elkanguro Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Wracając w takim razie do mojej sytuacji. Jeśli wypowiedzenie wyślę w tym tygodniu, to dojdzie do CP około 18 sierpnia. Czyli liczone będzie od ostatniego okresu rozliczeniowego (umowę mam do 8 października), czyli będzie trwało 3 miesiące do 8 grudnia, tak? W tym okresie będę musiał zapłacić raz 9,90 i 2 x 14,90zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vinyl_ Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Moze i dobrze rozumujesz ale nigdzie nie znajduje potwierdzenia tego, prosze o wypowiedz kogos kto moze lepiej ogarnia to zagadnienie zeby jasno i rzeczowo stwierdzic ktora wersja jest prawidlowa. Czytajac regulamin nie znalazlem nigdzie takiego zapisu, ktory stwierdzalby ze wypowiedzenie calej umowy musialo dotrzec do CP najpozniej w przedostatnim miesiacu okresu podstawowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Wracając w takim razie do mojej sytuacji. Jeśli wypowiedzenie wyślę w tym tygodniu, to dojdzie do CP około 18 sierpnia. Czyli liczone będzie od ostatniego okresu rozliczeniowego (umowę mam do 8 października), czyli będzie trwało 3 miesiące do 8 grudnia, tak? W tym okresie będę musiał zapłacić raz 9,90 i 2 x 14,90zł? 3 okresy wypowiedzenia będą liczone od kolejnego okresu po wpływie dokumentu. Tak wszystko się zgadza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elkanguro Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 I jeszcze ostatnie pytanie, może trochę głupie, ale kto wie jak tam interpretowane są te ich zawiłe regulaminy Czy te 14,90zł trzeba płacić, czy po prostu jak nie zapłacę to mi wyłączą sygnał czy jednak będą się domagać zapłaty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Moze i dobrze rozumujesz ale nigdzie nie znajduje potwierdzenia tego, prosze o wypowiedz kogos kto moze lepiej ogarnia to zagadnienie zeby jasno i rzeczowo stwierdzic ktora wersja jest prawidlowa. Czytajac regulamin nie znalazlem nigdzie takiego zapisu, ktory stwierdzalby ze wypowiedzenie calej umowy musialo dotrzec do CP najpozniej w przedostatnim miesiacu okresu podstawowego. Uważam się za osobę bardzo dobrze to ogarniającą. Potwierdzenie tych słów znajdziesz choćby na umowie / wzorcu umowy. Za to Ty za bardzo nie ogarniasz tego co piszę. Jeżeli chcesz, żeby umowa Ci się nie zrollowała i chcesz ją rozwiązać to wypowiedzenie musi dotrzeć najpóźniej ostatniego dnia przedostatniego okresu rozliczeniowego. Jeśli tego nie zrobisz to umowa Ci się rolluje na 12 m-cy. I jeśli wyślesz wypowiedzenie albo rezygnację z rollowania w ostatnim miesiącu albo już po rozpoczęciu zrollowanego okresu, to: a) umowa zostanie rozwiązana z końcem 12 m-ca lub zgodnie z okresem wypowiedzenia (jeśli wypowiedzenie dotrze w 10 lub 11 m-cu). I tutaj analogicznie, jeżeli nie wyślesz wypowiedzenia/rezygnacji z rollowania do ostatniego dnia 11 m-ca trwania okresu zrollowanego to znowu umowa przedłuża Ci się na 12 m-cy i tak w kółko. umowa przejdzie na czas nieoznaczony też po 12 m-cach okresu zrollowanego ostatnia możliwość c) chcesz wypowiedzieć umowę bez względu na to czy Ci się umowa zrollowała, wysyłasz wypowiedzenie, że chcesz wypowiedzieć wcześniej umowę. umowa jest rozwiązywana zgodnie z okresem wypowiedzenia, oczywiście abonament w okresie wypowiedzenia musisz opłacić + kara z tytułu przyznanej ulgi wyliczona na ostatni dzień okresu wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 I jeszcze ostatnie pytanie, może trochę głupie, ale kto wie jak tam interpretowane są te ich zawiłe regulaminy Czy te 14,90zł trzeba płacić, czy po prostu jak nie zapłacę to mi wyłączą sygnał czy jednak będą się domagać zapłaty? Powinieneś opłacić. Jeżeli nie to może dopaść Ci na początku windykacja wewnętrzna CP albo sprawa może być przekazana do firmy zewnętrznej typu Kruk itp. Poza tym jakbyś chciał w przyszłości znowu podpisać umowę z CP to może Ci się to nie udać jak będziesz miał zaległość na jakimś wcześniej posiadanym kontrakcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 @Vinyl_ Może nie jestem wielkim znawcą umów i regulaminów, ale @pucis ma rację. Jeśli złożysz całkowite wypowiedzenie umowy przed końcem przedostatniego okresu rozliczeniowego to będzie ono nieważne. W tym momencie możesz złożyć tylko wypowiedzenie