Skocz do zawartości

Pakiet Darmowy HD


Burito
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ale nie ma Polsat Sport News, który jest gwarantowany w jednym z moich Darmowych HD.

A TVP ABC już wczoraj sprawdziłem i zaczął działać po ponowieniu sygnału.

Edytowane przez Barti
Każde zdanie kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polsat Sport News SD (pozycja 13 na liscie kanalow CP) zostal zastapiony przez Super Polsat (pozycja 84), a wprowadzili wersje HD dostepna od pakietu Familijny Max HD

Dodatkowo z tego co pamietam to Polsat sport News nigdy nie byl gwarantowany tylko zawsze dostepny promocyjnie.

http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/telewizja-cyfrowa-bez-umow.cp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja tego Darmowego nie miałem zagwarantowanego, to nie było DRH6, tylko aktywowany po rozwiązaniu umowy na Rodzinny HD/Familijny HD, miałem w umowie zapis informujący że po rozwiązaniu umowy można włączyć Darmowy HD i włączyłem, a dzisiaj zniknął mi z icok ten moduł CI+ i nie mogę przez to ponowić sygnału, zobacz też post na stronie fb Cyfrowego Polsatu, jeszcze komuś zniknął kontrakt Darmowego HD z icok

https://www.facebook.com/cyfrowypolsat/posts/362842697404892

Edytowane przez amq0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cabott, umowa skończyła mi się 9 stycznia. Przed jej wygaśnięciem zgłosiłem dyspozycję zmiany pakietu na Darmowy HD po wygaśnięciu umowy (mam taki zapis w regulaminie promocji). 9 stycznia pojawiła się zaległość na koncie, Rodzinny HD ciągle działał. Zadzwoniłem do BOK, zgłosiłem interwencję, zaległość po kilku dniach zniknęła, umowa miała ciągle status "na czas nieokreślony". Z kolejnym okresem rozliczeniowym (czyli od 9 lutego) kontrakt zniknął z konta w ICOK, choć Rodzinny HD wciąż działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)Może nie do końca udało się Wam go aktywować?

O tym piszę. @amq też ma jakieś kwiatki w ICOK z tym swoim Darmowym (a i kanały jakieś dziwne ma aktywne w tym pakiecie). W CP mają taki bałagan, że nie zdziwiłbym się, że im system czegoś tam nie przepuścił, a konsultant nawet tego nie zauważył.

Inna sprawa, że znam osobę, która nadal ma pakiet od CP z nadawanymi uprawnieniami, pomimo rozwiązanego kontraktu w 2014 roku (dekoder własnościowy, po rozwiązaniu umowy miało być FTA). Jest to co prawda tylko Mini HD, ale jak pokazuje ten przypadek, coś gdzieś nie zostało poprawnie przetworzone w systemie. Może i Ty będziesz miał to szczęście (czego Ci życzę).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam w ICOK 5 kontraktów z Darmowym HD (uzyskanych z umów DRH2 i DRH6) i wszystkie się poprawnie wyświetlają. Zauważyłem, że ostatnio też "zniknął" z ICOK mi jeden kontrakt na kilka dni ale to tylko dlatego, że złożyłem na tym kontrakcie reklamację. A wy reklamacji nie składaliście ostatnio na tych sprzętach z Darmowym HD?

@cabott mnie tak kiedyś po rozwiązanej umowie działał pakiet ponad 2 lata nie monitowałem do Cyfrowego Polsatu.... :roll:

Edytowane przez Burito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie składałem reklamacji na żadnym.

Ale wysłałem dzisiaj na e-maila pytanie dlaczego usunięto mi z icok jeden z moich kontraktów z Darmowym HD i podałem przy tym numer karty

Dodam że Darmowy HD na HD 3000 mam z umowy DRH6 i to mi prawidłowo wyświetla, mimo że umowa była rozwiązana z powodu śmierci poprzedniego abonenta, ale po mojej prośbie ją reaktywowali

Na module CI+ miałem Darmowy HD uzyskany na podstawie zapisu w PWU informującym o możliwości aktywowania Darmowego HD po rozwiązaniu umowy, tu przez 2 tygodnie od rozwiązania działał Rodzinny HD, a potem normalnie działał Darmowy HD, a w icok ciągle był widoczny Rodzinny HD, wczoraj ten Darmowy HD przestał działać, a moduł wysyła komunikat błąd 09

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłem w tej sprawie na infolinię i próbowałem ponowić sygnał przez automatyczną sekretarkę, po wpisaniu numeru tej karty automatyczna sekretarka odpowiada "Wprowadzony numer nie został rozpoznany, spróbuj jeszcze raz"

A jak podałem ten numer konsultantowi to mi powiedział że ta karta nie jest sparowana z żadnym dekoderem, a jak podałem numer tego modułu CI+ to mi powiedział że ten moduł nie jest sparowany z żadną kartą.

Chyba coś im się zawiesiło w systemie, albo trafiłem na niedoświadczonego konsultanta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...