lesi1 Opublikowano 6 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2017 Czy mając abo oraz na jednym koncie w ICOK tuner HD własnościowy w opcji prepaid można go zgłosić jako żeby był dodatkowy multiroom do obecnej umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 6 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2017 Nie ma takiej opcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 6 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2017 Czy mozna rozwiazac umowe zawarta w systemie D2D (door to door) u montera/instalatora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 6 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2017 Nie, nie można. Jeśli chcesz odstąpić od zawarej umowy w ciągu 14 dni, to do umowy masz dołączony wzorzec wraz z instrukcją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 6 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2017 Rozumiem, źle sformułowałem pytanie.Czy można odstąpić w ciągu 14dni od umowy zawartej u montera?Czyli można bez konsekwencji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 6 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2017 Tak, można. Masz wzorzec i instrukcję dołączone do umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptasior Opublikowano 7 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2017 (edytowane) Witam. Otrzymałem w ramach uwzględnienia mojej reklamacji 1 miesiąc abonamentu na telewizję gratis. Logując się do ICOK nie ma żadnej informacji o gratisowym miesiącu. Pani z działu reklamacji poinformowała, że nie mają technicznych możliwości, aby ta informacja była widoczna w ICOK. Proszę o pomoc, gdyż nie chcę, żeby czepiali się, że nie zapłaciłem abonamentu za jeden miesiąc. Proszę o podpowiedź, co dalej z tym zrobić. Edytowane 8 Lipca 2017 przez Barti Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 7 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2017 Dostaniesz pismo, które potwierdzi słowa konsultanta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptasior Opublikowano 7 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2017 (edytowane) To jeśli będą się czepiać niedopłaty to mam się zasłaniać tym pismem, które otrzymam? A co, jeśli takiego pisma nie otrzymam? Edytowane 8 Lipca 2017 przez Barti Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 7 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2017 Poczekaj na pismo. Będzie w nim to samo, co usłyszałeś od konsultanta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptasior Opublikowano 7 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2017 Dzięki za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 8 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2017 Dwa pytanka:1) Po ilu godzinach od zostawienia w APS-ie wypowiedzenia można dzwonić do DUK-u?2) Czy naprawdę w APS-ie nie ma żadnych fajnych umów z darmowymi miesiącami, czy są, ale są one ukryte? Pytam, bo chciałbym dać zarobić mojemu APS-owi, ale jak piszecie o długości umów tam oferowanych i jeszcze bez darmowych miesięcy, to niestety, ale nie dam im zarobić... No, chyba że mają umowy jakie by mnie interesowały? Jak to w końcu jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariop28 Opublikowano 8 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2017 (edytowane) @Ptasior @swojadroga, ja jako abonent (jeszcze) NC+ zapytam, czy w Polsacie Cyfrowym nie nagrywają rozmów? Czy tylko kolega @Ptasior taki lekko "spanikowany" albo nie mający po prostu doświadczenia w egzekwowaniu swoich przywilejów i praw? Edytowane 8 Lipca 2017 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 8 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2017 Oczywiście, w Cyfrowym Polsacie rozmowy z konsultantami również są nagrywane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub93 Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 Mój ojciec ostatnio wykupił usługę Multiroom HD. Poprzednio miał pakiet Familijny Max HD Sport Film Cinemax i Eleven. Lecz po wykupieniu usługi pakiet Eleven zniknął. Na infolinii powiedzieli że tak to jest jak się wykupuję Multiroom HD i trzeba pakiet wykupić jeszcze raz. Dlaczego skoro były one przy poprzedniej umowie ? Dochodzi jeszcze do tego sprawa z HBO bo we wcześniejszej umowie go nie było a teraz jest on w pakiecie mimo że ojciec nie wspominał o jego zakupie i nie można z niego zrezygnować.Czy HBO zawsze jest w pakiecie z