maciekmm Opublikowano 27 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2023 Dzisiaj mimo wszystko będę próbował wymienić moduł na ten dekoderek 4k lite. Na module mam ten sam pakiet - Darmowy z elastycznym przechodzeniem na mini. Dam znać czy się udało Dla zainteresowanych - Niestety modułu nie mozna wymienic na dekoder. System nie przepuszcza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 27 Października 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2023 @maciekmm tak niestety jest. Czyli dekoder za dekoder, a moduł za moduł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pferd Opublikowano 6 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2023 witam, mam dwie umowy na darmowyHD (drh6), dekodery: HD 3000 i HD 5500s i chciałem wymienić na 4k lite, ale się nie udało w punkcie CP nawet dzwonili do centrali bo nie znali tematu, potem sam dzwoniłem i dowiedziałem się, że wymiana jest w związku z wyłączeniem Polsat Box Go, a ja tego w darmowym nie mam, wiec mi nie przysługuje. Jak wam się udało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 6 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2023 Przed chwilą pytałem na czacie i wymiana na inny model tylko przy przedłużeniu umowy. Też mam model HD 5500s tyle, że na Rodzinnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 6 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2023 (edytowane) Trudno oczekiwać żeby operator wymieniał sprzęt na nowy wszystkim tym którzy nie mają kończącej się umowy i nie chcą jej przedłużyć. Edytowane 6 Listopada 2023 przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 6 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2023 Nie ma możliwości przedłużenia na dotychczasowy pakiet, wiec trudno oczekiwać bym płacił więcej za mniej. A skoro operator decyduje się wyłączyć na dekoderze obsługę serwisu, który jest składnikiem umowy to powinien w ramach tejże umowy zapewnić wymianę sprzętu. Umowa bezterminowa to nadal umowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perdos Opublikowano 12 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2023 W dniu 6.11.2023 o 22:18, Pawel napisał(a): Nie ma możliwości przedłużenia na dotychczasowy pakiet, wiec trudno oczekiwać bym płacił więcej za mniej. A skoro operator decyduje się wyłączyć na dekoderze obsługę serwisu, który jest składnikiem umowy to powinien w ramach tejże umowy zapewnić wymianę sprzętu. Umowa bezterminowa to nadal umowa. Może ci też wypowiedzieć umowę albo podnieść cenę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 12 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2023 3 godziny temu, perdos napisał(a): Może ci też wypowiedzieć umowę albo podnieść cenę Może ale tego nie robi. Jak to zrobi to się pożegnamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane0 Opublikowano 12 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2023 (edytowane) I może myślisz, że operator będzie płakał za Tobą jaki inni płaca po 40/100zł miesięcznie? Chłopie ja od 13 lat opłacam moduł CI (przez co najmniej 10 lat płaciłem o 4zł więcej niż abo) w wersji prepaid i nawet po tym jestem traktowany jako nowy klient. Edytowane 12 Listopada 2023 przez Kane0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 12 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2023 12 minut temu, Kane0 napisał(a): I może myślisz, że operator będzie płakał za Tobą jaki inni płaca po 40/100zł miesięcznie? Myślę, że po ostatnio pokazanych kiepskich wynikach raczej będą zatrzymywać klientów. A jeśłi się mylę, to jak wspomniałem się pożegnamy. Przy umowie trzyma mnie wyłącznie miska cena. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane0 Opublikowano 12 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2023 1 minutę temu, Pawel napisał(a): ... Przy umowie trzyma mnie wyłącznie miska cena. Można wiedzieć ile? Ja płacę 64zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 12 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2023 Rodzinny HD za 5zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donspecu Opublikowano 1 Stycznia Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia Witam, mam do was pytanie odnosnie wymiany dekodera. Posiadam pakiet Darmowy na dekoderze mini HD 2000. Zakupiony w 2011/12 przez moja mame, pozniej okolo 2016 byla robiona cesja na mnie. Niestety, wczoraj cos zaczelo sie dziac z dekoderem. Zawiesza sie po okolo 20-40 minutach (po odlaczeniu kabla zasilajacego mozna od raku wlaczyc). Na stonie icok cyfrowego polsatu bylo napisane: typ umowy bezterminowa. Teraz po przejsciu na polsat box pisze typ umowy: bez umowy Pakiet podstawowy: Darmowy HD Minimalny obowiazek abonamentowy: Darmowy HD Pytanie jest czy beda jakies problemy z wymiana dekodera na nowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 1 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia @donspecubez problemu wymienisz dekoder. Tylko nie daj się naciągnąć na nową umowę. Mają obowiązek wymienić dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 1 Stycznia Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia Ha wymieniłem HD6000 na 4k Lite i tego żałuję... Cały czas problemy... