Skocz do zawartości


Mobilna telewizja Cyfrowego Polsatu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
658 odpowiedzi w tym temacie

#641 jaszek

jaszek

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 578 postów
  • Od: 11 sie 2017
  • LokalizacjaOstróda (okolice)

Napisano 19 kwiecień 2018 - 13:41

Od 2 godzin nie mam sygnału MUX-4. Pozostałe MUX działają dobrze. Sprawdziłem na 2 telewizorach, dwóch dekoderach, dwóch antenach, dwóch lokalizacjach (odległych o 1,5 km).

 

Konsultant BOK oczywiście z automatu, że antena.

 

edit: sygnał wrócił, sam. 


Aha, konsultant zapytał też, czy nie byłbym zainteresowany telewizją satelitarną ;)


Użytkownik Mr. Orbita edytował ten post 23 kwiecień 2018 - 10:57
Tu drobne wyjaśnienie, żeby nie było, że to zostało bez odzewu - okazało się, że była tego dnia zaplanowana konserwacja nadajnika.


#642 tv1

tv1

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 6 postów
  • Od: 01 lut 2018

Napisano 19 kwiecień 2018 - 15:10

Jakość obrazu tv mobilnej dobiło dodanie w marcu 2016 Polsatu Cafe, Polsatu Play, Comedy Central Family i TVN-u Style. Można było porównać przy okazji meczu Pucharu Polski pokazywanego równocześnie na Super Polsacie. Mux na 8 programów w SD a tu mamy 12 +radiowe.   Za to w dekoderach mobilnej tv zostało stare EPG co jest dla mnie dużym plusem. 


Użytkownik tv1 edytował ten post 19 kwiecień 2018 - 15:25


#643 jarek999

jarek999

    Zżyty z forum

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4526 postów
  • Od: 06 lis 2007
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 23 kwiecień 2018 - 09:46

Dziś w Warszawie zapowiadane są opady deszczu i burze. Mr. Orbita wyjaśnił ostatnio, że nadajnik TV Mobilnej nie powinien się wyłączać, nawet jeśli nie dociera do niego sygnał z satelitarnego dosyłu. Uzbrajam się na wieczorne obserwacje bo spodziewam się problemów. Tym razem będę obserwował sygnał TV Mobilnej na dekoderze T-HD 210, który będzie podłączony do znanej już Wam anteny na balkonie oraz na telewizorze gdzie będzie podłączona antena pokojowa. Dwa niezależne odbiorniki, dwie niezależne anteny ale to samo miejsce. Czekam na rozwój wypadków.


Sportowe podsumowanie dnia w programie "Kultura fizyczna".

Radio 7, poniedziałek - czwartek godz. 22:05.

 

sluchaj.radio7.pl


#644 jaszek

jaszek

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 578 postów
  • Od: 11 sie 2017
  • LokalizacjaOstróda (okolice)

Napisano 23 kwiecień 2018 - 09:49

Czy sygnał TV Mobilnej nadawany jest też z jakiegoś obiektu na siedzibie Polsatu?


Użytkownik jaszek edytował ten post 23 kwiecień 2018 - 09:49


#645 jarek999

jarek999

    Zżyty z forum

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4526 postów
  • Od: 06 lis 2007
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 23 kwiecień 2018 - 10:12

Nie. W samej Warszawie są 3 nadajniki: Komin C Kawęczyn, Dworzec Zachodni i PKiN. Dodatkowo na tym samym kanale sygnał w sieci synchronicznej nadawany jest z Karczewa, Legionowa i Pruszkowa.

 

Wieczorem był deszcz i burza, która przeszła nieco bokiem od PKiN, Łubinowej i Ostrobramskiej. Między 18:30 a 22:20 zaobserwowałem tylko dwa pojedyncze zaniki o godz. 19:44 i 21:19. Za mało by cokolwiek wywnioskować.


Użytkownik jarek999 edytował ten post 23 kwiecień 2018 - 22:23

Sportowe podsumowanie dnia w programie "Kultura fizyczna".

Radio 7, poniedziałek - czwartek godz. 22:05.

 

sluchaj.radio7.pl


#646 jaszek

jaszek

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 578 postów
  • Od: 11 sie 2017
  • LokalizacjaOstróda (okolice)

Napisano 24 kwiecień 2018 - 19:06

Dzisiaj, będąc poirytowany zgubieniem EPG, sprawdziłem, czy może na którymś z kanałów jest taka funkcja, dzięki której dekoder po przełączeniu na tenże kanał pobierze EPG. Tak jest zdaje się w nc+ (na kartę). Niestety, nie działa.



