Jump to content
Burito

Pakiet Darmowy HD

Recommended Posts

Ale nie ma Polsat Sport News, który jest gwarantowany w jednym z moich Darmowych HD.

A TVP ABC już wczoraj sprawdziłem i zaczął działać po ponowieniu sygnału.

Edited by Barti
Każde zdanie kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polsat Sport News SD (pozycja 13 na liscie kanalow CP) zostal zastapiony przez Super Polsat (pozycja 84), a wprowadzili wersje HD dostepna od pakietu Familijny Max HD

Dodatkowo z tego co pamietam to Polsat sport News nigdy nie byl gwarantowany tylko zawsze dostepny promocyjnie.

http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/telewizja-cyfrowa-bez-umow.cp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale w umowach z 2015 roku był gwarantowany i wtedy podpisałem Rodzinny HD z możliwością włączenia Darmowego HD po rozwiązaniu umowy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba wszytkim zabierają Darmowy HD, dzisiaj z ICOK zniknęła mi jedna karta z Darmowym HD, który był aktywowany po rozwiązaniu umowy i zablokował się moduł do którego jest przypisana ta karta, jest komunikat błąd 09 problem z kartą

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak mogą wszystkim zabrać dostęp do pakietu Darmowy HD jak ludzie mają zagwarantowaną jego dostępność umową? Znowu snujesz jakieś niestworzone historie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tego Darmowego nie miałem zagwarantowanego, to nie było DRH6, tylko aktywowany po rozwiązaniu umowy na Rodzinny HD/Familijny HD, miałem w umowie zapis informujący że po rozwiązaniu umowy można włączyć Darmowy HD i włączyłem, a dzisiaj zniknął mi z icok ten moduł CI+ i nie mogę przez to ponowić sygnału, zobacz też post na stronie fb Cyfrowego Polsatu, jeszcze komuś zniknął kontrakt Darmowego HD z icok

https://www.facebook.com/cyfrowypolsat/posts/362842697404892

Edited by amq0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnie też zniknął w ICOK CAM, na którym powinien być Darmowy HD. Jako że ciągle na nim działa Rodzinny HD nie robię zamieszania. Sytuację opisałem też w wątku o ICOK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piszecie o modułach, gdzie w icok mieliście nadal Rodzinny HD wpisany. To jaki to darmowy? Może nie do końca udało się Wam go aktywować?

Share this post


Link to post
Share on other sites

cabott, umowa skończyła mi się 9 stycznia. Przed jej wygaśnięciem zgłosiłem dyspozycję zmiany pakietu na Darmowy HD po wygaśnięciu umowy (mam taki zapis w regulaminie promocji). 9 stycznia pojawiła się zaległość na koncie, Rodzinny HD ciągle działał. Zadzwoniłem do BOK, zgłosiłem interwencję, zaległość po kilku dniach zniknęła, umowa miała ciągle status "na czas nieokreślony". Z kolejnym okresem rozliczeniowym (czyli od 9 lutego) kontrakt zniknął z konta w ICOK, choć Rodzinny HD wciąż działa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

(...)Może nie do końca udało się Wam go aktywować?

O tym piszę. @amq też ma jakieś kwiatki w ICOK z tym swoim Darmowym (a i kanały jakieś dziwne ma aktywne w tym pakiecie). W CP mają taki bałagan, że nie zdziwiłbym się, że im system czegoś tam nie przepuścił, a konsultant nawet tego nie zauważył.

Inna sprawa, że znam osobę, która nadal ma pakiet od CP z nadawanymi uprawnieniami, pomimo rozwiązanego kontraktu w 2014 roku (dekoder własnościowy, po rozwiązaniu umowy miało być FTA). Jest to co prawda tylko Mini HD, ale jak pokazuje ten przypadek, coś gdzieś nie zostało poprawnie przetworzone w systemie. Może i Ty będziesz miał to szczęście (czego Ci życzę).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam w ICOK 5 kontraktów z Darmowym HD (uzyskanych z umów DRH2 i DRH6) i wszystkie się poprawnie wyświetlają. Zauważyłem, że ostatnio też "zniknął" z ICOK mi jeden kontrakt na kilka dni ale to tylko dlatego, że złożyłem na tym kontrakcie reklamację. A wy reklamacji nie składaliście ostatnio na tych sprzętach z Darmowym HD?

@cabott mnie tak kiedyś po rozwiązanej umowie działał pakiet ponad 2 lata nie monitowałem do Cyfrowego Polsatu.... :roll:

Edited by Burito

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nie składałem reklamacji na żadnym.

Ale wysłałem dzisiaj na e-maila pytanie dlaczego usunięto mi z icok jeden z moich kontraktów z Darmowym HD i podałem przy tym numer karty

Dodam że Darmowy HD na HD 3000 mam z umowy DRH6 i to mi prawidłowo wyświetla, mimo że umowa była rozwiązana z powodu śmierci poprzedniego abonenta, ale po mojej prośbie ją reaktywowali

Na module CI+ miałem Darmowy HD uzyskany na podstawie zapisu w PWU informującym o możliwości aktywowania Darmowego HD po rozwiązaniu umowy, tu przez 2 tygodnie od rozwiązania działał Rodzinny HD, a potem normalnie działał Darmowy HD, a w icok ciągle był widoczny Rodzinny HD, wczoraj ten Darmowy HD przestał działać, a moduł wysyła komunikat błąd 09

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powtórzę jeszcze raz:

(...)gdzie w icok mieliście nadal Rodzinny HD wpisany. To jaki to darmowy? Może nie do końca udało się Wam go aktywować?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możliwe, ale jaki może być powód zniknięcia z icok i blokady tego modułu CI+?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadzwoń, napisz poprzez ICOK to się dowiesz, my tu szklanej kuli nie mamy :) Swoją droga bym już z tego tytułu złożył reklamację, niech się tłumaczą. Oczywiście rekompensata w postaci nadania jakiegoś wybranego pakietu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadzwoniłem w tej sprawie na infolinię i próbowałem ponowić sygnał przez automatyczną sekretarkę, po wpisaniu numeru tej karty automatyczna sekretarka odpowiada "Wprowadzony numer nie został rozpoznany, spróbuj jeszcze raz"

A jak podałem ten numer konsultantowi to mi powiedział że ta karta nie jest sparowana z żadnym dekoderem, a jak podałem numer tego modułu CI+ to mi powiedział że ten moduł nie jest sparowany z żadną kartą.

Chyba coś im się zawiesiło w systemie, albo trafiłem na niedoświadczonego konsultanta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisz/składaj reklamację. Na piśmie lepiej wyrazisz, z czym jest problem, niż poprzez konsultanta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cabott, możesz mi napisać na jaki adres e-mail pisać reklamację?

Nigdy wcześniej nie pisałem reklamacji do CP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale w moim przypadku tylko na e-mail bo w icok trzeba wybrać numer karty w formularzu kontaktowym, a tego numeru karty nie ma w icok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...