jak napisałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Czyli tak jesli mam umowe uruchomiona 20 kwietnia 2010 na 13 miesiecy czyli do 19 maja 2011 to wypowiedzenie musi dotrzec do nich do 19 lutego 2011? A jesli nie wysle takiego to umowa mi sie zroluje na kolejne 13 miesiecy ale w okresie rolowanym moge ja wypowiedziec w kazdej chwili za wypowiedzeniem 3 miesiecznym liczac sie z oplata wyrownawcza do podstawowych cen pakietow za nie wykorzystany okres? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Per Pan Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Mam pytanie czy w Cp wzrośnie abo jak w UPC po podwyżce VAT?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.