Skocz do zawartości

Orange TV – pytania, problemy, komentarze


przemek212121
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem nowy uzytkownikiem orange TV i niestety jestem zaskoczony jakoscią obrazu. Jest wystarczajacy do ogladania seriali czy kanałow informacyjnych (i tak gorszy niz platforma canal+) ale nie potrafie zrozumiec co sie dzieje przy ogladaniu sportu / dynamicznych scen. Obraz sie pixeluje, logo ogladanej stacji potrafi sie rozmywać szczegolnie gdy na jego tle dzieje sie cos dynamicznego. W trakcie ogladania transmisji z dzisiejszych skokow dolna krawedz obrazu wręcz drgała. Przelaczylem na naziemna i efekt ten nie wystepował, ponadto mialem wrazenie lepszego obrazu. Taka nizsza jakosc jest normalna na iptv? Dekoder icu 100 smasunga oraz tv tez samsung 55 cali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,
Mam ofertę światłowodową plus jeden numer komórkowy w ramach Orange Love. Myślę nad telewizją IPTV. Moje pytanie brzmi następująco - czy dobierając pakiet telewizyjny to umowy na internet i komórkę zostaną przedłużony ponownie o 2 lata ? W maju narzeczonej kończy się umowa w playu i też będę chciał go dopiąć pod Orange Love, będę mógł ?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli weźmiesz funpack (tv, internet, voip) to stara umowa na internet zostanie zakończona i rozpocznie się nowa na internet i tv.

Jeśli weźmiesz orange love (tv, internet, voip, komórka) to tak samo - stara umowa na internet i komórkę zostaną zakończone i rozpocznie się od zera nowy okres

Możesz w dowolnym momencie dobrać/przenieść kolejny numer komórkowy i wtedy jest doliczony rabat.

4 godziny temu, Wyso napisał:

Jestem nowy uzytkownikiem orange TV i niestety jestem zaskoczony jakoscią obrazu.

 

Zgłoś usterkę, niech przyjedzie technik i sprawdzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, spello napisał:

Najlepiej zamówić tak, żeby się zgadzało z okresem rozliczeniowym bo nie wiem do końca jak to jest traktowane. Normalnie uruchomiliby od razu i cenę rozbili o ilość dni od włączenia do końca okresu rozliczeniowego.

Potwierdzam. Mnie naliczono za parę dni jakieś dziwne opłaty

W dniu 15.02.2020 o 18:58, Wyso napisał:

Jestem nowy uzytkownikiem orange TV i niestety jestem zaskoczony jakoscią obrazu. Jest wystarczajacy do ogladania seriali czy kanałow informacyjnych (i tak gorszy niz platforma canal+) ale nie potrafie zrozumiec co sie dzieje przy ogladaniu sportu / dynamicznych scen. Obraz sie pixeluje, logo ogladanej stacji potrafi sie rozmywać szczegolnie gdy na jego tle dzieje sie cos dynamicznego. W trakcie ogladania transmisji z dzisiejszych skokow dolna krawedz obrazu wręcz drgała. Przelaczylem na naziemna i efekt ten nie wystepował, ponadto mialem wrazenie lepszego obrazu. Taka nizsza jakosc jest normalna na iptv? Dekoder icu 100 smasunga oraz tv tez samsung 55 cali.

Też tak miałem. Obraz kiepski itp itd. Wymieniłem pięć razy dekoder ICU - każdy miał inny obraz - tak inny obraz. Może dziwne ale tak było. Następnie ustawianie rozdzielczości obrazu w dekoderze . Dekoder na 1920/1080 p50 bo na Auto czy 4K obraz gorszy. Niech telewizor sam skaluje :). Tak jest u mnie i widać różnicę. Kalibracja telewizora też dużo zmieniła. Dodatkowo zakupiłem swoje okablowanie tj hdmi i kabel Ethernet Jest znacząca poprawa ale nie ma ideału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, mrozio11 napisał:

No tak robią, mi jak uruchomili kilka pakietów w ramach rekompensaty i później zapomnieli je wyłączyć to potem naliczyli mi jakieś kilka złotych za sześć dni, bo dopiero po takim czasie zorientowałem się, że nie wyłączyli tych śmieciowych kanałów pokroju Motowizja.

Najlepsze jest to , że na infolinii nie potrafili mi wytłumaczyć sensownie skąd te opłaty. Jakaś magia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
19 godzin temu, xShandyyy napisał:

Czy posiadając pakiet optymalny mogę zamówić pakiet multi + ? I w jaki sposób mógłbym go zamówić ? 

 

Tak, mozesz zamowić ten pakiet. Zamawiasz dzwoniąc do Orange 801 234 567 lub w salonie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.03.2020 o 22:39, wlodarek1 napisał:

Ja przeszedłem z nc plus do Orange kilka lat temu
Powiem tyle obraz jest tej samej jakości za to cenowo jest nieco taniej

Wysłane z mojego motorola one vision przy użyciu Tapatalka
 

 

Masz orange przez SAT czy IPTV?

 

Ja mam IPTV i wedlug mnie obraz jest gorszy niz w canal+

 

Przy obrazie statycznym dokumenty / seriale jest ok ale sport to naprawde czasami wyglada jak SD a nie HD. Szczegolnie np kanaly eleven sa wg mnke w duzo nizszej jakosci niz w canal+

 

Tvp1 wygada na pewno gorzej niz przez dvbt jezeli chodzi o plynnosc obrazu i jego ogolne zachowanie sie przy np latajacym komfetti na ekranie

 

Mam wrazenie ze jakosc jest ograniczana celowo bo niektore wydarzenia jak szlagierowe mecze na eleven 4k lub F1 wygladaja bardzo dobrze

Edytowane przez Wyso
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.03.2020 o 22:53, xShandyyy napisał:

Mam pytanie odnośnie Canal+, posiadam pakiet optymalny sat. Czy mogę zamówić Canal+Prestige bądź Canal+select i po 3 miesiacach za darmo zrezygnować? Na jakiej zasadzie to wygląda? 

Canal+ jest na umowę 12/14/24m, nie ma  rezygnacji po 3 miesiącach. Zgaduję że zaproponowali 3m gratis i stąd pytanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...