Skocz do zawartości

DVB-T Olpuch


xmansss
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

 

Jestem całkiem nowy w temacie TV. Chciałbym odbierać DVB-T w Olpuchu ale niestety w miejscu gdzie mieszkam nic nie odbiera. Fachman w sklepie doradził antenę Ryniak DV4, gdyż w tych rejonach podobno odbiera sygnał, a inny fachowiec zamontował ją w kierunku Chwaszczyna. Niestety jest totalna porażka. Nic nie odbiera, ani analogów (jedynka na początku odbierała na analogu w słabej jakości teraz nic) ani dvb-t, ogólnie wojna mrówek. Dom w kierunku Chwaszczyna stoi przy lesie, więc próbowałem ją skierować na Bydgoszcz ale w tym kierunku też nic nie odbiera. Pomocy!!! Może powinienem użyć innej anteny np. kierunkowej czy coś w tym rodzaju. Niestety się nie znam i proszę o poradę.Moje pozycja to szerokość 54 stopni i 00'36.43" oraz długość 18 stopni i 01'36.56"

Wielkie dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach