Jump to content
Burito

Pakiet Darmowy HD

Recommended Posts

W dniu 30.04.2020 o 21:32, Burito napisał:

Ja sam mam 4 umowy  ....  3 umowy na Rodzinny HD za 4,99 zł. To jak mnie liczą ?

Nie wiem jak Cię liczą, ale pewno w bazach CP masz ksywkę "MegaJanusz"

😀

 

A wracając do list - ta lista z działu "DX/wykazy" jest mocno wiekowa. Ktoś tu napisał, że jest jakaś lista Burito, gdzieś NA POCZĄTKU - tylko gdzie jest ten POCZĄTEK  :?:

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Max Taadjen raczej myślę, że "świadomy abonent", który wie, że można mieć coś taniej niż normalnie inni płacą. Po drugie stały klient, bo łącznie kontraktów w CP mam - 7. 3 umowy na Rodzinny HD za 4,99 zł/miesięcznie i 4 kontrakty na Darmowy HD (DRH2 i DRH6).

Wracając do wykazów, a dokładniej wykazu kanałów wchodzących w skład oferty Cyfrowego Polsatu to tam wszystko jest co potrzeba. Znajdziesz początek i koniec wykazu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 6.05.2020 o 18:17, Burito napisał:

@torre24 a masz umowę na ten Darmowy HD ? Np. z kodu promocji DRH2 lub DRH6 ?

Ja mam taką sytuację. Miałem pakiet (już nie pamiętam jaki) na umowie DRH6 i z tej umowy wynikało, że mogę przejść po okresie podstawowym na Darmowy HD i tak zrobiłem. @Burito twierdzisz, że w takiej sytuacji, jak wypowiem ten Darmowy HD to zaproponują Rodzinny HD za 5 zł /mc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@prezes22 Kiedyś była taka możliwość. Spróbuj, najwyżej wycofasz wypowiedzenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Informacyjnie: w pakiecie Darmowy HD działa kanał Polsat Seriale HD.

Edited by Barti
Nie KRZYCZYMY na forum.
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trochę to trwało ...

Potwierdzam Polsat Seriale HD działają w Darmowym HD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie jakiś błąd w uprawnieniach lub jakaś promocja :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem promocja zawsze to więcej odbiorców reklam 😀.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam Mam modul ci i stara karte posatu ktora nie jest w systemie polsatu Czy jest mozlwosc zarejestrowania i odbioru darmowego ewentualnie prepaid?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@leonblausport a moduł jest na ciebie zarejestrowany w Cyfrowym Polsacie ? Jeżeli moduł jest zarejestrowana na twoje dane to jest szansa na pre-paid. Zamów nową kartę abonencką, którą dostaniesz bezpłatnie (pomimo, że infolinia twierdzi, że taka czynność kosztuje 49 zł + koszty przesyłki).

Edited by Burito

Share this post


Link to post
Share on other sites

@leonblausport zadzwoń na infolinię, podaj numery modułu i karty i niech ci sprawdzą czy jest możliwość jego zarejestrowania na twoje dane. Może to jeszcze wersja nie aktywowana ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeżeli nie był wcześniej rejestrowany to można od razu samemu go zarejestrować na iCOK, bez dzwonienia na info.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Pierwsze schody to rejestracja takiego modułu.Obojętnie czy był aktywowany anonimowo lub jeszcze nie. Wysyłasz podanie o rejestrację takiego modułu, podajesz swoje dane i sprzętu.CP ma 30 dni na rozpatrzenie sprawy. Jeżeli się uda,pojawiają się drugie schody, czyli wymiana samej karty. To też nie jest tak proste  jak pisze @Burito. Na końcu pozostaje deklaracja pakietów.

Edited by wuzel
korekta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzwonilem na infolinie i babka stwierdzila ze nie moge zerejestrowac i ze jest bezuzyteczna Widocznie maja za duzo abonentow i nie zalezy im 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
4 godziny temu, wuzel napisał:

Pierwsze schody to rejestracja takiego modułu.Obojętnie czy był aktywowany anonimowo lub jeszcze nie. Wysyłasz podanie o rejestrację takiego modułu, podajesz swoje dane i sprzętu.CP ma 30 dni na rozpatrzenie sprawy. Jeżeli się uda,pojawiają się drugie schody, czyli wymiana samej karty. To też nie jest tak proste  jak pisze @Burito. Na końcu pozostaje deklaracja pakietów.

 

Ale ja nie napisałem, że to wygląda tak prosto. Jedynie pierwsza czynność to telefon na infolinię i ustalenie stanu tego sprzętu (czy jest na kogoś zarejestrowany lub czy można go jeszcze aktywować). 

@wuzelakurat wymiana karty abonenckiej jest to najprostsza czynność nie wymagająca wielkiego zaangażowania. 

Godzinę temu, leonblausport napisał:

Dzwonilem na infolinie i babka stwierdzila ze nie moge zerejestrowac i ze jest bezuzyteczna Widocznie maja za duzo abonentow i nie zalezy im 

 

Ale czy podała Tobie powody tego, że nie może zarejestrować tego modułu ? Czy nie bo nie ? Zadzwoń jeszcze raz może trafisz na bardziej kompetentną osobę lub ewentualnie dostaniesz więcej informacji.

Generalnie od jakiegoś czasu Cyfrowy Polsat źle postrzega sprzęty własnościowe, wolą wcisnąć abonentowi coś na udostępnienie na czas trwania umowy.

Edited by Burito

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ostatnio zarejetrowalem przez infolinię dekoder T-HD 210 z "Tv Mobilnej" za pierwszym razem, zapytałem o rejestrację i chęć uzyskania numeru konta do doładowań.  Co mnie zaskoczyło jeszcze po rejestracji otrzymałem 12 miesięcy doładowania od dnia rejestracji 😃🤩😃.

Konsultant powiedział że mogłem dokonać rejestracji w APS, a tam znowu twierdzą że "naziemny Polsat już jest likwidowany i można wyrzucić dekoder" 🤔.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 29.07.2020 o 15:26, Burito napisał:

@wuzelakurat wymiana karty abonenckiej jest to najprostsza czynność nie wymagająca wielkiego zaangażowania. 

 

To u mnie ta najprostsza czynność skończyła się wymianą kompletu. O wymianie samej karty nie było mowy. Dekoder na umowie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziwne, bo ja wymieniłem w Cyfrowym Polsacie kilka kart abonenckich i nigdy z tym nie było problemów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A u mnie były problemy z wymianą. Karta nie dekodowała wszystkich kanałów i na nic tłumaczenia, czy to poprzez ICOK czy infolinię.Konsultant wie lepiej i już :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziecko zgubi kartę to co wtedy 🤔 też wymienią komplet ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@maks27 maksymalnie do 2 tygodni otrzymasz nową.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardziej mi chodziło co mógł powiedzieć  @wuzel  ale pora nie ciągnąć dyskusji nie w temacie 🤫.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...