rsw Opublikowano 7 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 Dostałem dziś notę obciążeniową na 210 zł za rzekome niezwrócenie sprzętu. Oddałem Sagemcoma + 2 dekodery dodatkowe, na protokole zwrotu przy Sagemcomie (jak i przy pozostałych dekoderach) mam adnotację "kompletny", ale nie mam osobnej pozycji (powinna w ogóle być?) "dysk do Sagemcoma" - no i o ten dysk cały ambaras. Zacząłem temat, więc napiszę o zakończeniu. Dostałem właśnie wiadomość w ICOK, że nota zostanie anulowana. Oczywiście, zgodnie z zasadami korporacyjnymi, "po indywidualnym rozpatrzeniu sprawy", a nie "sorry, klient, coś nam się pozajączkowało" - ale że liczy się głównie efekt końcowy, to nie będę się czepiał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Golos Opublikowano 7 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 Potwierdzamy, nowe warunki umowy wchodzą w życie z nowym cyklem rozliczeniowym. Jeśli na przykład, Klient zawiera dziś umowę, a okres rozliczeniowy przypada na dziś, to nowe warunki wejdą w życie od nowego cyklu rozliczeniowego, czyli 07.03.2018. Aneks podpisany w salonie Plusa 01.02, Pani na infolinii twierdzi, że w systemie ma informacje, iż umowa została podpisana w dniu dzisiejszym i dopiero od 07.03 nowa umowa. Telefon poskutkował jednak włączeniem brakujących kanałów, mimo iż full pakiet w ICOK prawdopodobnie dopiero za miesiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
newtime Opublikowano 11 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2018 Czy jak dobieram jakąś opcje dodatkową np Rozrywka HD czy rownież jest rabatowana o 50% ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamPrz Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 Umowa 24m (4m o końca) - Rodzinny HD za 19,99zł - wczoraj złożone wypowiedzenie w POK-u Dzisiaj dzwonię i dostaję rabat 20 zł na Familijny HD lub Familijny Max HD Wybieram Familijny Max HD za 30 zł miesięcznie na 24m Okazuje się że mogę zamienić mój moduł CI+ na dekoder 5000 lub 6000 za 1 zł (aktywacja) na wynajem za darmo (lub lepszy dekoder: 7000 i jeszcze jakiś inny, z nagrywaniem za 5 zł miesięcznie) Minusem jest utrata 3 darmowych miesięcy (90zł) ale dostaje dekoder i mój własny mogę sprzedać. Kurier przywiezie dekoder z nową kartą w piątek lub poniedziałek, mam mu oddać moduł z kartą i zapłacić 1 zł Okres rozliczeniowy od 10 marca i do tego czasu (prawie miesiąc) będą odkodowane wszystkie kanały włącznie z HBO Podsumowując: Wymiana modułu na dekoder za jednorazowe 1 zł Familijny Max HD za 30zł na 24 miesiące Prawie cały miesiąc z full ofertą CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 A wystarczyło tylko zerknąć i przeczytać "ogólnikowy" temat o ofertach dla obecnych abonentów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamPrz Opublikowano 15 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2018 A wystarczyło tylko zerknąć i przeczytać "ogólnikowy" temat o ofertach dla obecnych abonentów... Czytałem na tym forum, że przy skorzystaniu z tej oferty 20 zł upustu na Familijnym czy Familijnym Max HD nie będę miał możliwości zamienić modułu na dekoder. Jakoś tak mi wpadło to do głowy i zapytałem, babka sprawdziła i oznajmiła że dekoder albo 3 miesiące gratis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 16 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2018 Czy jak dobieram jakąś opcje dodatkową np Rozrywka HD czy rownież jest rabatowana o 50% ? Dodatkowe usługi, które dobierasz do swojej oferty nie są objęte rabatem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamPrz