Jump to content
przemek212121

Orange TV – pytania, problemy, komentarze

Recommended Posts

Kabel Ethernet o długości 1,8m. W przypadku jego braku w chwili zdania sprzętu, może zostać naliczana opłata w wysokości 12.20zł z VAT.

Share this post


Link to post
Share on other sites
..............

 

jest pokazane TVP1 HD i TVP2 HD - u mnie brak dostępu??

 

Kanały już się pojawiły w pakiecie Podstawowym :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj zauważyłem (pakiet Witaj HD) że zamiast BBC Knowledge na pozycji 90 dostępne jest teraz BBC Knowledge HD na 93. oraz przypadkowo odkryłem kanał Sundance HD ale nie wiem od kiedy już jest dostępny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rzeczywiście podmienili wersję SD na HD a na jakiej pozycji masz Sundance HD?

Share this post


Link to post
Share on other sites

okazało się,że nie mogę oddać dekodera sdh 85 w punkcie Orange tylko muszę jechać do punktu TP oddalonego o 60 km.Te firmy robią sobie jakieś jaja,koleś na infolinii gada,że moge oddac w punkcie Orange a tam mówią ze tylko w punkcie TP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oddajesz tylko dekoder czy cały zestaw czyli dekoder+Livebox? Wiem, że robią problemy jeżeli zdajesz cały zestaw a Liveboxa masz z jakimś adapterem WiFi przez USB - wtedy taki sprzęt przyjmują byłe Telepunkty. Jeśli nie to bez problemu można to zrobić w salonie Orange. Jak robią problemy to wejdź powiedz że tu Cię skierowała centrala, masz wpisany w system numer zlecenia wymiany i koniec. Niecała godzinka i po sprawie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chodzi o sam dekoder,ktory jeszcze był brany za czasów TP.W salonie dzwonili do punktu TP w ktorym powiedzieli ze nie moge oddac w salonie Orange,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poproś kierownika i niech Ci napisze potwierdzenie że nie może odebrać sprzętu - żeby nie obciążyli cię że nie oddałeś sprzętu w terminie.

I w tedy może ci przyjmą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktoś wie czemu mam czekać 3 miesiące na wyłączenie pakietu "witaj hd"? Infolinia mówiła że tylko miesiąc. Umowa nie jest już terminowa.

I druga sprawa. Konsultant jak dzwonił to obiecywał bonus za przedłużenie umowy. Wtedy nie miałem czasu, miał zadzwonić ponownie ale już nie zadzwonił. W salonie żadnych bonusów nie chcą dać (tablety za 20zł droższą umowę miesięcznie, chyba ich pogrzalo). Jak spowodować aby konsultant ponownie zadzwonił?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Żadnych abonamentów !!! Likwidujcie to dziadostwo!!!Płacenie co miesiąc to przeżytek bo płacisz 30 zł na tzw. UTRZYMANIE LINII...a to jest ich czysty biznes ,zarobek bez niczego w zamian .Płacisz na ich premie i wysokie dochody prezesów...hahahah :lol2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eurosport 2 jest dostępny od pakietu Universe+ (~55 pln, zalezy tez od konfiguracji oferty). Nie ma możliwości dokupić samego kanału.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@przemek212121

TP jako Marka nie ma swego szyldu, ale nadal jest jako firma która świadczy usługi Neo TV i Tel. A jeśli sa jakieś problemy to salony Orange traktują użytkowników jako intruzów TP.

Opłata za utrzymanie łącza jest chora, a teraz doszło chore opłaty za nie uzasadnione wezwanie technika. Ale jak wina leży po stronie Orange i trzeba wymienić sprzęt to jakoś Orange nie kwapi się by zwrócić kasę za dojazd do punktu wymiany i za zmarnowany czasz bo system działa wolno im.

I kiedy Bedzie nowe oprogramowanie do UHD88? wiem nigdy pewnie1?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak bym nie wiedział tego...

Co do oprogramowania to z nimi nigdy nic nie wiadomo.

Ja tylko się cieszę, że jeszcze tylko muszę poczekać do końca Października i koniec :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

W każdej chwili można zmieniać umowę na wyższą ofertę, nieważne czy tv czy internetu. No chyba że potraktują Comfort+ jako równoznaczny z pakietem WitajHD.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W każdej chwili można zmieniać umowę na wyższą ofertę, nieważne czy tv czy internetu.

Chyba jednak nie. Ja niedawno chciałem zmienić opcję Neostrady z obecnych 6 mbps na 10 Mbps (bo 20 i tak u mnie nie da rady) to mi "Tepsa" odmówiła twierdząc, że mogę to zrobić dopiero, jak będzie mi się konczyć moja aktualna umowa, którą mam do konca lutego 2014 roku... :?:roll: Totalnie bez sensu! :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za każdym razem gdy chciałem coś zmieniać, to to zmieniałem u nich bez problemu. Po prostu dopisuję aneks do umowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na kanałach 138 i 139 dopiero dziś zauważyłem kanały dodatkowe nSport 36 i 37. Mam pytanie, czy nie wie ktoś od którego pakietu te kanały są dostępne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...