amq0 Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Ale mi usunęli moduł CI+ własnościowy 4 miesiące po rozwiązaniu umowy i w tym samym czasie wyłączyli Darmowy HD, który był włączony na podstawie zapisu w umowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 (edytowane) Ja też starego echostara mam w ICOK (umowa zakończona wieeeele lat temu), modułu (na którym umowa była do 9.12) już nie. Wczoraj zadzwoniłem znów, konsultant mnie podgrzał bo twierdził z uporem maniaka, że absolutnie nie mam prawa do uruchomienia Darmowego HD. Po wskazaniu odpowiedniego punktu regulaminu powiedział tylko, że jest 30 dni na rozpatrzenie reklamacji i po rozmowie. Edytowane 7 Lutego 2017 przez torre24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Testują zachowanie klientów na wyłączenie Darmowego HD. Ciąży im ten pakiet. Więc wyłączają i uparcie twierdzą że się nie da włączyć z przyczyn technicznych. Jak klient odpuści to się da skusić na zawarcie umowy na płatny pakiet. W innym przypadku reklamacje - pisanie pism i w ostateczności włączą Darmowy HD albo dla spokoju dadzą część Darmowego HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 (edytowane) Ja też starego echostara mam w ICOK (umowa zakończona wieeeele lat temu), modułu (na którym umowa była do 9.12) już nie. Wczoraj zadzwoniłem znów, konsultant mnie podgrzał bo twierdził z uporem maniaka, że absolutnie nie mam prawa do uruchomienia Darmowego HD. Po wskazaniu odpowiedniego punktu regulaminu powiedział tylko, że jest 30 dni na rozpatrzenie reklamacji i po rozmowie. Zeskanuj tą stronę umowy, na której masz ten zapis o Darmowym HD i wyślij na e-maila prośbę o Darmowy HD i dołącz tą zeskanowaną stronę z umowy. Nie gwarantuje to włączenia Darmowego HD, ale udowodni konsultantowi że się mylił Edytowane 7 Lutego 2017 przez amq0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 Koledze też zniknął moduł CI+ z Darmowym HD. Dwa dni temu kolega dał mi telefon i poprosił abym zadzwonił w jego imieniu na infolinię i złożył reklamację. Na infolinii powiedziałem bardzo miłemu konsultantowi że składam reklamację. W reklamacji prosiłem aby do reklamacji dopisał notkę, że jak nie dołączą z powrotem modułu do ICOK i nie włączą ponownie pakietu Darmowy HD to składam zbiorowy pozew w osobie 50 użytkowników z forów internetowych do UOKiK i UKE, ponieważ się CP nie wywiązuje się z umowy pomiędzy mną a Cyfrowym Polsacie. Poinformował też że rozmowę nagrywa i ewentualnie przedstawi ją w UOKiK i UKE. Na efekty nie trzeba było długo czekać. Dziś kolega odebrał telefon od CP i pani konsultant poinformowała go że moduł został z powrotem dodany do ICOK i pakiet Darmowy HD powinien już działać prawidłowo. Poinformowała go, że do końca obecnego okresu rozliczeniowego, czyli do 7 marca jako rekompensatę otrzyma promocyjne nadanie na pakiet Familijny Max HD. Kolega sprawdził i rzeczywiście moduł CI+ jest widoczny w ICOK i pakiet Darmowy według ICOK jest dostępny. PS. Polecam każdemu złożyć reklamację strasząc zbiorowym pozwem do UOKiK i UKE, ale też pamiętajcie żeby być uprzejmym dla konsultanta. Krzykiem i wulgaryzmami nic nie wskóracie. Konsultant też człowiek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Ja w swojej reklamacji też postraszyłem UOKiK i nadali mi tylko zastępczy pakiet z kanałami must carry, a moduł CI+ nadal niewidoczny w icok bo na nim nie ma aktywnej umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 (edytowane) U mnie ciągle nic nie świeci, modułu nie ma w ICOK. Postraszyłem UOKiK ale jakoś mnie zlali. Edytowane 10 Lutego 2017 przez torre24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 A wysłałeś e-mailem skan z umowy gdzie jest zapis o Darmowym HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Nie wysłałem. Dzwonię sobie co kilka dni i dopytuję. Dziś rano udało mi się nakłonić konsultanta do przełączenia mnie do działu reklamacji, a tam, bez zbędnych ceregieli, nadano mi na moją prośbę Familijny HD na miesiąc, ponieważ reklamacja jeszcze nie jest rozpatrzona. Muszę przyznać, że konsule na pierwszej linii są wyjątkowo... dalej jest już sporo lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 To zależy jaki konsultant się trafi, mi nie chciał nadać żadnego płatnego pakietu jako rekompensaty za brak Darmowego HD, tylko nadał pakiet zastępczy z kanałami must carry (TVP1 HD, TVP2 HD, TVP3 Warszawa, TVN SD, Polsat SD, TV4 SD, TV Puls HD i kodowane kanały radiowe). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek999 Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 (edytowane) U mnie włączanie Darmowego HD trwa od 1 grudnia. Problemem mają być "problemy techniczne" bo nikt od początku nie kwestionował prawa do posiadania przeze mnie tego pakietu. Już wczoraj byłem zadowolony bo byliśmy na etapie nadawania uprawnień... i nie przyszły. Znów ciemność, dziś znów telefon. Edytowane 18 Lutego 2017 przez jarek999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjot Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 Reklamacje składacie mailem, czy wystarczy info na BOK plus skan zapisów umownych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viva-91_91 Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 (edytowane) A