#647 szyzag123

szyzag123

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 782 postów
  • Od: 16 kwi 2014

Napisano 24 kwiecień 2018 - 19:35

Czy jest jakaś promocja dla nowych klientów, by zakupić mobilny dekoder M-T 5000? Czy w ogóle opłaca się go kupować i jaka jest jego aktualna cena? 


Użytkownik szyzag123 edytował ten post 24 kwiecień 2018 - 19:42

DVB-C Vectra : Pakiet Platynowy HD + Dekoder HD Motorola + Moduł CI+ + Internet 50 Mbps + Sport na Ostro + Eleven = 79,99zł  :D


#648 jaszek

jaszek

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 578 postów
  • Od: 11 sie 2017
  • LokalizacjaOstróda (okolice)

Napisano 24 kwiecień 2018 - 20:04

Kilka tygodni temu obdzwoniłem z 9-10 APS w swojej okolicy. W żadnym nie było tego dekodera. Jedynie T-HD210 i w chyba jednym T-HD1000. 


Użytkownik jaszek edytował ten post 24 kwiecień 2018 - 20:05


#649 stonka

stonka

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 681 postów
  • Od: 25 kwi 2011

Napisano 24 kwiecień 2018 - 21:34

Są teraz jakieś ciekawe promocje na TV mobilną w SmartDom?



#650 Specjalista Cyfrowy Polsat

Specjalista Cyfrowy Polsat

    Czasami wpadam

  • Konto oficjalne
  • PipPip
  • 186 postów
  • Od: 27 cze 2017

Napisano wczoraj, 09:09

Witaj. Obecnie jest dostępna promocja na Pakiet Ekstra. Dzięki niej otrzymasz dostęp do większej ilości kanałów. Wystarczy tylko zasilić konto odpowiednią kwotą. Jeśli wpłacisz jednorazowo 90 zł, to otrzymasz powyższy pakiet na 12 miesięcy. Miesięcznie wyniesie on wtedy 7,50 zł. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj: https://bit.ly/2qYkQnN Proszę, pamiętaj, że TV Mobilna nie może być produktem uprawniającym w programie smartDOM.



#651 jaszek

jaszek

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 578 postów
  • Od: 11 sie 2017
  • LokalizacjaOstróda (okolice)

Napisano wczoraj, 09:20

@Specjalista Cyfrowy Polsat

 

Oficjalna strona internetowa CP (link >>) podaje, że TV Mobilną (naziemną) można nabyć z dekoderem M-T 5000. Tymczasem w żadnym APS-ie nie ma tego dekodera, zaś infolinia informuje, że ta oferta została już wycofana. To samo mówią w APS. Tymczasem wg infolinii dostępna jest jeszcze oferta TV Mobilnej z dekoderem stacjonarnym (T-HD210), o którym próżno szukać informacji na stronie internetowej CP. Wszystko jest na odwrót, co wprowadza klientów w błąd. Ostatnio była aktualizacja strony internetowej i nie zostało to poprawione pomimo, że dekodery M-T 5000 zostały wycofane ze sprzedaży dawno temu. 

 

Dlaczego tak jest? CP ukrywa tę ofertę (z dekoderami stacjonarnymi)? Zapytam jeszcze raz już wprost, bo na pytanie @szyzag123 odpowiedź nie padła.


Użytkownik jaszek edytował ten post wczoraj, 09:23


#652 Specjalista Cyfrowy Polsat

Specjalista Cyfrowy Polsat

    Czasami wpadam

  • Konto oficjalne
  • PipPip
  • 186 postów
  • Od: 27 cze 2017

Napisano wczoraj, 10:26

Są teraz jakieś ciekawe promocje na TV mobilną w SmartDom?

 

Witaj. Obecnie jest dostępna promocja na Pakiet Ekstra. Dzięki niej otrzymasz dostęp do większej ilości kanałów. Wystarczy tylko zasilić konto odpowiednią kwotą. Jeśli wpłacisz jednorazowo 90 zł, to otrzymasz powyższy pakiet na 12 miesięcy. Miesięcznie wyniesie on wtedy 7,50 zł. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj: https://bit.ly/2qYkQnN Proszę, pamiętaj, że TV Mobilna nie może być produktem uprawniającym w programie smartDOM.

Powyższy wpis dotyczy oferty prepaid. Natomiast jeśli skorzystasz z oferty postpaid za 15 zł na 18 lub 24 miesiące i TV Mobilna stanie się produktem rabatowanym w programie smartDOM4 to otrzymasz na nią rabat w wysokości 10 zł. Za usługę zapłacisz wtedy tylko 5 zł.


