Skocz do zawartości

TV Mobilna


Gość Anonymous
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Z raportu rocznego Grupy Cyfrowy Polsat wynika, że na koniec 2017 roku z usług telewizyjnych w systemie Pre-Paid (przedpłata) korzystało niespełna 80 tys. klientów.  Biorąc pod uwagę fakt, że jest to zapewne suma TV Mobilnej bez umowy jak i TV Satelitarnej, sama usługa TV Mobilnej cieszy się raczej mizerną popularnością. Nie sądzę bowiem, aby oferta abonamentowa tej usługi byłą popularniejsza od oferty Pre-Paid, a jeśli tak, to raczej nieznacznie. Nawet zaryzykuję stwierdzenie,  że większość tej liczby stanowią klienci TV Satelitarnej, którzy do dzisiaj korzystają z dawnej oferty pre-paid.

 

Wyniki finansowe Grupy CP:

 

http://www.grupapolsat.pl/pl/arc/centrum-wynikow

 

Strona 97 raportu rocznego.

 

http://www.grupapolsat.pl/sites/default/files/documents/raport_roczny_grupy_kapitalowej_cyfrowy_polsat_za_2017_r.pdf

 

Spodziewam się, że CP będzie wykorzystywał fakt niskiej popularności oferty przekonując dalej, że wszelkie problemy to jednostkowe przypadki. Inne niestety nie będą. Dlatego tak ciężko jest nam walczyć o swoje.

 

@skin13

 

Sprawdziłem, u mnie też nastała ciemność (Irdeto 016-0).

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie już kanały działają. Tak jak pisał @jaszek kontakt z działem technicznym był konieczny. Pani z infolini głównej bez problemu mnie przyłączyła do technicznego. 3 min po zakonczeniu rozmowy kanały zaczęły działać.

Edytowane przez skin13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak konsultant z ogólnej infolinii przełączył Cię od razu do działu technicznego po prostu na Twoją prośbę, to znaczy, że miałeś szczęście :) Nie zawsze jest to takie proste, czasami musiałem czekać 2 godziny na kanale kodowanym, żeby przekonali się, że zwykłe ponowienie sygnału (być może tożsame z tym, które można zrobić samemu przez ICOK) nie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko informacyjnie: z małym poślizgiem (potrzebowałem więcej czasu na rozpisanie) - dziś, ale poszło kompletne zgłoszenie od redakcji. Zawiera wszystko co przekazaliście tu na forum, mi na PW i w mailach do redakcji (dokładnie zebrane, uzupełnione o fotki, filmy - co tylko znalazłem i uznałem, że naprowadza), niezależnie od wniosków redakcji oraz poza tym - wnioski, sugestie i podpowiedzi moje + reszty redakcji. Nie chcę się tu jakoś pucować, ale naprawdę poświęciliśmy sporo czasu by to ładnie, rzeczowo i solidnie przekazać. W razie gdyby operator potrzebował dodatkowych szczegółów - ma namiary do @jaszek i @jarek999 oraz redakcja też zostaje w kontakcie. Jeśli uzyskamy jakieś info, to przekaże albo redakcja albo ja.

 

Natomiast pytanie ofertowe - czy w APS aktualnie jeśli pójdę jako klient - jestem w stanie dostać T-HD 210 na pre-paid bez zobowiązania terminowego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)Natomiast pytanie ofertowe - czy w APS aktualnie jeśli pójdę jako klient - jestem w stanie dostać T-HD 210 na pre-paid bez zobowiązania terminowego?

Tak, jeśli tylko będą mieli na stanie, powinni sprzedać. Kosztuje 129 zł (oczywiście brutto), w tym na pierwsze 3 miesiące Pakiet Extra "w prezencie".

 

Chciałbym w tym miejscu podziękować Mr. Orbicie oraz Redakcji za pomoc, zaangażowanie oraz profesjonalne podejście do sprawy. Wiem, że z naszej strony pojawiły się być może niepotrzebne emocje, ale po prostu jesteśmy już tym zwyczajnie zmęczeni...

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam z ciekawości wyciągnąłem swoje pudełko (T-HD 210) z szafy. Doładowałem pakiet ok. godziny 13. Na drugi dzień rano uprawnienia już były i jak na razie wszystko śmiga bez problemów. Nadajnik dosłownie po sąsiedzku. Będę obserwował dalej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja też wyciągnąłem dekoder (210) z szafy. Moja umowa jest jeszcze aktywna (płacę 1 zł za pakiet z kanałami kodowanymi jako że mam SM 1). Podłączyłem do anteny która pozwala odbierać mux 1,2,3 oraz programy z Czech i Słowacji. Po wprowadzeniu ustawień fabrycznych dekoder znajduje tylko kanały z wymienionych mux. Inny dekoder (viva) znajduje wszystkie polskie z tych mux, czeskie i słowackie i nawet jakieś stacje radiowe. Dodam tylko, że poprzednio dekoder Polsatu także wyszukiwał te kanały oraz kodowane. jakieś pomysły co zrobić z tym fantem?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo rozumiem o co chodzi w tym zdaniu:

 

 

 

 

Podłączyłem do anteny która pozwala odbierać mux 1,2,3 oraz programy z Czech i Słowacji. Po wprowadzeniu ustawień fabrycznych dekoder znajduje tylko kanały z wymienionych mux. Inny dekoder (viva) znajduje wszystkie polskie z tych mux, czeskie i słowackie i nawet jakieś stacje radiowe

Czego nie łapie?

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja też wyciągnąłem dekoder (210) z szafy. Moja umowa jest jeszcze aktywna (płacę 1 zł za pakiet z kanałami kodowanymi jako że mam SM 1). Podłączyłem do anteny która pozwala odbierać mux 1,2,3 oraz programy z Czech i Słowacji. Po wprowadzeniu ustawień fabrycznych dekoder znajduje tylko kanały z wymienionych mux. Inny dekoder (viva) znajduje wszystkie polskie z tych mux, czeskie i słowackie i nawet jakieś stacje radiowe. Dodam tylko, że poprzednio dekoder Polsatu także wyszukiwał te kanały oraz kodowane. jakieś pomysły co zrobić z tym fantem?

Pozdrawiam.

 

Witaj, zweryfikuj, czy w Twojej lokalizacji zasięg jest odpowiedni. Możesz to zrobić, korzystając z tej strony: https://bit.ly/2ILkOqs Jeśli tak, to prosimy o podanie Twojej lokalizacji. Sprawdź również, czy przy automatycznej instalacji kanałów masz wybraną opcję Wszystkie (zrobisz to, wchodząc w: Ustawienia -> Instalacja -> Automatyczna instalacja kanałów tv naziemnej -> Kanały -> Wszystkie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa jest jeszcze dziwniejsza. Brak sygnału jest również na kanałach które normalnie można oglądać. Po ustawieniach fabrycznych i wyszukiwaniu wszystkich kanałów, dekoder nie wyszukuje kodowanych w ogóle. Wcześniej kanały kodowane były na liście ale nie miałem do nich uprawnień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 99% APS wymieni Ci w ciemno dekoder, nic nie będą sprawdzać, będziesz tylko musiał podać objaw uszkodzenia (do protokołu wymiany) i tyle. Wyklucz tylko na 100% antenę, żebyś nie jechał na darmo

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...