Skocz do zawartości

Zamówiłem moduł dostępu a... dostałem Echostara !!!!


drozdek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W niedzielę zadzwoniłem na 0 801 08 07 06 i zamówiłem długo oczekiwany moduł. Niestety pospieszyłem się, bo oni tam jeszcze nie nauczyli się rozrózniać modułu od tunera. Dzisiaj dotarł do mnie złom o nazwie Echostar !!! Pech chciał, że akurat nie było mnie w domu, i w moim imieniu umowę podpisali rodzice. Teraz wszystko muszę odkręcać ... A to potrwa :( Lepiej nie zamawiajcie przez telefon !!! Macie duże szanse, że dostaniecie nie to co chcecie !!! Polsat powierdził bałaganiarską opinię o sobie !!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Zamawialem na infolinii sprzedazowej modul we wtorek 5.12.2006 Jakies 25 minut temu babeczka dzwonila z zapytaniem, jaki ten ... dekoder ma byc. I mowila, ze juz x takich pomylek ma. Szlag mnie trafia, bo zamiast modul miec za pare dni w domu, to znow wszystko sie przedluza i trzeba bedzie czekac nie wiadomo ile. Kazalem jej wpisac, ze jeszcze nie rozpoczalem przygody z CP a juz taka wtopa. Porazka.

 

Z dwojga zlego i tak dobrze, ze zadzwonila a nie wyslala kuriera z Echostarem zamiast modulu.

 

Drozdek, jako ze kupowales "zdalnie" to jakbys mial problemy z wyjasnieniem i odkreceniem sprawy to wg przepisow masz 10 dni na rezygnacje z umowy bez zadnej kary :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JUż mam zapakowane i napisane zerwanie umowy- jutro wysyłam. Telefonicznie już nie zamierzam zamawiać, panienka z info powiedziała, że moduły są już dostępne w całej Polsce w sklepach. Nie za bardzo wierzę, podejrzewam, że dla niej moduł i tuner to to samo, jutro zadzwonię do sklepu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja dobrze zrobiłem że trochę cierpliwie poczekałem i w środę 6 grudnia kupiłem u dystrybutora w Warszawie moduł i narazie jestem z niego zadowolonyl. Proponuję popytać u dystrybutorów, ja zawsze wolę takie sprawy załatwiać na miejscu u dystrybutora a nie zdalnie przez kuriera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamawiałem w niedzielę 3 grudnia. Mam takie pytanie: Czy jest na forum ktoś, kto zamawiał moduł telefonicznie i go otrzymał ??? Bo gdy wczoraj ( 7 grudnia) wykonałem kilka telefonów z reklamacją na rózne infolinie, to odniosłem wrażenie ( rozmawiałem w sumie z trzema osobami), że oni w ogóle nie wiedzą co to jest moduł dostępu !!! Nie za bardzo rozumieli o co mi chodzi, przecież powinienem być szczęśliwy bo dostałem Echostara !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja dobrze zrobiłem że trochę cierpliwie poczekałem i w środę 6 grudnia kupiłem u dystrybutora w Warszawie moduł i narazie jestem z niego zadowolonyl.

 

A mógłbyś napisać na jakim tunerku chodzi u Ciebie ten modulik i czy masz jednocześnie na tym tunerze "Cyfrę+", czyli np. "Astona" (czy w takim układzie moduły się jakoś "gryzą"???)???

 

Dopisek po przejrzeniu forum: :) Niezauważyłem, że jest już w zasadzie odpowiedź w wcześnejszym wątku o moduliku, sorki !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W niedzielę zadzwoniłem na 0 801 08 07 06 i zamówiłem długo oczekiwany moduł. Niestety pospieszyłem się, bo oni tam jeszcze nie nauczyli się rozrózniać modułu od tunera. Dzisiaj dotarł do mnie złom o nazwie Echostar !!! Pech chciał, że akurat nie było mnie w domu, i w moim imieniu umowę podpisali rodzice. Teraz wszystko muszę odkręcać ... A to potrwa :( Lepiej nie zamawiajcie przez telefon !!! Macie duże szanse, że dostaniecie nie to co chcecie !!! Polsat powierdził bałaganiarską opinię o sobie !!!!

