gigawolf Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2020 (edytowane) 20 minut temu, kozaa napisał: Mają 30dni na odpowiedź. Ale nie spodziewaj się cudów. Zapewne otrzymasz standardową kopiujwklejke: 'system potwierdził, wysłał uprawnienia, nie zdążyłeś, spadaj na drzewo' BTW. Kupując VOD przerzucają koszt prowizji operatora przetwarzającego płatnośc na klienta? No mistrzowska zagrywka Robiąc przelew bezpośrednio ze ICOK przez bluemedia płaci się 25zł za film i 0,75gr prowizji dla bluemedia za przelew pieniędzy dla cyfrowego polsatu Edytowane 2 Kwietnia 2020 przez gigawolf literówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2020 @gigawolf a po co płaciłeś od razu ? Było aktywować film w opłacie abonamentowej. Po drugie w tak krótkim terminie, powinieneś kontaktować się przez infolinię a nie przez ICOK gdzie na odpowiedź można czekać ponad dzień. Dzwoń do działu reklamacji, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigawolf Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Sprawa rozwiązana. Pomogło spamowanie na facebooku. Została dana mi nadwyżka 25zł, które mogłem albo obniżyć abonament, albo wybrać z portmonetki film. wybrałem film i natychmiast po zamówieniu mam do niego dostęp:) Warto walczyć o swoje jeśli rzeczywiście ma się rację Pozdrawiam forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Witam , mam do końca umowy 8 miesięcy (tak widnieje w ICOK ). Chcę już dziś wypowiedzieć umowę o takiej treści - "Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej pomiędzy mną , a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu podstawowego umowy." Czy tak wystarczy ? Mogę to wysłać przez ICOK ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Możesz, ale na ICOK powinno być 7 do końca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Ale już nie chcę przedłużać umowy. Chcę teraz to zrobić , bo później może będę miał większe problemy życiowe , niż umowa z TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Wypowiedzenie możesz wysłać. W kontakcie z DUK poinformujesz że kończysz umowę i to wszystko. Tylko umowa musi dojść do końca, inaczej będziesz płacił karę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sk_uter Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2020 W dniu 24.03.2020 o 16:01, stan69 napisał: Od 14 listopada ub.r. umowy są 15/1 i 29/3 z wymianą lub bez wymiany sprzętu. Pozostałe - 12/3 i 24/6 były i nadal są. Te pakiety co masz to za 70 zł w umowie 24/6 i dodatkowo OTG w cenie. Oczywiście po wypowiedzeniu. Jak mam rozumieć, że 12/3 i 24/6 nadal są? Można więc uzyskać 3 miesiące darmowe przy roku umowy? Czy teraz już tylko miesiąc dają? Wypowiedzenie konieczne, aby to otrzymać? Chodzi mi o podstawowy pakiet za 20 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Można uzyskać, musisz tylko wysłać wypowiedzenie umowy i przed jej końcem negocjować z konsultantem. Co to za pakiet za 20 zł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Skoro podstawowy to zapewne Rodzinny HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sk_uter Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2020 23 godziny temu, wuzel napisał: Można uzyskać, musisz tylko wysłać wypowiedzenie umowy i przed jej końcem negocjować z konsultantem. Co to za pakiet za 20 zł ? Czyli dostanę 3 miesiące gratis przy przedłużeniu umowy na 12 miesięcy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelekgit Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Cześć. Posiadam od 2 stycznia bieżącego roku umowy w plusie i cyfrowym Polsacie. W plusie 4 numery tel. Za łączną kwotę 75zł i telewizję w cyfrowym polsacie za 80zł. Pierwsze trzy miesiące za darmo w cp i ostatnio przyszedł mi rachunek na owe 80zł. Pakiety dodatkowe wyłączyłem. Koleś w salonie zapewniał mnie, że na telewizję dostanę rabat 10zł. Tymczasem tego nie ma. Dzwoniłem na infolinię, chłop mówi, że to w plusie mam niby rabat. Jak to jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maikel Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Wygląda to tak-telefony masz jako produkt rabatowany.Sprawdz w umowie który produkt jest UPRAWNIAJĄCY,a który RABATOWANY i wszystko bedzie jasne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wanderer Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2020 W dniu 24.03.2020 o 16:01, stan69 napisał: Od 14 listopada ub.r. umowy są 15/1 i 29/3 z wymianą lub bez wymiany sprzętu. Pozostałe - 12/3 i 24/6 były i nadal są. Te pakiety co masz to za 70 zł w umowie 24/6 i dodatkowo OTG w cenie. Oczywiście po wypowiedzeniu. Jestem właśnie po rozmowie z konsultantem, który stwierdził, że nie ma żadnych umów na okres 12 miesięcy. Czy znajdę gdzieś informację o tym czy takie umowy są jeszcze w CP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Pewnie konsultant nie zrozumiał do końca pytania.Bo jeśli chodzi o nowych to takich umów nie ma tylko dla stałych abonentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miran Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Witam. Mam w tej chwili Pakiet Familijny Max HD plus pakiet eleven za 100zł w umowie 12/3 czy po wypowiedzeniu mogę liczyć na to samo czyli również 12/3? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Nie.Od ofert jest inny wątek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miran Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Przepraszam już się poprawiam. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zybi Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Witam Jak skutecznie złożyć reklamacje do noty obciazeniowejza nieoddanie sprzętu w terminie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztywniak Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Zastanawiam się nad pakietem Rodzinny HD ze względu na esport.Moje pytanie dotyczy dekodera.Który wybrać?Jaki dekoder to "dekoder HD"? Jak liczone są darmowe miesiące-od daty podpisanie czy miesiące kalendarzowe.Chodzi mi oto czy zamawiać już dziś czy poczekać do początku maja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Wszystkie dekodery oferowane w Cyfrowym Polsacie są w standardzie HD (High Definition). Zależy jaki potrzebujesz. Dla każdej umowy jest wyznaczony okres rozliczeniowy, niezależnie od dnia miesiąca. Np. umowa wchodzi w życie 27 kwietnia to pierwszy okres rozliczeniowy trwa do 26 maja itp. Darmowe miesiące też są tak samo liczone. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztywniak Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Dzięki ale jeśli chodzi o "dekodery HD" to miałem na myśli ich model.Czy będzie to 5500s czy też 6000 a może jakiś inny??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Akurat mam HD5500s i sobie chwalę, jeszcze nie zawiódł. Miałem też HD6000, trochę był awaryjny. Jakościowo lepszy HD5500s, ponieważ jest podobno na lepszych podzespołach. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztywniak Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2020 OK.Tylko czy nowsze (Evobox lite) oznacza lepsze od starszego (5500s, 6000) pod względem interfejsu, szybkości zmiany kanałów czy też wyposażenia w złącza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2020 (edytowane) Dekodery z serii Evobox to już trochę wyższa półka, akurat w Cyfrowym Polsacie są trzy wersje: EVOBOX PVR, EVOBOX HD i EVOBOX LITE. Lite to taka okrojona trochę wersja bez wyświetlacza. Edytowane 28 Kwietnia 2020 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.