Burito Opublikowano 30 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 Tak jak dołączyli Zoom TV... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 2 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 Jaki? TVP ABC w Darmowym HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donspecu Opublikowano 2 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 Tak i Super Polsat.Z ciekawosci rano wlaczylem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 (edytowane) Ale nie ma Polsat Sport News, który jest gwarantowany w jednym z moich Darmowych HD. A TVP ABC już wczoraj sprawdziłem i zaczął działać po ponowieniu sygnału. Edytowane 2 Stycznia 2017 przez Barti Każde zdanie kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donspecu Opublikowano 2 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 Polsat Sport News SD (pozycja 13 na liscie kanalow CP) zostal zastapiony przez Super Polsat (pozycja 84), a wprowadzili wersje HD dostepna od pakietu Familijny Max HD Dodatkowo z tego co pamietam to Polsat sport News nigdy nie byl gwarantowany tylko zawsze dostepny promocyjnie. http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/telewizja-cyfrowa-bez-umow.cp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 Ale w umowach z 2015 roku był gwarantowany i wtedy podpisałem Rodzinny HD z możliwością włączenia Darmowego HD po rozwiązaniu umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Chyba wszytkim zabierają Darmowy HD, dzisiaj z ICOK zniknęła mi jedna karta z Darmowym HD, który był aktywowany po rozwiązaniu umowy i zablokował się moduł do którego jest przypisana ta karta, jest komunikat błąd 09 problem z kartą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 10 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Jak mogą wszystkim zabrać dostęp do pakietu Darmowy HD jak ludzie mają zagwarantowaną jego dostępność umową? Znowu snujesz jakieś niestworzone historie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 (edytowane) Ja tego Darmowego nie miałem zagwarantowanego, to nie było DRH6, tylko aktywowany po rozwiązaniu umowy na Rodzinny HD/Familijny HD, miałem w umowie zapis informujący że po rozwiązaniu umowy można włączyć Darmowy HD i włączyłem, a dzisiaj zniknął mi z icok ten moduł CI+ i nie mogę przez to ponowić sygnału, zobacz też post na stronie fb Cyfrowego Polsatu, jeszcze komuś zniknął kontrakt Darmowego HD z icok https://www.facebook.com/cyfrowypolsat/posts/362842697404892 Edytowane 10 Stycznia 2017 przez amq0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Mnie też zniknął w ICOK CAM, na którym powinien być Darmowy HD. Jako że ciągle na nim działa Rodzinny HD nie robię zamieszania. Sytuację opisałem też w wątku o ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 Piszecie o modułach, gdzie w icok mieliście nadal Rodzinny HD wpisany. To jaki to darmowy? Może nie do końca udało się Wam go aktywować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 cabott, umowa skończyła mi się 9 stycznia. Przed jej wygaśnięciem zgłosiłem dyspozycję zmiany pakietu na Darmowy HD po wygaśnięciu umowy (mam taki zapis w regulaminie promocji). 9 stycznia pojawiła się zaległość na koncie, Rodzinny HD ciągle działał. Zadzwoniłem do BOK, zgłosiłem interwencję, zaległość po kilku dniach zniknęła, umowa miała ciągle status "na czas nieokreślony". Z kolejnym okresem rozliczeniowym (czyli od 9 lutego) kontrakt zniknął z konta w ICOK, choć Rodzinny HD wciąż działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 (...)Może nie do końca udało się Wam go aktywować? O tym piszę. @amq też ma jakieś kwiatki w ICOK z tym swoim Darmowym (a i kanały jakieś dziwne ma aktywne w tym pakiecie). W CP mają taki bałagan, że nie zdziwiłbym się, że im system czegoś tam nie przepuścił, a konsultant nawet tego nie zauważył. Inna sprawa, że znam osobę, która nadal ma pakiet od CP z nadawanymi uprawnieniami, pomimo rozwiązanego kontraktu w 2014 roku (dekoder własnościowy, po rozwiązaniu umowy miało być FTA). Jest to co prawda tylko Mini HD, ale jak pokazuje ten przypadek, coś gdzieś nie zostało poprawnie przetworzone w systemie. Może i Ty będziesz miał to szczęście (czego Ci życzę). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 11 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 (edytowane) Ja mam w ICOK 5 kontraktów z Darmowym HD (uzyskanych z umów DRH2 i DRH6) i wszystkie się poprawnie wyświetlają. Zauważyłem, że ostatnio też "zniknął" z ICOK mi jeden kontrakt na kilka dni ale to tylko dlatego, że złożyłem na tym kontrakcie reklamację. A wy reklamacji nie składaliście ostatnio na tych sprzętach z Darmowym HD?@cabott mnie tak kiedyś po rozwiązanej umowie działał pakiet ponad 2 lata nie monitowałem do Cyfrowego Polsatu.... Edytowane 11 Stycznia 2017 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 Ja nie składałem reklamacji na żadnym. Ale wysłałem dzisiaj na e-maila pytanie dlaczego usunięto mi z icok jeden z moich kontraktów z Darmowym HD i podałem przy tym numer karty Dodam że Darmowy HD na HD 3000 mam z umowy DRH6 i to mi prawidłowo wyświetla, mimo że umowa była rozwiązana z powodu śmierci poprzedniego abonenta, ale po mojej prośbie ją reaktywowali Na module CI+ miałem Darmowy HD uzyskany na podstawie zapisu w PWU informującym o możliwości aktywowania Darmowego HD po rozwiązaniu umowy, tu przez 2 tygodnie od rozwiązania działał Rodzinny HD, a potem normalnie działał Darmowy HD, a w icok ciągle był widoczny Rodzinny HD, wczoraj ten Darmowy HD przestał działać, a moduł wysyła komunikat błąd 09 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 Powtórzę jeszcze raz: (...)gdzie w icok mieliście nadal Rodzinny HD wpisany. To jaki to darmowy? Może nie do końca udało się Wam go aktywować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 Możliwe, ale jaki może być powód zniknięcia z icok i blokady tego modułu CI+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 11 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 Zadzwoń, napisz poprzez ICOK to się dowiesz, my tu szklanej kuli nie mamy Swoją droga bym już z tego tytułu złożył reklamację, niech się tłumaczą. Oczywiście rekompensata w postaci nadania jakiegoś wybranego pakietu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 Zadzwoniłem w tej sprawie na infolinię i próbowałem ponowić sygnał przez automatyczną sekretarkę, po wpisaniu numeru tej karty automatyczna sekretarka odpowiada "Wprowadzony numer nie został rozpoznany, spróbuj jeszcze raz" A jak podałem ten numer konsultantowi to mi powiedział że ta karta nie jest sparowana z żadnym dekoderem, a jak podałem numer tego modułu CI+ to mi powiedział że ten moduł nie jest sparowany z żadną kartą. Chyba coś im się zawiesiło w systemie, albo trafiłem na niedoświadczonego konsultanta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 Pisz/składaj reklamację. Na piśmie lepiej wyrazisz, z czym jest problem, niż poprzez konsultanta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 @cabott, możesz mi napisać na jaki adres e-mail pisać reklamację? Nigdy wcześniej nie pisałem reklamacji do CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 12 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 (edytowane) Ja piszę zawsze pod te adresy: kontakt@cyfrowypolsat.pl ozomer@cyfrowypolsat.pl Edytowane 12 Stycznia 2017 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 Dawniej pisałem na kontakt@cyfrowypolsat.pl, tetaz składam reklamacje bezpośrednio z ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 Ale w moim przypadku tylko na e-mail bo w icok trzeba wybrać numer karty w formularzu kontaktowym, a tego numeru karty nie ma w icok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 Nr dekodera wpisz w emailu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.