Skocz do zawartości

Pakiet Darmowy HD


Burito
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

witam, mam dwie umowy na darmowyHD (drh6), dekodery: HD 3000 i HD 5500s i chciałem wymienić na 4k lite, ale się nie udało :(
w punkcie CP nawet dzwonili do centrali bo nie znali tematu, potem sam dzwoniłem i dowiedziałem się, że wymiana jest w związku z wyłączeniem Polsat Box Go, a ja tego w darmowym nie mam, wiec mi nie przysługuje.
Jak wam się udało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma możliwości przedłużenia na dotychczasowy pakiet, wiec trudno oczekiwać bym płacił więcej za mniej.  A skoro operator decyduje się wyłączyć na dekoderze obsługę serwisu, który jest składnikiem umowy to powinien w ramach tejże umowy zapewnić wymianę sprzętu. Umowa bezterminowa to nadal umowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.11.2023 o 22:18, Pawel napisał(a):

Nie ma możliwości przedłużenia na dotychczasowy pakiet, wiec trudno oczekiwać bym płacił więcej za mniej.  A skoro operator decyduje się wyłączyć na dekoderze obsługę serwisu, który jest składnikiem umowy to powinien w ramach tejże umowy zapewnić wymianę sprzętu. Umowa bezterminowa to nadal umowa.

Może ci też wypowiedzieć umowę albo podnieść cenę :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I może myślisz, że operator będzie płakał za Tobą jaki inni płaca po 40/100zł miesięcznie? 

Chłopie ja od 13 lat opłacam moduł CI (przez co najmniej 10 lat płaciłem o 4zł więcej niż abo) w wersji prepaid i nawet po tym jestem traktowany jako nowy klient.

Edytowane przez Kane0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Kane0 napisał(a):

I może myślisz, że operator będzie płakał za Tobą jaki inni płaca po 40/100zł miesięcznie? 

 

Myślę, że po ostatnio pokazanych kiepskich wynikach raczej będą zatrzymywać klientów. A jeśłi się mylę, to jak wspomniałem się pożegnamy. Przy umowie trzyma mnie wyłącznie miska cena.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam, mam do was pytanie odnosnie wymiany dekodera. 
 

Posiadam pakiet Darmowy na dekoderze mini HD 2000. Zakupiony w 2011/12 przez moja mame, pozniej okolo 2016 byla robiona cesja na mnie. 


Niestety, wczoraj cos zaczelo sie dziac z dekoderem. Zawiesza sie po okolo 20-40 minutach (po odlaczeniu kabla zasilajacego mozna od raku wlaczyc).
 

Na stonie icok cyfrowego polsatu bylo napisane: typ umowy bezterminowa. Teraz po przejsciu na polsat box pisze typ umowy: bez umowy

Pakiet podstawowy: Darmowy HD

Minimalny obowiazek abonamentowy: Darmowy HD

 

Pytanie jest czy beda jakies problemy z wymiana dekodera na nowy? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, maciekmm napisał(a):

Ha wymieniłem HD6000 na 4k Lite i tego żałuję... Cały czas problemy...

Ja tez mam HD2000 juz ponad 12 lat i nigdy nie mialem z nim problemow. Wczoraj usuwalem stare nagrania i na chwile sie zawiesil. Od tego czasu zaczely sie problemy. Na poczatku myslalem ze to przez sylwestra w dwojce ;) bo zawiesil sie na Zenku i Maryli haha ale dzis stalo sie to na innych kanalach rowniez. Przywrocenie ustawien fabrycznych, odlaczenie dysku, wyczyszczenie karty i odkurzenie dekodera nic nie dalo. Odpaczylem na ponad godzine z zasilania i sprawdzam… 

Jakies rady, nie chcialbym stracic mozliwosci korzystania z dysku zewnetrznego 

4 minuty temu, Bingo TV napisał(a):

Jakie są kanały w tym pakiecie? Nie ma żadnych informacji na ten temat

Ten pakiet juz nie jest w sprzedazy. Sprawdz post na wczesniejszej stronie byla lista kanalow troche wczesniej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wymiana sprawdzonych HD xxxx na szrota 4k Lite nie ma sensu. Do mnie dzwonili w listopadzie ubiegłego roku z propozycją wymiany (w związku z likwidacją usługi PBG na tym modelu), ale okazało się, że musze zwrócić obecnei posiadany dekoder.

To się pytam, czy mogę zostawić HD, bo mam 1 TB nagrań, a nowy dekoder ich nie odtworzy, to powiedzieli że koniecznie muszę zwrócić HD. To im powiedziałem, żeby się odwalili z takimi propozycjami, albo niech ich informatycy zapenią mi odbiór starych nagrań na nowym dekoderze.

Niby XXI wiek, a taka programistyczna ciemnota wśród personelu Prezesa Wszystkich Telekomunikacyjnych Prezesów ...

🤩

     

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Max Taadjen napisał(a):

Niby XXI wiek, a taka programistyczna ciemnota wśród personelu Prezesa Wszystkich Telekomunikacyjnych Prezesów ...

🤩

     

Dokładnie-przyjmują tam szczawików (po firmowych elektrowstrząsach) prowadzących wyścig szczurów aby jak najwięcej się wykazać. Zanim przeszedłem z modułu CI (używanego od 2010 do grudnia 2023 w prepaid) na CI+, to rozmawiałem co najmniej z 5 konsultantami i KAŻDY był z(a)dziwiony, że przez tyle lat takie "coś" używałem/opłacałem (bo jak to możliwe skoro jest już era pvr, 4K i inny Polsatowskich wynalazków-poczułem się jak zagubiony 40-to latek w piaskownicy). Szkoda, że mam prawie 400km na Łubinową. Przeżyłem ich cuda w postaci Sagem'a 4275, Echostar 606 (który nie przeszedł inicjacji rom 120 na 142-to były cuda na kiju), Mini 2000. 

 

Teściu używa HD6000 (po trzech umowach) i aż się już boję co mu wkrótce powiedzą po złożeniu wypowiedzenia-może poradzę mu CI+ aby nie musiał biegać do kontaktu w wachlować wtyczką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

czy modul CI miałeś w prepaidzie na własność? jeżeli tak to jak Ci się udało nakłonić polsat do wymiany na CI+.

 

Mam teraz stary własnościowy moduł CI w prepaidzie i za [beep]e nie chcą mi go wymienić na nowszy. Stary moduł przestał mi rjuż ozkodowywać paczkę polsatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moduł CI mam opłacony na pakiet Max HD na zasadzie prepaid i jest moją własnością od 2010.Natomiast CI+ posiadam, ponieważ podpisałem umowę na abo. Też nie chcieli wymienić mi na CI+.

Jeżeli Twój CI nie odkodowuje kanałów, to wejdź w ICOK w wyślij ponowienie sygnału lub Polsat zaprzestał nadawanie pakietu Darmowy HD. Ewentualnie podejdź do kogoś kto ma telewizor z wejściem CI i sprawdź u niego swój moduł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

mam kilka modułów cam ci+ polsatowych i nie ma z nimi problemu; tylko ten stary CI nie działa poprawnie z paczką polsatu. 

ponawianie sygnału było robione kilka razy; poza tym na nowym tv sony chyba nie ma już wsparcia wstecznego do CI bo w ogóle nie rozkodowuje nic z tego modułu.

Wymiana na nowyCI+ załatwiłaby robotę ale marne szanse; póki co odmowa bo to sprzęt prywatny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...