@EagleEye@ Opublikowano 27 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2021 @emarti mam ten sam dek9der co @seatibiza tyle ze mam w nim cam CI+ CYFRA+ HD (szary) z Cameleonem i nie mam problemu taki jak opisuje u siebie kolega @seatibiza. A wiec to nie problem dekodera a raczej używanego modułu CAM przez kolegę 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seatibiza Opublikowano 27 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2021 50 minut temu, @EagleEye@ napisał: A wiec to nie problem dekodera a raczej używanego modułu CAM przez kolegę Reset godzinny nic nie pomógł. Jak już pisałem, ten moduł przełożony do TV nie sprawia kłopotów z dźwiękiem. Problem nie występuje od zawsze, tylko od kilku tygodni. Serwis Technisata nie pomógł, ponieważ oficjalnie posiadają moduł canal+ i oczywiście działa. Dziwne, że to tylko trzy kanały transmitujsce sport. Pozostałe śmigają bez problemu. Po prostu czas już na niego. Aha, dlaczego powrót do ustawień fabrycznych nie przywraca starego softu? Może inaczej to się robi? Tak czy siak czas już na niego. W ofercie nie mają nic nowego, może w miejsce wycofanego STC 4K coś zaoferują? Oby tym razem można było używać głowice SAT i DVB-C jednocześnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 27 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2021 Przywrócenie fabryczne skutkuje tylko cofnięcie do ustawień fabrycznych. Czyści pamięć itd. Soft pozostaje aktualny. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emarti Opublikowano 29 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2021 @seatibizaa może zrób hard reset skoro ustawienia fabryczne nie pomogły? Próbowałeś usunąć te kanały z głównej listy i wyszukać ponownie? Może spróbuj też cały transponder usunąć i dodać znowu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seatibiza Opublikowano 30 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2021 13 godzin temu, emarti napisał: Próbowałeś usunąć te kanały z głównej listy i wyszukać ponownie? Tak, zrobiłem to zaraz gdy zauważyłem problem. Przy czasie wyślę moduł do Hollexu. Może ustalą źródło problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emarti Opublikowano 1 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2021 @seatibizapytanie do Ciebie ale nie tylko. Wiesz może czy w tym Diggybox jest jakaś lista transponderów, możliwość dodania nowego? Czy jeśli wyszukam nowy transponder lub taki który nie był w tym sprzęcie zapisany to automatycznie on się zapisuje w dekoderze? Nie widzę nigdzie takiej listy transponderów czy też możliwości dodania nowego. Jedynie możliwość przeszukania ręcznie po wcześniejszym wpisaniu parametrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
@EagleEye@ Opublikowano 2 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2021 Typowej listy transponderów nie ma jak np. w Fergusonach. Dla mnie to in-plus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seatibiza Opublikowano 2 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2021 (edytowane) 11 godzin temu, emarti napisał: Czy jeśli wyszukam nowy transponder lub taki który nie był w tym sprzęcie zapisany to automatycznie on się zapisuje w dekoderze? Tak, zostanie zapisany. Powinieneś mieć możliwość wpisania ręcznie częstotliwości, polaryzacji i DVB-S2. Można też wpisać PID-y. Edytowane 2 Czerwca 2021 przez seatibiza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszmesz Opublikowano 24 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2021 Witajcie. Parę dni temu platforma c+ wprowadziła nową listę kanałów, której mój poczciwy digyboxx hd c+ nie wyszukuje. To tylko problem u mnie, czy może u każdego posiadacza tak się dzieje? Ma ktoś pomysł jak to naprawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
@EagleEye@ Opublikowano 24 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2021 Moje dwa wyszukują bez problemu.Nawet wczoraj mi pobierał listę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszmesz Opublikowano 24 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2021 3 godziny temu, @EagleEye@ napisał: Moje dwa wyszukują bez problemu.Nawet wczoraj mi pobierał listę. Dzięki za info. Zmotywowało mnie to do szukania problemu. Przywróceniem ustawienia fabryczne, odłączyłem diseq i udało się zaktualizować listę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markingdgz Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Witam, Mam pytanie odnośnie tego dekodera. Obecnie mam Cameleona i wszystko jest ok,ale zbliża się termin przedłużenia umowy i zastanawiam się czy pozostawić Cameleona /na własną odpowiedzialność jak twierdzą