Skocz do zawartości

TV Mobilna


Gość Anonymous
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dobrze rozumiesz. :) Nie powinno być kłopotu, bo ten dekoder jest cały czas aktywny tylko nie jest na nim świadczona żadna usługa i o to chodzi. Oczywiście nie wykluczone, że gdzieś pomyliłem się, więc na pewno warto udać się do Punktu. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Powiedzcie mi czy jeśli mam umowę z CP na świadczenie usług TV satelitarnej (pakiet rodzinny) i mam podpisaną umowę na TV MOBILNA za którą mam zapłacić do 30 października kwotę 19,90 to czy muszę wpłacić tą kwotę czy wpłacam kwotę pomniejszoną dla abonentów CP czyli 9,90 PLN???? Dodam że na tym dekoderze gdzie mam TV satelitarną nie mam zadłużenia a nawet mam nadpłatę w wysokości 320 PLN. Pytam dlatego bo to moja pierwsza wpłata o okresie bezpłatnym i nie chciałbym coś zamieszać. W ICOK-u mam płatność 19,90 do 30.10.2012. Powiedzcie mi jak Wy to robicie. Dzięki za info :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polsat obniżył cenę TV mobilnej w systemie postpaid do 14,90 zł.

Ciekawe jaka cena będzie w prepaidzie, w pierwszych sprzedanych sztukach skończy się okres darmowy w grudniu dopiero (6 mies gratis)...

W pre-paid i dla podpisanych wcześniej umów nic się nie zmienia, czyli odpowiednio 21,90 i 19,90. Usługa totalnie się nie sprzedaje, a na magazynach zalegają tunery, w CP składają się jak mogą żeby na tym nie stracić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy podłączeniu tunera M-T5000 z tabletem Asus Nexus7 mam tylko dźwięk,nie ma obrazu.Nie mogę też wywołać listy programów.Czyżby na Androidzie 4.1 TV Mobilna nie chodziła.

Niestety, ale nie współpracuje, o czym pisałem Ci na innymi forum. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby to było to samo to by nazywało się tak samo, a jak sam widzisz nie nazywa się tak samo. Poza tym realia świata satelitarnego i naziemnego są różne. :) Do tego w temacie o TV Mobilnej dyskutujesz na temat telewizji satelitarnej. :)

 

Edycja, z 10.10.2012:

Cyfrowy Polsat wprowadził zmiany w aktywacji TV Mobilnej:

http://tvnaziemna.cba.pl/news.php?readmore=248

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Mam pytanie czy u Was też pojawia się błąd w icok jeśli chodzi o księgowanie wpłat. Już wyjaśniam o co chodzi. Mam umowę z CP na pakiet Rodzinny HD i do tego TV Mobilną. Na umowie na pakiet Rodzinny HD mam nadpłacone na 12 miesięcy. Na umowie na TV Mobilną dokonałem wpłaty pomniejszonej z uwagi na posiadaną umowę TV satelitarnej i zapłaciłem za cały rok z góry 118,80. Teraz sprawdzam icok i co się okazuje że CP pobrał mi za miesiąc korzystania z TV Mobilnej pełną opłatę miesięczną 19,90 zamiast 9,90. [beep]a o co tutaj chodzi??? Może mi to ktoś wyjaśnić??? Z góry wielkie dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak więc zrobiłem i co się okazało, że nici z rabatu. Pani powiedziała mi że w moim przypadku rabat na usługę TV Mobilna nie przysługuje mi. Nie wiem kto kogo robi za wariata ale w lipcu 2012 gdy podpisywałem umowę na TV Mobilną a podpisałem tych umów dwie i to w różnych punktach, zapewniano mnie że będę miał rabat na tą usługę z uwagi na to że mam podpisaną umowę z CP na usługi TV satelitarnej (pakiet rodzinny HD). Pamiętam jak dzisiaj że na stronie www CP również taka informacja o zniżce dla abonentów CP była podawana. Dlatego zdecydowałem się wówczas na podpisanie umowy na TV Mobilną a dzisiaj okazuje się że zniżki nie będę miał. :evil: Powiem Wam że podpisując umowę w dwóch różnych punktach nie otrzymałem do umowy PWU a w umowie mam napisane jak byk że wraz z umową otrzymałem takowy dokument. Piszę oficjalną reklamację w tej sprawie do CP i nie mam zamiaru tego tak zostawić. Nawet na umowie kobieta napisała mi że będę miał rabat a z rabatu nici...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co podpisałeś że dostałeś PWU jak jego nie dostałeś? Tam jest taki zapis, sprawdź czy spełniasz te warunki:

 

