plast2 Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 pisze twój nr klienta 2077XXXXXX(X) tez tak miałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzYcHa_2012 Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Właśnie, co oznacza ta liczba w nawiasie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plast2 Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 ja mam 9 cokolwiek ci to pomoze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzYcHa_2012 Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 Ja z kolei mam 6 w nawiasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plast2 Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 a mozesz to doladowac ? badz zarejestrowac ja dostal w rozliczeniu i nie wiem czy to jest zarejestrowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzYcHa_2012 Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 Mogę, jak doladowuję, to podaje ten numer razem z tą cyfrą w nawiasie, to samo przy rejestracji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 Właśnie, co oznacza ta liczba w nawiasie? Jest to suma kontrolna całego numeru klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plast2 Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 Witam jeszcze jedno jak go zmusic do aktualizacji oprogramowania mam obecnie wersje 1.28.1.0 z pendrive wyskakuje wystapil blad podlaczony do internetu ipla działa natomiast przy wyszukaniu wywala komunikat nie znaleziono nowej wersji jakies sugestie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 A jaką ściągnąłeś wersję,1.38.1.0. ? Pobrany plik z aktualną wersją oprogramowania wrzuć luzem (bez zakładania osobnego folderu) na dysku USB lub pendrive'ie, na którym powinien znajdować się tylko jeden plik z rozszerzeniem .d14 lub .D14. Pamięć przenośna musi być sformatowana w systemie plików FAT lub FAT32, inaczej aktualizacja nie będzie widoczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Pytanie do posiadaczy sprzętu, macie poprawną godzinę w dekoderze? U mnie pokazuje od 2 dni czas letni, czyli godzinę do przodu, u was też? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skin13 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Potwierdzam. U mnie to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcl1 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Trzeba samemu zmienić w ustawieniach na GMT+1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Mam ten sprzęt 2,5 roku, i zawsze sam przeskakiwał z automatu jak była zmiana czasu, dlatego się zastanawiałem czy to może złe parametry z sieci, ale jednak zgadłem. Już zmieniłem w ustawieniach z automatu na GMT+1 jak wskazaleś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcl1 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 No w sumie racja.Wcześniej się zmieniało automatycznie,a tym razem nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicus Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Witam. Mam problem od wczoraj z tym dekoderem.Gdy wchodze w ipla dekoder zawiesza sie niby laduje programy ale zawiecha. Oprogramowanie najnowsze, chcialem wgrac je jeszcze raz ale lipa. Ma ktos moze wersje 1.28.1.0 by mozna z pendrive wgrac? Jak rozwiazac ten problem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Miałem podobnie 2 tygodnie temu, zresetuj ustawienia to pomoże. Wcześniejszej wersji oprogramowania nie uda Ci się wgrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicus Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Niestety to nie pomoglo.. lacze sie internetem LTE routerem D-link DWR 116 i wejde tylko w ipla i zawiecha dekodera;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 U mnie teraz to samo się pojawiło, zaraz dzwonię na infolinię CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicus Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Daj znac co ci powiedza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 36 minut trwała rozmowa z dwoma konsultantami infolinii CP. O szczegóły i ich przypuszczenia co to może być za przyczyna lepiej nie pytaj, ale obydwaj polegli na polu bitwy, sugerując żebym udał się do APS, tam dekoder sprawdzą i w razie czego wymienią mi na nowy egzemplarz. Podczas rozmowy na zmianę dekoder się zawieszał lub pokazywał błąd 4098, niestety konsultanci nie mieli przygotowanych ściąg co oznacza ten błąd, twierdząc że dekoder nie powinien tak się zachowywać. \ No cóż, zobaczę czy do poniedziałku mu przejdzie. Jeśli nie to udam się do APS i niech tam się martwią, bo do końca umowy zostało mi jeszcze 28 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicus Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 u mnie tez ten blad i zawiecha ale moze dzis walka a oni specjalnie zaklocili to by nie obejrzec;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Przywróciłem teraz ustawienia fabryczne, wyskakuje mi błąd 6146 Później spróbuje jeszcze raz zadzwonić na infolinię CP i może się przejdę do APS, ale to zależne jest pogody. W IPLI walka pewnie będzie dostępna od poniedziałku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ml69 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Na moim dekoderze występują podobne objawy - po "wejściu" w IPLę następuje zawieszenie sprzętu (nie pokazują się żadne n-y błędów). Przywracanie ustawień fabrycznych nic nie zmienia. Oczywiście na infolinii CP nie słyszeli o takim problemie (dzwoniłem w sobotę i dziś). Dowiedziałem się, że to jest problem tylko z moim dekoderem i mam się udać do APS w celu diagnozy/testu/wymiany ???!!!??? Za długo już jestem klientem tej firmy aby wierzyć w cuda i dać się podpuszczać, poczekam, może za m-c, dwa któryś z techników w CP przez przypadek odkryje problem i wszystko w cudowny sposób wróci do normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Ja byłem wczoraj w APS, zdiagnozowali i stwierdzili że to wina sprzętu i otrzymałem nowy T-HD 1000. Efekty nie znikły jak wchodzę do IPLI, albo zawiesza się lub wyskakuje błąd. Jedyne co mi wyszło na dobre że dostałem nowy sprzęt na koniec umowy, bo w starym to już gniazdo nr "1" już było trochę wyrobione Ale tak jak napisałeś, musimy cierpliwie czekać aż coś poradzą technicy CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha383 Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Witam, kolega posiada dwa takie tunery i chce je podłączyć pod jedną antenę. Czy do tego potrzeba jakiś specjalny rozdzielacz ? Bo podłączyliśmy wszystko pod jakiś ręcznej roboty rozdzielacz, ale sygnał jest tylko na jednym tv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.