Skocz do zawartości
przemek212121

Orange TV – pytania, problemy, komentarze

Rekomendowane odpowiedzi

Tutaj zadawajcie pytania dotyczące wyżej wymienionej platformy zamiast zakładać nowe tematy :)

Pozdrawiam

P.S Proszę usunięcie, lub przeniesienie postów dotyczących problemów z platformą do tego tematu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W takim razie mam pytanie , chcę sobie dokupić pakiet witaj HD na 12 mieś i zauważyłem że trzeba płacić aktywację 49zł prawda to ?

Dodam że mam neo 6mb i pakiet podstawowy.

Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W takim razie mam pytanie , chcę sobie dokupić pakiet witaj HD na 12 mieś i zauważyłem że trzeba płacić aktywację 49zł prawda to ?

Aktywacja przy umowie 12-miesięcznej wynosi 49 zł, z kolei przy kontrakcie 24-miesiecznym 1 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli podpiszę umowę dziś na pakiet to od kiedy mi włączą kanały ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

teraz to ja bym się nie pchał w żadne pakiety od tp orange,

Z aktywacją to różnie 5 -10 dni. a nawet i 3 dni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie? ja mam linie tp, mam abonament internet+telefon teraz kończy mi się umowa i mnie interesuje telefon +internet +telewizja. Chcę sąsiadowi dać telewizje i pytańie czy od mojej lini można liveboxa dać ok 50 metrów kabla żeby miał livboxa u siebie i oglądał bo ma satelitę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do oglądania TV w TP nie trzeba ciągnąć kabla i to aż 50 m. Wystarczy podpiąć router, który nie musi być podpięty do netu i powinien odpalić. Nie będzie robić aktualizacji ,ale te można zrobić podpinając neta. Aktualizacje te i tak nie są udostępniane zbyt często. Ja mam tak podpiętego liveboxa który do tej pory leżał w szafie zestaw ten chodzi w garażu bez neta z tunerem a sieć w domu mam na pentagramie. Oczywiście to rozwiązanie dotyczy zestawu satelitarnego shd 85.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy jeżeli podpisałbym umowe teraz o nowe pakiety a umowa na net+tv i tel kończy mi się za pół roku to włączą te pakiety teraz czy dopiero po skończeniu obecnej umowy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tego nie wiem. Jak masz samą Neo i chcesz wziąć neo + Tv to możesz teraz. Dostaniesz aneks na okres 24mc z dekoderem i Liveboxem jak go nie masz za 0zł. Za internet zapłącisz 5zł mniej a za TV podst. 15zł Livebox i dekoder za 0zł

 

jeżeli juz masz neo + TV to musisz poczekać do końca umowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy jeżeli podpisałbym umowe teraz o nowe pakiety a umowa na net+tv i tel kończy mi się za pół roku to włączą te pakiety teraz czy dopiero po skończeniu obecnej umowy ?

 

Umowa na Neostradę z Telewizją jest osobną umową od umowy na pakiety dodatkowe. Dlatego podpisując teraz umowę na pakiety będziesz je miał włączone - bez względu na to, ile Ci zostało do końca umowy na Neo. Btw. jeśli umowa na Neostradę z TV wychodzi Ci za pół roku to już de facto za miesiąc będziesz mógł ją przedłużyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam pytanie do osób bardziej interesujących się tym tematem ponieważ od jakiegoś czasu mam problem z odbiorem niektórych kanałów. Niestety wystarczy, że się zachmurzy lub zacznie padać deszcz a odbiór zaczyna być przerywany, klatkuje się lub obraz robi się czarny, w najgorszym przypadku wyświetla się komunikat o zbyt słabej jakości sygnału. Teraz pytanie, czy jest to wina złych ustawień czy może wina leży po stronie TP/Orange ? Jakieś porady zanim zacznę grzebać przy antenie ? Poniżej podaje listę kanałów z którymi mam problem, czy mają one ze sobą coś wspólnego ?