z rollowania. W momencie, gdy umowa przejdzie na czas nieokreślony to możesz ją wypowiedzieć całkowicie z zachowaniem trzy miesięcznego okresu wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elkanguro Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 @eMti: A to niby dlaczego nie można niby wypowiedzieć całej umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Przecież wyjaśniłem to w dalszej części postu. Ale spróbuję wyjaśnić jeszcze raz. Przy "nowym" regulaminie/umowach jeśli wyślesz całkowite wypowiedzenie umowy przed końcem przedostatniego okresu rozliczeniowego to jej nie wypowiesz albo dostaniesz karę za zerwanie umowy. Jeżeli np. podpisałeś umowę na 29 miesięcy i chcesz, aby Twoja umowa skończyła się z końcem tego 29 miesiąca to wypowiedzenie umowy musi dotrzeć do CP przed końcem 26 miesiące trwania umowy. Jeżeli chcesz, aby umowa przeszła na czas nieokreślony do wypowiedzenie możesz wysłać przed końcem 28 miesiąca, a z końcem 29 miesiąca umowa stanie się umową na czas nieokreślony. W tym momencie piszę o umowach, które obowiązuje nowy regulamin. Jeśli obowiązuje Cię stary regulamin to jak najbardziej tak możesz zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 EMTi akurat tutaj się z Tobą nie zgodzę w jednym piśmie można zawrzeć wypowiedzenie rollowania i całej umowy. Tak samo jak wyśle się rezygnację bez wyszczególniania, że na początku chce się zrezygnować z rollowania a później rozwiązać umowę, ale pismo wpływa w dobrym terminie to CP nie robi takich problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vinyl_ Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 @pucis Wcale nie kwestionuje tego ze ogarniasz ten temat - chodzilo mi tu o wypowiedz jakiejs osoby trzeciej w celu rozjasnienia sytuacji (wiec nie napinaj sie tak od razu bo nie mialem zamiaru cie obrazac i wcale tego nie uczynilem). Jak rowniez czytajac mojego poprzedniego posta napisalem ze mozesz miec racje (twoje rozumowanie wydaje mi sie logiczne aczkolwiek nie potwierdzone odpowiednim paragrafem - ale nadal nie upieram sie twardo przy swoim tylko bipore pod uwage ze mozesz miec racje - nie rozumiem skad to napiecie w twoim poscie. Przy okazji poruszenia tego tematu zapytam cie o taka rzecz (nie jest to test sprawdzajacy tylko pytanie nurtujace mnie) W przypadku kolegi piszacego wczesniej potwierdziles mu wersje ze zaplaci 1x 9.90 i 2x 14.90. (cena 14.90 bierze sie z cennika dla uzytkownikow na pakiet mini). Tu moje pytanie. Czy czasami wypowiedzenie umowy jakie on wysle automatycznie nie wypowie rollowania przez co te 2 pozostale miesiace nie bede mu liczone jako p. mini na czas nieokreslony? tzn 1x 9.90 i 2x 11.90? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 EMTi akurat tutaj się z Tobą nie zgodzę w jednym piśmie można zawrzeć wypowiedzenie rollowania i całej umowy. Tak samo jak wyśle się rezygnację bez wyszczególniania, że na początku chce się zrezygnować z rollowania a później rozwiązać umowę, ale pismo wpływa w dobrym terminie to CP nie robi takich problemów Przecież napisałem, że nie jestem znawcą umów/regulaminów, więc nie możesz ode mnie oczekiwać Bóg wie jakiej wiedzy. Do połowy października muszę wysłać wypowiedzenie umowy, więc każda wiedza na ten temat mi się przyda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elkanguro Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 W przypadku kolegi piszacego wczesniej potwierdziles mu wersje ze zaplaci 1x 9.90 i 2x 14.90. (cena 14.90 bierze sie z cennika dla uzytkownikow na pakiet mini). Tu moje pytanie. Czy czasami wypowiedzenie umowy jakie on wysle automatycznie nie wypowie rollowania przez co te 2 pozostale miesiace nie bede mu liczone jako p. mini na czas nieokreslony? tzn 1x 9.90 i 2x 11.90? A czym się różni 11,90 od 14,90 (poza 3zł ) bo właśnie w rozmowie z konsultantem dowiedziałem się, że będę płacił 9,90 + 2 x 11,90 a nie 14,90 jak podaje cennik na stronie CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vinyl_ Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 W zasadzie 3 PLN roznicy to nie majatek ale niektorym klientom to robi wielka roznice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elkanguro Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Bardziej chodziło mi o to, skąd wynika taka cena? EDIT: znalazłem jest to cena dla abonentów w czasie umowy na czas nieoznaczony. 