stan69 Opublikowano 6 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2021 (edytowane) @nortesWypowiedzenie konieczne, to kilka minut i napisane w ICOK meilem. Z pakietem S to przez rok po 10 zł, w drugim po 40 zł mies. Bez wypowiedzenia nie mają dla ciebie dobrej oferty. Możesz umowy nie przedłużać, po przejściu na czas nieokreślony będziesz dalej płacił 40 zł. Edytowane 6 Listopada 2021 przez stan69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worldremaker Opublikowano 13 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2021 Hejo. Mam problem teraz z Polsatem, dość poważny. Wziąłem umowę online, ale Polsat nie wywiązywał się dość wzorowo, patrz: W terminie skorzystałem z odstąpienia i w terminie wysłałem sprzęt. Sprzęt był wzorowo, oryginalnie zapakowany - posiadał oryginalne opakowanie, worki piankowe, pełne okablowanie, zasilacze, pudełko jak z fabryki, nieściągnięte folie z urządzenia. Dla niedowiarków nr listu 1000372167244, przewoźnik DPD i można sobie sprawdzić. Dzisiaj rano na email otrzymałem fakturę za niezwrócony sprzęt - 480 zł wystawioną dwa dni temu. Zadzwoniłem na biuro obsługi klienta i konsultantka odpowiedziała mi, że jest 14 dni na rozpatrzenie zgłoszenia reklamacji. W dniu odstąpienia przestałem być klientem, sprzęt został zwrócony i Polsat chce ode mnie kasiurkę. Chyba nie trzeba pisać, jak to się nazywa. Jak sprawa się do końca przyszłego tygodnia nie rozwiąże to zgłaszam ją na Policję. Dokumenty wszystkie posiadam. Paczka miała opis tego, co jest w środku i była ubezpieczona. Będę pisać, jak sprawa dalej się potoczyła. Na dzień dzisiejszy, jeśli idzie o mnie Polsat jedynie potrafi nerwy szarpać. Zanim ktoś zdecyduje się na ten kabaret niechaj zapozna się z tym tematem, bo tego to nigdy nie grali. 1 godzinę temu, worldremaker napisał: Dla niedowiarków nr listu 1000372167244 Numer listu 1000372167244U - literka mi się zjadła. W każdym razie odebrana z początkiem tego tygodnia. https://tracktrace.dpd.com.pl/parcelDetails?p1=1000372167244U Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maikel Opublikowano 15 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2021 Można było zdać sprzęt w punkcie PB i po kłopocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 16 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2021 W dniu 13.11.2021 o 10:36, worldremaker napisał: Hejo. Mam problem teraz z Polsatem, dość poważny. Wziąłem umowę online, ale Polsat nie wywiązywał się dość wzorowo, patrz: W terminie skorzystałem z odstąpienia i w terminie wysłałem sprzęt. Sprzęt był wzorowo, oryginalnie zapakowany - posiadał oryginalne opakowanie, worki piankowe, pełne okablowanie, zasilacze, pudełko jak z fabryki, nieściągnięte folie z urządzenia. Dla niedowiarków nr listu 1000372167244, przewoźnik DPD i można sobie sprawdzić. Dzisiaj rano na email otrzymałem fakturę za niezwrócony sprzęt - 480 zł wystawioną dwa dni temu. Zadzwoniłem na biuro obsługi klienta i konsultantka odpowiedziała mi, że jest 14 dni na rozpatrzenie zgłoszenia reklamacji. W dniu odstąpienia przestałem być klientem, sprzęt został zwrócony i Polsat chce ode mnie kasiurkę. Chyba nie trzeba pisać, jak to się nazywa. Jak sprawa się do końca przyszłego tygodnia nie rozwiąże to zgłaszam ją na Policję. Dokumenty wszystkie posiadam. Paczka miała opis tego, co jest w środku i była ubezpieczona. Będę pisać, jak sprawa dalej się potoczyła. Na dzień dzisiejszy, jeśli idzie o mnie Polsat jedynie potrafi nerwy szarpać. Zanim ktoś zdecyduje się na ten kabaret niechaj zapozna się z tym tematem, bo tego to nigdy nie grali. Numer listu 1000372167244U - literka mi się zjadła. W każdym razie odebrana z początkiem tego tygodnia. https://tracktrace.dpd.com.pl/parcelDetails?p1=1000372167244U Dzień dobry, przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Proszę, prześlij mi w wiadomości prywatnej numer zapisanej reklamacji. Ewentualnie możesz podać numer karty/ID kontraktu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meagol Opublikowano 16 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2021 Ja myślę że te wszystkie sytuacje to nie jest wina firmy jako takiej i złej woli pracowników tylko wynika to z błędnego obiegu informacji w systemach komputerowych...pamiętajmy w takich wypadkach człowiek to obsługuje dany mu system i opiera sie na tym co widzi na monitorze...polsat box obsługuje klijentów w milionach i czasami cos nie zadziała stąd takie kwiatki...ja juz polsat posiadam kilkanaście lat i raz przydarzyła sie sytuacja sporna ale została jeszcze w ten sam dzień wyjaśniona i skorygowana...jesli ma Pan dokumenty dostarczenia sprzętu nie trzeba sie martwić tylko być cierpliwym i odpowiedzieć na prośbę specjalisty z tego wątku napewno sie wyjaśni...Wysłane