@Specjalista Cyfrowy Polsat

 

Oficjalna strona internetowa CP (link >>) podaje, że TV Mobilną (naziemną) można nabyć z dekoderem M-T 5000. Tymczasem w żadnym APS-ie nie ma tego dekodera, zaś infolinia informuje, że ta oferta została już wycofana. To samo mówią w APS. Tymczasem wg infolinii dostępna jest jeszcze oferta TV Mobilnej z dekoderem stacjonarnym (T-HD210), o którym próżno szukać informacji na stronie internetowej CP. Wszystko jest na odwrót, co wprowadza klientów w błąd. Ostatnio była aktualizacja strony internetowej i nie zostało to poprawione pomimo, że dekodery M-T 5000 zostały wycofane ze sprzedaży dawno temu. 

 

Dlaczego tak jest? CP ukrywa tę ofertę (z dekoderami stacjonarnymi)? Zapytam jeszcze raz już wprost, bo na pytanie @szyzag123 odpowiedź nie padła.

Witaj. Dekoder M-T 5000 jest dostępny tylko w opcji prepaid w wybranych punktach sprzedaży. Nasi konsultanci mieli na myśli, że oferta z powyższym sprzętem nie jest już dostępna z poziomu infolinii. Dziękuję również za sugestię dotyczącą strony internetowej. Przekażę ją do odpowiedniego działu.



#653 jaszek

jaszek

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 578 postów
  • Od: 11 sie 2017
  • LokalizacjaOstróda (okolice)

Napisano wczoraj, 10:52

(...)Nasi konsultanci mieli na myśli, że oferta z powyższym sprzętem nie jest już dostępna z poziomu infolinii.(...)

Dziękuję za odpowiedź. Nie jestem tego taki pewien, że właśnie to mieli na myśli. Zadzwoniłem przed momentem znowu i kolejny raz usłyszałem (już oczywiście od innego konsultanta) - cytuję - "usługa telewizji mobilnej z dekoderem mobilnym została wycofana, dostępne są tylko dekodery stacjonarne". Dodam, że w żadnym APS w Ostródzie, Olsztynie i Iławie Elblągu (pomyliłem z inną sprawą) (Warmińsko-Mazurskie) nie znalazłem tego sprzętu, a sprzedawcy tam obecni mówili mi to samo, co infolinia. W niektórych stwierdzili wręcz, że tego dekodera nie ma od dawna, bo "został wycofany". W większości jednak mają T-HD210, czyli dekoder stacjonarny.

 

Jednak można by to uporządkować, gdyż ktoś może wybrać się w podróż 20 km w jedną stronę po tę ofertę i na miejscu usłyszeć, że nie ma.


(...)Dekoder M-T 5000 jest dostępny tylko w opcji prepaid w wybranych punktach sprzedaży. (...)

Ze strony CP poświęconej TV Mobilnej i temu dekoderowi:

 

gdziekupic_aps_120529.jpg


Link >>

 

Zakładka "Jak kupić". Nie ma tu nic o "wybranych" punktach.


Pozdrawiam


Użytkownik jaszek edytował ten post wczoraj, 10:59


#654 Specjalista Cyfrowy Polsat

Specjalista Cyfrowy Polsat

    Czasami wpadam

  • Konto oficjalne
  • PipPip
  • 186 postów
  • Od: 27 cze 2017

Napisano wczoraj, 17:03

Uzyskaliśmy informację, że wspomniany sprzęt jest dostępny w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży, na ulicy 11 Listopada 3, 14-100 Ostróda. Numer kontaktowy oraz godziny otwarcia znajdziesz tutaj: http://www.cyfrowypo...stopada-3_9071/



#655 maks27

maks27

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 493 postów
  • Od: 03 gru 2014
  • Lokalizacjaziemia łódzka

Napisano wczoraj, 18:18

Jestem w posiadaniu Tv Mobilnej od kilku lat. Dotychczas dekoder leżał praktycznie mało używany ponieważ mieszkam na parterze, jednak w najbliższym czasie będzie modernizowana w moim bloku instalacja zbiorcza i będzie włączony sygnał Tv Mobilnej. Postaram się o pomiar sygnału przez konserwatora profesjonalnym miernikiem oraz jaki to model.

