grzebien Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Wie ktoś co nowego poprawili w dzisiejszej aktualizacji oprogramowania dla HD3000? Pewnie chodzi o zamienianie kanałów na liście ulubionych. Nie znalazłem nigdzie informacji na ten temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 A dziś "wypuszczono" aktualizację softu dla HD3000? Wszyscy czy wybrani? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzebien Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 No właśnie nie znalazłem żadnego info w tym temacie. Około 13:oo dekoder mi się aktualizował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 I co tobie pokazuje jaka wersja? 2.118.18? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzebien Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Wersja oprogramowania to 2.118.1.18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irocket Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Miejmy nadzieję, że poprawili listę ulubionych i już nie będą się dublować kanały. Dla Mini HD 2000 ta wersja poprawia właśnie ulubione kanały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzebien Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 @irocket Potwierdzam poprawę list ulubionych, u mnie dublowały się kanały już po pierwszym ponownym uruchomieniu tunera. Dzisiaj od południa nie zauważyłem tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil :D Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Poczekaj nich cp akt listę główną to ci sie po dublują ja tak mam na HD 5000 a niby nowy soft . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Po wgraniu softu ustawienia fabryczne zalecamy. Ja daję zawsze x3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil :D Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Zrobiłem to raz tylko chyba wystarczy ? . A tak dalej się dublują . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzebien Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 @Kamil Po aktualizacji głównej listy kanałów, będę miał 100% pewności Na razie, póki co wszystko działa. @Burito Nie przywracałem ustawień fabrycznych, bo nie miałem dzisiaj na to czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 30 sekund nie znalazłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzebien Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 30sec + układanie ulubionych Jutro do południa będę się bawił. To fakt, po nowym sofcie najlepiej zrobić reset ustawień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 10.07.2014 r. na dekodery HD3000 została wdrożona nowa wersja oprogramowania. Nowe wersja oprogramowania dla tych dekoderów to: 2.118.1.18. Zmiany w porównaniu z wersją 2.108.1.18 (umieszczoną 11 czerwca): - poprawa stabilności dekodera Jak zaktualizować oprogramowanie w dekoderach HD3000? Aby zaktualizować oprogramowanie należy przejść do Standby na kilka minut lub ręcznie wybrać aktualizację z Menu dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Ja chyba podpadłem Polsatowi , kolejny dekoder HD3000 który przy próbie aktualizacji robi zwiechę. Po kolejnej wymianie na dekoder z softem 2.108.1.18 myślałem że już będę miał spokój , ale nie z Polsatem. Przychodzę z pracy i widzę diodę świecącą na pomarańczowo myślę że ściąga nowe oprogramowanie i czekam 30/60 minut i nic. Pozbawienie dekodera zasilania i próba zaktualizowania z menu i kolejna zwiecha. Przez ten [beep] podjełem już decyzję że już na pewno nie przedłużę po raz czwarty umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aRczi6622 Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Faktyczne musisz mieć pecha w sprzęcie od CP. HD 3000 pobrał dzisiaj bez żadnych problemów aktualizację i HD 5000 to samo, a mam już go z 3lata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Może zmień model na HD5000? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Pytałem w APS ale usłyszałem że nie mogą . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Ponarzekaj działowi technicznemu w TCOK na wszystkie bolączki. Głównie na odliczanie przy włączaniu z trybu czuwania. Ja tak zrobiłem i za kilka dni telefon od CP z propozycją wymiany na HD5000. W APS gość się rzucał, ale w końcu wymienił na HD6000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Offka Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 A propos narzekania działowi technicznemu, to po opisaniu moich problemów z HBO Go i iplą dostałam taką odpowiedź. Cytuję, bo to dla mnie trochę kuriozalne, biorąc pod uwagę, iż pisałam o tym, że dekoder był już w punkcie, że wymienili na nowy, co nic nie dało, a samej usługi nie mogli za bardzo przetestować, bo ... nie ruszyła wcale u nich (mieli tylko wi-fi) "Z opisu jaki Pani przesłała wynika, że dekoder podłączony jest bezpośrednio kablem Ethernet do rutera? Prosimy zatem o informacje jaki jest model tego rutera i od jakiego dostawcy jest Internet? Czy istnieje możliwość przetestowania działania IPLI i HBO GO podłączając dekoder do innego rutera lub innego dostawcy internetu? Proponujemy również udanie się do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży, w którym będzie miała Pani możliwość przetestowania usługi." Chyba Polsat wymaga jakiegoś specjalnego Internetu (pewnie LTE bez limitów , bo moja poczciwa Neo, funkcjonująca całkiem nieźle na wszystkim innym, tu się poddaje. )) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel319 Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 coś w tym jest, bo u mnie na internecie od CP (LTE) Ipla oraz HBO GO śmiga bez problemów na tym dekoderze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Offka Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 A takie pytanie. Mógłby Pan spróbować odtworzyć w HBO GO np. film "Nie jesteśmy aniołami"? To jedna z pozycji, która po próbie odtworzenia pokazuje "błąd połączenia sieciowego". I tak z ciekawości też. Sprawdzał Pan, jaką ma przepustowość łącza, którą pokazuje aplikacja HBO w dekoderze, a jaka jest np. na komputerze? U mnie różnica jest olbrzymia po prostu. Wieszanie się dekodera po wyłączeniu filmu chyba zaś nie ma za wiele wspólnego z Internetem, więc to już insza inszość. A po aktualizacji aplikacja HBO GO jest nieco szybsza, ale problemy, wg mnie, są nadal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejay_18 Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Witam. U mnie również na dekoderach HD 6000 HB GO przycina Łącze 16Mbit/s na komputerze podczas testu pełna przepustowość, natomiast na dekoderach niestety nie można wycisnąć nawet 4Mbit/s. Dodam że sprawdzałem u dwóch dostawców i ten sam problem (mam 2 dekodery HD 6000 do Multiroom) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Offka Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Mam jeszcze pytanie do użytkowników tego dekodera. Czy w przypadku HBO na kanale 132 i napisów funkcjonują one Wam dobrze? Wczoraj oglądałam dwa seriale i ze zdziwieniem zauważyłam, że nie są wyświetlane wszystkie napisy. Co któraś kwestia była w napisach ominięta. (w HBO GO napisy są w całości w tych serialach). To problem dekodera, HBO czy przypadek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziut60 Opublikowano 18 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 Na którym kanale najlepiej zostawić włączony ten dekoder , by pobrał sobie uprawnienia ? Jak długo może trwać ten proces ? Pytam , bo słyszałem że uprawnienia mogą przechodzić na różnych kanałach . Jeżeli tuner nie będzie włączony na tych kanałach , to czy operator może przesłać uprawnienia w inny sposób ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.