z mojego LM-V600 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoomclub Opublikowano 16 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2021 Czy jest tu ktoś z DUK, który chciałby się ze mną skontaktować w sprawie umowy? Jestem w okresie wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartezOlsztyn Opublikowano 18 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2021 Cześć. Jestem w Polsacie jakieś 6 lat. Płacę 110zł za pakiet max...tak chyba nazywa się. Mam tam wszystko czyli Eleven, Polsat premium sport wszystkie kanały, hbo i polsat go. Nie potrzebuję specjalnie VOD, Cinema, choć nie pogardziłbym bym pakietem canal +. Mam też świadomość że w końcu pojawił się dekoder 4K więc chętnie bym na niego zmienił. Wypowiedziałem umowę i czekam na kontakt z DUK. Podpowiecie co warto wynegocjować i za jakie pieniążki obecnie tzn co byłoby możliwie najlepszą ofertą od nich na jaką mogą sobie pozwolić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strusy4 Opublikowano 18 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2021 Czy posiada może ktoś wzór wypowiedzenia umowy? Byłbym wdzięczny za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 18 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2021 Bardzo skomplikowane ,, Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu podstawowego umowy. Z poważaniem ..... do tego imie nazwisko adres nr telefonu i karty. To wszystko na <kontakt@cyfrowypolsat.pl> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worldremaker Opublikowano 21 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2021 W dniu 15.11.2021 o 09:51, maikel napisał: Można było zdać sprzęt w punkcie PB i po kłopocie. Prawdopodobnie doszłoby do tej samej sytuacji. Mają bałagan. W dniu 16.11.2021 o 10:53, Meagol napisał: Ja myślę że te wszystkie sytuacje to nie jest wina firmy jako takiej i złej woli pracowników tylko wynika to z błędnego obiegu informacji w systemach komputerowych...pamiętajmy w takich wypadkach człowiek to obsługuje dany mu system i opiera sie na tym co widzi na monitorze...polsat box obsługuje klijentów w milionach i czasami cos nie zadziała stąd takie kwiatki...ja juz polsat posiadam kilkanaście lat i raz przydarzyła sie sytuacja sporna ale została jeszcze w ten sam dzień wyjaśniona i skorygowana...jesli ma Pan dokumenty dostarczenia sprzętu nie trzeba sie martwić tylko być cierpliwym i odpowiedzieć na prośbę specjalisty z tego wątku napewno sie wyjaśni... Wysłane z mojego LM-V600 przy użyciu Tapatalka Co pomogło? Wysłanie odpowiedzi, że sprawa zostanie zgłoszona do niebieskich. Miałem jeszcze dołączyć potem skan potwierdzenia nadania. Odpuścili, prawie. Po korekcie miałem do zapłaty 1 zł. Nie wiem za co, bo wcześniej miałem wszystko uregulowane, a samo odstąpienie nie niesie za sobą żadnych konsekwencji, no ale o złotóweczkę nie mam czasu się waśnić. Na samej korekcie nie mam zapisu za co jest te 1 zł - jedynie numer korekty. W dniu 16.11.2021 o 07:59, Specjalista Polsat Box napisał: Dzień dobry, przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Proszę, prześlij mi w wiadomości prywatnej numer zapisanej reklamacji. Ewentualnie możesz podać numer karty/ID kontraktu. Sprawa rozwiązana z obsługą, ale dopiero po nazwaniu jej po imieniu i samemu wyznaczaniu terminu wyjaśnienia. Jak napisałem wcześniej - o tej platformie słyszałem wiele i też nie chciało mi się w to wierzyć, że robią różne numery. Z mojego doświadczenia: 1. Brak info o statusie zamówienia. 2. Brak woli na usunięcie problemu, który zaistniał z dniem uruchomienia usług. 3. Przy odstąpieniu nieuczciwe naliczanie kwot. Zauważyłem też jedno - konsultanci, ale to każdy jeden jak się go przyciśnie, to odmawia jedną i tę samą regułkę - "to już jest pana decyzja". Najwyraźniej na szkoleniu każdego pracownika uczą tego na pamięć i każą używać w momencie kiedy nie wiedzą, co odpowiedzieć. W ofercie wszystko wygląda ładnie i kolorowo. Zasada oczywiście prosta - płacę za usługę, którą ktoś ma zrealizować. Współpracuję od ponad 10 lat z m.in. T-Mobile, Netia, z lokalnymi dostawcami Internetu czy TVK, a od niedawna z Canal+ (tak, zamiennie z Polsatem) i nigdzie nie było takich jazd. Niestety, po tej akcji jakieś Plusy, Polsaty i wszystkie inne pochodne kojarzą mi się jedynie z problemami i stratą nerwów. Oczywiście po próbie wycyckania ode mnie prawie pół tysiąca, a o stracie czasu nie wspominając nikt nie odpisał, ani nie odpowiedział prostego "przepraszam". Jest im najwyraźniej przykro, że nie trafili na [beep]a. Nie polecam tej platformy nikomu. Lepiej dorzucić te kilka złotych i mieć Cyfrę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 23 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2021 W dniu 16.11.2021 o 18:11, zoomclub