Max Taadjen Opublikowano 19 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2020 W dniu 30.04.2020 o 21:32, Burito napisał: Ja sam mam 4 umowy .... 3 umowy na Rodzinny HD za 4,99 zł. To jak mnie liczą ? Nie wiem jak Cię liczą, ale pewno w bazach CP masz ksywkę "MegaJanusz" A wracając do list - ta lista z działu "DX/wykazy" jest mocno wiekowa. Ktoś tu napisał, że jest jakaś lista Burito, gdzieś NA POCZĄTKU - tylko gdzie jest ten POCZĄTEK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 19 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2020 @Max Taadjen raczej myślę, że "świadomy abonent", który wie, że można mieć coś taniej niż normalnie inni płacą. Po drugie stały klient, bo łącznie kontraktów w CP mam - 7. 3 umowy na Rodzinny HD za 4,99 zł/miesięcznie i 4 kontrakty na Darmowy HD (DRH2 i DRH6). Wracając do wykazów, a dokładniej wykazu kanałów wchodzących w skład oferty Cyfrowego Polsatu to tam wszystko jest co potrzeba. Znajdziesz początek i koniec wykazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes22 Opublikowano 23 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2020 W dniu 6.05.2020 o 18:17, Burito napisał: @torre24 a masz umowę na ten Darmowy HD ? Np. z kodu promocji DRH2 lub DRH6 ? Ja mam taką sytuację. Miałem pakiet (już nie pamiętam jaki) na umowie DRH6 i z tej umowy wynikało, że mogę przejść po okresie podstawowym na Darmowy HD i tak zrobiłem. @Burito twierdzisz, że w takiej sytuacji, jak wypowiem ten Darmowy HD to zaproponują Rodzinny HD za 5 zł /mc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 26 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2020 @prezes22 Kiedyś była taka możliwość. Spróbuj, najwyżej wycofasz wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 5 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2020 (edytowane) Informacyjnie: w pakiecie Darmowy HD działa kanał Polsat Seriale HD. Edytowane 5 Lipca 2020 przez Barti Nie KRZYCZYMY na forum. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 19 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2020 Trochę to trwało ... Potwierdzam Polsat Seriale HD działają w Darmowym HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 20 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2020 Pewnie jakiś błąd w uprawnieniach lub jakaś promocja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 20 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2020 Moim zdaniem promocja zawsze to więcej odbiorców reklam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonblausport Opublikowano 22 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2020 Witam Mam modul ci i stara karte posatu ktora nie jest w systemie polsatu Czy jest mozlwosc zarejestrowania i odbioru darmowego ewentualnie prepaid? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 27 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2020 (edytowane) @leonblausport a moduł jest na ciebie zarejestrowany w Cyfrowym Polsacie ? Jeżeli moduł jest zarejestrowana na twoje dane to jest szansa na pre-paid. Zamów nową kartę abonencką, którą dostaniesz bezpłatnie (pomimo, że infolinia twierdzi, że taka czynność kosztuje 49 zł + koszty przesyłki). Edytowane 27 Lipca 2020 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonblausport Opublikowano 27 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2020 W tym problem ze modul nie zarejestrowany i nie maja go w systemie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 28 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2020 @leonblausport zadzwoń na infolinię, podaj numery modułu i karty i niech ci sprawdzą czy jest możliwość jego zarejestrowania na twoje dane. Może to jeszcze wersja nie aktywowana ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djWizard Opublikowano 29 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 jeżeli nie był wcześniej rejestrowany to można od razu samemu go zarejestrować na iCOK, bez dzwonienia na info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 29 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 (edytowane) Pierwsze schody to rejestracja takiego modułu.Obojętnie czy był