Tomaszek80 Opublikowano 2 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2021 Jak poprawnie wypowiedzieć umowę na telewizję? Można przez ICOK, ale w jaki sposób? Wysyłać PDFa, czy tylko treść w wiadomości? I chciałbym wraz z końcem trwania umowy, więc wypowiadam z - zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu podstawowego umowy ? Drugie pytanie - w jaki sposób można upoważnić kogoś, by mu udzielali informacji nt. np. propozycji nowej umowy, bo umowa jest na mnie, a najczęściej to kobieta jest w domu,a nie ma jej na umowie i jej nie chcą żadnej informacji udzielać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hrvat11 Opublikowano 2 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2021 Wystarczy wypowiedzieć przez ICOK, w treści wiadomości, bez załączników. Jak tak wypowiedziałem 2 dni temu, otrzymałem wiadomość zwrotną, że wypowiedzenie zostało przyjęte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 2 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2021 @Tomaszek80 Napisz>telewizja>nr karty>temat> wypowiedzenie i napisz co należy z zaznaczeniem *z końcem okresu podstawowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maikel Opublikowano 2 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2021 1 godzinę temu, Tomaszek80 napisał: Jak poprawnie wypowiedzieć umowę na telewizję? Można przez ICOK, ale w jaki sposób? Wysyłać PDFa, czy tylko treść w wiadomości? I chciałbym wraz z końcem trwania umowy, więc wypowiadam z - zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu podstawowego umowy ? Drugie pytanie - w jaki sposób można upoważnić kogoś, by mu udzielali informacji nt. np. propozycji nowej umowy, bo umowa jest na mnie, a najczęściej to kobieta jest w domu,a nie ma jej na umowie i jej nie chcą żadnej informacji udzielać? Wyznacz godz.o której jesteś osiągalny-możesz zaznaczyć w wypowiedzeniu.Z tego wynika że wypowiadasz umowę ale NIE CHCESZ wypowiedzieć-z DUK otrzymasz dobrą ofertę-przekonasz się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mb87 Opublikowano 2 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2021 Czy jeżeli odstąpię od umowy w terminie 14 dni, umowa zawarta przez internet, zgoda na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem terminu 14 dni od daty zawarcia umowy, zapłacę jakąś karę? Chcę odstąpić od umowy ponieważ na kanałach Polsat , Polsat news , Polsat Play , Polsat cafe , TVN ,TVN7 , TVP 1 itd. wyświetla się napis tego kanału nie ma w twoim abonamencie (E017-0) , działa tylko kilka kanałów . Przywracanie ustawień fabrycznych , ponawianie sygnału itd. nic nie daje. To co mam płacić abonament za to że nie mam co oglądać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 3 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2021 @Mb87: Dzwoniłeś na infolinię w tej sprawie? Nadadzą Ci jeszcze raz uprawnienia. Może ktoś coś źle wprowadził i stąd to wszystko. Generalnie możesz odstąpić w ciągu 14 dni - tak jak piszesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 3 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2021 @Mb87Dziwne że znalazłeś to forum a nie potrafiłeś znaleźć telefonu do PB 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejay_18 Opublikowano 3 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2021 Witam, mam pytanie czy jest możliwość zmiany pakietu podczas trwania umowy z M na L? Wiąże się to z przedłużeniem obecnej umowy czy zostaje w obecnej formie czyli 17 miesięcy do końca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abonentCP Opublikowano 4 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2021 Dziwne obecnie posiadam pakiet premium żeby przejść na nową pakietyzację muszę wymienić moduł ma dekoder albo płacić dodatkowe 10 PLN za pakiet VOD chore podejście do klienta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Omega Opublikowano 4 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2021 W dniu 2.12.2021 o 14:13, maikel napisał: Wyznacz godz.o której jesteś osiągalny-możesz zaznaczyć w wypowiedzeniu.Z tego wynika że wypowiadasz umowę ale NIE