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane0 Opublikowano 1 Stycznia Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia Stary nie zawodny HD6000 u teścia śmiga jak przecinak dobre 6 lat i o dziwo działa prawidłowo EPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 1 Stycznia Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia (edytowane) Stary i niezawodny to jest np. vu+ Duo który by przyćmił wszystkie te pudła operatora - nawet te nowsze. Edytowane 1 Stycznia przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bingo TV Opublikowano 1 Stycznia Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia Jakie są kanały w tym pakiecie? Nie ma żadnych informacji na ten temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donspecu Opublikowano 1 Stycznia Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 33 minuty temu, maciekmm napisał(a): Ha wymieniłem HD6000 na 4k Lite i tego żałuję... Cały czas problemy... Ja tez mam HD2000 juz ponad 12 lat i nigdy nie mialem z nim problemow. Wczoraj usuwalem stare nagrania i na chwile sie zawiesil. Od tego czasu zaczely sie problemy. Na poczatku myslalem ze to przez sylwestra w dwojce bo zawiesil sie na Zenku i Maryli haha ale dzis stalo sie to na innych kanalach rowniez. Przywrocenie ustawien fabrycznych, odlaczenie dysku, wyczyszczenie karty i odkurzenie dekodera nic nie dalo. Odpaczylem na ponad godzine z zasilania i sprawdzam… Jakies rady, nie chcialbym stracic mozliwosci korzystania z dysku zewnetrznego 4 minuty temu, Bingo TV napisał(a): Jakie są kanały w tym pakiecie? Nie ma żadnych informacji na ten temat Ten pakiet juz nie jest w sprzedazy. Sprawdz post na wczesniejszej stronie byla lista kanalow troche wczesniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Taadjen Opublikowano 14 Stycznia Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia Wymiana sprawdzonych HD xxxx na szrota 4k Lite nie ma sensu. Do mnie dzwonili w listopadzie ubiegłego roku z propozycją wymiany (w związku z likwidacją usługi PBG na tym modelu), ale okazało się, że musze zwrócić obecnei posiadany dekoder. To się pytam, czy mogę zostawić HD, bo mam 1 TB nagrań, a nowy dekoder ich nie odtworzy, to powiedzieli że koniecznie muszę zwrócić HD. To im powiedziałem, żeby się odwalili z takimi propozycjami, albo niech ich informatycy zapenią mi odbiór starych nagrań na nowym dekoderze. Niby XXI wiek, a taka programistyczna ciemnota wśród personelu Prezesa Wszystkich Telekomunikacyjnych Prezesów ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane0 Opublikowano 14 Stycznia Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 6 minut temu, Max Taadjen napisał(a): Niby XXI wiek, a taka programistyczna ciemnota wśród personelu Prezesa Wszystkich Telekomunikacyjnych Prezesów ... Dokładnie-przyjmują tam szczawików (po firmowych elektrowstrząsach) prowadzących wyścig szczurów aby jak najwięcej się wykazać. Zanim przeszedłem z modułu CI (używanego od 2010 do grudnia 2023 w prepaid) na CI+, to rozmawiałem co najmniej z 5 konsultantami i KAŻDY był z(a)dziwiony, że przez tyle lat takie "coś" używałem/opłacałem (bo jak to możliwe skoro jest już era pvr, 4K i inny Polsatowskich wynalazków-poczułem się jak zagubiony 40-to latek w piaskownicy). Szkoda, że mam prawie 400km na Łubinową. Przeżyłem ich cuda w postaci Sagem'a 4275, Echostar 606 (który nie przeszedł inicjacji rom 120 na 142-to były cuda na kiju), Mini 2000. Teściu używa HD6000 (po trzech umowach) i aż się już boję co mu wkrótce powiedzą po złożeniu wypowiedzenia-może poradzę mu CI+ aby nie musiał biegać do kontaktu w wachlować wtyczką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djWizard Opublikowano 23 Stycznia Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia czy modul CI miałeś w prepaidzie na własność? jeżeli tak to jak Ci się udało nakłonić polsat do wymiany na CI+. Mam teraz stary własnościowy moduł CI w prepaidzie i za [beep]e nie chcą mi go wymienić na nowszy. Stary moduł przestał mi rjuż ozkodowywać paczkę polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 23 Stycznia Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 1 godzinę temu, djWizard napisał(a): Stary moduł przestał mi rjuż ozkodowywać paczkę polsatu. Na jakiej podstawie stwierdziłeś że to na pewno wina modułu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane0 Opublikowano 23 Stycznia Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia Moduł CI mam opłacony na pakiet Max HD na zasadzie prepaid i jest moją własnością od 2010.Natomiast CI+ posiadam, ponieważ podpisałem umowę na abo. Też nie chcieli wymienić mi na CI+. Jeżeli Twój CI nie odkodowuje kanałów, to wejdź w ICOK w wyślij ponowienie sygnału lub Polsat zaprzestał nadawanie pakietu Darmowy HD. Ewentualnie podejdź do kogoś kto ma telewizor z wejściem CI i sprawdź u niego swój moduł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djWizard Opublikowano 6 Lutego Udostępnij Opublikowano 6 Lutego mam kilka modułów cam ci+ polsatowych i nie ma z nimi problemu; tylko ten stary CI nie działa poprawnie z paczką polsatu. ponawianie sygnału było robione kilka razy; poza tym na nowym tv sony chyba nie ma już wsparcia wstecznego do CI bo w ogóle nie rozkodowuje nic z tego modułu. Wymiana na nowyCI+ załatwiłaby robotę ale marne szanse; póki co odmowa bo to sprzęt prywatny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.