Skocz do zawartości

Orange TV – pytania, problemy, komentarze


przemek212121
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kolega pewnie ma SHD 85 i chce wymienić na UHD 88.

Najprościej to zadzwonić do Orange i powiedzieć im że ten się zepsuł i chcesz wymienić na nowy.

Ja powiedziałem przy sprytnej wymianie, że nie ma sygnału i że był on sprawdzany miernikiem i był, że podłączałem inny dekoder i sygnał był itd. :)

A i lepiej odłącz dekoder przed zadzwonieniem bo mogę chcieć coś sprawdzić, tak było w moim przypadku. Ja poprostu powiedziałem konsultantce, że dekoder odłączony i spakowany itd.

Powodzenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mój problem jest dosyć nietypowy. Posiadam bowiem pakiet L + Canal+ na starym dekoderze drogą kablową. Pakiet L od początku lutego zmienił się automatycznie na czas nieokreślony. W takiej sytuacji chciałem spytać co muszę zrobić, aby jednocześnie zachować możliwość odtwarzania C+, a jednocześnie wziąć jakiś pakiet z tych nowszych za normalną cenę. Teraz zapłacę ok. 70 zł za ten pakiet L + 39 za C+, więc to jest sporo. Czy ktoś był w takiej sytuacji? Bardzo proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. Ok, ale ja mam dwie inne umowy na pakiet L i na C+. Na C+ jest w dalszym ciągu aktywna i była podpisana z C+, a na pakiet L była podpisana z TP. Czy na tym nowym dekoderze drogą kablową jest w ogóle możliwość wyświetlania kanałów C+ ? Dodam, że jeszcze mam aktualną umowę na neostradę do sierpnia b.r. Z kolei niemożliwe jest odtwarzanie kanałów HD na obecnym dekoderze, który posiadam. Jutro mam zamiar zadzwonić, ale chciałbym poznać, może ktoś miał podobną sytuację i będzie potrafił mnie ukierunkować, czego mam oczekiwać od nich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Czy można zerwać umowę z Orange z powodu zakończenia nadawania kanału Religia TV?

Z info bezpośrednio od Religia.tv kanał nie zaprzestaje emisji. To że z N czy C+ znika to tylko że nie będzie już tej platformy. A czy pojawi się w nc+ trudno na razie wymyślać.

 

 

W mailu co mi przesłali to na pewno w Polsacie i kablówkach będzie (chociaż niektóre poinformowały o zaprzestaniu dystrybucji kanału).

 

My musimy poczekać do czasu powstania nowej platformy i zobaczymy czy ORANGE będzie oferowało jakieś pakiety tak ka jest teraz czyli N oraz jak było kiedyś oferowali C+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie można tego sprzętu kupić legalnie na Allegro, ponieważ dekodery są własnością Orange/TP i nie są na sprzedaż - można je jedynie dzierżawić na czas posiadania umowy na usługę TV (po zakończonej umowie trzeba je zwrócić).

 

Dekoder SHD 85 jest dekoderem satelitarnym i mimo, iż dekoder UHD 88 jest dekoderem hybrydowym (zarówno satelitarnym jak i zarazem IPTV) to przynajmniej w zeszłym roku dekoder UHD 88 mógł być wydawany jedynie do umów na telewizję świadczoną drogą IP. Nie wiem jak jest obecnie i czy coś się zmieniło w tej kwestii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

W maju 2013 będzie można rozwiązać umowę z ORANGE

 

Drodzy Państwo,

Uprzejmie informujemy, że w związku z nowelizacją Prawa telekomunikacyjnego zostaną wprowadzone zmiany do umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych, zawartych z Telekomunikacją Polską, z których Państwo korzystają.

Zmiany warunków umów wejdą w życie 1 czerwca 2013 r.

