Gość bgmnt Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 16 minut temu, jaszek napisał: Ja też się pogubiłem. Na komputerze jeszcze się nie logowałem, nie pobierałem tez żadnej aplikacji. Jedynie wchodziłem w CP GO z menu dekodera. I tam jak wspomniałem mam dostęp m. in. do biblioteki HBO (np. wspomniany przeze mnie serial Czarnobyl, czy film "Jak pies z kotem". Masz dostęp czy Ci się wyświetla? Bo wyświetla się to każdemu, niezależnie od tego czy kupił HBO czy nie, ale po kliknięciu jest info o braku wykupionej opcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Mogę oglądać. Wczoraj obejrzałem pierwszy odcinek Czarnobyla. Screeny z umowy: Na umowie oczywiście stary numer konta do wpłat, to tak na marginesie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 @jaszeka kiedy Ci umowa wchodzi w życie? Bo podejrzewam że masz zrobione nadanie techniczne i dlatego Ci to dziala bo w umowie tego nie masz. Sprawdź na dekoderze dodatkowy. Podejrzewam że tam też Ci działa HBO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 (edytowane) Na dekoderze dodatkowym próbując odpalić coś za pomocą HBO GO widzę komunikat, że nie mam dostępu. W CP GO mam błąd wewnętrzny. Na głównym HBO GO nie działa (brak dostępu), ale przez CP GO mogę odpalać pozycje z HBO (np. Czarnobyl właśnie). Kanały satelitarne HBO nie działają na obu dekoderach (brak uprawnień) Umowa wchodzi w życie od 19-go (początek nowego okresu rozliczeniowego) Edytowane 17 Lipca 2019 przez jaszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Życzę Ci żebyś to miał przez całą umowę ale sprawdź jeszcze po 19 jak umowa wejdzie w życie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Vod możesz wyłączyć szkoda 10 zł. na te pikseloze w SD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Wyłączę od razu, muszę tylko czekać, aż w ICOK będzie co trzeba (po rozpoczęciu nowego okresu rozliczeniowego). Dzięki za pomoc. Dam znać, czy po 19-stym nadal mam dostęp do biblioteki HBO za pomocą CP GO. P.S. Zrestartowałem dekoder dodatkowy. HBO GO nie działa, brak uprawnień. Nie działają też kanały VOD. Ale przez CP GO mogę odpalić drugi odcinek Czarnobyla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus.kul Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 (edytowane) 2 godziny temu, _Artek_ napisał: Nie ma? a 4kultrabox+ obawiam się że tam multi działa po wi-fi . Odnoszę wrażenie, że nie możecie się dogadać i każdy z was ma coś innego na myśli. Jako dekoder główny w nc+ może być Ultrabox+ 4K i na nim multiroom działa po wifi. W Cyfrowym Polsacie jako dekoder główny może być Evobox PVR i na nim również działa multiroom po wifi jak i ten z przedkładaniem kart. W nc+ i CP nie ma obecnie takiej możliwości, aby jako dekoder dodatkowy posiadać taki z wbudowanym dyskiem, są dekodery PVR Ready. Oczywiście w obu platformach są zaszłości historycznych ofert i ktoś może w nc+ ma dwa Pace PVR na umowie, podobnie w CP np. PVR HD7000 jako dekoder multiroom. Edytowane 17 Lipca 2019 przez kubus.kul Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 W aplikacji CP GO na smartfonie też mam dostęp do kanałów HBO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 19 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2019 (edytowane) W dniu 17.07.2019 o 13:13, Nowy 123 napisał: @jaszeka kiedy Ci umowa wchodzi w życie? Bo podejrzewam że masz zrobione nadanie techniczne i dlatego Ci to dziala bo w umowie tego nie masz. Sprawdź na dekoderze dodatkowy. Podejrzewam że tam też Ci działa HBO. W dniu 17.07.2019 o 13:27, Nowy 123 napisał: Życzę Ci żebyś to miał przez całą umowę ale sprawdź jeszcze po 19 jak umowa wejdzie w życie Dzisiaj rozpoczął się nowy okres rozliczeniowy, pobrało pierwszy abonament już po nowemu. Biblioteka HBO w CP GO działa cały czas Wygląda więc na to, że będę miał to przez całą umowę Naprawdę uważam, że nie przepłaciłem. Za 85 zł/mc mam w zasadzie wszystko oprócz C+ Sport 3 i 4 oraz pornoli. I multiroom. A przez pierwsze 9 miesięcy 70 zł/mc. Edytowane 19 Lipca 2019 przez jaszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 19 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2019 Ale kanały HBO to masz czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 19 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2019 U mnie też to HBO GO poprzez dekoder od dawna działa,a nie mam tego w umowie,więc raczej nie ma co narzekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 19 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2019 2 godziny temu, wojtekmedia2 napisał: Ale kanały HBO to masz czy nie? Na satelicie nie. W aplikacji mobilnej CP GO - tak. I gwoli ścisłości - HBO GO nie działa. Działa tylko CP GO, gdzie jednak mam dostęp do treści HBO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 19 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2019 (edytowane) Tylko się cieszyć pozostaje i nie zgłaszaj tego błędu nigdzie wyżej Edytowane 19 Lipca 2019 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 28 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2019 Czy nadal przy pierwszej aktywacji poprzez icok mamy pierwszy miesiąc gratis ? Bo aktywowałem Pakiet z c+ 3 i 4 i dziś mam okres rozliczeniowy i od dziś kanały swiecą a kolejny miesiąc mam już obciążony kwotą za pakiet, nie powinien być to następny ? @Specjalista Cyfrowy Polsat @Nowy 123 @support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 28 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2019 @xut2zs jest miesiąc gratis. Gdyby było inaczej to już za ten miesiąc by Ci pobrało pieniądze bo przecież płaci się z góry. A kwota jest już pewnie naliczona za kolejny okres czyli 28.08 - 29.08 i do tego czasu będziesz oglądał. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 28 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2019 Ok. Dzięki zapomniałem że za miesiąc z góry biorą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 29 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2019 Cyfrowy Polsat też to obejmie ? https://biznes.interia.pl/news/dwa-lata-wiezienia-za-ksero-dowodu-kogo-obejma-nowe,2621766,4265 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saimon Opublikowano 29 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2019 Witam. 30 września koniec umowy na Pakiet Familijny Max HD. Interesuje mnie przedłużenie tego samego. Jakie ceny? Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2 Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 11 godzin temu, saimon napisał: Witam. 30 września koniec umowy na Pakiet Familijny Max HD. Interesuje mnie przedłużenie tego samego. Jakie ceny? Z góry dzięki Umowa na 24/3 za 30 zł miesięcznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morfeusz747 Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 Czy wypowiedzenie umowy z CP można wysłać na adres email? Czy musze iść do punktu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 Możesz emailem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morfeusz747 Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 Na kontakt@cyfrowypolsat.pl ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 Tak lub przez ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 (edytowane) Od początku po aneksie mam brak uprawnień na kanałach PSP PPV. Czy to normalne, czy może powinienem widzieć jakąś planszę? Edytowane 2 Sierpnia 2019 przez jaszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.