CHCESZ wypowiedzieć-z DUK otrzymasz dobrą ofertę-przekonasz się. No ja się przekonałem , ofertę dostałem bardzo fajna przez telefon , zgodziłem się po czym przyszła umowa papierowa nie przeczytałem jej bo byłem przekonany że jest to samo ale o dziwo po okresie promocyjnym dokładnie po 6 miesiącach wyłączono mi kanały , biorę umowę papierową i moje zdziwienie nie mam tych kanałów w umowie i tak właśnie się oszukuje klientów ale wina faktycznie moja bo uwierzyłem w to co zostało ustalone przez telefon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 4 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2021 Składaj reklamacje, zażądaj odsłuchania rozmowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Omega Opublikowano 4 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2021 8 minut temu, Paweł 68 napisał: Składaj reklamacje, zażądaj odsłuchania rozmowy. Mimo iż rozmowa miała miejsce w maju ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 4 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2021 Dlaczego nie, były już takie przypadki na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 4 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2021 Godzinę temu, Omega napisał: No ja się przekonałem , ofertę dostałem bardzo fajna przez telefon , zgodziłem się po czym przyszła umowa papierowa nie przeczytałem jej bo byłem przekonany że jest to samo ale o dziwo po okresie promocyjnym dokładnie po 6 miesiącach wyłączono mi kanały , biorę umowę papierową i moje zdziwienie nie mam tych kanałów w umowie i tak właśnie się oszukuje klientów ale wina faktycznie moja bo uwierzyłem w to co zostało ustalone przez telefon. Czy coś wywalczysz jak złożysz reklamację czy nie- to trudno wyczuć, ale niech to będzie dla ciebie nauczka i nie mam tu na myśli umowę z CP tylko każdą to co na [beep] to na [beep], ja zawsze czytam umowy a z Polsatu zawsze po uzgodnieniu warunków dostawałem mailem wzór, czytałem, sprawdzałem a po kilku godzinach czy na drugi dzień konsul dzwonił i wtedy słyszał sakramentalne TAK, teraz jest jeszcze prościej bo dogadana umowa przychodzi na maila i by ja aktywować trzeba kliknąć w lin(już w dwie nie kliknąłem) Pamiętaj że na [beep] to się z kumplem na piwo możesz umówić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worldremaker Opublikowano 10 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2021 W dniu 2.12.2021 o 21:53, Mb87 napisał: Czy jeżeli odstąpię od umowy w terminie 14 dni, umowa zawarta przez internet, zgoda na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem terminu 14 dni od daty zawarcia umowy, zapłacę jakąś karę? Chcę odstąpić od umowy ponieważ na kanałach Polsat , Polsat news , Polsat Play , Polsat cafe , TVN ,TVN7 , TVP 1 itd. wyświetla się napis tego kanału nie ma w twoim abonamencie (E017-0) , działa tylko kilka kanałów . Przywracanie ustawień fabrycznych , ponawianie sygnału itd. nic nie daje. To co mam płacić abonament za to że nie mam co oglądać. Możesz i nie Ty jeden się zawiodłeś, ale trzymaj wszystkie papiery, łącznie z potwierdzeniem zwrotu sprzętu, bo... W dniu 13.11.2021 o 10:36, worldremaker napisał: Hejo. Mam problem teraz z Polsatem, dość poważny. Wziąłem umowę online, ale Polsat nie wywiązywał się dość wzorowo, patrz: W terminie skorzystałem z odstąpienia i w terminie wysłałem sprzęt. Sprzęt był wzorowo, oryginalnie zapakowany - posiadał oryginalne opakowanie, worki piankowe, pełne okablowanie, zasilacze, pudełko jak z fabryki, nieściągnięte folie z urządzenia. Dla niedowiarków nr listu 1000372167244, przewoźnik DPD i można sobie sprawdzić. Dzisiaj rano na email otrzymałem fakturę za niezwrócony sprzęt - 480 zł wystawioną dwa dni temu. Zadzwoniłem na biuro obsługi klienta i konsultantka odpowiedziała mi, że jest 14 dni na rozpatrzenie zgłoszenia reklamacji. W dniu odstąpienia przestałem być klientem, sprzęt został zwrócony i Polsat chce ode mnie kasiurkę. Chyba nie trzeba pisać, jak to się nazywa. Jak sprawa się do końca przyszłego tygodnia nie rozwiąże to zgłaszam ją na Policję. Dokumenty wszystkie posiadam. Paczka miała opis