kaspian0007 Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Familijny max hd+sport hd +mr za 50zł obecnie jest oferowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bradox Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Pakiet Darmowy HD i umowa zawarta przez telefon. Czy jest możliwe odstąpienie od umowy, Jesli tak to w jakim czasie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Ale co ci nie pasuje? Płacenie 0 zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Odstąpić od umowy zawartej przez telefon można w ciągu 10 dni od jej zawarcia . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Chyba, że się zgodził na natychmiastowe świadczenie usług to nie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bradox Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Kolega dziś zawarł umowę z Pakietu Darmowego na Rodzinny na 24 m-ce i 12 m-cy po 4.90zł a następne i 12 m-cy po 19.90 lub Mini HD za 14.90. Usłyszał ze wlączą pierw kanały podstawowe a potem resztę. To jak może odstapić czy nie? Umowa zawarta dzisiaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Zależy, na co kolega się zgadzał telefonicznie, nie znamy przebiegu rozmowy. Od kiedy mają mu włączyc kanały? Od razu? Może być ciężko, bo jak zaczęli świadczenie usługi, to wypowiedzenie nie przysługuje. Chyba, że dalej ma darmowy. Spróbować odstąpić od umowy zawsze może, bo nic nie ryzykuje (poza kosztem listu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bradox Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Powiedzieli że mu że kanały włączą od razu ale do dzisiaj jest nadał darmowy. Dzwonił do utrzymania klienta z informacją że dalej ma darmowy i chce odstąpić od umowy. Sprawdziła i potwierdziła że nadal jest darmowy bo mają problemy i trzeba dzwonić do działu technicznego. Jest to chyba powód do odstąpienia od umowy, prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 no, ale po co chce odstąpić skoro przed chwilą tę umowę przedlużył? Co mu się w tej umowie nie podoba? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej9923 Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 Tak czytam sobie watek polsatu i kurde jakie to skomplikowane i zagmatfane a przeciez to tylko tv.Tu cos daja tam zabieraja.Ta nowa "promocja" na pakiet rodzinny to jak dobrze zrozumialem to najpierw placi sie 40 zl a za 3 msc 20zl czy jakos tak.Czlowiek podpisujac umowe powinien chyba wziasc adwokata bo to tak jest pochrzanione.Stale ,niemal codziennie jest jakas zmiana.Chyba specjalnie tak mieszaja zeby ludzie nic nie rozumieli.A szkoda bo sam myslalem o jakies umowie ale dam sobie spokoj bo nie mam ochote tego studiowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 Powiedzieli że mu że kanały włączą od razu ale do dzisiaj jest nadał darmowy. Dzwonił do utrzymania klienta z informacją że dalej ma darmowy i chce odstąpić od umowy. Sprawdziła i potwierdziła że nadal jest darmowy bo mają problemy i trzeba dzwonić do działu technicznego. Jest to chyba powód do odstąpienia od umowy, prawda? Jeśli nadal nie ma kanałów, niech najpierw zadzwoni, żeby infolinia mu to potwierdziła, a później niech pisze odstąpienie od umowy. Oczywiście należy zapisać godzinę i nazwisko konsultanta, a najlepiej samemu dodatkowo nagrać taka rozmowę. AFAIK liczy się fakt uruchomienia danej usługi, a nie zgoda na jej uruchomienie, bo o usłudze jest mowa w ustawie, a nie zgodzie na jej niezwłoczne uruchomienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piranha Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Mam nietypowy problem, otóż: w Pażdzierniku zeszłego roku wysłałem wypowiedzenie, w Lutym tego roku (konkretnie 14 Lutego) - umowa została rozwiązana - ok. Wczoraj w APSie oddałem dekoder, dostając protokół oddania sprzętu - ok. Problem polega na tym, że spóźniłem się z wypowiedzeniem i została naliczona kara w wysokości 18 zł - i jak do tej pory nie przyszło pismo gdzie wpłacic tę karę ? Nie chcę, żeby rosły odsetki.. ..dzwoniłem tam ale konsultant skwitował mnie tym, że pismo zostało do mnie wysłane już w Listopadzie..tymczasem ja nic nie dostałem. Nie wiem co mam dalej robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 To powiedz, że nie dotarło i poproś o ponowne wysłanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moreblack Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Przeważnie wpłaca się na własne konto. Chyba że coś się zmieniło w tej sprawie. Tyle konsultant nie mógł Ci powiedzieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 A masz jeszcze konto w ICOK? Jak tak to się zaloguj i zobacz czy jest jakaś zaległość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ormo Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Zamówiłem CP przez internet, jednak postanowiłem odstąpić od umowy. Nie aktywowałem karty, nie minęło 10 dni dni od podpisania umowy. Czy dekoder trzeba zwrócić na adres centrali czy można do najbliższego salonu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość zwrot sprzętu musi nastąpić do Warszawy (do siedziby) na własny koszt i ryzyko. W odstąpieniu można podać formę zwrotu kosztów zamówienia (koszty zwrotu sprzętu nie są wliczane). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukash55 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Witam mam pytanie kiedy mam zglosic ze rezegnuje z cp a umowa konczy sie 22.03.15 miesiac przed lub 3 miesiace przed koncem umowy?a dekoder moge zdac w Ape-sie a moze trzeba odeslac na ich adres? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicus Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 3 miesiace przed koncem umowy.Dekoder mozesz zawiesc do APS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
termometr Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Warto zaznaczyć, że liczy się data otrzymania pisma przez CP więc warto wysłać 3 miesiące + kilka dni wcześniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
garfield_79 Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Mam pytanie, czy w trakcie umowy w CP jest możliwość zawiesić umowę na jakiś czas np. 3 miesiące i nie płacić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafnov Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Nie ma takiej możliwości. Mogą Ci tylko zawiesić "świadczenie usług" jeśli nie płacisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuchnet Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Dziś dowiedziałem sie na infolinii że moja umowa na telewizję DVB-T została przedłużona bez mojej wiedzy na 12 miesięcy tylko dlatego że nic z nią nie robilem ... Żesz ... mac co to ma byc ? ! Chcialem w maju zrezygnować z tego a tu konsul wyjeżdża mi z tekstem że musze czekać do października no i się zagotowalem. Czy takie same techniki stosuja teraz również z umowami na telewizję sat ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszpk Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 W tv sat też tak jest. Pocieszę cię, że w Niemczech gdzie mieszkam wszystkie umowy przedłużają się z automatu, na komórkę, prenumeraty gazet i nawet karate mojej córki. Jak nie wypowiesz 3 miesiące wcześniej to du..a i pobierają ci z konta kase. Wszędzie musisz się zgodzić, że mogą ci brać kasę z konta bez pytania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Na ile w Niemczech przedłużają takie umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.