stan69 Opublikowano 15 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2022 @Grzegorz697A kto tak robi jak Ty piszesz. Jeśli chcesz nadal mieć tv od Polsatu to piszesz wypowiedzenie w ICOK z powodu wycofania kanału Lifetime. DUK będzie do ciebie dzwonił, lub sam zadzwonisz (222 127 128) i przedłużysz umowę na nowych warunkach. Za te same kanały co masz będziesz płacił przez rok po 50 zł mies., w drugim roku po 85 zł mies. Policzyłem pakiet L+Filmbox+Ekstraklasa+1 Mr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz697 Opublikowano 15 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2022 28 minut temu, stan69 napisał: @Grzegorz697A kto tak robi jak Ty piszesz. Jeśli chcesz nadal mieć tv od Polsatu to piszesz wypowiedzenie w ICOK z powodu wycofania kanału Lifetime. DUK będzie do ciebie dzwonił, lub sam zadzwonisz (222 127 128) i przedłużysz umowę na nowych warunkach. Za te same kanały co masz będziesz płacił przez rok po 50 zł mies., w drugim roku po 85 zł mies. Policzyłem pakiet L+Filmbox+Ekstraklasa+1 Mr. A czy sprzęty mi też wymienią na nowe ? Mam stary dekoder a chciałbym go wymienić i to właśnie z tym robią problem w punkcie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gamebyt Opublikowano 15 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2022 A kto załatwia takie sprawy w AP? Wypowiedzenie w ICOK, czekaj na telefon zadzwonią Ewentualnie napisz priv do użytkownika CP.Go zapewne pomoże Wczoraj załatwiam tak sprawę, dodatkowo przez pół roku mam wszystko co możliwe w pakiecie za 50zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cp.go Opublikowano 15 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2022 @Grzegorz697 podaj numer karty na priv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz697 Opublikowano 16 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2022 20 godzin temu, Gamebyt napisał: A kto załatwia takie sprawy w AP? Wypowiedzenie w ICOK, czekaj na telefon zadzwonią Ewentualnie napisz priv do użytkownika CP.Go zapewne pomoże Wczoraj załatwiam tak sprawę, dodatkowo przez pół roku mam wszystko co możliwe w pakiecie za 50zł A co masz w pakiecie ? I ile potem płacisz po tych 6msc. Dzięki za info z tym telefonem od nich. Zawsze chodziłem do punku, jakoś tak twarz w twarz mi bardziej pasowała. Trzeba zmienić widzę przyzwyczajenia 19 godzin temu, Cp.go napisał: @Grzegorz697 podaj numer karty na priv Poszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gamebyt Opublikowano 16 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2022 37 minut temu, Grzegorz697 napisał: A co masz w pakiecie ? I ile potem płacisz po tych 6msc. Wszystko co się da "Pakiet Premium", przez pół roku to mam za 50zł później będzie wyłączone Pakiet L + HBO i HBO GO + FilmBox + Cinemax + 3x multiroom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 16 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2022 Witam. Posiadam pakiet Familijny Max HD,Film,Sport,Eleven,Cinemax,HBO. Ostatnio, a dokładnie wczoraj zablokowane zostało kilka kanałów z grupy Canal+. Między innymi Planete,Kuchnia,Domo,Mini Mini,Teletoon i Ale Kino. Pojawia się komunikat, że tych kanałów nie ma w abonamencie. Czyli co,te kanały są w jakimś odrębnym pakiecie dodatkowo płatnym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 16 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2022 Nie, nie są. Po prostu jesteś jednym z pechowców któremu owe kanały polsatpudełko zablokował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 16 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2022 Dziwne to trochę. Posiada się pakiet prawie premium , a podstawowe kanały są niedostępne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 16 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2022 Jeśli twoja umowa zawarta była przed 31 maja ub. roku, to możesz przejść na nowe pakiety już teraz. Będziesz płacił mniej i te kanały bedą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzales Opublikowano 16 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2022 (edytowane) Godzinę temu, ARTIPAPK napisał: Dziwne to trochę. Posiada się pakiet prawie premium , a podstawowe kanały są niedostępne Dokładnie, jest tak jak pisze @stan69. Masz starą pakietyzację a te kanały są w nowej. Obierałeś bo było na nie "okno otwarte" po wprowadzeniu do oferty. Edytowane 16 Stycznia 2022 przez gonzales Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 16 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2022 1 godzinę temu, ARTIPAPK napisał: Dziwne to trochę. Posiada się pakiet prawie premium , a podstawowe kanały są niedostępne Jakie podstawowe masz je w umowie? Zasady chyba są proste nowe kanały w nowych pakietach. Posiadajac sprzęt HD też masz pretensje że nie masz kanału 4K z oferty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamPrz Opublikowano 20 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2022 W dniu 12.01.2022 o 08:07, DamPrz napisał: Jeśli starych pakietów nie