ja z innej beczki mam zapytanie. Czy mając pakiet Darmowy można korzystać z Ipli po zniżce abonamentu Cyfrowego Polsatu? Edytowane 18 Lutego 2017 przez Barti Poprawiono pisownię w poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek999 Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 Nareszcie. Ponad 2 i pół miesiąca bitwy i pakiet Darmowy HD zaświecił. Wymienię co działa bo w przeszłości czytałem, że lista działających kanałów nieco się różni, na przykład niektórzy zgłaszali działanie Disco Polo Music, który u mnie nie działa. Świecą: 1. TVP 1 2. TVP 2 3. TVP 3 4. TVP HD 5. TVP Polonia (FTA) 6. TVP Kultura 7. TVP Info (FTA) 8. TVP Historia 9. TVP ABC 10. Polsat 11. Super Polsat 12. TVN 13. TVN 7 (tylko SD) 14. TV 4 15. TV 6 16. TV Puls 17. TTV 18. Metro 19. Tele 5 (FTA) 20. TVS (FTA) 21. ATM Rozrywka 22. Eska TV (FTA) 23. 4fun.tv (FTA) 24. 4fun Dance (FTA) 25. 4fun Gold Hits (FTA) 26. Stars TV (FTA) 27. Nuta.TV (FTA) 28. Polo TV (FTA) 29. VOX Music TV (FTA) 30. Power TV (FTA) 31. TO! TV (FTA) 32. Hip Hop TV (FTA) 33. TBN Polska (FTA) 34. Polonia 1 (FTA) 35. NTL (FTA) 36. Mango 24 (FTA) 37. Dla abonentów 38. VOD Poleca 19 kanałów kodowanych, 19 FTA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 (edytowane) 1.TVP1 HD 2. TVP2 HD 3.TVN HD 4. TV4 HD 5.Polsat HD 6.TVN 7 SD 7. Super Polsat SD 8. TV6 SD 9.ATM Rozrywka SD 10. TTV HD 11. TVP HD 12. TVP Kultura 13. TVP Historia 14.TVP ABC 15.METRO TV 16. TV PULS HD 17.TVP3 Warszawa 18.Dla Abonentów/Vod To masz w darmowym HD wiec niewiem skad ci sie wzieło 38 kanałow?? Reszta to kanały FTA płatne ( kodowane ) masz wypisane tutaj;) Jest dokłądnie 18 kanałow kodowanych. Nie wiem skad masz 19;)?TVP INFO jest kanałem niekodowanym. Edytowane 18 Lutego 2017 przez kaspian0007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek999 Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 Wyraźnie zaznaczyłem które kanały są FTA i w podsumowaniu podałem liczbę kanałów kodowanych i kanałów FTA. Miałem na celu pokazanie co można oglądać po polsku z Hot Birda za darmo mając tylko pakiet Darmowy HD. 19 wzięło się stąd, że Dla abonentów i VOD Poleca to oddzielne kanały, a Ty połączyłeś je w jeden. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 19 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 (edytowane) Kanały Dla abonentów i VOD Poleca są kanałami reklamowymi nadawanymi przez CP, a nie telewizją, one działają też na niektórych tunerach z niedoładowanym prepaidem. A ja z innej beczki mam zapytanie. Czy mając pakiet Darmowy można korzystać z Ipli po zniżce abonamentu Cyfrowego Polsatu? Można korzystać z pakietów Ipli według cennika dla abonentów CP, ale tylko mając umowę DRH2 lub DRH6. Edytowane 19 Lutego 2017 przez Barti Każde zdanie kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 Miałem kilka dni temu problem polegający na zmianie pakietu z Darmowego HD na pakiet Mini HD. Konsultanci na infolinii nie umieli lub nie chcieli włączyć pakietu Mini HD. Dopiero złożona reklamacja poprzez ICOK z dołączeniem skanu umowy i PWU pozwoliła na włączenie pakietu Mini HD od nowego okresu rozliczeniowego, tj od 6 kwietnia. Jako zadośćuczynienie otrzymałem na okres 30 dni nadanie na pakiet Familijny HD. Familijny będzie działał 30 dni od dzisiaj. PS. Chodziło mi tylko o bezproblemowe włączenie pakietu Mini HD od nowego okresu rozliczeniowego. Miło że włączyli pakiet od razu i do tego Familijny HD. Umowa o kodzie DRH2 z pakietem Mini HD za 9,90 zł miesięcznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 Na pewno chcieli zmienić pakiet w taki sposób, żeby nie było powrotu do Darmowego HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donspecu Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 Ja mialem duzy problem z powrotem na Darmowy HD po aktywacji na miesiac pakietu Mini HD. Trwalo to kolo miesiaca i musieli nadac Pakiet Darmowy na nowej zasadzie. Teraz juz przez ICOK nie mam mozliwosci zmiany na zaden inny pakiet i pokazuje mi sie status "bez umowy" a wczesniej byl abonament na czas nieokreslony z minimalnym pakietem Darmowym HD. Bylo to w 2014. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 Ja też miałem Darmowy HD ze statusem bez umowy, ale teraz już ten sprzęt jest całkiem usunięty z icok, żaden kanał nie działa i odmawiają mi nadania Darmowego HD. Miałeś ten Darmowy HD w DRH2 czy DRH6? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donspecu Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 Nie. Kupilem w zestawie kiedy sprzedawali dekodery tylko z tym pakietem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 To dlatego nie dało się wrócić do Darmowego HD. Dowolne zmiany między Mini HD i Darmowym HD są tylko przy DRH2 i DRH6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donspecu Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 Nie jest to prawda. W umowie mam napisane, ze moge dowolnie zmieniac. Jednak po ostatnich klopotach zdecydowalem nie zmieniac, gdyz nie chce stracic Darmowego HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 U mnie po 3,5 miesiąca od zakończenia umowy udało się operatorowi włączyć Darmowy HD. Karta jest w dalszym ciągu niewidoczna w ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.