Ogólny zakres wprowadzanych zmian:

1) Z regulaminów do umów zostaną przeniesione postanowienia określające:

• warunki rozwiązania umowy przez Abonenta i przez TP,

• elementy usługi świadczone w ramach opłaty abonamentowej.

Treść przenoszonych postanowień nie ulega zmianie.

2) Zmienia się forma dostarczania potwierdzeń zmian w umowach dokonywanych przez Państwa na odległość, np. telefonicznie. Zmiany te będą potwierdzane przez TP elektronicznie na wskazany adres e-mail, natomiast forma papierowa tego potwierdzenia będzie wysyłana dopiero na Państwa życzenie.

Zmienią się też warunki odstąpienia od zmiany umowy dokonanej na odległość – będą Państwo mogli odstąpić od tej zmiany również w przypadku, gdy TP rozpoczęła już świadczenie usługi na nowych warunkach. Dotychczas odstąpienie było możliwe pod warunkiem, że nie doszło do rozpoczęcia świadczenia usługi.

Powyższa modyfi kacja dotyczy wyłącznie tych z Państwa, którzy w umowie mają postanowienia uprawniające do jej zmiany na odległość.

3) Jeżeli mają Państwo umowy zawarte na czas określony, zostanie do nich dodany minimalny czas trwania umowy wymagany do skorzystania z oferty promocyjnej:

• do umów zawartych na 12 miesięcy zostanie dodane postanowienie: „Minimalny okres wymagany do skorzystania z Promocji wynosi 12 miesięcy.”;

• do umów zawartych na 24 miesiące zostanie dodane postanowienie: „Minimalny okres wymagany do skorzystania z Promocji wynosi 24 miesiące.”.

Zapis ten nie wpłynie na czas trwania Państwa umowy.

Telekomunikacja Polska

adres do korespondencji:

ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice

tel. 801 505 505

http://www.orange.pl

Telekomunikacja Polska Spółka Akcyjna z siedzibą i adresem w Warszawie (00-105) przy ulicy Twardej 18, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XII Wydział

Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000010681; REGON 012100784, NIP 526-02-50-995; z pokrytym w całości kapitałem zakładowym wynoszącym 4 006 947 063 zł

Warszawa, 20 marca 2013 r.

4) Do umów zostaną dodane postanowienia wskazujące minimalną przepustowość i maksymalną prędkość transmisji danych dla opcji usługi, z której Państwo korzystają, oraz informacje o wydzieleniu pasma publicznego w dostępie do Internetu, które będzie służyło do współdzielenia sieci Wi-Fi między użytkownikami Neostrady z modemem Livebox.

Szczegółowy opis zmian wymaganych prawem znajduje się w załączniku do niniejszego listu.

W przypadku braku akceptacji zmian w umowach przysługuje Państwu prawo do wypowiedzenia umowy w terminie do 31 maja 2013 r. Zmiany w umowach wynikają bezpośrednio z przepisów prawa, dlatego jeżeli wypowiedzenie będzie dotyczyło umowy zawartej na czas określony, TP przysługuje uprawnienie do żądania zwrotu przyznanej Państwu ulgi, pomniejszonej o proporcjonalną jej wartość za okres od dnia zawarcia umowy do dnia jej rozwiązania.

W związku z nowelizacją Prawa telekomunikacyjnego zostaną również zmodyfikowane regulaminy świadczenia usług. Zgodnie z obowiązującym prawem szczegółowe informacje o tych zmianach zostaną zamieszczone na stronie internetowej http://www.orange.pl (w zakładce Obsługa Klienta – regulaminy).

Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania, prosimy o kontakt pod numerem 801 505 505 (koszt połączenia według taryfy operatora).

Zachęcamy również do odwiedzenia salonów Orange oraz strony http://www.orange.pl, gdzie mogą się Państwo zapoznać z naszą aktualną ofertą promocyjną.

Dziękujemy za korzystanie z usług Orange.

Z poważaniem

[nie publikujemy danych osobowych]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...