Opublikowano 17 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2018 Umowa 24m (4m o końca) - Rodzinny HD za 19,99zł - wczoraj złożone wypowiedzenie w POK-u Dzisiaj dzwonię i dostaję rabat 20 zł na Familijny HD lub Familijny Max HD Wybieram Familijny Max HD za 30 zł miesięcznie na 24m Okazuje się że mogę zamienić mój moduł CI+ na dekoder 5000 lub 6000 za 1 zł (aktywacja) na wynajem za darmo (lub lepszy dekoder: 7000 i jeszcze jakiś inny, z nagrywaniem za 5 zł miesięcznie) Minusem jest utrata 3 darmowych miesięcy (90zł) ale dostaje dekoder i mój własny mogę sprzedać. Kurier przywiezie dekoder z nową kartą w piątek lub poniedziałek, mam mu oddać moduł z kartą i zapłacić 1 zł Okres rozliczeniowy od 10 marca i do tego czasu (prawie miesiąc) będą odkodowane wszystkie kanały włącznie z HBO Podsumowując: Wymiana modułu na dekoder za jednorazowe 1 zł Familijny Max HD za 30zł na 24 miesiące Prawie cały miesiąc z full ofertą CP Dekoder po kwadransie złapał uprawnienia na Familijny MAX HD ale nie widzę jeszcze tej pełnej oferty z HBO itd.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 17 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2018 Tutaj masz opisany proces aktywacji: https://forum.satkurier.pl/topic/4250-faq-mam-problem-z-odbiornikiem-cp-jak-sobie-poradzić/?p=178134 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamPrz Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 (edytowane) Minęło już ponad 30h i nadal nie mam obiecanych HBO i full oferty. Jest AXN Spin HD, czy AMC, czyli kanały, których nie ma w Familijnym Max HD, ale brak wielu innych kanałów, np. HBO, Cinemax, Paramount... Edytowane 18 Lutego 2018 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 Paramount, to pakiet Film HD. AMC i paczka AXN jest w otwartym oknie aktualnie. We wzorcu umowy sprawdź pakiety, które zostały aktywowane w nowej umowie. Następnie sprawdź w dziale Wykazy na forum (link już dostałeś wcześniej), zawartość pakietów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 Minęło już ponad 30h i nadal nie mam obiecanych HBO i full oferty. Jest AXN Spin HD, czy AMC, czyli kanały, których nie ma w Familijnym Max HD, ale brak wielu innych kanałów, np. HBO, Cinemax, Paramount... Spróbuj ponowić uprawnienia na swój dekoder. Aby to zrobić, zaloguj się do swojego konta w ICOK. Następnie po lewej stronie wybierz opcję "Usługi" --> "Telewizja" --> "Usługi serwisowe". W następnym kroku ustaw dekoder włączony na kanale 1 - Polsat HD i kliknij "Wznów połączenie z satelitą". Napisz nam, czy po wykonaniu powyższej czynności pojawił się dostęp do wszystkich kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamPrz Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 Paramount, to pakiet Film HD. AMC i paczka AXN jest w otwartym oknie aktualnie. We wzorcu umowy sprawdź pakiety, które zostały aktywowane w nowej umowie. Następnie sprawdź w dziale Wykazy na forum (link już dostałeś wcześniej), zawartość pakietów. Generalnie to świecą kanały z Familijnego Max HD (+ AXN-y i AMC ale to właśnie z tego okna otwartego) Chodzi o to że do początku pierwszego okresu rozliczeniowego (10 marca) obiecała mi babka na infolinii, że będzie cała oferta CP odkodowana Zapuściłem ponowne uprawnienia na dekoder z ICOK-a według rady Specjalisty CP Pisze że pójdzie to do dwóch godzinach. Po 10 minutach nic i nie wydaje mi się, że kanały HBO zaświecą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 A co masz w umowie? Nie pytam co usłyszałeś w słuchawce, tylko co jest w zapisane w umowie odnośnie pakietów