amq0 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 Wpisałem w e-mailu numer karty i numer modułu CI, który spisałem z ostatnio obowiązującej umowy, która uprawniała do Darmowego HD po rozwiązaniu. Czekam już ponad tydzień na odpowiedź i nadal nie ma odpowiedzi i nie działa ten moduł CI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 1.TVP1 HD 2. TVP2 HD 3.TVN HD 4. TV4 HD 5.Polsat HD 6.TVN 7 SD 7. Super Polsat SD 8. TV6 SD 9.ATM Rozrywka SD 10. TTV HD 11. TVP HD 12. TVP Kultura 13. TVP Historia 14.TVP ABC 15.METRO TV 16. TV PULS HD 17.TVP3 Warszawa Te kanały na dziś śmigają w Darmowym HD gdyby ktoś szukał.Sprawdzane dziś Gdyby uzupełniono o reszte z dvbt ahhh byłbym w raju dla babci:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 (edytowane) Ja też chciałbym żeby jeszcze działały Stopklatka, Fokus, 8TV, Zoom TV, Nowa TV (Po wejściu do CP) i TVP Rozrywka Nawet pisałem taką propozycję do CP żeby dali w Darmowym HD wszystkie kanały, które są w DVB-T i dostałem odpowiedź że obecnie nie poszerzają pakietu Darmowego HD o nowe kanały Edytowane 23 Stycznia 2017 przez amq0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 Zadzwoniła do mnie przedwczoraj Pani z teleaudio Polsatu i mówi, że z przyczyn od nich niezależnych nie mogą uruchomić mi pakietu Darmowego HD (który powinien działać od 9 grudnia 2016) i czasowo uruchomi mi jakiś pakiet zastępczy (tu wymieniła kilkanaście kanałów). Zapytałem od kogo te problemy są zależne ale jednoznacznej odpowiedzi nie uzyskałem. Z nadania tego pakietu zrezygnowałem bo do tej pory działa Rodzinny HD. Ale w dniu dzisiejszym zadzwoniłem sam na infolinię i pytam w dziale technicznym dlaczego nie widzę karty i modułu w ICOK. Po przełączeniu wyżej (albo niżej) i konsultacji z przełożonym dowiedziałem się, że w związku z tym, że nie mam żadnej aktywnej umowy, powinienem mieć całkowicie odcięty dostęp do ICOK. Pytam zatem dlaczego mogę się zalogować i widzę tam stary dekoder (który swojego czasu próbowałem wyrejestrować ponieważ już go nie mam - nie było takiej możliwości) oraz dekoder TV Mobilnej? Tu znów odpowiedź, że nie powinienem mieć dostępu do ICOK... Ręce opadają. Na module nie mam też możliwości uruchomienia żadnego pakietu prepaid bo jest Darmowy HD, którego tak naprawdę nie ma. Cały Polsat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 26 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 Witam działa wam kanał NOWA TV w pakiecie Darmowy HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 Nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 Zadzwoniła do mnie przedwczoraj Pani z teleaudio Polsatu i mówi, że z przyczyn od nich niezależnych nie mogą uruchomić mi pakietu Darmowego HD (który powinien działać od 9 grudnia 2016) i czasowo uruchomi mi jakiś pakiet zastępczy (tu wymieniła kilkanaście kanałów). Zapytałem od kogo te problemy są zależne ale jednoznacznej odpowiedzi nie uzyskałem. Z nadania tego pakietu zrezygnowałem bo do tej pory działa Rodzinny HD. Ale w dniu dzisiejszym zadzwoniłem sam na infolinię i pytam w dziale technicznym dlaczego nie widzę karty i modułu w ICOK. Po przełączeniu wyżej (albo niżej) i konsultacji z przełożonym dowiedziałem się, że w związku z tym, że nie mam żadnej aktywnej umowy, powinienem mieć całkowicie odcięty dostęp do ICOK. Pytam zatem dlaczego mogę się zalogować i widzę tam stary dekoder (który swojego czasu próbowałem wyrejestrować ponieważ już go nie mam - nie było takiej możliwości) oraz dekoder TV Mobilnej? Tu znów odpowiedź, że nie powinienem mieć dostępu do ICOK... Ręce opadają. Na module nie mam też możliwości uruchomienia żadnego pakietu prepaid bo jest Darmowy HD, którego tak naprawdę nie ma. Cały Polsat. Na moim module CI+ dalej błąd 09 problem z kartą, moduł niewidoczny w icok, a jak dzwonię na infolinię to mi mówią że na tym module nie mam aktywnej umowy i w związku z tym nie mogą mi nadać żadnego pakietu na ten moduł, ani go uwidocznić w icok, w zamian proponowali mi pakiet Mini HD za 14,99 na 15 miesięcy, a potem 16,99 Nie działa. I nie będzie działać, bo już mi