Skocz do zawartości

Dekoder T-HD 1000


Ficiek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A jaką ściągnąłeś wersję,1.38.1.0. ? Pobrany plik z aktualną wersją oprogramowania wrzuć luzem (bez zakładania osobnego folderu) na dysku USB lub pendrive'ie, na którym powinien znajdować się tylko jeden plik z rozszerzeniem .d14 lub .D14. Pamięć przenośna musi być sformatowana w systemie plików FAT lub FAT32, inaczej aktualizacja nie będzie widoczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Witam. Mam problem od wczoraj z tym dekoderem.Gdy wchodze w ipla dekoder zawiesza sie niby laduje programy ale zawiecha. Oprogramowanie najnowsze, chcialem wgrac je jeszcze raz ale lipa. Ma ktos moze wersje 1.28.1.0 by mozna z pendrive wgrac? Jak rozwiazac ten problem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut trwała rozmowa z dwoma konsultantami infolinii CP. O szczegóły i ich przypuszczenia co to może być za przyczyna lepiej nie pytaj, ale obydwaj polegli na polu bitwy, sugerując żebym udał się do APS, tam dekoder sprawdzą i w razie czego wymienią mi na nowy egzemplarz. Podczas rozmowy na zmianę dekoder się zawieszał lub pokazywał błąd 4098, niestety konsultanci nie mieli przygotowanych ściąg co oznacza ten błąd, twierdząc że dekoder nie powinien tak się zachowywać. \

 

No cóż, zobaczę czy do poniedziałku mu przejdzie. Jeśli nie to udam się do APS i niech tam się martwią, bo do końca umowy zostało mi jeszcze 28 dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moim dekoderze występują podobne objawy - po "wejściu" w IPLę następuje zawieszenie sprzętu (nie pokazują się żadne n-y błędów). Przywracanie ustawień fabrycznych nic nie zmienia. Oczywiście na infolinii CP nie słyszeli o takim problemie (dzwoniłem w sobotę i dziś). Dowiedziałem się, że to jest problem tylko z moim dekoderem i mam się udać do APS w celu diagnozy/testu/wymiany ;) ???!!!??? Za długo już jestem klientem tej firmy aby wierzyć w cuda i dać się podpuszczać, poczekam, może za m-c, dwa któryś z techników w CP przez przypadek odkryje problem i wszystko w cudowny sposób wróci do normy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja byłem wczoraj w APS, zdiagnozowali i stwierdzili że to wina sprzętu i otrzymałem nowy T-HD 1000. Efekty nie znikły jak wchodzę do IPLI, albo zawiesza się lub wyskakuje błąd. Jedyne co mi wyszło na dobre że dostałem nowy sprzęt na koniec umowy, bo w starym to już gniazdo nr "1" już było trochę wyrobione :D

 

Ale tak jak napisałeś, musimy cierpliwie czekać aż coś poradzą technicy CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...