Ze zdumienia, ręce mi opadły. Wcale nie jest zabawne, ani do śmiechu. :(

Życzę powodzenia w bezbolesnym odkręcaniu. :idea:

 

-pozdrawiam :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamawiałem w niedzielę 3 grudnia. Mam takie pytanie: Czy jest na forum ktoś, kto zamawiał moduł telefonicznie i go otrzymał ??? Bo gdy wczoraj ( 7 grudnia) wykonałem kilka telefonów z reklamacją na rózne infolinie, to odniosłem wrażenie ( rozmawiałem w sumie z trzema osobami), że oni w ogóle nie wiedzą co to jest moduł dostępu !!! Nie za bardzo rozumieli o co mi chodzi, przecież powinienem być szczęśliwy bo dostałem Echostara !

 

tak jak pisalam wyzej. Jedynie na technicznej moga wiedziec o co chodzi z tymi modulami bo na ogolnej a tym bardziej an sprzedazowej jeszcze nie mieli z tego szkolenia. Wszystko sie rozkreci w polowie nastepnego tygodnia wiec jesli ktos chce nabyc ow modul to radze dzwonic wasnie wtedy albo do dystrybutorow uderzac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkręcanie pewnie potrwa z pół roku(mam na myśli zwrot kasy). To badziewie im dzisiaj odesłałem. Zerwałem również umowę. Udało mi się za to kupić moduł w sklepie. Mam Fergusona 7318 z softem AA6, moduł intaluje się bezproblemowo. Jedyne przy czym mozna zwątpić, to to, że po wejściu na któryś z kanałów Polsatu pojawia się migający napis "Błąd 04 MODUŁ ZABLOKOWANY". To trwa około 10 minut i pojawia się obraz. W tunerku mam również kartę Cyfry, wszystko działa wspólnie i bezproblemowo. Powodzenia !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz problem podejsc do miejsca gdzie sprzedaja CP i tam kupic...

 

 

poza tym - byc moze to byla pomylka...oni tam duzo wysylaja roznych rzeczy - byc moze twoj moduł jest u kogos innego. Tam tez pracuja zwykli ludzie... ludzka rzecz sie pomylic...nie mozna od razu wyzywac od [beep]i!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz problem podejsc do miejsca gdzie sprzedaja CP i tam kupic...

 

 

poza tym - byc moze to byla pomylka...oni tam duzo wysylaja roznych rzeczy - byc moze twoj moduł jest u kogos innego. Tam tez pracuja zwykli ludzie... ludzka rzecz sie pomylic...nie mozna od razu wyzywac od [beep]i!

To jest problem. W mojej miejscowości nie ma dystrybutora Polsatu. Mieszkam na pograniczu dwóch województw. Dzisiaj rano dzwoniłem do sześciu sklepów w obu województwach i tylko w jednym z nich były moduły. "Podejść" 30 kilometrów byłoby problemem dla większej części rodzaju ludzkiego. Dla Ciebie widocznie nie. Poza tym nikt nikogo od [beep]i nie wyzywał ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche duzo tych pomylek. Jak pisalem wczoraj, CP chyba sie polapal i zaczal telefonicznie weryfikowac kto co zamawial. Babka, ktora dzwonila mowila, ze tych pomylek bylo kilkadziesiat !

 

Komus sie wydaje, ze to takie proste isc do sklepu i kupic. Ja mieszkam w takim rejonie, ze dzisiaj obdzwonilem x dystrybutorow CP i u zadnego modulu nie bylo i nie widza kiedy bedzie. Zostaje linia sprzedazowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja także opiszę swoją przygodę z Polsatem. Moduł zamówiłem telefonicznie 02.12 i wszystko było OK. Pełen natchnienia czekałem aż do wtroku chyba, gdzie jeszcze raz zwoniłem dopytać o szczegóły czy za 99PLN przechodzi na własność po 17mies. Przy okazji zapytałem jak się miewa moje zamówienie i dostałem numer na infolinię firmy, która dla Polsatu je dostarcza. Nieomieszkałem tam zadzwonić i ku zdziwieniu pani konsultant powiedziała, że jedzie do mnie dekoder !!! a nie moduł. Strasznie sie wnerwiłem i stanowczo to oprotestowałem po czym Pani grzecznie przyjeła moje uwagi i wypisała, że nie odbieram bo chciałem moduł a nie dekoder i odesłała info w swoim systemie do Polsat. Za jakiś czas dzwoniłem jeszcze raz na infolinię Polsatu i poprosiłem o personalia konsultantki po cym usłyszała, że ja rezygnuję z zamówienia i żadnego dekodera nie odbieram i wogóle co to za żenadę odwalają. Za 2h zadzwoniłem jeszcze raz by sie upewnić czy rezygnacja została przyjeta. Wycofali zgoszenie z systemu.

 

Po całej tej głupawej sytuacji wczoraj wieczorem kupiłem sobie moduł u dystrybutora

 

Jak działa to w innym wątku.

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...