uruchomionych w ramach tejże umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamPrz Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 (edytowane) W umowie oficjalnie piszą o Familijnym Max HD za 30zł na 24 okresy rozliczeniowe. Piszą o tym że to oferta / promocja dla stałych klientów, że dostaję dekoder itd. Za bardzo nie widzę tam daty startu umowy - 10 marca Nie ma też informacji, że dostaję full pakiety do czasu aż zacznie się pierwszy okres rozliczeniowy. Kobieta mówiła o tym przez telefon, że zawsze tak robią jeśli chodzi o podpisanie nowej umowy w trakcie danego okresu rozliczeniowego. Edytowane 18 Lutego 2018 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 (edytowane) Jeśli w Twojej umowie nie ma czegoś takiego: To możesz zapomnieć o włączeniu się HBO, Cinemax, Eleven Sports (teraz Ci powinno działać w ramach olimpijskiego otwartego okna), pakietu Rozrywka. W tej opcji umowy nie ma możliwości włączenia pakietów Film HD i Sport HD. Z pakietu Sport HD powinny Ci działać jeszcze sportowe kanały w jakości HD w ramach olimpijskiego otwartego okna. Sprawa jednak nie jest jeszcze totalnie pogrzebana, ponieważ możesz jeszcze odstąpić o zawartej umowy (zamiast pisać reklamację) i jeszcze raz zawrzeć umowę jak ja zawarłem. Edytowane 18 Lutego 2018 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamPrz Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 Jeśli w Twojej umowie nie ma czegoś takiego: [zdj.] To możesz zapomnieć o włączeniu się HBO, Cinemax, Eleven Sports (teraz Ci powinno działać w ramach olimpijskiego otwartego okna), pakietu Rozrywka. W tej opcji umowy nie ma możliwości włączenia pakietów Film HD i Sport HD. Z pakietu Sport HD powinny Ci działać jeszcze sportowe kanały w jakości HD w ramach olimpijskiego otwartego okna. Sprawa jednak nie jest jeszcze totalnie pogrzebana, ponieważ możesz jeszcze odstąpić o zawartej umowy (zamiast pisać reklamację) i jeszcze raz zawrzeć umowę jak ja zawarłem. Nazwa Regulaminu Promocji: Warunki Oferty – „Telewizja Satelitarna dla Stałych Abonentów” Zobowiązanie na start (30.00 zł/mies.): Pakiet Familijny Max HD Usługi Dodatkowe na czas nieokreślony: Katalogi Online (Katalog) (0.00 zł/mies.) Suma miesięcznych opłat3: 30.00 zł Numer konta do wpłat: xxx Mam tylko coś takiego Ale to co pokazujesz na umowie to HBO Eleven itd na pierwszy okres rozliczeniowy. A babce chodziło o coś innego. Bo mój pierwszy okres rozliczeniowy zacznie się 10-ego marca I chodziło jej o to że ma być pełna oferta w tym przejściowym okresie (od momentu podpisania umowy do momentu gdy zacznie obowiązywać nowa umowa) To o czym piszesz i co masz na umowie to coś innego. Gdyby mi to zaoferowała to włączyli by mi to od 10-ego marca do 10-ego kwietnia A tu chodzi o to że u mnie okres rozliczeniowy jest 10-ego każdego miesiąca, a na nową umowę zgodziłem się telefonicznie 15-ego lutego i zostaje "końcówka" ok 25 dni , którą ponoć tak organizują że dają full pakiety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 (edytowane) Nie, nie dają. Nigdy nie dawali. Pakiety zadeklarowane w umowie są uruchamiane w dniu zawarcia umowy do końca cyklu rozliczeniowego. W Twoim wypadku od 15 lutego do 9 marca powinien działać pakiet Familijny Max HD również gratis, ale ten gratis nie jest wliczany do okresu umowy. Jeśli w umowie miałbyś wymienione dodatkowe pakiety, to również by zaczęły działać od 15 lutego. W moim przypadku było to 28 dodatkowych dni pakietu HBO, Cinemax i Eleven. Z tego co piszesz, u Ciebie się aktywował prawidłowo pakiet z umowy. Czyli można