Gość jaszek Opublikowano 22 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2018 (edytowane) Z raportu rocznego Grupy Cyfrowy Polsat wynika, że na koniec 2017 roku z usług telewizyjnych w systemie Pre-Paid (przedpłata) korzystało niespełna 80 tys. klientów. Biorąc pod uwagę fakt, że jest to zapewne suma TV Mobilnej bez umowy jak i TV Satelitarnej, sama usługa TV Mobilnej cieszy się raczej mizerną popularnością. Nie sądzę bowiem, aby oferta abonamentowa tej usługi byłą popularniejsza od oferty Pre-Paid, a jeśli tak, to raczej nieznacznie. Nawet zaryzykuję stwierdzenie, że większość tej liczby stanowią klienci TV Satelitarnej, którzy do dzisiaj korzystają z dawnej oferty pre-paid. Wyniki finansowe Grupy CP: http://www.grupapolsat.pl/pl/arc/centrum-wynikow Strona 97 raportu rocznego. http://www.grupapolsat.pl/sites/default/files/documents/raport_roczny_grupy_kapitalowej_cyfrowy_polsat_za_2017_r.pdf Spodziewam się, że CP będzie wykorzystywał fakt niskiej popularności oferty przekonując dalej, że wszelkie problemy to jednostkowe przypadki. Inne niestety nie będą. Dlatego tak ciężko jest nam walczyć o swoje. @skin13 Sprawdziłem, u mnie też nastała ciemność (Irdeto 016-0). Edytowane 22 Marca 2018 przez jaszek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skin13 Opublikowano 22 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2018 U mnie dalej ciemność. I tak jak pisalem wczoraj Pidy dekoder wczytuje na kanałach kodowanych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 22 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2018 Tylko kontakt z BOK telefoniczny i to z działem technicznym. Nie zawsze to proste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 22 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2018 A gdyby te same testy przeprowadzić na dekoderze z tajemniczą wersją 1.48.1.0? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skin13 Opublikowano 22 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2018 (edytowane) U mnie już kanały działają. Tak jak pisał @jaszek kontakt z działem technicznym był konieczny. Pani z infolini głównej bez problemu mnie przyłączyła do technicznego. 3 min po zakonczeniu rozmowy kanały zaczęły działać. Edytowane 22 Marca 2018 przez skin13 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 22 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2018 Jak konsultant z ogólnej infolinii przełączył Cię od razu do działu technicznego po prostu na Twoją prośbę, to znaczy, że miałeś szczęście Nie zawsze jest to takie proste, czasami musiałem czekać 2 godziny na kanale kodowanym, żeby przekonali się, że zwykłe ponowienie sygnału (być może tożsame z tym, które można zrobić samemu przez ICOK) nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Orbita Opublikowano 22 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2018 Tylko informacyjnie: z małym poślizgiem (potrzebowałem więcej czasu na rozpisanie) - dziś, ale poszło kompletne zgłoszenie od redakcji. Zawiera wszystko co przekazaliście tu na forum, mi na PW i w mailach do redakcji (dokładnie zebrane, uzupełnione o fotki, filmy - co tylko znalazłem i uznałem, że naprowadza), niezależnie od wniosków redakcji oraz poza tym - wnioski, sugestie i podpowiedzi moje + reszty redakcji. Nie chcę się tu jakoś pucować, ale naprawdę poświęciliśmy sporo czasu by to ładnie, rzeczowo i solidnie przekazać. W razie gdyby operator potrzebował dodatkowych szczegółów - ma namiary do @jaszek i @jarek999 oraz redakcja też zostaje w kontakcie. Jeśli uzyskamy jakieś info, to przekaże albo redakcja albo ja. Natomiast pytanie ofertowe - czy w APS aktualnie jeśli pójdę jako klient - jestem w stanie dostać T-HD 210 na pre-paid bez zobowiązania terminowego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 22 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2018 (edytowane) (...)Natomiast pytanie ofertowe - czy w APS aktualnie jeśli pójdę jako klient - jestem w stanie dostać T-HD 210 na pre-paid bez zobowiązania terminowego? Tak, jeśli tylko będą mieli na stanie, powinni sprzedać. Kosztuje 129 zł (oczywiście brutto), w tym na pierwsze 3 miesiące Pakiet Extra "w prezencie". Chciałbym w tym miejscu podziękować Mr. Orbicie oraz Redakcji za pomoc, zaangażowanie oraz profesjonalne podejście do sprawy. Wiem, że z naszej strony pojawiły się być może niepotrzebne emocje, ale po prostu jesteśmy już tym zwyczajnie zmęczeni... Edytowane 22 Marca 2018 przez jaszek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vigoo Opublikowano 22 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2018 Sam z ciekawości wyciągnąłem swoje pudełko (T-HD 210) z szafy. Doładowałem pakiet ok. godziny 13. Na drugi dzień rano uprawnienia już były i jak na razie wszystko śmiga bez problemów. Nadajnik dosłownie po sąsiedzku. Będę obserwował dalej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 22 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2018 Już jest pierwszy sukces - wzrosła popularność usługi Użytkownicy z ciekawości wyciągają dekodery z szafy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sl@veq Opublikowano 23 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 Witam. Ja też wyciągnąłem dekoder (210) z szafy. Moja umowa jest jeszcze aktywna (płacę 1 zł za pakiet z kanałami kodowanymi jako że mam SM 1). Podłączyłem do anteny która pozwala odbierać mux 1,2,3 oraz programy z Czech i Słowacji. Po wprowadzeniu ustawień fabrycznych dekoder znajduje tylko kanały z wymienionych mux. Inny dekoder (viva) znajduje wszystkie polskie z tych mux, czeskie i słowackie i nawet jakieś stacje radiowe. Dodam tylko, że poprzednio dekoder Polsatu także wyszukiwał te kanały oraz kodowane. jakieś pomysły co zrobić z tym fantem? