Skocz do zawartości

Automatyczne wyszukiwanie kanałów w laptopie


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie jestem kierowcą ciężarówki i używam laptopa hp z dołączonym tunerem i antenką,działa idealnie jak stoję na parkingu,rzecz w tym że ze względu na zbliżające się Euro 2012 chcę używać dvb-t również podczas jazdy.W planach miałem w zakupie antenę UFO http://allegro.pl/antena-tv-dvb-t-ufo-na-magnes-fv-gwar-tir-camping-i2352124228.html podobno bardzo dobra,ale potrzebuję programu na lapka który automatycznie wyszukiwał by mi kanały podczas jazdy gdy przemieszczał bym się po między nadajnikami.Obecnie używam systemowego Windows Media Center ale w nim trzeba podawać kod pocztowy nadajnika i słabo to wygląda podczas jazdy.Mam prośbę o opinię na temat tej anteny czy rzeczywiście taka rewelacja,no i o ten program,czy w ogóle jest coś takiego na rynku.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet jeśli Ci program automatycznie wyszuka, to wątpię czy znajdziesz taki, który będzie Ci automatycznie przełączał na ten sam kanał. AF - (Alternative Frequency ) - wyszukiwanie najsilniejszej częstotliwości tej samej stacji i automatyczne przełączanie tak jak w radiu (gdy stacja nadaje m.in. sygnał RDS) na razie w DVB-T nie istnieje. Więc musisz ręcznie wpisać wszystkie kanały na jakich nadaje TVP-1 i po drodze przełączać niestety ręcznie. Póki co niewiele stacji nadaje ze wzmocnieniem na tej samej częstotliwości, tak jak np Raszyn i PKiN na TVP1-HD...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No popatrz! Czyli emitel bez sensu nadaje w strumieniu:

Network/Region Name = EmiTel

#Relay transmitter frequencies

#Network_4("EmiTel", 474000, 8, 1)

#Network_4("EmiTel", 498000, 8, 1)

#Network_4("EmiTel", 506000, 8, 1)

#Network_4("EmiTel", 538000, 8, 1)

#Network_4("EmiTel", 562000, 8, 1)

#Network_4("EmiTel", 570000, 8, 1)

#Network_4("EmiTel", 578000, 8, 1)

#Network_4("EmiTel", 586000, 8, 1)