mariuszpk Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 @kibic229 Najlepiej zadzwonić i dowiedzieć się kiedy kończy się umowa, kiedy można z niej zrezygnować i ile to będzie Was kosztować. Ja miałem też podpisałem umowę na 29 miesięcy i spóźniłem się z wypowiedzeniem o miesiąc. Teoretycznie powinna ona przedłużyć się na kolejne 12 miesięcy ale w sumie nie musiałem dużo dopłacać. Zapłaciłem dodatkowo coś ok 30 zł więcej za ten jeden miesiąc i to było wszystko. Zaznaczam, że miałem coś strasznie namieszane w u nich w systemie po wymianie Esi-88 na Echostara 7400 a dla własnego spokoju nie drążyłem tematu czemu nie chcą więcej pieniędzy. W każdym razie dekoder odesłałem i jest cisza od roku. Były też gdzieś wyliczenia ile kosztuje wcześniejsze rozwiązanie umowy w czasie trwania tego 12 miesięcznego okresu i nie były to jakieś straszne sumy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kibic229 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Właśnie zadzwoniłem i okazało się że umowa została automatycznie przedłużona i jest ważna do listopada 2014 roku, a jeśli ją zerwę do tego czasu, będę musiał zapłacić karę. A nie ma jeszcze innej możliwości alby tą umowę rozwiązać ? Czy w najbliższym czasie nie zostanie z oferty CP usunięty jakiś kanał, i wówczas klienci będą mogli bez przeszkód rezygnować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Jaki miałeś pakiet? Jeśli od Rodzinnego HD wzwyż to masz jeszcze czas na wypowiedzenie umowy ze względu na usunięcie WeedingTV/Love Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kibic229 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Jest to jeszcze stary pakiet Familijny (bez żadnych kanałów HD). A więc mogę zrezygnować ze względu na ten kanał ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Tak-chociaż dla pewności powinieneś znaleźć PWU i doczytać jakie programy miałeś zagwarantowane.Jeśli jest w nim WeddingTV to nie ma problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kibic229 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Ok, dzięki za pomoc A tak na marginesie: kanały FTA także wchodzą w skład oferty i sa zagwarantowane ? pytam bo niedawno czytałem ze wraz z końcem stycznia mają wyłączyć mango24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszpk Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 @Ceberebek Oczywiście że jest zgodne z Polskim prawem: W myśl art. 10 ust. 3 jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadkach: - świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem wymienionego terminu, tu jest jest jeszcze jeden myk napisany pod warunkiem, że konsultant nie wypowie magicznej formuły : http://forumprawne.org/prawa-konsumenta ... tem-2.html @kibic229 pytałeś się o wysokość kary? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kibic229 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 No właśnie zapomniałem i teraz żałuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszpk Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 viewtopic.php?f=7&t=238&start=1455 tu masz napisane jak się liczy kary. Kara zależy o wysokości ulgi w okresie podstawowym. Jeżeli wynosi ona tak jak pisze 24 zł, to za każdy miesiąc zerwanej umowy płaci sie 2 zł kary. To znaczy, że jeżeli zerwie się umowę na przykład na 4 miesiące przed upływem okresu podstawowego, to płaci się 8 zł kary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 @CeberebekOczywiście że jest zgodne z Polskim prawem: W myśl art. 10 ust. 3 jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadkach: - świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem wymienionego terminu, tu jest jest jeszcze jeden myk napisany pod warunkiem, że konsultant nie wypowie magicznej formuły : http://forumprawne.org/prawa-konsumenta ... tem-2.html Ok-to niezgodność z polskim prawem paragrafu z regulaminu CP legła w gruzach : EDIT: Rozdział 3.Zawarcie Umowy § 3 8. W przypadku zawierania Umowy poza lokalem lub na odległość, Klient ma prawo odstąpienia od Umowy bez podawania przyczyny w terminie 10 (dziesięciu) dni od daty zawarcia Umowy, składając osobiście lub listownie w Centrum Obsługi Klienta stosowne oświadczenie na piśmie. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Odstąpienie przez Klienta od Umowy w powyższym trybie wywołuje taki skutek, jakby Umowa nie została zawarta. Prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadku, gdy rozpoczęto świadczenie Usług przed upływem powyższego terminu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszpk Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Właśnie się dowiedziałem, że CP oraz N nie podlegają pod prawo telekomunikacyjne a tam jest właśnie fajny zapis: Prawo telekomunikacyjne Art. 56. 8. W razie braku potwierdzenia abonentowi faktu złożenia oświadczenia o zmianie warunków umowy oraz jego zakresu i terminu wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 6, termin, w którym abonent może odstąpić od dokonanej zmiany warunków umowy, wynosi trzy miesiące i liczy się od dnia złożenia oświadczenia o zmianie warunków umowy. Jeżeli jednak abonent po rozpoczęciu biegu tego terminu otrzyma potwierdzenie, termin ulega skróceniu do 10 dni od dnia otrzymania tego potwierdzenia. oraz 6. Dostawca usług może umożliwić abonentowi będącemu stroną umowy zawartej w formie pisemnej lub elektronicznej zmianę warunków umowy, o których mowa w ust. 3 pkt 2 i 4-7, za pomocą środków porozumiewania się na odległość, w szczególności telefonicznie lub przy użyciu poczty elektronicznej lub faksu. Dostawca usług obowiązany jest jednak utrwalić oświadczenie abonenta złożone w sposób określony w zdaniu pierwszym i przechowywać je