Skocz do zawartości


Mobilna telewizja Cyfrowego Polsatu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
762 odpowiedzi w tym temacie

#761 jaszek

jaszek

    Połowa mocy ;)

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 1121 postów
  • Od: 11 sie 2017
  • LokalizacjaOstróda (okolice)

Napisano 31 lipiec 2018 - 09:39

W związku z awarią trzech stacji radiowych nadawanych w ramach Pakietu Ekstra TV Mobilnej (i Naziemnej) Cyfrowego Polsatu i upłynięciu znacznego już czasu od jej powstania, zachęcam wszystkich klientów tej usługi do wysłania reklamacji. Poniżej wklejam pomocne informacje:

 

http://www.cyfrowypo...reklamacyjne.cp

 

Reklamację najlepiej zgłosić pisemnie. Ja propomuję za pomocą poczty e-mail na adres [email protected]

 

Ważna jest zawartość takiej reklamacji. Piszemy e-mail w tytule pisząc słowo REKLAMACJA, w treści e-maila musimy zawrzeć:

 

  • imię i nazwisko oraz adres zamieszkania klienta,
  • przydzielony Abonentowi numer, którego reklamacja dotyczy lub numer identyfikacyjny nadany  Abonentowi,
  • numer Karty dekodującej, gdy reklamacja dotyczy usługi udostępniania programów telewizyjnych,
  • określenie przedmiotu reklamacji oraz reklamowanego Okresu rozliczeniowego,
  • przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację,
  • wysokość kwoty odszkodowania lub innej należności - w przypadku gdy Klient żąda ich wypłaty;
  • numer konta bankowego lub adres właściwy do wypłaty odszkodowania lub innej należności albo wniosek o ich zaliczenie na poczet przyszłych płatności - w przypadku, gdy Klient żąda wypłaty odszkodowania lub innej należności;

Najważniejsza jest tu przedostatnia pozycja - czego oczekujemy za spotkane nas niedogodności. Wpiszcie tu rozsądną rekompensatę, nie kosmiczną. Najlepiej domagać się wydłużenia Pakietu Ekstra (klienci Pre-Paid) lub proporcjonalne obniżenie wysokości opłaty miesięcznej (faktury) za okres, w którym mieliśmy niedogodności. Można pozbierać wszystkie rzeczy i domagać się np. miesiąca gratis. Koniecznie w reklamacji napiszcie to, czego się domagacie.

 

UWAGA

 

Nie wdawajcie się zbytnio w bezproduktywną korespondencję. Dział, do którego trafiają reklamacje, uwielbia to. Przykład: zgłaszacie brak trzech stacji radiowych, a ktoś odpisuje, żeby ustawić antenę w polaryzacji pionowej i sprawdzić przewód antenowy. Nie odpisujcie na takie maile, nie macie takiego obowiązku. Jak wdacie się w taką jałową dyskusję, to stracicie tylko czas. Zapewniam Was, wiem co mówię. Odpisujcie tylko na takie, które coś wnoszą do sprawy (np. prośba o uzupełnienie informacji, itp).

 

Obowiązki operatora

 

Jako klienci możecie zareklamować wszystko, a operator ma obowiązek odpowiedzieć na każdą reklamację (pisemnie) w terminie do 30 dni. Odpowiedź na reklamację  (aby nią była) powinna zawierać przede wszytskim:

 

  • decyzję o uznaniu/odrzuceniu reklamacji

Czyli w odpowiedzi musi znaleźć się informacja, czy UZNANA czy ODRZUCONA i w przypadku odrzucenia musi być tam pouczenie o dalszych prawach klienta (UKE, sąd) . Inaczej będzie to bełkot nie będący odpowiedzią na reklamację.


I jeszcze jedno - Cyfrowy Polsat unika słowa reklamacja i zastępuje je w rozmowach telefonicznych (jak się dzwoni zapytać o status) zwrotem "Zgłoszenie techniczne". To dwie różne rzeczy. Dlatego ważne jest, aby reklamację odpowiednio zatytułować, żeby nie było wątpliwości. Potem będzie to jednoznaczna podstawa skargi do UKE.


Użytkownik jaszek edytował ten post 31 lipiec 2018 - 09:58


#762 maks27

maks27

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 604 postów
  • Od: 03 gru 2014
  • Lokalizacjaziemia łódzka

Napisano 31 lipiec 2018 - 12:06

Warszawa - potwierdzam, że te trzy stacje radiowe grają na UKF normalnie, w TV Mobilnej cisza.

Masz wybór, ja niestety tylko Tv Mobilną mam jako główne źródło radiowe nie licząc internetu. Normalnie mam na odbiorniku radiowym tylko RMF, ZET-kę oraz Radio Maryja. Niestety taka lokalizacja.

Edit 18:45
Kanały radiowe wróciły.

Użytkownik maks27 edytował ten post 31 lipiec 2018 - 18:46

maks27

#763 jaszek

jaszek

    Połowa mocy ;)

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 1121 postów
  • Od: 11 sie 2017
  • LokalizacjaOstróda (okolice)

Napisano 01 sierpień 2018 - 11:37

(...)
Kanały radiowe wróciły.

Może to przypadek, może nie, ale coś się zadziało i problem został zauważony, awarię rozwiązali błyskawicznie jak na nich. Radio Bajka szumiało chyba lekko z kilkanaście miesięcy, z przerwą na emisję okolicznościową Radia WNET FM. Może w międzyczasie emitowali też jakiegoś pirata, który w pobliżu Łubinowej odpalił nadajnik na 87,8 FM, kto wie. 

 

ICOK dalej działa jeśli chodzi o ponawianie uprawnień? Dajcie znać jak będziecie mieli potrzebę skorzystania z tej opcji.

 

Tak w ogóle to Cyfrowy Polsat nie jest związany przepisami prawa jeśli chodzi o to, co może emitować w ramach MUX-4? Świta mi, że widziałem dokument, w którym była lista kanałów telewizyjnych (na pewno) i radiowych (prawie na pewno). Nie pamiętam tam ani internetowego Radia WNET, ani też WNET FM. Kompletnie nikt nie odnotował, że Cyfrowy Polsat w ramach MUX-4 emituje stację Skowrońskiego i to przez 3 miesiące (do czasu wyłączenia nadajnika WNET FM).


edit:

 

O to mi chodziło:

 

http://satkurier.pl/...i-kanalami.html


Użytkownik jaszek edytował ten post 01 sierpień 2018 - 12:04