napisał: Czy jest tu ktoś z DUK, który chciałby się ze mną skontaktować w sprawie umowy? Jestem w okresie wypowiedzenia. W sprawie oferty zapraszam do wiadomości prywatnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 23 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2021 (edytowane) W dniu 21.11.2021 o 17:52, worldremaker napisał: Mają bałagan. Dobrze napisane. Co konsultant i punkt obsługi to inna wersja z jakiej promocji bądź nie korzystam. Najlepsze, że rozmowy są nagrywane. Zaczynam mieć wątpliwości czy kontynuować dalej umowę z Plusem i abonować u nich pakiet telewizyjny. Edytowane 23 Listopada 2021 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad8964 Opublikowano 25 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2021 Siema Udałem się do punktu wypowiedzieć umowę w dniu 20 października 2021 roku do 20 listopada miałem dokonać zwrotu (tak jak jest 30 dni od dnia wypowiedzenia) umowa wygaśnie z dniem 20 listopada 2021 do dnia 20 listopada działał jeszcze mi ICOK (teraz IPolsat Box) ale o co mi chodzi oddałem dekoder po 20 listopada i powiedziałem Panu w punkcie że miałem na koncie IPolsat Box które jeszcze mi działało że miałem nadpłatę 125,34 zł a On mi sprawdził i powiedział konto na IPolsat Box usunięte i bez żadnych zobowiązań , ktoś miał podobna sytuacje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 25 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2021 Zapłaciłeś wszystko więc bez zobowiązań, a nadpłata to inna trochę rzecz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad8964 Opublikowano 25 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2021 (edytowane) 14 minut temu, maks27 napisał: Zapłaciłeś wszystko więc bez zobowiązań, a nadpłata to inna trochę rzecz. tzn? chodzi o ta nadpłate Edytowane 25 Listopada 2021 przez Konrad8964 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 25 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2021 @Konrad8964 Moim zdaniem w APS sprawdził tylko że nie masz zaległości, nadpłatę pominął żeby nie pomagać w jej zwrocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad8964 Opublikowano 26 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2021 16 godzin temu, maks27 napisał: @Konrad8964 Moim zdaniem w APS sprawdził tylko że nie masz zaległości, nadpłatę pominął żeby nie pomagać w jej zwrocie. Tak myślałem..... Bo Pan był bardzo niechętny Tzn odwalił swoją pracę i tyle przyjął sprzęt i tyle...... ,:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 26 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2021 Jeżeli chodzi o nadpłatę , to spokojnie sami zwrócą . Moja mama tak miała i sami zwrócili . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad8964 Opublikowano 26 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2021 31 minut temu, czytnik napisał: Jeżeli chodzi o nadpłatę , to spokojnie sami zwrócą . Moja mama tak miała i sami zwrócili . Tylko że ja żadnego druczku nie wypisywałem o nadpłatę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 26 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2021 Skoro wiedziałeś że masz nadpłatę to trzeba było zaraz przy wypowiedzeniu podać nr konta na które forsa ma być zwrócona, teraz sam np. mailem musisz im podać chyba że poczekasz aż sami o to zawołają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 26 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2021 3 godziny temu, Konrad8964 napisał: Tylko że ja żadnego druczku nie wypisywałem o nadpłatę Przyślą przekazem pocztowym , tak było w przypadku mojej mamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokodzambo Opublikowano 28 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2021 Witam, czy jest szansa teraz na jakąś rezygnację z umowy w CP z powodu usunięcia kanałów? Ewentualnie ile czasu przed zakończeniem umowy mogę podpisać nową ale na jakieś niższe pakiety? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 28 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2021 Godzinę temu, kokodzambo napisał: Ewentualnie ile czasu przed zakończeniem umowy mogę podpisać nową ale na jakieś niższe pakiety? Możesz to zrobić 4 miesiące przed końcem umowy, w ICOK będzie widoczne 5 miesięcy do końca umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokodzambo Opublikowano 28 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2021 27 minut temu, maks27 napisał: Możesz to zrobić 4 miesiące przed końcem umowy, w ICOK będzie widoczne 5 miesięcy do końca umowy. Dzięki, wydawało mi się że mogłem kiedyś wcześniej to zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 28 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2021 Można wcześniej jeśli nie zmniejszamy zobowiązania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.