cosmonet Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 @MartinFC masz podobny "problem" do mojego (jeden post wyżej od twojego). Też nie wiem jak "Oni" to liczą? Mam minimalny obowiązek abonamentowy: Rodzinny i Cinemax za 29,99 zł, a liczą mi 49,99 zł!!! Różnica 20 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Ta miesięczna opłata może dotyczy warunków z dnia podpisania Umowy jeszcze przed uwzględnieniem zmian szczególnie w okresie promocyjnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morfeusz747 Opublikowano 20 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 Witaj. Jest możliwość zawarcia kolejnej umowy na warunkach, które opisałeś powyżej. Pamiętaj jednak, że nie będzie ona brała udziału w programie smartDOM. Czy można liczyć na jakieś rabaty/promocje z tego tytułu? Czy jestem traktowany jako nowy klient? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 20 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 Czy można liczyć na jakieś rabaty/promocje z tego tytułu? Czy jestem traktowany jako nowy klient? Możesz otrzymać promocyjne warunki, w zależności od wybranej oferty. Nie będzie się jednak ona łączyła z programem smartDOM. Jakim pakietem jesteś zainteresowany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morfeusz747 Opublikowano 20 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 Możesz otrzymać promocyjne warunki, w zależności od wybranej oferty. Nie będzie się jednak ona łączyła z programem smartDOM. Jakim pakietem jesteś zainteresowany? Familijny Max HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 20 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 Prosimy napisz w tej sprawie maila na adres specjalista@cyfrowypolsat.pl Podaj w nim swój numer telefonu, imię i nazwisko, numer z obecnej karty dekodera oraz preferowane godziny rozmowy. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą o wybranej porze i pomoże Ci dopełnić wszystkie formalności. Dokładnie przedstawi on wybraną przez Ciebie ofertę oraz postara się odpowiedzieć na wszystkie zadane pytania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał ;-) Opublikowano 20 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 Witam, ten VOD da się wyłączyć? bo jak chce go wyłączyć to mi wyskakuje że mam więcej płacić niż płaciłem? Nie wiem co to jest ten VOD a zabierają mi za to 10 zł. miesięcznie... płace 114,99, a jak zaznaczam żeby wyłączyło to wyskakuje 124,99... a mogę to chyba wyłączyć? bo tutaj w informacjach podstawowych go nie ma. Problem tkwi w tym że za wyłączenie mam płacić więcej! to jakiś absurd.... Informacje podstawowe Usługa: Telewizja Okres rozliczeniowy: 21.02.2018 - 21.03.2018 Minimalny obowiązek abonamentowy: Oferta Premium Max (Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet HBO HD HBO GO, Pakiet Cinemax HD, Opcja On The Go) Usługi powiązane ofertą:Kontrakt połączony w ramach smartDOM 4 - produkt uprawniający Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 20 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 Zadzwoń na party-line CP i tam zleć wyłączenie VoD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 20 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 Witam, ten VOD da się wyłączyć? bo jak chce go wyłączyć to mi wyskakuje że mam więcej płacić niż płaciłem? Nie wiem co to jest ten VOD a zabierają mi za to 10 zł. miesięcznie... płace 114,99, a jak zaznaczam żeby wyłączyło to wyskakuje 124,99... a mogę to chyba wyłączyć? bo tutaj w informacjach podstawowych go nie ma. Problem tkwi w tym że za wyłączenie mam płacić więcej! to jakiś absurd.... Informacje podstawowe Usługa: Telewizja Okres rozliczeniowy: 21.02.2018 - 21.03.2018 Minimalny obowiązek abonamentowy: Oferta Premium Max (Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet HBO HD HBO GO, Pakiet Cinemax HD, Opcja On The Go) Usługi powiązane ofertą:Kontrakt połączony w ramach smartDOM 4 - produkt uprawniający Witaj, powyższa sytuacja jest nam znana. Nasi technicy pracują nad jej rozwiązaniem. Przepraszamy za niedogodności. Możesz wyłączyć powyższą usługę w Internetowym Centrum Obsługi Klienta. Kwota Twojego miesięcznego zobowiązania nie zwiększy się zgodnie z informacją w powyższej aplikacji. Zmniejszy się ona o cenę pakietu, czyli 10 zł. Tak jak napisał SatExpert, możesz również zadzwonić w tej sprawie na naszą infolinię dostępną 24 godziny na dobę pod numer 699 00 2222. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał ;-) Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 OK dzięki wyłączyło normalnie, tylko rachunek już zapłaciłem 114,99 a nie jak jest nowa cena 104,99, ale to pewnie zostanie w wolnych środkach. płaciłem jak pomylony za ten VOD 3 lata bo już mam ten Polsat 3 rok.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kunda124 Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Witam. Jeśli aktywuję sobie w pakiecie PremiumMaX pakiet rozrywkaHD to mam go przez 1 miesiąc za darmo? Czy trzeba płacić dodatkowo? Umowa z 2016 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 (edytowane) Witam. Jeśli aktywuję sobie w pakiecie PremiumMaX pakiet rozrywkaHD to mam go przez 1 miesiąc za darmo? Czy trzeba płacić dodatkowo? Umowa z 2016 roku. Witaj. Nie posiadam wglądu do Twojego konta i nie jestem w stanie podać Ci dokładnych warunków aktywacji pakietów. Najlepiej jednak będzie, jeżeli sam zweryfikujesz tę sytuację, logując się do Internetowego Centrum Obsługi Klienta. Edytowane 21 Marca 2018 przez Specjalista Cyfrowy Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Witam. Jeśli aktywuję sobie w pakiecie PremiumMaX pakiet rozrywkaHD to mam go przez 1 miesiąc za darmo? Czy trzeba płacić dodatkowo? Umowa z 2016 roku. Jeśli jest to pierwsza Twoja aktywacja pakietu dodatkowego (nieobowiązkowego, na czas nieokreślony), w trakcie obecnie trwającej umowy, to pierwszy pełny cykl rozliczeniowy masz gratis. Dodatkowo od dnia zamówienia pakietu (TCOK, ICOK, APS), do końca trwającego cyklu rozliczeniowego pakiet również będziesz miał gratis. Przykład: Zamawiasz pakiet 21 marca, cykl rozliczeniowy masz 9 dnia miesiąca. Oglądasz pakiet Rozrywka HD od 21 marca, do 8 maja bezpłatnie. Jeśli pakietu nie zgłosisz do wyłączenia do 7 maja, to 9 maja będziesz miał za niego do zapłaty 25zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Powiedzcie mi, czy w Polsacie są jakieś rabaty za aktywne zgody na marketing? Chcę to wyłączyć, ale nie chcę zwiększać rachunku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Powiedzcie mi, czy w Polsacie są jakieś rabaty za aktywne zgody na marketing? Chcę to wyłączyć, ale nie chcę zwiększać rachunku. Nie, za zgody marketingowe nie otrzymujesz żadnych rabatów, więc opłaty się nie zmienią. Aby je wyłączyć, zaloguj się do Internetowego Centrum Obsługi Klienta w zakładce Twoje dane -> Zgody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james28 Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 (edytowane) Obecnie posiadam pakiet Fmax HD +SPORT HD +FILM HD +CINEMAX. Do końca umowy pozostało mi 8 miesięcy. Okres rozliczeniowy zaczyna mi się 25 każdego miesiąca. I teraz moje pytania. 1. Gdybym domówił w dniu 26 marca do swojego pakietu: Pakiet ROZRYWKA, ELEVEN oraz pakiet HBO, to mógłbym oglądać te kanały bezpłatnie do 24 maja (czyli bez dwóch dni 2 miesiące), a następnie w dniu 26 maja mógłbym przedłużyć umowę (mniej niż 6 miesięcy do końca bieżącej umowy) na pakiet PREMIUM MAX PLUS, w której w/w pakiecie są już w cenie abonamentu? Czy dobrze to rozumiem, bo jeżeli tak to w ten sposób można zaoszczędzić 140 zł na prawie 2 miesiącach? I drugie moje pytanie brzmi, czy mogę zrobić ten sam manewr, jeżeli posiadam drugą umowę tym razem na pakiet RODZINNY HD, z tym , że tutaj tylko bym w odpowiednim momencie wyłączył w/w pakiety? Edytowane 21 Marca 2018 przez james28 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 W poniższym przykładzie, pakiet Rozrywka HD możesz zastąpić dowolnym innym pakietem dodatkowym, który masz możliwość włączyć. Jeśli jest to pierwsza Twoja aktywacja pakietu dodatkowego (nieobowiązkowego, na czas nieokreślony), w trakcie obecnie trwającej umowy, to pierwszy pełny cykl rozliczeniowy masz gratis. Dodatkowo od dnia zamówienia pakietu (TCOK, ICOK, APS), do końca trwającego cyklu rozliczeniowego pakiet również będziesz miał gratis. Przykład: Zamawiasz pakiet 21 marca, cykl rozliczeniowy masz 9 dnia miesiąca. Oglądasz pakiet Rozrywka HD od 21 marca, do 8 maja bezpłatnie. Jeśli pakietu nie zgłosisz do wyłączenia do 7 maja, to 9 maja będziesz miał za niego do zapłaty 25zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jfd Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Czy można wziąć umowę na 12 miesięcy, zamiast na 24 miesiące? Nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat na stronie CP. Dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 22 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2018 Czy można wziąć umowę na 12 miesięcy, zamiast na 24 miesiące? Nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat na stronie CP. Dzięki za info. Okres trwania umowy jest uzależniony od wybranej oferty. Jeżeli jesteś nią zainteresowany, wyślij maila na adres: specjalista@cyfrowypolsat.pl Proszę, podaj w nim swoje imię i nazwisko, numer telefonu oraz dogodne godziny rozmowy. Nasz konsultant zadzwoni do Ciebie o wyznaczonej porze i przedstawi Ci ofertę jak najlepiej dopasowaną do Twoich oczekiwań. Odpowie on również na wszystkie zadane pytania. Pozdrawiam Specjalista Cyfrowy Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 22 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2018 Czy można wziąć umowę na 12 miesięcy, zamiast na 24 miesiące? Nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat na stronie CP. Dzięki za info. W temacie o ofertach dla nowych klientów jest rozpiska. Jeśli link w mojej sygnaturce jest nieczytelny, to tutaj masz link: https://forum.satkurier.pl/topic/314-promocje-oferty-dla-nowych-abonentów-cp/?p=1355873 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Don kichot Opublikowano 23 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 Prosba o informacje o cenę najtańszego pakietu w którym sa kanały Polsat sport/extra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 23 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 Rodzinny HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kinley85 Opublikowano 24 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 (edytowane) Witam Obecnie kończy mi się umowa z nc+ z końcem tego miesiaca i chce przejsc do cp. Mam zamiar wziąść premium max z multiroomem 6 miesiecy za darmo. Moje pytanie brzmi czy jak zamówię przez internet to bede mial 14 dni na ewentualna rezygnacje? Nawet po aktywacji czyli używaniu np. przez 10 dni i mi się nie spodoba? Czy w takim razie poniose jakies koszty pomimo zwrotu sprzetu czy pieniadze zostana mi zwrocone(30zł multiroom)? Słyszałem też że podobno można wziąść cp w punkcie ,,na próbę'' czyli tez podobno mozna oddac do chyba 10 dni bez kosztów? Prawda to? Edytowane 24 Marca 2018 przez swojadroga Przeniosłem do bardziej odpowiedniego tematu, choć część odpowiedzi jest w temacie ofert dla nowych klientów: https://forum.satkurier.pl/topic/314-promocje-oferty-dla-nowych-abonentów-cp/page-239#entry1355873 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 26 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2018 Witaj! Potwierdzam, że korzystając z oferty w punkcie, czas na odstąpienie to 10 dni, natomiast zawarcie umowy za pośrednictwem Infolinii lub strony internetowej to dni 14. Koszty, które poniesiesz przy podpisaniu nowego kontraktu, zostaną zwrócone na Twoje konto, natomiast samo odesłanie sprzętu leży po stronie Klienta. Jeśli jesteś zainteresowany związaniem się z Cyfrowym Polsatem, to skontaktuj się za mną, wysyłając e-mail z danymi kontaktowymi na adres: specjalista@cyfrowypolsat.pl, postaram się pomóc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinFC Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Każdemu wyłączają pakiet przed końcem okresu? Wczoraj o 21.30 zauważyłem wyłączenie pakietów dodatkowych. Nie wiem czy to z racji na to, że były promocyjnie czy to normalna praktyka. Lekko się zniesmaczyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.