Abonent, który w dniu zawarcia Umowy Abonenckiej i/lub po

zawarciu Umowy Abonenckiej o świadczenie Usługi TV

Mobilna - na ostatni dzień obowiązującego w niej Okresu

Rozliczeniowego (dzień weryfikacji), posiada jednocześnie

pisemną Umowę Abonencką na Usługę TV Mobilna i

pisemną Umowę Abonencką o świadczenie Usługi telewizji

satelitarnej i/albo Usługi dostępu do Internetu z aktywnym

Cyklicznym pakietem danych, oraz nie ma zaległości

płatniczych wobec Cyfrowego Polsatu, ma prawo do

skorzystania z obniżonej Opłaty Abonamentowej za Usługę

TV Mobilna za Okres Rozliczeniowy rozpoczynający się

bezpośrednio po dniu weryfikacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O co się ciebie, ząb, rozchodzi... problem nie dotyczy tego, czy abonent dostał czy nie dostał kartki z ogólnym tekstem. Mógł wyrzucić przed wyjściem z punktu do kosza... wolno mu.

Chodzi o to, czy we właściwym czasie spełniał, czy nie spełniał wypisane wyżej warunki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko zauważ, że kolega @wally79 zapowiedział złożenie reklamacji na to, że nie dostał PWU. Problem tylko jest w tym, że podpisanie umowy jest tożsame potwierdzeniem faktu otrzymania tego dokumentu. :) I właśnie do tego kolega @LewyZąb się donosi. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie czy u Was też pojawia się błąd w icok jeśli chodzi o księgowanie wpłat. Już wyjaśniam o co chodzi. Mam umowę z CP na pakiet Rodzinny HD i do tego TV Mobilną. Na umowie na pakiet Rodzinny HD mam nadpłacone na 12 miesięcy. Na umowie na TV Mobilną dokonałem wpłaty pomniejszonej z uwagi na posiadaną umowę TV satelitarnej i zapłaciłem za cały rok z góry 118,80. Teraz sprawdzam icok i co się okazuje że CP pobrał mi za miesiąc korzystania z TV Mobilnej pełną opłatę miesięczną 19,90 zamiast 9,90. [beep] o co tutaj chodzi??? Może mi to ktoś wyjaśnić??? Z góry wielkie dzięki

 

Kolego wskórałeś coś z tym ? Mnie tak samo zrobili z Mobilną płacę full opcję w sat i przy Mobilnej 19.90zł a miało być 9.90zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Mam pytanie czy u Was też pojawia się błąd w icok jeśli chodzi o księgowanie wpłat. Już wyjaśniam o co chodzi. Mam umowę z CP na pakiet Rodzinny HD i do tego TV Mobilną. Na umowie na pakiet Rodzinny HD mam nadpłacone na 12 miesięcy. Na umowie na TV Mobilną dokonałem wpłaty pomniejszonej z uwagi na posiadaną umowę TV satelitarnej i zapłaciłem za cały rok z góry 118,80. Teraz sprawdzam icok i co się okazuje że CP pobrał mi za miesiąc korzystania z TV Mobilnej pełną opłatę miesięczną 19,90 zamiast 9,90. [beep] o co tutaj chodzi??? Może mi to ktoś wyjaśnić??? Z góry wielkie dzięki

 

Kolego wskórałeś coś z tym ? Mnie tak samo zrobili z Mobilną płacę full opcję w sat i przy Mobilnej 19.90zł a miało być 9.90zł

 

A Ty kupowałeś dekoder do TV Moblinej na własność czy brałeś go na wynajem??? Ja kupowałem dekoder do TV Moblinej na własność. Narazie czekam na ich odpowiedź w mojej sprawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Od 11.02.2013 dostępna jest oferta z dekoderem T-HD1000 za 49zł i umową na 12 lub 29 miesięcy i 4 miesiące gratis przy krótszej umowie lub 9 miesięcy przy dłuższej umowie. Dodatkowo otrzymujemy dostęp do wlki PPV Gołota vs Saleta. To jest odpowiedź na zgadywankę co zostało uruchomione jako test w Mobilnej TV o czym mow była tutaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj sprawdzałem w autoryzowanym punkcie CP mozliwośc zakupu dekodera TV naziemnej T-HD1000 i poinformowano mnie że:

 

1/ bez umowy na własność dekoder kosztuje 119 zł z darmową mozliwościa odbioru pakietu Ekstra przez 3 m-ce (anonimowo) lub 6 m-cy z rejestracją.,

2/ z umowa na 12 m-cy dekoder na własność kosztuje 1,00 zł przez 12 m-cy z abonamentem na pakiet Ekstra 14,90 zł/m-c, w tym 1 m-c gratis.

 

Dodam że jest możliwość testowania odbioru przez 1 m-c z mux-4, a na czym to polega niedopytałem i nie wiem, jeżeli ktoś mógłby przybliżyc mi ten temat byłbym wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...