5. Orange Sport

48. AXN

61. AXN Crime

62. AXN Sci fi

66. TV 1000

111. ESPN America

115. Extreme Channel

123. Animal Planet

125. Nat Geo Wild

131. Dicovery World

132. Dicovery Science

154. MTV Rock

155. MTV Dance

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ustaw lepiej antenę lub kąt konwertera, bo masz nie dokładnie ustawioną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@martinstop - kanały mają ze sobą coś wspólnego - lecą z jednej częstotliwości, słabszej (12,476H). Spróbuj pójść tropem @Mr.Experta i zrobić korektę przy antenie. Jeśli konwerter masz pojedynczy, nie monoblock (podejrzewam, że tak, bo dekoder TP i tak nie obsługuje DiSEqC), to zacznij od kąta skręcenia, bez kręcenia samą anteną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

 

Mam pytanie do osób bardziej interesujących się tym tematem ponieważ od jakiegoś czasu mam problem z odbiorem niektórych kanałów. Niestety wystarczy, że się zachmurzy lub zacznie padać deszcz a odbiór zaczyna być przerywany, klatkuje się lub obraz robi się czarny, w najgorszym przypadku wyświetla się komunikat o zbyt słabej jakości sygnału. Teraz pytanie, czy jest to wina złych ustawień czy może wina leży po stronie TP/Orange ? Jakieś porady zanim zacznę grzebać przy antenie ? Poniżej podaje listę kanałów z którymi mam problem, czy mają one ze sobą coś wspólnego ?

5. Orange Sport

48. AXN

61. AXN Crime

62. AXN Sci fi

66. TV 1000

111. ESPN America

115. Extreme Channel

123. Animal Planet

125. Nat Geo Wild

131. Dicovery World

132. Dicovery Science

154. MTV Rock

155. MTV Dance

 

Przechodząc przez 'instalacje krok po kroku' możesz spróbować zmienić częstotliwość na 12.476 Mhz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To słaby transponder orange tp.Należy dokładnie ustawić czaszę i konwerter. Często jakość sygnału "pływa" a zwłaszcza przy gorszej pogodzie -choć nie zawsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok...dzięki za podpowiedzi, jak tylko znajdę chwilę to pójdę ustawić lepiej antenę.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy może ktoś już próbował połączyć konta TP i Orange w jedno, tym samym otrzymując jedną fakturę?

 

Jeśli tak, powiedzcie cos więcej na ten temat :smile:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość krzysiek.karolak

Nie, nie można - Grupa TP i PTK Centertel pozostają nadal oddzielne i faktury również muszą być oddzielne, poczytaj sobie na orange.pl/pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie moja mama chce mieć u siebie w domu Neostrade + TV podstawowy

Jak wyglądają warunki przy zawieraniu umowy w salonie??

Czy jest to taka sama oferta jak w internecie?? Ona chce tylko w salonie aby jej jasno warunki przedstawić...

Chce mieć 6Mb + TV po kablu (brak opcji montażu anteny a gniazdko jest zaraz przy TV)

 

Umowa na 12 lub 24mc jak to wychodzi cenowo??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie :). Dzisiaj zaopatrzyłem się w usługę Neostrada + TV. Otrzymałem LIvebox 2.0 i dekoder UHD 88. I mam problem z instalacją dekodera. Uruchamiam go po raz pierwszy, wpisuję wszystkie kody i kiedy dochodzi do testu połączenia dekodera z liveboxem, wszystko się zatrzymuje na tej czynności. Na ekranie jest test połączenia, który powinien trwać kilka minut, a tymczasem trwa kilkanaście i pasek postępu stoi w 3/4 długości. Próbowałem już podłączać kabel do liveboxa we wszystkie porty, ale za każdym razem jest to samo. Może to przez to, że umowę podpisałem 5 godzin temu? Czy czas ma na to jakiś wpływ? Bardzo proszę o pomoc, ponieważ widzę, że jesteście bardzo zorientowani w tych sprawach, w przeciwieństwie do mnie. Z góry dziękuję za każdą próbę pomocy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jka podpisałes umowę 5godz. temu to jak ma ci działać?? Jeżeli to nowa usługa to ie masz synchronizacji, jeśli to przedłużenie umowy to nie włączyli ci jeszcze TV na porcie... Pytanie masz TV po kablu czy sat?? Tak czy siak usługę muszą uaktywnić na centrali... Myślę że do 48h będzie działać o ile masz TV po kablu...

 

Ja też dzis dokonałem aktywacji dekodera i nie miałem problemu a to okno o którym mówisz ładowało sie ok 10min test połączenia...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×