aktywowany anonimowo lub jeszcze nie. Wysyłasz podanie o rejestrację takiego modułu, podajesz swoje dane i sprzętu.CP ma 30 dni na rozpatrzenie sprawy. Jeżeli się uda,pojawiają się drugie schody, czyli wymiana samej karty. To też nie jest tak proste jak pisze @Burito. Na końcu pozostaje deklaracja pakietów. Edytowane 29 Lipca 2020 przez wuzel korekta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonblausport Opublikowano 29 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 Dzwonilem na infolinie i babka stwierdzila ze nie moge zerejestrowac i ze jest bezuzyteczna Widocznie maja za duzo abonentow i nie zalezy im Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 29 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 (edytowane) 4 godziny temu, wuzel napisał: Pierwsze schody to rejestracja takiego modułu.Obojętnie czy był aktywowany anonimowo lub jeszcze nie. Wysyłasz podanie o rejestrację takiego modułu, podajesz swoje dane i sprzętu.CP ma 30 dni na rozpatrzenie sprawy. Jeżeli się uda,pojawiają się drugie schody, czyli wymiana samej karty. To też nie jest tak proste jak pisze @Burito. Na końcu pozostaje deklaracja pakietów. Ale ja nie napisałem, że to wygląda tak prosto. Jedynie pierwsza czynność to telefon na infolinię i ustalenie stanu tego sprzętu (czy jest na kogoś zarejestrowany lub czy można go jeszcze aktywować). @wuzelakurat wymiana karty abonenckiej jest to najprostsza czynność nie wymagająca wielkiego zaangażowania. Godzinę temu, leonblausport napisał: Dzwonilem na infolinie i babka stwierdzila ze nie moge zerejestrowac i ze jest bezuzyteczna Widocznie maja za duzo abonentow i nie zalezy im Ale czy podała Tobie powody tego, że nie może zarejestrować tego modułu ? Czy nie bo nie ? Zadzwoń jeszcze raz może trafisz na bardziej kompetentną osobę lub ewentualnie dostaniesz więcej informacji. Generalnie od jakiegoś czasu Cyfrowy Polsat źle postrzega sprzęty własnościowe, wolą wcisnąć abonentowi coś na udostępnienie na czas trwania umowy. Edytowane 29 Lipca 2020 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 29 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 Ja ostatnio zarejetrowalem przez infolinię dekoder T-HD 210 z "Tv Mobilnej" za pierwszym razem, zapytałem o rejestrację i chęć uzyskania numeru konta do doładowań. Co mnie zaskoczyło jeszcze po rejestracji otrzymałem 12 miesięcy doładowania od dnia rejestracji . Konsultant powiedział że mogłem dokonać rejestracji w APS, a tam znowu twierdzą że "naziemny Polsat już jest likwidowany i można wyrzucić dekoder" . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 31 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2020 W dniu 29.07.2020 o 15:26, Burito napisał: @wuzelakurat wymiana karty abonenckiej jest to najprostsza czynność nie wymagająca wielkiego zaangażowania. To u mnie ta najprostsza czynność skończyła się wymianą kompletu. O wymianie samej karty nie było mowy. Dekoder na umowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Dziwne, bo ja wymieniłem w Cyfrowym Polsacie kilka kart abonenckich i nigdy z tym nie było problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2020 A u mnie były problemy z wymianą. Karta nie dekodowała wszystkich kanałów i na nic tłumaczenia, czy to poprzez ICOK czy infolinię.Konsultant wie lepiej i już . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Dziecko zgubi kartę to co wtedy też wymienią komplet ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2020 @maks27 maksymalnie do 2 tygodni otrzymasz nową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Bardziej mi chodziło co mógł powiedzieć @wuzel ale pora nie ciągnąć dyskusji nie w temacie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konfidell Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Czy można coś dobrać w darmowym hd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2020 @Konfidell nic nie dobierzesz do tego pakietu. @maks27 wiem że mogłem tak powiedzieć ale skoro karta nie dekoduje połowy kanałów, to jest to ewidentnie wina samej karty ale konsultant wie lepiej.Nie ciągnijmy już faktycznie tego tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.