Multiroom HD czy po prostu został on wciśnięty tylko po to by abonament był jak najwyższy ? I czy faktycznie pakiet Eleven trzeba będzie jeszcze raz wykupić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 Jeśli w poprzedniej umowie pakiet Eleven był jako dodatkowy pakiet (a tak było na pewno), to po zmianie warunków umowy trzeba go ponownie aktywować. Mógł to też akurat zrobić przy przedłużeniu konsultant lub pracownik APS-u). Pierwszy miesiąc będzie znowu gratis pakietu Eleven. Sprawa z HBO, to już zupełnie inna kwestia. Mogło zostać włączone na zasadzie przedstawiam nowe warunki z HBO lub też, w sytuacji, kiedy zmieniana umowa było stosunkowo niedawno podpisana (np. w połowie okresu jej obowiązywania następuje jej zmiana), to dobranie usługi Multiroom może się wiązać z koniecznością zwiększenia liczby pakietów i/lub kwoty abonamentu na wyższy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub93 Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 Czyli biorąc Multiroom HD jest też automatycznie dodawany pakiet HBO i nie ma możliwości z jego rezygnacji ? Pytam bo w punkcie powiedziano że nie i przy okazji pracownik przyznał się że nie patrzy na poprzednie umowy a z kolei na infolinii powiedzieli że wyjaśnią sprawę z pracownikiem który sporządził umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 Przecztaj ze zrozumieniem co kolega wyzej napisal, poza tym wszystko macie na aneksie do umowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 Czyli biorąc Multiroom HD jest też automatycznie dodawany pakiet HBO i nie ma możliwości z jego rezygnacji ? Pytam bo w punkcie powiedziano że nie i przy okazji pracownik przyznał się że nie patrzy na poprzednie umowy a z kolei na infolinii powiedzieli że wyjaśnią sprawę z pracownikiem który sporządził umowę. Nigdzie nie napisałem, że posiadanie usługi Multiroom HD jest tylko w wypadku posiadania wykupionego pakietu HBO. Z tego co napisałeś powyżej wynika jednoznacznie, że Twój ojciec zgodził się na przedstawioną ofertę pakietu Premium (Familijny Max HD + Sport HD + Film HD + Cinemax HD + HBO HD HBO GO) wraz z usługą Multiroom HD. I nie zostało to wymuszone, tylko ojciec mniej lub bardziej świadomie wyraził zgodę na większy pakiet, ale nie został oszukany. Nie skupił się na tym co miał i co chce. Tabela z pakietami i cenami zapewne została mu pokazana w umowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniar Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 Witam proszę o opinie i pomoc osób, które wypowiadały umowę Polsatowi TV a miały SmartDom dodatkowo jak telefon czy internet. Wiadomo jest, że kiedy rezygnujemy wtedy lecą na zniżki z pozostałych umów. Czy jeśli wyślecie wypowiedzenie czepiali się podczas rozmowy telefonicznej ? że polecą nam zniżki czy dają normalnie dobre warunki na nową umową. Mieliście taką sytuację już? ma to znaczenie SmartDom ? i ile wcześniej wysłać można wypowiedzenie bo słyszałem, że teraz jest 1 miesięczny okres wypowiedzenia. Z góry dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 Tu masz wszystkie odpowiedzi na Twoje pytania: https://forum.satkurier.pl/topic/12802-promocje-oferty-dla-stałych-abonentów-cp/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 14 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2017 Od 14 lipca abonenci zawierający TYLKO !!! nowe umowy w CP nie będą mogli jej zerwać z powodu zakończenia nadawania Universal Channel, ponieważ od tego dnia ten kanał jest w puli niegwarantów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 15 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2017 Nie tylko Universal Channel HD wyleciał. Było już o tym: https://forum.satkurier.pl/topic/5940-zmiany-w-ofercie-kanałach-cp-czy-można-wypowiedzieć-umowę/?p=1278980 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrolowski Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 Witam, czy jest możliwość "przepisania" umowy z CP a innego członka rodziny, który jest ustawowo zwolniony z płacenia abonamentu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 Tak, tu masz wszystko co chciałbyś wiedzieć w tym temacie. https://forum.satkurier.pl/topic/6360-dok%C5%82adny-przebieg-cesji-dekodera/ Ale nie wiem po co się chcesz męczyć, jak ta głupia ustawa raczej poleci do kosza. https://forum.satkurier.pl/topic/984-abonament-rtv/page-81?do=findComment&comment=1275851 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.