Skocz do zawartości

Pakiet Darmowy HD


Burito
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie kanały Disney Channel HD oraz Disney XD już działają. A działa nawet więcej. W wyniku mojej akcji otrzymałem nadanie na pakiet Familijny HD! Czapki z głów przed CP :)

W zapytaniu podałem numer karty nie wspominając jaki pakiet jest przypisany. W systemie to widzą a jednak!

Witam ponownie dziś podłączyłem jeden dekoder HD 5000 z aktywnym pakietem Darmowy HD i po ponowieniu uprawnień stwierdzam, że mam tak samo czyli z promocji nie działają Disney XD i Disney Channel HD.....

 

Sprawdzam dalej: moduł CAM CI+ z aktywnym pakietem Darmowy HD i z promocji nie działają Disney XD i Disney Channel HD.

Edytowane przez Burito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze, że sprawdziłem na czterech dekoderach Samsung DSB-H370G na których mam aktywny pakiet Darmowy HD (z oferty DRH6) i również nie działają mi kanały Disney XD i Disney Channel HD. Ale czy warto się o nie "bić" przez święta?

 

edit. A co mi tam poszło 5 zgłoszeń na wszystkie dekodery i moduł CAM CI+ z aktywnym pakietem Darmowy HD (z ofert DRH2 i DRH6) :twisted:

Czyli dostanę na każdym nadanie na 1 miesiąc pakietu Familijny HD? :twisted:

Edytowane przez Burito
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale Cyfrowy Polsat nie uwzględnił moich zgłoszeń dotyczących braku odbioru dwóch kanałów z tzw. "otwartego okna" tj. Disney Channel HD i Disney HD argumentując to tym, iż są dostępne od pakietu Mini HD.

Ponadto powołałem się na fakt, iż "inny" abonent miał identyczny przypadek (podając numer zgłoszenia) i w ramach rekompensaty otrzymał nadanie na 1 miesiąc pakietu Familijny HD. Odpowiedziano mi, że Cyfrowy Polsat nie udziela informacji na temat umów osób trzecich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powołaj się na mnie, skoro w mojej sprawie wydali wyrok taki a nie inny to w innych muszą tak samo...Jakby co mogę podać na private numer karty.

markar nie odpowiadaj na moją prośbę na priv.

Po tym co napisał Burito dam sobie spokój ze zgłoszeniem, tym bardziej że zostało już kilka dni do końca promocji otwartego okna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie śpieszę się poinformować, że warto jednak monitować Cyfrowy Polsat, że nie działają dwa kanały z tzw. "otwartego okna" tj. Disney XD i Disney Channel HD, pomimo tego, iż się ma pakiet Darmowy HD.

Wczoraj zgłosiłem za pośrednictwem ICOK z konta szwagra, który ma również aktywny pakiet Darmowy HD, że nie działają ww. kanały, dziś z CP przyszła na e-mail taka informacja:

 

"Szanowny Panie

W nawiązaniu do maila wysłanego do Cyfrowego Polsatu dnia 2015/12/28, który został zarejestrowany pod numerem SP/2015/12/28/XXXXXX, informujemy, że na podstawie otrzymanego zgłoszenia został nadany sygnał na Pakiet Familijny HD, w którym są dostępne wskazane przez Pana kanały, tym samym prosimy o weryfikację, czy odbiór programów jest prawidłowy."

 

Zatem można, mnie pewnie zgubiła chciwość, bo od razu zgłosiłem 5 kontraktów z aktywnym pakietem Darmowy HD. Jak widać dla pojedynczych przypadków bez problemów przydzielają rekompensatę w postaci nadania na 1 miesiąc pakietu Familijny HD, przykładem jest @markar i mój szwagier.

 

P.S: Jakby ktoś chciał to mogę za pośrednictwem PW wysłać numer sprawy na którą się można powołać w Cyfrowym Polsacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzy lata temu wziąlem Mini HD z kupnem dekodera za 1zł i możliwością przejścia Darmowy HD.