przedłużają, a mam Familijny Max HD w promocyjnej cenie 30 zł to jeśli nie wypowiem umowy, ani jej nie przedłużę to co będę miał i ile będę płacił jak mi się skończy obecna umowa za 4 miesiące? W dniu 12.01.2022 o 08:32, maniek357 napisał: Zostaniesz na czas nieokreślony z tym, co masz. Cena może wzrosnąć o 10 zł, choć nie musi. ale Familijny Max HD był warty 50 zł na miesiąc a płacę 20 zł mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cp.go Opublikowano 20 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2022 W umowie masz zapisane ze po okresie podstawowym cena moze wzrosnąć o 10 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamPrz Opublikowano 20 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2022 (edytowane) OK to w takim razie muszę wypowiedzieć umowy i negocjować coś na nowych pakietach Edytowane 20 Stycznia 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cp.go Opublikowano 20 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2022 Zapraszam na priv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolwo25 Opublikowano 20 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2022 Witam, chciałem dopytać, kanały od Canal+ (dodane w grudniu) są dostepne dla wszyskich użytkowników nowej pakietyzacji, czy ma znaczenie data podpisanej umowy? Umowa podpisana w lipcu 2021, pakiet L+ HBO+1 multiroom i na obu dekoderach na tych kanałach komunikat TEGO KANAŁU NIE MA W TWOIM ABONAMENCIE. Nie pomógł telefon na infolinię, ani przywracanie sygnału przez ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiekkk1988 Opublikowano 20 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2022 Witam. Od jakiegoś czasu nie mam kanałów, które były ostatnio dodane z canal+ czyli Alekino, Domo, Planet itd. Pakiet, który mam to familijny max HD z dwoma dekoderami Multiroom. Zadzwoniłem dziś na infolinię i uprzejmy Pan powiedział, że muszę mieć pakiet L, żeby mi działały te programy. Ale przecież ten pakiet, który mam jest równoznaczny z pakietem L. Kiedy powiedziałem mu, że te programy działają mi w apce na smartfonie to stwierdził, że pewnie niedługo przestaną działać. Czy też tak macie? Za to co mam obecnie płacę 125 zł - dochodzi jeszcze HBO, Polsat Sport premium, Eleven i coś tam jeszcze. Pewnie jakbym chciał wziąć pakiet L to wyszłoby kilkadziesiąt złotych więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 20 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2022 Komunikat i informacja była jasna w jakiej pakietyzacji będa nowe kanały.Nie masz pakietu nie masz kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BW134 Opublikowano 20 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2022 (edytowane) A nowe to podwyżka o około 10 zł. Nie każdy będzie płacił więcej dla kilku brakujących kanałów. Jedyne co się zyskuje z nową pakietyzacją oprócz paczki tematycznych od platformy CANAL+ to Insight UHD i tyle Edytowane 21 Stycznia 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 20 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2022 Nie płać nie oglądaj masz wybór 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiekkk1988 Opublikowano 20 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2022 Ale tak prawdę powiedziawszy to lecą w kulki. Jestem z nimi jakieś 8 lat i chyba pożegnamy się szczególnie, że jest taka możliwość do końca stycznia. Dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 20 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2022 Jak masz taka możliwość to możesz z niej skorzystać skoro nie odpowiada operator lub zasady u niego panujące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cp.go Opublikowano 20 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2022 Nie rozumiem tego dramatyzowania. Macie pakiet za 100 w góre i siedzicie na max hd. Przeciez lepiej zmienic na L i otrzymac 12 miesiecy po 50 zł. No chyba ze ktos ma rabat 50% to sie mija z celem. Ale nie majac rabatu i trzymac stary pakiet - nie widze sensu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 21 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2022 (edytowane) Mam pytanko. A odnośnie wycofania kanału Lifetime z oferty. Chciałbym nieco zmienić warunki oferty. Mam według starej pakietyzacji pakiet: Familijny Max, Film, Sport, Eleven, HBO, Cinemax do tego multiroom. Dekodery Evobox PVR jako główny i HD 3000 jako dodatkowy. Umowa podpisana w lipcu 2020r. Umowa jeszcze około 7-8 miesięcy. Opłata na chwilę obecną to 110 zł. Do tego dochodzą jako pozostałe usługi smart dom tj.telefon i internet. Mam nadzieję że kanał Lifetime mam gwarantowany. W związku z tym chciałbym ugrać coś. Chciałbym zrezygnować z Eleven i multiroom. Czy na usługach smart dom stracę rabat? PS.dodatkowe usługi tj.internet i telefon już od dawna przeszły na czas nieokreślony. I dodatkowe pytanie, czy wypowiedzenie odnośnie kanału Lifetime mogę wysłać poprzez ICOK? Edytowane 21 Stycznia 2022 przez ARTIPAPK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.