14,90 to opłata dla użytkowników. Czym to się różni? Coś w stylu post-paid i pre-paid? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Bardziej chodziło mi o to, skąd wynika taka cena? Wcześniej nie zauważyłem ceny 1x 9,90 zł i 2x11,90 zł. Tak powinno być Przepraszam za błąd Jeśli odczułeś moje napięcie to może dlatego, że mój limit czasowy cierpliwości nie jest zbyt duży Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vinyl_ Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Dokladnie tak jak napisales post-paid i pre paid. Ogolnie obowiazuja 2 cenniki dla abonentow (czyli osob z trwajaca umowa - przyrownales to do post-paid i w zasadzie dopre porownanie tylko ze w CP placi sie za kazdy miesiacz gory wiec jak by ktos sie chcial przyczepic to nie jest post-paid ) -cennik dla abonentow posiadajacych umowe na czas okreslony -cennik dla abonentow posiadajacych umowe na czas nieokreslony Jest rowniez cennik dla uzytkownikow czyli dla osob korzystajacych z pakietow wybiorczo bez zobowiazania abonentowego czyli typowy pre-paid @pucis dzieki za wyjasnienie sytuacji, jest to logiczne rozumowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszzz Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 A powiedzcie mi, czy jest możliwe, aby umowa na p. familijny-24 mies. podpisana w sierpniu 2008 r, była już z opcją +12 o ile nie wypowiem umowy? Bo tego samego dnia wziąłem pakiet mini, i tam już płacę te 2zł więcej (czas nieokreślony już obowiązuje). Trochę się wkurzyłem, bo byłem przekonany że mam umowę na starych zasadach. Cóż muszę ją odnaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisss16 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 A dostałeś od CP w okresie od Listopada do teraz jakieś pismo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Jeśli nie dostałeś nowego regulaminu, cennika i wzorca umowy z informację, że jeśli nie wypowiesz umowy w wyznaczonym terminie z powodu zmiany regulaminu to nie. A jeśli dostałeś i nie wypowiedziałeś to tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Najprostsze - zadzwoń na infolinie i dowiedz się czy na tym kontrakcie był wysłany nowy regulamin w czy po okresie podstawowym. Jeśli w okresie to umowa się rolluje. A pozatym już jest sierpień to możesz nawet na icoku zobaczyć czy Ci się zrollowała. A jak wejdziesz na icoka po 24 m-cu to już na 100% zobaczysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oma250 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Na początku sierpnia podpisałem nową umowę na Relax Mix + pakiet HD. Od początku świecił mi też HBO i Cinemax. Dziś włączam TV a tu zonk, HBO i Cinemax zgasły - takiego kanału nie ma w Twoim abonamencie. Jak to jest z CP przy nowych umowach? Kiedyś jak brałem CP to miałem HBO + Cinemax przez okrągły miesiąc, a teraz wyłączyli po niecałych dwóch tygodniach. Dają nowym abonentom pełny pakiet przy nowych umowach czy po prostu miałem jakiś błąd i żadnego z tych kanałów nie powiniem mieć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sqnek Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Podpisałeś umowę na Relax Mix i kanały HD i takie kanały powinieneś odbierać. Jeśli nie miałeś w umowie nic o dodatkowych pakietach na jakiś okres to był błąd nadanych uprawnień i te kanały powinny być od początku zablokowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 HBO i Cinemaxy odbierałeś fartownie. Przy umowie na Familijny i Relax Mix tylko te pakiety są w prezencie. Poza tym proponowałbym zapoznać się w ogóle z umową. W niej są wypisane wszystkie gratisy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oma250 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Z umową to ja się zapoznałem już dawno i wiem jakie mam gratisy Po prostu, jak już mówiłem wcześniej, kiedy 2 lata temu brałem umowę z CP na 13 mcy to mimo pakietu familijnego + relax mix w gratisie odbierałem HBO i Cinemax przez cały miesiąc, mimo że na umowie nic o tych kanałach nie było Myślałem, że CP nowym abonentom włącza na początku wszystko, żeby co niektórych zachęcić na wyższe pakiety. Chyba że już 2 raz mam farta na HBO. Może powinienem grać w lotka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.