konsultanci, bo może przestać działać i takie tam/czy wziąść moduł z Caymanem. Docelowo moduł będzie w TV ale sporadycznie chciałbym skorzystać z dekodera. Czy dekoder poprawnie będzie współpracował z modułem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Nie powinno być problemów ma wsparcie CI+ ten Technisat. Wiadomo Technisat nie ma wsparcia ECP więc z tym będzie ciężko jak włączą ECP na module CI+. Zawsze możesz wziąć dekoder do APS i sprawdzić jak działa moduł CI+ i dopiero podjąć decyzję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markingdgz Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Dzięki,tak chyba zrobię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Możesz też zostać z kartą. Jak wyłączą to muszą dać Ci sprzęt. W tym przypadku moduł. Nie ma czegoś takiego jak własną odpowiedzialność. To oni muszą Ci zapewnić odbiór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markingdgz Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Dzięki.Też tak myślę,goła karta a w ostateczności moduł.Żaden ich dekoder mnie nie interesuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl Opublikowano 14 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia Witam, od jakiegoś czasu mamy problem z odbiorem kanałów Canal+ Sport 3, 4, 5 oraz TVP1 i TVP Sport, które od jakiegoś czasu są nadawane z transpondera 11449. Co ciekawe kanały nie odbierają w 2ch różnych lokalizacjach w woj. Zach-Pom. Wyszukiwanie ręczne nie przynosi rezultatów. Jakość sygnału na full zielono 10.1dB, poziom 89 Też tak macie? Karta cameleon w Technisat Digyboxx HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markingdgz Opublikowano 15 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia (edytowane) Mam to samo od ponad pół roku. Przekładałem kartę do drugiego DiGIBOXXa i jest to samo. Uważam, że jest to wina karty, która nie odkodowuje Tr.11449H. Nic więcej nie robiłem bo dla mnie te kanały to śmieci a do salonu to nie ma po co iść bo będą namawiali na wymianę karty. Edytowane 15 Kwietnia przez Kiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl Opublikowano 15 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia (edytowane) Chyba Canal+ leci sobie w karolka bo ewidentnie jest to kwestia braku uprawnień na Cameleonie, które canal+ blokuje dla kanałów na tym transponderze. Z ciekawości opłaciłem prepaid Cyfrowego Polsatu na starym module i cudownie zaświeciły TVP1 HD i TVP SportHD Edytowane 15 Kwietnia przez mystic.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 15 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia Canal+ nie blokuje żadnych kanałów. Skoro cameleony są od dłuższego czasu wyłączane powoli to na co narzekasz ? Winien jest tylko właściciel karty który jej nie wymienił albo nie potrafi uruchomić np. na tunerze z enigma2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 15 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia (edytowane) 2 godziny temu, mystic.pl napisał(a): Chyba Canal+ leci sobie w karolka bo ewidentnie jest to kwestia braku uprawnień na Cameleonie, które canal+ blokuje dla kanałów na tym transponderze. Canal+ niczego nie blokuje jeśli chodzi o poszczególne transpondery. Wymyślasz jakieś dziwne teorie. Trzeba wiedzieć jak poprawnie skonfigurować taką kartę jeśli chcesz oglądać na własnym sprzęcie i nie na każdym jest to możliwe. Edytowane 15 Kwietnia przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl Opublikowano 18 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia Wymieniłem cameleona na moduł z caymanem i kanały z transpondera 11449 zaświeciły. Punk C+ potwierdził, że cameleon nie dostawał już uprawnień dla tych kanałów i to następny etap po wyłączeniu kart w multiroon standard, po prostu C+ wymusza wymianę kart. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 19 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia (edytowane) To nie jest prawdą. Kanały te mają włączone parowanie i tylko dekodery sparowane w systemie operator mają możliwość odbioru. Taki cameleon z dekoderem sagemcom od operatora bez problemu odbiera u mnie te kanały Edytowane 19 Kwietnia przez Dr.STech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 19 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia Była awaria części kart cameleonów, stad problemy. Wymiana karty załatwiała sprawę w moment. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 19 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 15 godzin temu, mystic.pl napisał(a): po prostu C+ wymusza wymianę kart. Niczego nie wymusza. Po prostu za szybko wymieniłeś. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.