Ernando Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2020 (edytowane) Witajcie, W zeszłym tygodniu zmarła moja babcia, na którą od dłuższego czasu była umowa na telewizję, internet mobilny oraz dwa numery komórkowe w Plusie i Plushu. Co teraz zrobić? Wysłać na maila prośbę o cesję umowy, żebym to ja teraz został właścicielem telewizji? Z internetu chce zrezygnować Numer komórkowy babci chce wyłączyć i zrezygnować z niego, zostawić jedynie mój numer. Pozdrawiam Edytowane 29 Kwietnia 2020 przez Ernando edycja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2020 (edytowane) @Ernando bardzo mi przykro z powodu śmierci twojej babci. Jak chcesz przejąć umowę po babci to musisz wykonać czynności opisane https://www.cyfrowypolsat.pl/strefa-abonenta/zmiana-danych-stron-zmiana-abonenta.cp. Aby wykonać czynność przeniesienie praw i obowiązków oraz transfer po zgonie należy się udać osobiście do najbliższego APS-u. Transfer po zgonie (usługa - Telewizja): dokument potwierdzający tożsamość nowego abonenta (np. dowód osobisty); kopię aktu zgonu dotychczasowego Abonenta. Edytowane 29 Kwietnia 2020 przez Burito 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azazell Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Mam pytanie do kiedy mam czas aby zrezygnować z umowy Cyfrowego Polsatu? Według ICOK to kończy mi się za 3 miesiące a dokładnie 25.07.2020 (wtedy minie dwa lata). I jeśli będę chciał zrezygnować to jaka jest najlepsza ku temu droga? Bo jak dobrze rozumiem jeśli nie zgłoszę to mi się przedłuży umowa na czas nieokreslony tak? I wtedy mogę swobodnie zrezygnować kiedy tylko będę chciał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Z tego co kojarzę to teraz w Cyfrowym Polsacie obowiązuje 1 miesięczny okres wypowiedzenia umowy. Jak jej nie wymówisz to przejdzie na czas nieokreślony, tylko sprawdź w jakiej kwocie będziesz płacił abonament. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azazell Opublikowano 1 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2020 18 godzin temu, Burito napisał: Z tego co kojarzę to teraz w Cyfrowym Polsacie obowiązuje 1 miesięczny okres wypowiedzenia umowy. Jak jej nie wymówisz to przejdzie na czas nieokreślony, tylko sprawdź w jakiej kwocie będziesz płacił abonament. A jak to sprawdzić ile bedę płacił jak przejdę w okres na czas nieokreslony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 1 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2020 Najlepiej w posiadanej umowie lub w PWU, ewentualnie napisz do Cyfrowego Polsatu zapytanie za pośrednictwem ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iknow Opublikowano 5 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 Witam, mam internet od Cyfrowego Polsatu, niedługo kończy mi się umowa. Obecnie mam 35 zł za 40 gb lte bez limitu i wynajem modemu w smartdomie. Co oni teraz proponują?? czy da się nie wynajmować modemu a go kupić na raty, tak żeby po za zakończeniu umowy był na własność, tak jak w plusie? No i ile miesięcy przed końcem umowy można starać się o przedłużenie umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pierre Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 Mam bardzo podobną sytuację -40gb LTE/36zł, do końca umowy 6 mies. Zaproponowali to samo za 42zł (plus Rodzinny za 9.90) z tym, że wymiana routera D-link na ZTE. Na razie się wstrzymałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 19 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2020 Niby Plus i CP z jednego kosza, ale różnica jest. 36 zł za 40 GB to moim zdaniem za dużo. Małżonka w Plusie ma pakiet 40 GB i no limit w cenie 19,99.Router na wolnym rynku kupiony w cenie 300 zł w Media Expert, a oni za ten sam model routera w Plusie na raty proponowali w cenie... 450 zł. Krótko mówiąc nie warto brać w Plusie routera na raty, bo się przepłaca. Czynszu też nie polecam płacić za sprzęt. Tylko umowa na samą kartę sim i router /modem zakupiony na własną rękę. Ja z kolei także mam umowę w Plus na samą kartę sim. Pakiet 30 GB w cenie 11 zł /miesięcznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 20 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2020 Posiadam Pakiet Familijny Max HD wraz z Multiroomem. Łącznie płacę 59,99zł. Planuję dobrać dekoder IPTV do innego lokalu. W związku z tym mam 2 pytanka: 1. Czy istnieje w salonach bądź infolinii opcja pakietu Familijnego HD (bez Maxa), gdyż na stronie internetowej jest niedostępna? 2. Czy będzie mi się należała za drugą umowę jakaś zniżka SmartDom? Z góry dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 22 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2020 Ale się tak nie pchajcie z pomocą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koksik1000 Opublikowano 22 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2020 Witam, w Cyfrowym Polsacie mam umowę na czas nieokreślony okres rozliczeniowy mam do 9 każdego miesiąca, w tej chwili chcę całkowicie zrezygnować z usług z CP , jak powinno wyglądać takie wypowiedzenie żeby to miało ręce i nogi oraz czy sprzęt który muszę oddać do CP musi być w oryginalnych opakowaniach bo mogę mieć ze znalezieniem pudełek mały problem,czy może wystarczy że wrzucę wszystko do jednego kartonu i odeślę?