tego, co jest w środku i była ubezpieczona. Będę pisać, jak sprawa dalej się potoczyła. Na dzień dzisiejszy, jeśli idzie o mnie Polsat jedynie potrafi nerwy szarpać. Zanim ktoś zdecyduje się na ten kabaret niechaj zapozna się z tym tematem, bo tego to nigdy nie grali. Numer listu 1000372167244U - literka mi się zjadła. W każdym razie odebrana z początkiem tego tygodnia. https://tracktrace.dpd.com.pl/parcelDetails?p1=1000372167244U Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abonentCP Opublikowano 12 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2021 Witam wie może ktoś jak wygląda płynne przejście ze starej pakietyzacji na nową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maikel Opublikowano 12 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2021 Najprosciej zadzwoń na infolinię.Zmiana pakietu zależy od twojego zobowiązania względem PBOX.Chodzi o okres obowiązujący do końca umowy.Jeśli pozostało ci 7 m-y lub mniej to dzwoń do DUK-otrzymasz konkretną propozycję-to tyle w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abonentCP Opublikowano 12 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2021 W/g infolinii muszę wymienić moduł ma dekoder albo dokupić pakiet VOD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 18 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2021 Jakie obecnie modele są udostępniane do dekodera Polsat Box 4k jako multiroom? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cp.go Opublikowano 20 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2021 W dniu 18.12.2021 o 22:01, wojtekmedia2 napisał: Jakie obecnie modele są udostępniane do dekodera Polsat Box 4k jako multiroom? 4k lite W dniu 12.12.2021 o 12:39, abonentCP napisał: Witam wie może ktoś jak wygląda płynne przejście ze starej pakietyzacji na nową Dawaj na priv pomoge W dniu 4.12.2021 o 14:14, abonentCP napisał: Dziwne obecnie posiadam pakiet premium żeby przejść na nową pakietyzację muszę wymienić moduł ma dekoder albo płacić dodatkowe 10 PLN za pakiet VOD chore podejście do klienta Jesli posiadasz dwa dekodery wtedy wymiana jest wymagana w innym przypadku nie W dniu 3.12.2021 o 16:56, deejay_18 napisał: Witam, mam pytanie czy jest możliwość zmiany pakietu podczas trwania umowy z M na L? Wiąże się to z przedłużeniem obecnej umowy czy zostaje w obecnej formie czyli 17 miesięcy do końca? Niestety tylko aneks. Zapraszam jak cos W dniu 28.11.2021 o 17:59, kokodzambo napisał: Witam, czy jest szansa teraz na jakąś rezygnację z umowy w CP z powodu usunięcia kanałów? Ewentualnie ile czasu przed zakończeniem umowy mogę podpisać nową ale na jakieś niższe pakiety? Niedlugo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawele Opublikowano 20 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2021 Po jakim czasie ktoś się skontaktuje po złożeniu wypowiedzenia? To, że miałem czas nieokreślony (umowa już dawno mi się skończyła a ja jej nie przedłużałem) również wlicza się w to, że ktoś z DUK zadzwoni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cp.go Opublikowano 20 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2021 Do 48h. Na pewno ktos zadzwoni niezaleznie od tego kiedy sie skonczyla umowa. Daj nr karty na priv to ci pomoge przyspieszyć sprawe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derwisz65 Opublikowano 24 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2021 Czy chcąc oglądać I Ligę Polską muszę zrezygnować z normalnego odbioru (tzn. przez dekoder satelitarny) i wykupić dostęp przez serwis cp box go wykupując za 40 zł pakiet Polsat box go Sport ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 26 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2021 Podpisując nową umowę , na stronie PB nie ma już dekodera Evo Box PVR . Czy dostanę go w puncie z promocją ze strony PB , tak jak bym brał dekoder 4K ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 26 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2021 @czytnik możesz również pytać na infolinii, w punkcie może będą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.