Doczekałem się wspomnianej modernizacji, niestety nie było mnie w domu w czasie prac konserwatora. Tv Samsung pokazuje siłę sygnału 99% poziom błędów 0 i wiadomo brak odbioru że względu na kodowanie. Później podłączę dekoder i zobaczę jak się zachowa.
Ostatni raz rok temu odbierał sygnał Tv Mobilnej więc raczej pewne że ma uprawnień odbioru.
Edit:
Już podłączyłem dekoder pokazuje sygnał ok. 90 % siły i jakości i na kanałach kodowanych E-016 i telefon do T-COK konsul się upierał że jego ponowienie pomoże, jednak uparłem się na przełączenie z działem nadawania uprawnień i tamten konsul potwierdził że przy tym kodzie zwykłe ponowienie nie działa. Już w czasie rozmowy doszły uprawnienia.
Kolejny raz przydały się informacje z forum ☺

Użytkownik maks27 edytował ten post wczoraj, 19:20

maks27

#656 jaszek

jaszek

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 578 postów
  • Od: 11 sie 2017
  • LokalizacjaOstróda (okolice)

Napisano wczoraj, 19:22

Uzyskaliśmy informację, że wspomniany sprzęt jest dostępny w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży, na ulicy 11 Listopada 3, 14-100 Ostróda. Numer kontaktowy oraz godziny otwarcia znajdziesz tutaj: http://www.cyfrowypo...stopada-3_9071/

Dziękuję. Jutro to potwierdzę. Kilkanaście dni temu dzwoniąc tam usłyszałem, że nie ma. Przyznaję jednak, że o ile przy ul. Grunwaldzkiej w Ostródzie byłem osobiście, o tyle do tego punktu - jak i do tych w innych miastach - dzwoniłem. Zresztą bardzo dobrze znam ten punkt (jak i ten przy ul. Grunwaldzkiej w Ostródzie).

 

Tak, czy inaczej, strona internetowa wprowadza obecnie w błąd, nie tylko nie podając informacji o możliwości zakupu dekoderów stacjonarnych typu T-HD210 i T-HD1000 (chyba że głęboko w regulaminach i cennikach), ale i sugerując, że w zasadzie w każdym APS kupimy dekoder mobilny. 

 

Co do informacji uzyskanej na infolinii o wycofaniu tego sprzętu z oferty, jestem gotowy podać w PW dokładne godziny połączeń oraz inne dane (jak np. numer, z którego dzwoniłem), które umożliwiłyby ewentualne odnalezienie tych rozmów, jeśli zostały nagrane.

 

Pozdrawiam i raz jeszcze dziękuję za odpowiedź.


Użytkownik jaszek edytował ten post wczoraj, 19:23


#657 Specjalista Cyfrowy Polsat

Specjalista Cyfrowy Polsat

    Czasami wpadam

  • Konto oficjalne
  • PipPip
  • 186 postów
  • Od: 27 cze 2017

Napisano wczoraj, 19:50

Przepraszam za tę sytuację. Staramy się, aby jakość naszej obsługi była na jak najwyższym poziomie. Konsultant na pewno nie miał złych intencji, niemniej jednak, możesz zgłosić tę sprawę, wysyłając maila na adres: [email protected] Odnośnie informacji na naszej stornie, tak jak wspomniałem wyżej, przekazałem interwencję do odpowiedniego działu.



#658 jaszek

jaszek

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 578 postów
  • Od: 11 sie 2017
  • LokalizacjaOstróda (okolice)

Napisano wczoraj, 20:25

Dziękuję raz jeszcze za rzeczowe odpowiedzi. Nie chcę zgłaszać tej sprawy. Ze spokojem poczekam zaś na aktualizację informacji na stronie www na podstronach dotyczących TV Mobilnej.

 

Pozdrawiam


(...)na kanałach kodowanych E-016 i telefon do T-COK konsul się upierał że jego ponowienie pomoże(...)

Tak jak sam już pisałem, czasami "dostanie się" do konsultanta działu technicznego nie jest takie proste. Czasami jak konsultant się uprze, to ponowi sam i każe odczekać 2 godziny i ewentualnie potem dzwonić jeszcze raz.


Użytkownik jaszek edytował ten post wczoraj, 20:26


#659 maks27

maks27

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 493 postów
  • Od: 03 gru 2014
  • Lokalizacjaziemia łódzka

Napisano wczoraj, 21:03

Konsultant niby pytał kogoś i kazał czekać 2 godziny twierdząc że wie co robi, a jeśli nie zadziała, to potem jeszcze raz dzwonić. Jednak uparłem się i pomogło.
Na plus to że kanały kodowane nie zapisały się liście kanałów w telewizorze. Ponieważ są kodowane nie muszę ich kasować z listy.
maks27