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 23 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 (edytowane) Nie bardzo rozumiem o co chodzi w tym zdaniu: Podłączyłem do anteny która pozwala odbierać mux 1,2,3 oraz programy z Czech i Słowacji. Po wprowadzeniu ustawień fabrycznych dekoder znajduje tylko kanały z wymienionych mux. Inny dekoder (viva) znajduje wszystkie polskie z tych mux, czeskie i słowackie i nawet jakieś stacje radiowe Czego nie łapie? Edytowane 23 Marca 2018 przez jaszek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 23 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 Witam. Ja też wyciągnąłem dekoder (210) z szafy. Moja umowa jest jeszcze aktywna (płacę 1 zł za pakiet z kanałami kodowanymi jako że mam SM 1). Podłączyłem do anteny która pozwala odbierać mux 1,2,3 oraz programy z Czech i Słowacji. Po wprowadzeniu ustawień fabrycznych dekoder znajduje tylko kanały z wymienionych mux. Inny dekoder (viva) znajduje wszystkie polskie z tych mux, czeskie i słowackie i nawet jakieś stacje radiowe. Dodam tylko, że poprzednio dekoder Polsatu także wyszukiwał te kanały oraz kodowane. jakieś pomysły co zrobić z tym fantem? Pozdrawiam. Witaj, zweryfikuj, czy w Twojej lokalizacji zasięg jest odpowiedni. Możesz to zrobić, korzystając z tej strony: https://bit.ly/2ILkOqs Jeśli tak, to prosimy o podanie Twojej lokalizacji. Sprawdź również, czy przy automatycznej instalacji kanałów masz wybraną opcję Wszystkie (zrobisz to, wchodząc w: Ustawienia -> Instalacja -> Automatyczna instalacja kanałów tv naziemnej -> Kanały -> Wszystkie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sl@veq Opublikowano 23 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 Tak. W mojej lokalizacji sygnał jest dobry. Przy instalacji wybrałem wszystkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 23 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 (edytowane) Proszę, podaj mi miejscowość, w której korzystasz z usług, ponieważ częstotliwość kanałów zmienia się zależnie od lokalizacji. Edytowane 23 Marca 2018 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sl@veq Opublikowano 23 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 Centrum Opola. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 23 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 (edytowane) Wchodząc w Ustawienia -> Instalacja -> Sprawdzenie sygnału, wprowadź w numerze kanału 43. Jego częstotliwość, to 650 MHz. Edytowane 23 Marca 2018 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sl@veq Opublikowano 23 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 Tak. Jego częstotliwość to 650.0 MHz. Szerokość pasma to 8 MHz. Ciekawa sprawa. Moc i jakość sygnału na tej stronie menu jest zerowa (na samym początku kresek, dwie czerwone kropki). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 23 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 Czyli z jakiegoś powodu nie masz sygnału. Nie pamiętam teraz, czy w T-HD210 też jest opcja wyboru anten: "Wbudowana" i "Zewnętrzna"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek. Opublikowano 23 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 Nie, bo T-HD210 nie ma anteny wbudowanej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sl@veq Opublikowano 24 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 Sprawa jest jeszcze dziwniejsza. Brak sygnału jest również na kanałach które normalnie można oglądać. Po ustawieniach fabrycznych i wyszukiwaniu wszystkich kanałów, dekoder nie wyszukuje kodowanych w ogóle. Wcześniej kanały kodowane były na liście ale nie miałem do nich uprawnień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 24 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 Uszkodzony? Sprawdź go jeszcze na innej instalacji antenowej. Potem zostanie Ci doładować pakiet Ekstra i wymienić dekoder w APS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 24 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 Dekoder ten ma niezbyt solidne wejście antenowe, które łatwo uszkodzić. Poruszaj wtyczką w wejściu antenowym i poobserwuj sygnał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sl@veq Opublikowano 24 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 Mam podpisaną ważną umowę na pakiet extra. A jutro sprawdzę wtyczkę. A jak załatwić sprawę w APS? Sprawdzą na miejscu? Mają instalację? A jeśli jest faktycznie uszkodzony to wymienią "od ręki"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 24 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 (edytowane) Na 99% APS wymieni Ci w ciemno dekoder, nic nie będą sprawdzać, będziesz tylko musiał podać objaw uszkodzenia (do protokołu wymiany) i tyle. Wyklucz tylko na 100% antenę, żebyś nie jechał na darmo Edytowane 24 Marca 2018 przez jaszek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi