Jump to content
przemek212121

Orange TV – pytania, problemy, komentarze

Recommended Posts

CNN International nie jest dostępny w ofercie Orange z 13°E. Kiedyś był, dlatego też poniewiera się na liście, dostęp mają przypuszczalnie posiadacze starych pakietów TP, w obecnych pakietach kanał nie występuje i nie można go dokupić (wbrew informacjom z ekranu).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przedłużyłem dziś w salonie z nową umową na FunPack z tabletem, niestety nie chcieli mi wymienić dekodera sat na najnowszy model, kazali załatwić na to zgłoszenie.

 

Może miał już ktoś podobną sytuację? Co muszę zrobić, aby dostać nowy model dekodera?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepiej zepsuć. A tak w ogóle po co chcesz wymieniać na nowy dekoder, jeśli stary działa? Jak jest wszystko w porządku z dekoderem to nie wymieniaj. Chyba że jest problem jakiś.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega pewnie ma SHD 85 i chce wymienić na UHD 88.

Najprościej to zadzwonić do Orange i powiedzieć im że ten się zepsuł i chcesz wymienić na nowy.

Ja powiedziałem przy sprytnej wymianie, że nie ma sygnału i że był on sprawdzany miernikiem i był, że podłączałem inny dekoder i sygnał był itd. :)

A i lepiej odłącz dekoder przed zadzwonieniem bo mogę chcieć coś sprawdzić, tak było w moim przypadku. Ja poprostu powiedziałem konsultantce, że dekoder odłączony i spakowany itd.

Powodzenia :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

Mój problem jest dosyć nietypowy. Posiadam bowiem pakiet L + Canal+ na starym dekoderze drogą kablową. Pakiet L od początku lutego zmienił się automatycznie na czas nieokreślony. W takiej sytuacji chciałem spytać co muszę zrobić, aby jednocześnie zachować możliwość odtwarzania C+, a jednocześnie wziąć jakiś pakiet z tych nowszych za normalną cenę. Teraz zapłacę ok. 70 zł za ten pakiet L + 39 za C+, więc to jest sporo. Czy ktoś był w takiej sytuacji? Bardzo proszę o pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ja ci odpowiem, niema takiej opcji jaką chcesz.

]Teraz są nowe pakiet i jak podpiszesz nowa umowe na czas określony stracisz dostep do obecnych pakietów które masz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za odpowiedź. Ok, ale ja mam dwie inne umowy na pakiet L i na C+. Na C+ jest w dalszym ciągu aktywna i była podpisana z C+, a na pakiet L była podpisana z TP. Czy na tym nowym dekoderze drogą kablową jest w ogóle możliwość wyświetlania kanałów C+ ? Dodam, że jeszcze mam aktualną umowę na neostradę do sierpnia b.r. Z kolei niemożliwe jest odtwarzanie kanałów HD na obecnym dekoderze, który posiadam. Jutro mam zamiar zadzwonić, ale chciałbym poznać, może ktoś miał podobną sytuację i będzie potrafił mnie ukierunkować, czego mam oczekiwać od nich.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak na nowym dekoderze masz opcje oglądani pakietu Cana+ jest lista kanałów daleko na końcu ogólnej listy pow 700 kanału chyba

 

Nowy dekoder jest HD, ale paczka C+ która posiadasz nie ma kanałów HD

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czy można zerwać umowę z Orange z powodu zakończenia nadawania kanału Religia TV?

Z info bezpośrednio od Religia.tv kanał nie zaprzestaje emisji. To że z N czy C+ znika to tylko że nie będzie już tej platformy. A czy pojawi się w nc+ trudno na razie wymyślać.

 

 

W mailu co mi przesłali to na pewno w Polsacie i kablówkach będzie (chociaż niektóre poinformowały o zaprzestaniu dystrybucji kanału).

 

My musimy poczekać do czasu powstania nowej platformy i zobaczymy czy ORANGE będzie oferowało jakieś pakiety tak ka jest teraz czyli N oraz jak było kiedyś oferowali C+.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam takie pytanie, czy da się gdzieś kupić dekoder UHD 88 na allegro? A jak nie to ile w salonie za taki dekoder sobie życzą?

Bo mam UHD 85 i w sumie to bym go zmienił na nowszy model.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie można tego sprzętu kupić legalnie na Allegro, ponieważ dekodery są własnością Orange/TP i nie są na sprzedaż - można je jedynie dzierżawić na czas posiadania umowy na usługę TV (po zakończonej umowie trzeba je zwrócić).

 

Dekoder SHD 85 jest dekoderem satelitarnym i mimo, iż dekoder UHD 88 jest dekoderem hybrydowym (zarówno satelitarnym jak i zarazem IPTV) to przynajmniej w zeszłym roku dekoder UHD 88 mógł być wydawany jedynie do umów na telewizję świadczoną drogą IP. Nie wiem jak jest obecnie i czy coś się zmieniło w tej kwestii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ja nie dawno podpisałem umowę na FunPack HD (w grudniu) i nic nie mówili o nowym dekoderze dla Mnie, jak się w styczniu upomniałem to babka na infolinii powiedziała, że dekodera mi nie wymienią...