powiedzieć, że ruszyło wszystko jak należy. Problem polega na tym, że konsultantka Ci nagadała głupot. To o czym piszesz, to jest tzw. nadanie serwisowe pakietów na dekoderach po serwisie lub dopiero wyprodukowanych, wydanych z magazynu klientowi. Nadany jest wtedy pakiet Premium, ale nigdy nie ma gwarancji jak długo on będzie działał po podłączeniu dekodera pod antenę. Zwykle jest to kwestia kilku-kilkunastu godzin i działa pakiet z umowy. Są przypadki działania takiego pakietu nawet latami, ale jest to rzadkość. Dlatego moja propozycja, to odstąpienie od umowy i zawarcie jej ponownie z dodatkowymi pakietami w promocji. Aby za dodatkowe pakiety nie płacić, trzeba je przed zakończeniem promocji zgłosić je do wyłączenia przez ICOK, TCOK, APS. Edytowane 19 Lutego 2018 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamPrz Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 To że nagadała głupot to już powoli zaczynałem kapować po tym jak zaświeciły kanały Familijnego Max HD a nie było HBO i całej reszty. Odstąpienie od umowy to nie dla mnie. Nie będę się szarpał o Cinemaxy czy HBO, których i tak nie lubię. Generalnie chciałem Familijny Max HD i go mam za 30 zł + dostałem dekoder. Chciałem tylko dojść końca jak to jest z tą promocją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 No to możesz spróbować poprzez reklamację uzyskać jakiś dodatkowy prezent. Skoro Ci go obiecano przez telefon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamPrz Opublikowano 21 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 No to możesz spróbować poprzez reklamację uzyskać jakiś dodatkowy prezent. Skoro Ci go obiecano przez telefon. Dzwoniłem z reklamacją na infolinię to kazali mi pisać na kontakt@cyfrowypolsat.pl Napisałem, najpierw kazali jeszcze podesłać dane + nr karty i odpisali tak: Szanowny Panie Uprzejmie informujemy, że na podstawie zgłoszonej reklamacji zostanie przeanalizowana rozmowa z konsultantką przeprowadzona w dniu 14 lutego 2018 r. Odpowiedź zostanie udzielona w odrębnym mail Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koksik1000 Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 Witam takie pytanko zadzwoniła do mnie dzisiaj pani o LTE CP 45 gb lte bez limitu i zgodziłem się na 2 miesiące próbne gdzie przez te 2 miesiące miałbym testować internet i zapłace tylko 9 zł za router ale poczytałem troche o tym lte i ja go nawet testować nie chce i czy mogę dzisiaj zadzwonić do nich na infolinie i anulować kuriera i tą umowę, i jeżeli nie mogę to czy jak nie odbiorę paczki od kuriera i nie podpisze umowy to ona nie będzie obowiązywać bo nie chce potem się bujac z odsyłaniem sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Witaj. W takim przypadku najlepiej będzie, jeśli nie odbierzesz przesyłki od kuriera. Jednakże zachęcamy Cię do przetestowania naszego Internetu. Jeśli masz jakieś wątpliwości, to postaramy się je rozwiać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara Opublikowano 3 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2018 Witam. (Nie wiem gdzie napisać temat więc napisałem tutaj) Mam pytanie czy można przepisać umowę na kogoś nie spokrewnionego? jeśli tak to gdzie (infolinia czy aps) bez podpisania nowej umowy dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 3 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2018 Nazywa się to cesja umowa. Temat o cesjach: https://forum.satkurier.pl/topic/6360-dok%C5%82adny-przebieg-cesji-dekodera/ Najpierw czytaj, potem pytaj/pisz! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.