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc55 Opublikowano 23 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2020 (edytowane) Mam do Was pytanie, w 2010 roku podpisałem umowę z Polsat i otrzymałem dwa dekodery z kartami (multiroom), umowa już dawno się skończyła, nie przedłużałem jej na nowych warunkach tylko płacę regularnie z wyprzedzeniem. Z racji tego że od jakiegoś czasu nie korzystałem z multiroom, używałem tylko jednego tunera, ten dodatkowy tuner M100 gdzieś zapodziałem przy przeprowadzce i nie mogę go znaleźć. Teraz ten podstawowy tuner HD5000 szwankuje i chciałem (przedłużając od nowa umowę) dostać jakiś nowszy sprzęt . Teraz pytanie (zanim zadzwonię na infolinię) jak Polsat odnosi się do sprawy jeśli abonent "zgubi" taki dodatkowy dekoder ? Będę musiał zapłacić za ten utracony dekoder M100, albo po takim czasie oni nie żądają już zwrotu starego sprzętu ? Mam tylko HD 5000 , piloty oraz dwie karty. Edytowane 23 Maja 2020 przez mc55 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rsw Opublikowano 23 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2020 Czas nie ma znaczenia, dostaniesz notę obciążeniową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamPrz Opublikowano 26 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2020 Witam W ICOK-u jeszcze dzisiaj informacja że do końca umowy 7 miesięcy Jako że okres rozliczeniowy od 27 kazdego miesiąca to czy gdy wskoczy jutro/pojutrze 6 miesięcy to czy można wypowiadać umowę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 26 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2020 ICOK zaokrągla w górę do pełnych miesięcy, już masz ich 6 i @DamPrz możesz zacząć działać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamPrz Opublikowano 26 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2020 Data wejścia w życie umowy/zmiany: 27.06.2018 Pozostały okres obowiązywania umowy: 7 miesięcy Mam takie informacje Na ile te umowy były podpisywane? Nie przypadkiem na 2,5 roku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 26 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2020 (edytowane) Nowa umowa to 2 z reguły 2 lata, są też 15 miesięcy. Przedłużenie od 12 do 29 miesięcy może być. W ICOK masz pozycję: Data podpisania umowy/aneksu, więc łatwo sprawdzić kiedy to zrobiłeś. Edytowane 26 Maja 2020 przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 26 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2020 6 godzin temu, DamPrz napisał: W ICOK-u jeszcze dzisiaj informacja że do końca umowy 7 miesięcy Te 7 miesięcy to masz od prawie miesiąca i już w dniu jak się pokazała ta cyfra mogłeś złożyć wypowiedzenie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamPrz Opublikowano 27 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2020 No właśnie coś kojarzę że przedłużenia są często na 29 miesięcy. Być może dlatego że jak ktoś rezygnuje na 5-6 miesięcy przed końcem a dostaje nową umowę to okres umowy wychodzi 24+5/6 miesięcy = 29/30 miesięcy Dzisiaj już jest w ICOK-u 6 miesięcy do końca więc można działać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 27 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2020 Skrócenie starej umowy nie ma wpływu na długość nowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matekkuba Opublikowano 31 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2020 Z góry przepraszam, jeśli pisze w złym wątku - nie zauważyłem tematu o ofertach dla nowych klientów. Dotychczas korzystałem z UPC, ale w nowym mieszkaniu kablówki brak, więc prosiłbym o poradę. Czy jako nowy klient (umowa jeszcze niepodpisana) jest szansa na ugranie czegoś lepszego niż oferty na stronie CP? Rozważam dwie opcję: 1. Pakiet Familijny Max HD (zależy mi na Eurosportach+TVP Sport, nie wiem czy one wchodzą w skład Familijnego, czy to jakaś dodatkowa opcja Sport) + Eleven 2. j/w + Polsat Sport Premium Z tego co widzę na ich stronie to opcja 2. jest za 80 zł, a opcji pierwszej brak. Z góry dziękuję za poradę! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 8 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2020 @lukimann możesz złożyć wypowiedzenie umowy na pakiet Rodzinny HD i negocjować nową umowę na Familijny HD w promocyjnej cenie 20 zł miesięcznie. Eurosport i TVP Sport działa w Familijnym HD. Chociaż TVP Sport HD masz już w Rodzinnym HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 10 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2020 @Specjalista Cyfrowy Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 16 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2020 Czy nadal po umowie 12/3 nie można odnowić na 15/3 czy wróciła już ta możliwość? Wkrótce będę miał 6 miesięcy do końca umowy i czas podjąć jakąś decyzję. Zastanawiam się czy po prostu nie zakończyć obecną umowę i liczyć na to, że w przeciągu 6 miesięcy pojawi się dekoder 4K. Wtedy po prostu nowa umowa z nowym sprzętem. Czy nie ma co liczyć na 4K w CP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.