CSA Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 oferta była dostępna przez telefon tylko, APSy mają inne umowy, dla stałych klientów lepsze oferty idą przez inforlinie, podpisując w APS nie masz prawa odstąpić od umowy sprzedaży, taka możliwość jest tylko przy podpisaniu poza siedzibą sprzedawcy ale skoro masz w umowie taki zapis to jest to święte, jeśli podpisując w APS dostałeś umowę w której masz zapisane że w ciągu 10 dni możesz zrezygnować o tak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vinyl_ Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Prawda jest taka, ze nowy regulamin zniosl mozliwosc odstapienia od umowy w ciagu pierwszych 10 dni. Taka mozliwosc istnieje tylko w przypadku gdy umowa byla zawarta poza lokalem (np. infolinia). Na nowych umowach w czesci B nie ma juz tego zapisu o odstapieniu - natomiast przy zmianie pakietu o dziwo w porozumieniu w czesci B znajduje sie przytoczony przez kolege zapis. I tu ciekawa sprawa, bo na umowach zazwyczaj jest napisane ze wszelkie informacje znajduja sie w regulaminie swiadczenia uslug i cenniku, a tam juz paragraf 3 punkt 8: "W przypadku zawarcia umowy poza lokalem lub na odleglosc klient ma prawo odstapienia od umowy bez podawania przyczyn w terminie 10 dni od daty zawarcia..." Podlaczajac sie do pytania kolegi tez chcialbym sie dowiedziec jak to jest. Wszystko byloby cacy gdyby nie ten zapis ktory przytoczyl kolega rzeczywiscie znajdujacy sie w czesci B porozumienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efekt Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 jeżeli gostek zapewnił mnie że ta oferta która mi przedstawił w dniu 27 będzie na 100% w aps ale pod innym kodem promocji to powinna być, cóż sami nie wiedzą co mówią,w cyfrze+ zaproponowali by mi już sami złożyć reklamację bo jak są nie jasności to trzeba to sprawdzić i wyjaśnić a nie tylko wciskają w cp kit. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 a dlaczego miałby mówić co mają w APS skoro przez telefon też można podpisać umowę nie chodząc do APSu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Jak wygląda umowa cesji w CP?Jeżeli do końca umowy jest 3 miesiące to można ją przepisać czy trzeba czekać do końca umowy?Jest za to jakaś opłata?Można ją wysłać e-mailem czy podpisaćw APS-ie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sqnek Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 W każdym momencie możesz przepisać umowę, wystarczy wysłać do CP pismo z prośbą o zmianę właściciela (w treści podajesz swoje dane i dane nowego właściciela - adres, pesel, imię i nazwisko) i do tego kopia dowodu osobistego nowego właściciela. Potem CP przesyła umowę, którą należy podpisać i odesłać. Z tego co wiem, to można to załatwić tylko listownie albo na Łubinowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Jutro się biorę za pisanie wypowiedzenia do CP jakieś cenne wskazówki mógłbym dostać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Podaj numer abonenta,i swój PESEL. Powód wypowiedzenia umowy i nie zapomnij żeby własnoręcznie podpisać wypowiedzenie. Popatrz sobie także w tym wątku viewtopic.php?f=7&t=238&start=915 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Koniecznie musi być powód wypowiedzenia umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Może źle to troszę ująłem. Masz tutaj wzory wypowiedzenia umowy zarówno dla okresu podstawowego jak i dla umowy na czas nieokreślony viewtopic.php?f=34&t=7859 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Dzięki za info...Teraz mogę się brać do pisania wypowiedzenia.Pozdrawiam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid6237 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Mój wujek ma problem ponieważ pokazuje mu się na ekranie że nie ma zapłaconego abonamentu.Oni płacili już za 3 abonamenty,płacą w Aps Cyfrowego Polsatu.Raz z kwoty którą płacą(42,90) uciekło 8 zł.On jeździli po kilka razy do Aps i ludzie z Aps dzwonili do Cp.Rozmowy trwały czasami po 15 minut.W Cp nic nie wiedzą i mówią co jakiś czas aby zadzwonić za 2 minuty,później za 20 minut a potem za 2 godziny.Co mój wujek ma robić jeżeli zapłacił już za 3 abonamenty ponad? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Dzwonić na info i dowiedzieć się coo i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid6237 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Już dzwonił 4 razy i nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sqnek Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Twój wujek zapłacił za 3 abonamenty i nie ma tej kwoty na koncie? Kiedy to było, koniecznie też sprawdź, czy wpłacił na właściwe konto, jeśli wszystko jest w porządku z jego strony to niech zadzwoni jeszcze raz. Ale nie daj się "spławić" - jeśli konsultant mówi by zadzwonić później, to jest to po prostu próba zbycia klienta, bo konsultantowi nie chce się sprawdzić dokładnie salda. Jeśli nie będzie potrafił wyjaśnić salda to poproś o rozmowę z przełożonym, albo o pisemne rozliczenie salda (koniecznie zapisz numer sprawy, by mieć pewność, że takie zgłoszenie rzeczywiście zostało przyjęte). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Jeśli wysłałem wypowiedzenie umowy na czas określony w tym dniu co kończy mi się umowa dokładnie za 3 miesiące to nie będzie za późno?Muszą to być pełne 3 miesiące czy jak będzie 1-2 dni później to się nic nie stanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 O miesiąc przesuną Ci wypowiedzenie umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 A jak bym wysłał wypowiedzenie umowy wysyłając e-maila.Można w ten sposób czy tylko pocztą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronick Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Listem i to najlepiej poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DjTomy Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 E-Mailem nie można wysłać wypowiedzenia umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeneka Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Pytanko,jak kończy się umowa i trąbią by zostać oferują ciekawą i nie ciekawą ofertę ale ale nie chcę, czy można dogadać się i zmienić wtedy z familijnego na mini-max? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Na takie coś nie pójdą,trzeba dotrwać do końca umowy i podpisać na mini-max nową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 jak czegoś się nie wie to lepiej nie pisać. wystarczy zadzwonić na infolinię nie wcześniej niż miesiąc przed końcem umowy na infolinie i zmienić na niższy pakiet, ale umowa na mini lub mini max będzie na 24 miesiące. do tego jakieś darmowe miesiące i wyższy pakiet przez kilka miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 No to przecież będą do siebie dzwonić,i kolega @JANEKA zapyta.Finał będzie taki jak napisałem,i o darmowe miesiące łatwiej przy nowej umowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Jest możliwość zmiany na mini-maxa z familijnego,ale jak mam moduł CP?Chyba nie ma takiej opcji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.