Skocz do zawartości

Dekoder HD 3000


Gość Anonymous
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Opowiem jakie miałem perypetie na drodze do wymiany pilota z HD3000 na nowszy. Wybrałem się do najbliższego APS w swoim mieście. A tam opór po stronie pracownika salonu."Szyję, szyję" - no, nie wchodzi. No to wyciągam mój ostatni "argument" i już myślami jestem w drodze do drugiego APSu.

;) ... Że otrzymałem odpowiedź z innego APSu, że mogę wymienić pilot i co zaskakujące na .... pilot do Evo. :) No to pracownik przy mnie gdzieś zadzwonił. Podał przez komórkę , jak się nazywa i swoje ID. Powiedział, że jest klient który chce wymienić pilot na nowszy. Po rozmowie zreferował mi, że mogę wymienić pilot tylko w sytuacji, jakbym miał pilot bez przycisku CP, a oni daliby z przyciskiem CP. Pomyślałem, że koszt jaki poniosę, aby uzyskać "ten" nowy pilot, to wizyta w drugim APSie, od którego mam pozytywną reakcję w formie e-maila, ale w formie przejażdżki do sąsiedniego miasta :/ Pożegnałem się i ruszyłem do "pozytywnego" APSu. A tam bez problemu otrzymałem pilot do Evo. Opisałem tą historię, bo chciałbym się dowiedzieć, co zrobilibyście w mojej sytuacji ? Czy oddać się przyjemności z obcowania z nowym pilotem, kiedy nie mogę w trakcie trwania umowy, wymienić swojego HD3000 na trochę nowszy 5500s , 5000, 6000, PVR 7000? Ale chociaż mam pilot do Evoboxa? Czy może, nie odpuścić i napisać na ten pierwszy APS skargę, że robił problem z pilotem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

 

Podłączyłem router TP-Link TL-WR702n do mojego hd 3000. Po około 15-20 minutach oglądania filmu na HBO GO obraz na telewizorze zmienia się w pionowe niebiesko-zielone paski. Dekoder nie reaguje na pilot ani przycisk power na hd3000. Muszę wyłaczyć listwę zasilającą, aby zrestartować dekoder.

 

Dekoder jest podłączony kablem HDMI do telewizora. Zasilanie routera było podłączone: 1) bezpośrednio do dekodera, 2) do listwy zasilającej. W obu przypadkach występuje problem z zawieszeniem.

 

I tutaj chciałbym się dowiedzieć co może być przyczyną. Jakieś pomysły?

Edytowane przez cAst0r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Witam. Do dekodera mam podłączoną kieszeń z dyskiem i zauważyłem, że dysk cały czas pracuje. Nie jestem pewien, ale to może być funkcja timeshift, bo przy włączeniu nagrywania na dysku nagrany jest program z przed włączenia nagrywania. Nie wie ktoś może, czy da się to wyłączyć? W opcjach nic takiego nie znalazłem. Dysku używam tylko do zaplanowanego nagrywania i nie chciałbym, aby przez resztę czasu pracował (zużywał się) on non stop.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, swojadroga napisał:

Przestaw w ustawieniach użytkownika oszczędzanie energii z szybkiego startu na czuwanie. Po wyłączeniu dekodera wyłączy się wtedy również dysk

Po wyłączeniu dekodera dysk przestaje zapisywać i to mi wystarcza - nawet jeśli jest w stanie czuwania, to i tak lepiej, niż jak zapisuje non stop w czasie pracy dekodera.

 

6 godzin temu, ARTIPAPK napisał:

Ja u siebie jeśli nie zamierzam nic nagrywać, to po prostu odłączam dysk kablem USB od dekodera. 

Też czasem tak robię, ale nie chce mi się za każdym razem włączać/wyłączać dysk, zwłaszcza że często używam nagrywania (lepie obejrzeć w wolnym czasie przesuwając reklamy, niż kombinować w czasie reklam, żeby nie przegapić powrotu po reklamie ?).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam dwa dyski Seagate 1 TB. Pierwszy po wyłączeniu dekodera przestaje pracować (gaśnie dioda na dysku), natomiast drugi podłączony do tego samego dekodera pracuje non-stop. Więc to musi coś być w oprogramowaniu dysku. Dwa identyczne modele, a różne zachowanie po wyłączeniu dekodera.

Edytowane przez Barti
Usunięto ostatnie zdanie w poście, napisane w sposób bełkotliwy. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dekoder HD3000.

Co jakiś czas wyskakuje komunikat o braku uprawnień "Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie" na wszystkich kanałach, czasem błąd karty 06, czasami komunikat o braku karty i w tym  momencie nie ma numeru karty w menu dekodera.

Po kilku minutach odbiór wraca.

W pierwszej chwili myślałem, że operator przez pomyłkę w systemie odebrał uprawnienia i po kilku minutach je przywrócił. Sytuacja powtarza się od kilku dni. To chyba wskazuje na awarię dekodera. Jak myślicie?

Edytowane przez Barti
Przeniesiono dyskusję do odpowiedniego wątku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dotychczas jak dekoder nie widział numeru karty po jej wyjęciu z czytnika dekoder odczytał kartę przez kilka minut nie było uprawnień i zadziałał.

Jeszcze przeczyszczę delikatnie czip. Domyślam się, że winny może być też zasilacz, dlatego jeśli nie będzie poprawy to, jak radzicie, wymiana całego kompletu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • 3 miesiące temu...

Witam, mam dekoder HD 3000 i coś mu się stało że nie mogę go włączyć i będę musiał jechać do APS aby wymienić dekoder na nowy i związku z tym mam pytanie czy do wymiany dekodera na nowy trzeba mieć pudełko z dekodera bo pytam się temu o pudełko z dekodera nie umiem znaleźć te pudełko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kiedyś wymieniałem dekoder to w APS go wrzucili do dużego pudła z innymi dekoderami z wymiany. Pudełka nie chcieli, zostawiłem sobie podstawkę, nie pamiętam już czy to był HD2000 czy HD3000. Podstawka nie była wymagana, więc została i przydała się do T-HD 210.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
  • 6 miesięcy temu...

Dekoder HD 3000 Multiroom "chodzi" dobrze na kablu ethernetowym. Teraz chcę go podłączyć do WiFi, ale to nie działa. Stąd pytanie, czy HD 3000 ma możliwość pracy z Wifi (ma wewnętrzną antenę) czy trzeba go wyposażyć w jakiś adapter Wifi podłączany przez USB - będę wdzięczny za podpowiedź jaki

 

Pozdrawiam

Krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...