Share this post


Link to post
Share on other sites

W maju 2013 będzie można rozwiązać umowę z ORANGE

 

Drodzy Państwo,

Uprzejmie informujemy, że w związku z nowelizacją Prawa telekomunikacyjnego zostaną wprowadzone zmiany do umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych, zawartych z Telekomunikacją Polską, z których Państwo korzystają.

Zmiany warunków umów wejdą w życie 1 czerwca 2013 r.

Ogólny zakres wprowadzanych zmian:

1) Z regulaminów do umów zostaną przeniesione postanowienia określające:

• warunki rozwiązania umowy przez Abonenta i przez TP,

• elementy usługi świadczone w ramach opłaty abonamentowej.

Treść przenoszonych postanowień nie ulega zmianie.

2) Zmienia się forma dostarczania potwierdzeń zmian w umowach dokonywanych przez Państwa na odległość, np. telefonicznie. Zmiany te będą potwierdzane przez TP elektronicznie na wskazany adres e-mail, natomiast forma papierowa tego potwierdzenia będzie wysyłana dopiero na Państwa życzenie.

Zmienią się też warunki odstąpienia od zmiany umowy dokonanej na odległość – będą Państwo mogli odstąpić od tej zmiany również w przypadku, gdy TP rozpoczęła już świadczenie usługi na nowych warunkach. Dotychczas odstąpienie było możliwe pod warunkiem, że nie doszło do rozpoczęcia świadczenia usługi.

Powyższa modyfi kacja dotyczy wyłącznie tych z Państwa, którzy w umowie mają postanowienia uprawniające do jej zmiany na odległość.

3) Jeżeli mają Państwo umowy zawarte na czas określony, zostanie do nich dodany minimalny czas trwania umowy wymagany do skorzystania z oferty promocyjnej:

• do umów zawartych na 12 miesięcy zostanie dodane postanowienie: „Minimalny okres wymagany do skorzystania z Promocji wynosi 12 miesięcy.”;

• do umów zawartych na 24 miesiące zostanie dodane postanowienie: „Minimalny okres wymagany do skorzystania z Promocji wynosi 24 miesiące.”.

Zapis ten nie wpłynie na czas trwania Państwa umowy.

Telekomunikacja Polska

adres do korespondencji:

ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice

tel. 801 505 505

http://www.orange.pl

Telekomunikacja Polska Spółka Akcyjna z siedzibą i adresem w Warszawie (00-105) przy ulicy Twardej 18, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XII Wydział

Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000010681; REGON 012100784, NIP 526-02-50-995; z pokrytym w całości kapitałem zakładowym wynoszącym 4 006 947 063 zł

Warszawa, 20 marca 2013 r.

4) Do umów zostaną dodane postanowienia wskazujące minimalną przepustowość i maksymalną prędkość transmisji danych dla opcji usługi, z której Państwo korzystają, oraz informacje o wydzieleniu pasma publicznego w dostępie do Internetu, które będzie służyło do współdzielenia sieci Wi-Fi między użytkownikami Neostrady z modemem Livebox.

Szczegółowy opis zmian wymaganych prawem znajduje się w załączniku do niniejszego listu.

W przypadku braku akceptacji zmian w umowach przysługuje Państwu prawo do wypowiedzenia umowy w terminie do 31 maja 2013 r. Zmiany w umowach wynikają bezpośrednio z przepisów prawa, dlatego jeżeli wypowiedzenie będzie dotyczyło umowy zawartej na czas określony, TP przysługuje uprawnienie do żądania zwrotu przyznanej Państwu ulgi, pomniejszonej o proporcjonalną jej wartość za okres od dnia zawarcia umowy do dnia jej rozwiązania.

W związku z nowelizacją Prawa telekomunikacyjnego zostaną również zmodyfikowane regulaminy świadczenia usług. Zgodnie z obowiązującym prawem szczegółowe informacje o tych zmianach zostaną zamieszczone na stronie internetowej http://www.orange.pl (w zakładce Obsługa Klienta – regulaminy).

Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania, prosimy o kontakt pod numerem 801 505 505 (koszt połączenia według taryfy operatora).

Zachęcamy również do odwiedzenia salonów Orange oraz strony http://www.orange.pl, gdzie mogą się Państwo zapoznać z naszą aktualną ofertą promocyjną.

Dziękujemy za korzystanie z usług Orange.

Z poważaniem

[nie publikujemy danych osobowych]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrywając umowe zapłacisz kare w wysokości ulgi przyznanej w dniu podpisania umowy podzielonej przez ilośc mc do zakończenia umowy

Np: Umowa 24mc ulga 1200zł do końca umowy 13mc zapłacisz 650zł

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...