Od pewnego czasu mam już Domowy HD,,

w ICOK mam możliwość włączenia pakietów wg cen jak cen jak w prepaid chyba. Mini HD za 19,99 jako przykład.

Zastanawiam się czy gdybym wpłacił na miesiąc to co wtedy się stanie z możlieością powrotu do Darmowego HD, czy juz tylko FTA.

Myślę że nie będę ryzykował, niech sobie bedzie w Darmowym HD i ewentualne odnowienie aktywacji jeśli nadal trzeba to robić po 6 miesiacach przez TCOK.

Przypomniało mi się że jak miałem aktywny Mini HD to po okresie podstawowym cena pakietu była bez zmian czyli 14,90,

a teraz na ICOK jest opcja włączenia Mini HD za 19,99.

Już lepiej być w Darmowym HD ina nowej umowie Rodzinny HD z możliwoscią skakania na Familijny HD.

Edytowane przez maks27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem problemy z powrotem na pakiet Darmowy HD po aktywacji MINI HD. 

Musialem dzwonic na infolinie i paru konsultantow mi mowilo ze nie ma mozliwosci powrotu bo pakiet nie jest juz dostapny i zostaja kanlay FTA. Dopiero po napisaniu wiadomosci przez ICOK wlaczyli ale przyslali nowa umowe, wiec nie bede ryzykowal utraty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to promocja DHR6 to masz gwarancje powrotu do DARMOWEGO . Ja mam tak w umowie (brat używa ten dekoder) .Brachol na święta Bożego Narodzenia i Wielkanocy wykupuje pakiet MINI HD i z powrotem do DARMOWEGO HD nie ma problemu . Cena w umowie i ICOK jest taka sama czyli 14,90 zł.

Wszelkie operacje wykonuje w ICOK ,a jak to nie pomoże to dzwonie do DUK i jak mnie chcą zbyć to mówię -sprawę zgłaszam do UKE za łamanie praw zagwarantowanych w umowie ,po tym tekście są znacznie bardziej pomocni :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowę podpisałem jak była akcja wymiany dekodera SD na HD . Przez pół roku był pakiet MINI HD za 9.90 (promocja DHR6).

Wcześniej była też promocja DHR2 za 4.90 ,ale się troszkę zgapiłem .

Umowy nie wypowiedziałem ,a tylko zmieniłem na DARMOWY HD i na święta jest tylko zmieniany na MINI HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatem można, mnie pewnie zgubiła chciwość, bo od razu zgłosiłem 5 kontraktów z aktywnym pakietem Darmowy HD. Jak widać dla pojedynczych przypadków bez problemów przydzielają rekompensatę w postaci nadania na 1 miesiąc pakietu Familijny HD

Niestety, ale u mnie nie przeszło. Odpisali mi, że ponowili uprawnienia oraz proszą o przywrócenie dekodera do ustawień fabrycznych i ponowną instalację kanałów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że wszystkim wysyłają "sztampę" ale już trochę za późno, bo dziś się kończy "otwarte okno". Teraz powinieneś odpisać, że robiłeś ww. czynności i nadal na tych kanałach masz komunikat "Tego kanału nie ma w twoim abonencie".

 

A ich odpowiedź na to byłaby taka:

 

"Szanowny Panie W nawiązaniu do maila wysłanego do Cyfrowego Polsatu dnia 2015/XX/XX, który został zarejestrowany pod numerem SP/2015/12/28/XXX, informujemy, że na podstawie otrzymanego zgłoszenia został nadany sygnał na Pakiet Familijny HD, w którym są dostępne wskazane przez Pana kanały, tym samym prosimy o weryfikację, czy odbiór programów jest prawidłowy."

 

Aha i przyznawany w ramach rekompensaty pakiet Familijny HD był przydzielany do dnia 06.01.2016 r. a nie na 1 miesiąc od nadania.

Edytowane przez Burito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...