kilka razy odpowiadali że nie poszerzają pakietu Darmowego HD o nowe kanały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 A Metro i TVP ABC to co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 Działają w Darmowym HD, ale oficjalnie są dostępne od pakietu Mini HD, tak samo jak TV4 HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 Nie działa w darmowym HD sprawdzałem osobiscie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 (edytowane) Nadali mi zastępczy pakiet na ten moduł CI+, na którym powinien być Darmowy HD i to są kanały TVP1, TVP2, TVP3 Warszawa, Polsat (tylko SD), TVN (tylko SD), TV4 (tylko SD) i TV Puls. Darmowego HD nie mogą nadać z przyczyn od nich niezależnych. Edytowane 4 Lutego 2017 przez Barti Usunięto fragment postu niezwiązany z tematem wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Dziś Rodzinny HD zgasł, Darmowego nie da się włączyć, reklamacja... dramatyczny [beep] w tym Polsacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 O tym piszę. @amq też ma jakieś kwiatki w ICOK z tym swoim Darmowym (a i kanały jakieś dziwne ma aktywne w tym pakiecie). W CP mają taki bałagan, że nie zdziwiłbym się, że im system czegoś tam nie przepuścił, a konsultant nawet tego nie zauważył. Inna sprawa, że znam osobę, która nadal ma pakiet od CP z nadawanymi uprawnieniami, pomimo rozwiązanego kontraktu w 2014 roku (dekoder własnościowy, po rozwiązaniu umowy miało być FTA). Jest to co prawda tylko Mini HD, ale jak pokazuje ten przypadek, coś gdzieś nie zostało poprawnie przetworzone w systemie. Może i Ty będziesz miał to szczęście (czego Ci życzę). @torre, widzę, że niestety moje przypuszczenia się sprawdziły a życzenia nie ziściły. Nie zdziwię się, jak nie będzie technicznej możliwości włączenia u Ciebie Darmowego HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 @torre, widzę, że niestety moje przypuszczenia się sprawdziły a życzenia nie ziściły. Nie zdziwię się, jak nie będzie technicznej możliwości włączenia u Ciebie Darmowego HD. U mnie był włączony Darmowy HD, ale zgasł 11 stycznia (w tym samym czasie zniknął moduł CI+ z icok) po moim 1 telefonie na infolinię powiedzieli że moduł nie jest sparowany z żadną kartą, a karta nie jest sparowana z żadnym sprzętem. Po tym napisałem na e-mail reklamację w tej sprawie i załączyłem skan tej jednej strony umowy, na której jest napisane że można włączyć Darmowy HD po rozwiązaniu umowy. Po 10 dniach od reklamacji zadzwonił do mnie konsultant z informacją że nie mogą mi nadać żadnego pakietu na ten moduł bo nie ma aktywnej żadnej umowy, a 2 dni temu ponownie do mnie zadzwonił konsultant że nadali mi pakiet zastępczy na ten moduł w którym są aktywne kanały TVP1 HD, TVP2 HD, TVP3 Warszawa, Polsat SD, TVN SD, TV4 SD i TV Puls HD. A jak będą takie problemy z brakiem możliwości włączenia Darmowego HD to trzeba będzie zgłosić to do UOKiK że nie wywiązują się w umów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 @torre, widzę, że niestety moje przypuszczenia się sprawdziły a życzenia nie ziściły. Nie zdziwię się, jak nie będzie technicznej możliwości włączenia u Ciebie Darmowego HD.Nie widzę przeciwwskazań, aby działał inny, wyższy pakiet. Darmowy HD gwarantuje mi zapis w umowie więc niech się gimnastykują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Ja też mam gwarantowany Darmowy HD zapisem w umowie, ale mówią że nie mogą mi go nadać, bo nie mam aktywnej umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 No to wesolo:) ja mam choć nie mam prawa do darmowego HD:)Ale powiem tak zanim mi nadali 5rozmów miałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 @kaspian a miałeś umowę ze sprzętem na własność w której nie było zapisu o Darmowym HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 No powiedzmy że miałem dekoder po umowie od daaawna zanim bylo wogole darmowe HD;) I od początków Polsatu potem sagemcom sd wymieniony na f300 potem na hd3000 i teraz aktywowałem Darmowy HD+ bez żadnej umowy bez żadnego zapisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
