Frank_2424 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Taki wzór można wysłać od razu po wejściu umowy w życie nie martwiąc się że później o tym zapomnimy i przegapimy termin: Niniejszym wypowiadam umowę numer XXXXX o świadczenie usług zawartą w dniu XXXXX r. pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec ostatniego okresu rozliczeniowego określonego w umowie. Wypowiadając umowę którą przedłużyliśmy telefonicznie/aneks do umowy w wypowiedzeniu wpisujemy dane z umowy czy z aneksu? Np. data podpisania umowy czy data aneksowania jej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Z aneksu do umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro25 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 ja podpisywałem umowę z Cyfrowy Polsatem przez telefon z Działem, utrzymania klienta aneks do umowy przyjdzie pocztą czy mam ,możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni .???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Razio1 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 ja podpisywałem umowę z Cyfrowy Polsatem przez telefon z Działem, utrzymania klienta aneks do umowy przyjdzie pocztą czy mam ,możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni .???? Właśnie to zależy coś w tej rozmowie potwierdził- bodaj jak zmiany weszły od momentu sakramentalnego TAK czyli od dziś masz raczej pozamiatane ( choć w innym temacie ten pogląd ma różne oblicza) jeżeli zmiany nastąpią od nowego okresu rozliczeniowego to raczej na pewno masz taką możliwość bo ja takową miałem(we wrześniu) 10 dni od OTRZYMANIA nowej umowy i PWU. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morfeusz747 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Mam pytanko czy gdzieś w icok jest możliwość sprawdzenia do kiedy ważna jest umowa? Nie mogę znaleźć papierów, a chciałbym sprawdzić tą informację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Nowy ICOK tam masz czas trwania umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Nowy ICOK - jeszcze nie dla każdego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Ja od dzisiaj się mogę logować do nowego icok-u. Nowa umowa nowy icok he he Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukeX Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Mam umowę na pakiet Familijny Hd(wraz z oplata za dekoder dodatkowy placę 69.90) I tu moje pytanie;zniknąl mi pakiet BBC więc czy miałem go przez jakąś pomyłkę CP czy zabrano mi go bezzasadnie.W umowie z 12.12.2011 nie ma wzmianki o BBC bo wtedy bodajze polsat nie oferował tego pakietu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon9904 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Było okienko na kanały z pakietu Familijny Max HD, okienko się skończyło to i dodatkowych kanałów (w tym kanały BBC) nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 A ja jeszcze mam:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Czy istnieje możliwość rozwiązania umowy, która była przedłużona telefonicznie z konsultantem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qrczak Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Jeżeli umowa nie rozpoczeła się od razu to masz 10 dni na odstąpienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Tak,do 10-ciu dni jeśli umowa nie została zrealizowana.Gdy umożliwili odbiór kanałów/pakietów (za twoją zgodą) po rozmowie tel.,to już nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Kanały już śmigają.Czyli nie ma jakiejkolwiek innej możliwości powrotu do warunków wcześniejszej umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kibic229 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Witam, ostatnio rodzice podjęli decyzje o rezygnacji z CP, umowa jest prawdopodobnie na czas nieokreślony (była podpisywana w czerwcu 2010 roku na 29 miesięcy i z tego co wiem nie była już przedłużana). Mam do Was w związku z tym takie pytanie: jeśli wypowiedzenie umowy zostanie złożone w najbliższych dniach, to kiedy umowa zostanie ona rozwiązana ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszpk Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 @Argo Wydaje mi się że jest 10 dni od dnia zawarcia umowy. http://prawodlakazdego.pl/content/odst% ... 5%9B%C4%87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 nie wprowadzaj w błąd, jesli klient zgodził się na natychmiastowe włączenie usług to ten punkt nie obowiązuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 A o którym/czyim teraz wypowiedzeniu piszecie?Bo już nie wiem którego postu to dotyczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 nie wprowadzaj w błąd, jesli klient zgodził się na natychmiastowe włączenie usług to ten punkt nie obowiązuje Pytanie: czy taka regułka CP jest zgodna z prawem polskim? Kolejne pytanie do UOKiK lub Federacji Konsumentów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Takie same praktyki też stosuje i NC+.Więc CP nie jedyny tak pogrywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszpk Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Sorry macie rację umocowanie prawne Dz. U. 2004 r. nr 171 poz. 1800 z późn. zm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Wyraza zgody na natychmiastowe świadczenie usług jest równoznaczne z odebraniem sobie tych 10 dni.Było dużo osób u konkurencji które chcialy zrezygnować.Lecz niestety nie udało im się.Więc nic dziwnego że i CP stosuje tą praktykę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Sorry macie rację umocowanie prawne Dz. U. 2004 r. nr 171 poz. 1800 z późn. zm. Kto i z czym rację? Nie będę teraz szukał paragrafów w Dz.U EDIT:Kiedyś była już gdzieś dyskusja,że TV satelitarna nie podchodzi pod prawo telekomunikacyjne EDIT: Polsat przy umowach przez telefon "posiłkuje" się tym zapisem: Regulamin świadczenia usług Rozdział 7. Zmiana zakresu usług § 12 7. Abonentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany warunków Umowy Abonenckiej, jeżeli Cyfrowy Polsat, za zgodą Abonenta, rozpocznie świadczenie usług zgodnie ze zmienionymi warunkami Umowy Abonenckiej. Jest jeszcze jeden podobny zapis: Rozdział 3.Zawarcie Umowy § 3 8. W przypadku zawierania Umowy poza lokalem lub na odległość, Klient ma prawo odstąpienia od Umowy bez podawania przyczyny w terminie 10 (dziesięciu) dni od daty zawarcia Umowy, składając osobiście lub listownie w Centrum Obsługi Klienta stosowne oświadczenie na piśmie. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Odstąpienie przez Klienta od Umowy w powyższym trybie wywołuje taki skutek, jakby Umowa nie została zawarta. Prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadku, gdy rozpoczęto świadczenie Usług przed upływem powyższego terminu. Pytanie:Czy są zgodne z polskim prawem konsumenckim? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.