do końca obowiązywania umowy na zmienionych warunkach i udostępniać jego treść abonentowi na jego żądanie, zgłoszone w szczególności w trakcie postępowania reklamacyjnego. W przypadku zmiany warunków umowy dokonanej telefonicznie powinna być utrwalona cała rozmowa. Jednocześnie dostawca usług obowiązany jest do potwierdzenia abonentowi faktu złożenia oświadczenia o zmianie warunków umowy oraz jego zakresu i terminu wprowadzenia zmian w terminie ustalonym z abonentem, ale nie później niż w ciągu jednego miesiąca od dnia zlecenia zmiany. Abonentowi przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany warunków umowy, bez podania przyczyn, poprzez złożenie oświadczenia w formie pisemnej w terminie 10 dni od dnia otrzymania potwierdzenia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Oczywiście, że nie podlegaja, bo przeciez usługa telewizji satelitarnej nie ma się nijak do ustawy telekomunikacyjnej. Gdyby zapis o natychmiastowym wejściu w życiu umowy i rezygnacji z prawa do odstąpienia w ciągu 10 dni był niezgodny z prawem to firmy nie stosowałyby już dawno tego zapisu a stosują. I to nie jest tak, że po cichu jest to wszystko ustalane. Konsultant czyta formułkę, że jak chce Pan od razu mieć kanały to zgodnie z takim i takim paragrafem a takim nie przysługuje wtedy prawo do odstąpienia umowy i klient albo się zgadza albo nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej82 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 A co w sytuacji, gdy decydujemy się przedłużyć umowę z wymianą dekodera i po otrzymaniu dekodera i podpisaniu nowej umowy rezygnujemy w ciągu 10 dni(mamy wtedy do tego prawo). Wracamy wtedy do poprzedniej umowy(nowy dekoder oddajemy i oddają nam stary), czy jednak rozwiązuje się i wówczas nie obowiązuje żadna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moreblack Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Umowa ulega rozwiązaniu. Nie wracasz do starego sprzętu. Wszyscy operatorzy satelitarni podlegają prawu telekomunikacyjnemu. Czytajcie dobrze co jest w rozporządzeniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Operatorzy satelitarni nie podlegają prawu telekomunikacyjnemu. Co, tworzysz nowe prawo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andie Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Po ilu dniach po złożeniu zamówienia na nową umowę przyjeżdża kurier z umową i dekoderem - w teorii i praktyce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flis Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Teoretycznie to 7 dni roboczych a praktyka to wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 6 grudnia 2013 przez telefon z DUK zawarłam nową umowę. Dziś jest 12.12.2013 a ja nie mam umowy papierowej, która miała przyjśc pocztą. Czekac, czy dzwonic na infolinię? Głównie chodzi mi o sprawdzenie czy to co było przez telefon, będzie potwierdzone na papierze, czy mi CP jakiegoś numeru nie zrobi. Zrobiłam błąd, ponieważ na pytanie konsultantki czy chcę umowę na e-maila czy pocztą powiedziałam, żeby przysłali mi pocztą. Jest 10 dni na odstąpienie od umowy? - roboczych czy kalendarzowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Ja w takim wypadku czekałem na umowę trzy tygodnie, albo i więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 A czy jak poproszę na infolinii, żeby mi przysłali umowę na e-maila to przyślą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzima Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 W sierpniu rozwiązałem umowę i pozostał mi własnościowy moduł cam wraz z kartą. Czy można podpisać nową umowę z użyciem tego sprzętu, czy trzeba brać nowy moduł na wynajem? W APSie nie umieli mi odpowiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sat17 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Z tego co się orientuję to możesz korzystać z niego w pre-paid.Z podpisaniem umowy też nie powinno być problemu.Mam moduł zakupiony kiedyś w pre-paid,co jakiś czas korzystam z niego a z podpisaniem umowy tez nie ma problemu.W APS-ach są często zieloni w tych sprawach,szczególnie jeśli są to punkty połączone z telefonią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lowermann Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Mam pytanie. 23-01-2013 zawarłem umowę na 15 miesięcy, w tym 3 miesiące gratis. Umowę muszę rozwiązać z 3 miesięcznym wypowiedzeniem, więc przed 23-01-2014 roku. Umowę mogę rozwiązać w APS co podpisywałem czy muszę słać pismo do CP? Dodam że nie chcę rezygnować z CP tylko uzyskać jeszcze lepsze warunki. Jak to najlepiej zrobić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Wysyłasz wypowiedzenie do CP do Warszawy na Łubinową. Możesz teraz wysłac wypowiedzenie umowy z powodu usunięcia kanału Love dawny Wedding TV. Chyba go masz jako kanał gwarantowany, ale sprawdź w swojej umowie. Wyślij poleconym za potwierdzeniem odbioru, priorytetem i od 23 grudnia załapiesz się na nową umowę. Jak wyślesz wypowiedzenie to zadzwonią z Działu Utrzymania Klienta i zaproponują nową fajną umowę z gratisami. Fajna umowa to: umowa na 12 miesięcy, 5 miesięcy gratis. Jak się umiesz targowac to może ugrasz jeszcze coś więcej. Wszystko jest na tym forum. DUK może więcej niż zwykła infolinia czy APS. wzór: https://dl.dropboxusercontent.com/u/927 ... y%20CP.jpg Możesz też wysłac wypowiedzenie z powodu kończącej się umowy. wzór: http://dokumenty.nf.pl/Dokument/482/Rez ... wiedzenie/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaPe Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Ma ktoś listę kanałów gwarantowanych dla promocji Nowy Cyfrowy Polsat - Październik 2011? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.