89damian Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Posiadam na własność dwa dekodery ECHOSTAR DSB-717 i chciałbym na nich uruchomić pakiet Darmowy HD oraz usługi pay per view. Umowy abonamentowe zakończyły się na nich około 3 lat temu. Dzwoniłem na BOK i powiedziano mi, że nie ma możliwości włączenia na tych dekoderach Darmowego HD, a dekoderów wymienić nie można, bo umowy się już zakończyły. Powiedzcie czy jest jakaś szansa żeby uruchomić Darmowy HD i wymienić dekodery na nowsze modele na własność? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 To są dekodery DVB-S/MPEG-2. Zapomnij i wywal, nic z nimi nie zrobisz, CP przełączył wszystkie swoje transpondery do DVB-S2 i nic od nich nie odbierzesz. Była akcja wymiany dekoderów SD swego czasu (ze 2 lata temu), trzeba było wtedy wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Kolega wymienił w grudniu 2016 roku Echostara DSB-616 mając tylko FTA na dekoder HD 3000. W APS ściemnił że dzwonili do niego z infolinii i powiedzieli że mają dla niego dobrą ofertę tyle, że najpierw musi wymienić dekoder na HD. Spróbuj tak ściemnić, to może Ci się także uda taka wymiana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
89damian Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 (edytowane) Dzięki za radę . @Sławomir Pawłowski Czy podczas tej wymiany Twój kolega miał ważną umowę z CP? Edytowane 6 Lutego 2017 przez 89damian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Posiadam na własność dwa dekodery ECHOSTAR DSB-717 i chciałbym na nich uruchomić pakiet Darmowy HD oraz usługi pay per view. Umowy abonamentowe zakończyły się na nich około 3 lat temu. Dzwoniłem na BOK i powiedziano mi, że nie ma możliwości włączenia na tych dekoderach Darmowego HD, a dekoderów wymienić nie można, bo umowy się już zakończyły. Powiedzcie czy jest jakaś szansa żeby uruchomić Darmowy HD i wymienić dekodery na nowsze modele na własność? Już nie ma ofert z Darmowym HD, był on dostępny do końca 2014 roku w ramach umów DRH2 i DRH6 (Mini HD przez 6 miesięcy za 9,90 i potem Mini HD dalej za 9,90 w przypadku DRH2 lub 16,90 w przypadku DRH6 lub zmiana na Darmowy HD. Oprócz tego można było go uzyskać po rozwiązaniu umów ze sprzętem na własność zawartych w 2015 roku. (W tych umowach był zapis o pakiecie Darmowym HD) Ale z tym Darmowym HD po rozwiązaniu umowy jest teraz problem polegający na usuwaniu z icok takiego sprzętu i tłumaczeniu że nie można nadać pakietu ze względu na brak aktywnej umowy. Teraz już nie ma umów DRH2 i DRH6, ani umów ze sprzętem na własność więc nie uzyska się tego pakietu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 (edytowane) Dzięki za radę . @Sławomir Pawłowski Czy podczas tej wymiany Twój kolega miał ważną umowę z CP? Dekoder był po zakończeniu umowy kilka lat temu. Obecnie odbierał niekodowane głównie kanały zagraniczne,ponieważ większość Polskich kanałów FTA nadaje w DVB-S2 czego twój Echostar nie potrafi. Możesz spróbować wymienić, ale to też zależy od pracownika APS. Już nie ma ofert z Darmowym HD, był on dostępny do końca 2014 roku w ramach umów DRH2 i DRH6 (Mini HD przez 6 miesięcy za 9,90 i potem Mini HD dalej za 9,90 w przypadku DRH2 lub 16,90 w przypadku DRH6 lub zmiana na Darmowy HD. Oprócz tego można było go uzyskać po rozwiązaniu umów ze sprzętem na własność zawartych w 2015 roku. (W tych umowach był zapis o pakiecie Darmowym HD) Ale z tym Darmowym HD po rozwiązaniu umowy jest teraz problem polegający na usuwaniu z icok takiego sprzętu i tłumaczeniu że nie można nadać pakietu ze względu na brak aktywnej umowy. Teraz już nie ma umów DRH2 i DRH6, ani umów ze sprzętem na własność więc nie uzyska się tego pakietu Nie jest prawdą że dekodery po zakończonej umowie są usuwane z ICOK. Mam zakończone dwie umowy i dekodery są widoczne w ICOK. Dotyczy to dekoderów na własność, ponieważ dekodery na wynajem są automatycznie usuwane z ICOK. Kolega ma nawet w ICOK stary dekoder Familijny F300 który wyrzucił po uderzeniu pioruna i spaleniu go. Edytowane 6 Lutego 2017 przez Sławomir Pawłowski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.