drozdek Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 W niedzielę zadzwoniłem na 0 801 08 07 06 i zamówiłem długo oczekiwany moduł. Niestety pospieszyłem się, bo oni tam jeszcze nie nauczyli się rozrózniać modułu od tunera. Dzisiaj dotarł do mnie złom o nazwie Echostar !!! Pech chciał, że akurat nie było mnie w domu, i w moim imieniu umowę podpisali rodzice. Teraz wszystko muszę odkręcać ... A to potrwa Lepiej nie zamawiajcie przez telefon !!! Macie duże szanse, że dostaniecie nie to co chcecie !!! Polsat powierdził bałaganiarską opinię o sobie !!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Szczerze mówiąc, to jest nawet zabawne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sync Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Witam. Zamawialem na infolinii sprzedazowej modul we wtorek 5.12.2006 Jakies 25 minut temu babeczka dzwonila z zapytaniem, jaki ten ... dekoder ma byc. I mowila, ze juz x takich pomylek ma. Szlag mnie trafia, bo zamiast modul miec za pare dni w domu, to znow wszystko sie przedluza i trzeba bedzie czekac nie wiadomo ile. Kazalem jej wpisac, ze jeszcze nie rozpoczalem przygody z CP a juz taka wtopa. Porazka. Z dwojga zlego i tak dobrze, ze zadzwonila a nie wyslala kuriera z Echostarem zamiast modulu. Drozdek, jako ze kupowales "zdalnie" to jakbys mial problemy z wyjasnieniem i odkreceniem sprawy to wg przepisow masz 10 dni na rezygnacje z umowy bez zadnej kary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drozdek Opublikowano 7 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 JUż mam zapakowane i napisane zerwanie umowy- jutro wysyłam. Telefonicznie już nie zamierzam zamawiać, panienka z info powiedziała, że moduły są już dostępne w całej Polsce w sklepach. Nie za bardzo wierzę, podejrzewam, że dla niej moduł i tuner to to samo, jutro zadzwonię do sklepu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hexe Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 nie chcac na nikogo najezdzac ale jesli modul wszedl na rynek 4 grudnia to pewie kierownictwo sie jeszcze nie orientuje co mowic o infolini wszystko w praniu wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Kiedy zamawiałęś?? Jesli przed 4 grudnia to jest to nie porozumienie bo wtedy modułu jeszcze nie było! Pani sie pomyliła a dokładnie wprowadziła w błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PawelU1981 Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Coz.A moze to specjalna afera z tym modulem, zeby pozyskac nowych abo na Echostary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilkuTVSAT Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 No to ja dobrze zrobiłem że trochę cierpliwie poczekałem i w środę 6 grudnia kupiłem u dystrybutora w Warszawie moduł i narazie jestem z niego zadowolonyl. Proponuję popytać u dystrybutorów, ja zawsze wolę takie sprawy załatwiać na miejscu u dystrybutora a nie zdalnie przez kuriera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drozdek Opublikowano 8 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Zamawiałem w niedzielę 3 grudnia. Mam takie pytanie: Czy jest na forum ktoś, kto zamawiał moduł telefonicznie i go otrzymał ??? Bo gdy wczoraj ( 7 grudnia) wykonałem kilka telefonów z reklamacją na rózne infolinie, to odniosłem wrażenie ( rozmawiałem w sumie z trzema osobami), że oni w ogóle nie wiedzą co to jest moduł dostępu !!! Nie za bardzo rozumieli o co mi chodzi, przecież powinienem być szczęśliwy bo dostałem Echostara ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frazes Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 No to ja dobrze zrobiłem że trochę cierpliwie poczekałem i w środę 6 grudnia kupiłem u dystrybutora w Warszawie moduł i narazie jestem z niego zadowolonyl. A mógłbyś napisać na jakim tunerku chodzi u Ciebie ten modulik i czy masz jednocześnie na tym tunerze "Cyfrę+", czyli np. "Astona" (czy w takim układzie moduły się jakoś "gryzą"???)??? Dopisek po przejrzeniu forum: Niezauważyłem, że jest już w zasadzie odpowiedź w wcześnejszym wątku o moduliku, sorki ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 W niedzielę zadzwoniłem na 0 801 08 07 06 i zamówiłem długo oczekiwany moduł. Niestety pospieszyłem się, bo oni tam jeszcze nie nauczyli się rozrózniać modułu od tunera. Dzisiaj dotarł do mnie złom o nazwie Echostar !!! Pech chciał, że akurat nie było mnie w domu, i w moim imieniu umowę podpisali rodzice. Teraz wszystko muszę odkręcać ... A to potrwa Lepiej nie zamawiajcie przez telefon !!! Macie duże szanse, że dostaniecie nie to co chcecie !!! Polsat powierdził bałaganiarską opinię o sobie !!!! Ze zdumienia, ręce mi opadły. Wcale nie jest zabawne, ani do śmiechu. Życzę powodzenia w bezbolesnym odkręcaniu. -pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hexe Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Zamawiałem w niedzielę 3 grudnia. Mam takie pytanie: Czy jest na forum ktoś, kto zamawiał moduł telefonicznie i go otrzymał ??? Bo gdy wczoraj ( 7 grudnia) wykonałem kilka telefonów z reklamacją na rózne infolinie, to odniosłem wrażenie ( rozmawiałem w sumie z trzema osobami), że oni w ogóle nie wiedzą co to jest moduł dostępu !!! Nie za bardzo rozumieli o co mi chodzi, przecież powinienem być szczęśliwy bo dostałem Echostara ! tak jak pisalam wyzej. Jedynie na technicznej moga wiedziec o co chodzi z tymi modulami bo na ogolnej a tym bardziej an sprzedazowej jeszcze nie mieli z tego szkolenia. Wszystko sie rozkreci w polowie nastepnego tygodnia wiec jesli ktos chce nabyc ow modul to radze dzwonic wasnie wtedy albo do dystrybutorow uderzac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drozdek Opublikowano 8 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Odkręcanie pewnie potrwa z pół roku(mam na myśli zwrot kasy). To badziewie im dzisiaj odesłałem. Zerwałem również umowę. Udało mi się za to kupić moduł w sklepie. Mam Fergusona 7318 z softem AA6, moduł intaluje się bezproblemowo. Jedyne przy czym mozna zwątpić, to to, że po wejściu na któryś z kanałów Polsatu pojawia się migający napis "Błąd 04 MODUŁ ZABLOKOWANY". To trwa około 10 minut i pojawia się obraz. W tunerku mam również kartę Cyfry, wszystko działa wspólnie i bezproblemowo. Powodzenia !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomx Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Masz problem podejsc do miejsca gdzie sprzedaja CP i tam kupic... poza tym - byc moze to byla pomylka...oni tam duzo wysylaja roznych rzeczy - byc moze twoj moduł jest u kogos innego. Tam tez pracuja zwykli ludzie... ludzka rzecz sie pomylic...nie mozna od razu wyzywac od [beep]i! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drozdek Opublikowano 8 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Masz problem podejsc do miejsca gdzie sprzedaja CP i tam kupic... poza tym - byc moze to byla pomylka...oni tam duzo wysylaja roznych rzeczy - byc moze twoj moduł jest u kogos innego. Tam tez pracuja zwykli ludzie... ludzka rzecz sie pomylic...nie mozna od razu wyzywac od [beep]i! To jest problem. W mojej miejscowości nie ma dystrybutora Polsatu. Mieszkam na pograniczu dwóch województw. Dzisiaj rano dzwoniłem do sześciu sklepów w obu województwach i tylko w jednym z nich były moduły. "Podejść" 30 kilometrów byłoby problemem dla większej części rodzaju ludzkiego. Dla Ciebie widocznie nie. Poza tym nikt nikogo od [beep]i nie wyzywał .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sync Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Troche duzo tych pomylek. Jak pisalem wczoraj, CP chyba sie polapal i zaczal telefonicznie weryfikowac kto co zamawial. Babka, ktora dzwonila mowila, ze tych pomylek bylo kilkadziesiat ! Komus sie wydaje, ze to takie proste isc do sklepu i kupic. Ja mieszkam w takim rejonie, ze dzisiaj obdzwonilem x dystrybutorow CP i u zadnego modulu nie bylo i nie widza kiedy bedzie. Zostaje linia sprzedazowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomx Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Dziwne bo mieszkam w wielkiej dziurze przy granicy ze Slowacja a w promieniu 15 km jest az 3 dystrybutorow CP i C+ wszedzie sa moduly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YuPi Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 No ja także opiszę swoją przygodę z Polsatem. Moduł zamówiłem telefonicznie 02.12 i wszystko było OK. Pełen natchnienia czekałem aż do wtroku chyba, gdzie jeszcze raz zwoniłem dopytać o szczegóły czy za 99PLN przechodzi na własność po 17mies. Przy okazji zapytałem jak się miewa moje zamówienie i dostałem numer na infolinię firmy, która dla Polsatu je dostarcza. Nieomieszkałem tam zadzwonić i ku zdziwieniu pani konsultant powiedziała, że jedzie do mnie dekoder !!! a nie moduł. Strasznie sie wnerwiłem i stanowczo to oprotestowałem po czym Pani grzecznie przyjeła moje uwagi i wypisała, że nie odbieram bo chciałem moduł a nie dekoder i odesłała info w swoim systemie do Polsat. Za jakiś czas dzwoniłem jeszcze raz na infolinię Polsatu i poprosiłem o personalia konsultantki po cym usłyszała, że ja rezygnuję z zamówienia i żadnego dekodera nie odbieram i wogóle co to za żenadę odwalają. Za 2h zadzwoniłem jeszcze raz by sie upewnić czy rezygnacja została przyjeta. Wycofali zgoszenie z systemu. Po całej tej głupawej sytuacji wczoraj wieczorem kupiłem sobie moduł u dystrybutora Jak działa to w innym wątku. Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Orbita Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Już myślałem, że ostatniej wpadki n-ki nikt nie pobije. No niestety się myliłem Nie wiem jak można mieć taki bajzel w sieci dystrybucji. Ciekawe, czy C+ jak zacznie odbiorniki HD rozprowadzać to czy nie "wymyśli" czegoś nowego i nie pobije rekordu znowu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.