boss509 Opublikowano 15 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2017 (edytowane) A jak jest z opóźnieniem, jeśli chodzi o Orange po światłowodzie? W sumie nie byłem tego wcześniej świadomy, jednak zdarzyło mi się oglądać jakiś mecz na Ipli, to od sąsiadów oglądających ten mecz na kablówce okrzyk radości po strzelonym golu słyszałem ze 2 minuty wcześniej, niż tego gola zobaczyłem u siebie. IPLA to chyba co innego, ale też po necie. U siebie mam nc+ i Vectrę, zrobiłem eksperyment i z kolei w kablówce jest ze 20 sekund opóźnienia w stosunku do satelity. Edytowane 15 Grudnia 2017 przez boss509 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawulon.wawa Opublikowano 19 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2017 A jak jest z opóźnieniem, jeśli chodzi o Orange po światłowodzie? W sumie nie byłem tego wcześniej świadomy, jednak zdarzyło mi się oglądać jakiś mecz na Ipli, to od sąsiadów oglądających ten mecz na kablówce okrzyk radości po strzelonym golu słyszałem ze 2 minuty wcześniej, niż tego gola zobaczyłem u siebie. IPLA to chyba co innego, ale też po necie. U siebie mam nc+ i Vectrę, zrobiłem eksperyment i z kolei w kablówce jest ze 20 sekund opóźnienia w stosunku do satelity. Wszystko zależy od źródła. Jeżeli źródłem jest sygnał z Satelity to jest jest 2-3 sekundy, ponieważ sygnał który Ty dostajesz na dekoder satelitarny jest odbierany przez dostawcę telewizji IPTV, odkodowywany, trafia na multipleksery IPTV, po czym jest szyfrowany jako strumień IP i trafia do dekodera IPTV. Teraz już większość kanałów brana jest nie z satelity tylko przesyłana po kablu tym samym łączem z którego sygnał podnoszony jest na satelitę. Oznacza to mniejsze jeszcze opóźnienie i dodatkowo jeżeli na satelicie pojawiają się zakłócenia spowodowane warunkami atmosferycznymi, na IPTV ich nie masz. Podobno przy światłowodzie można mieć w sumie 3 dekodery... Ktoś Cię wprowadził w błąd. Aktualnie Multiroom w IPTV (światłowód/VDSL) to dwa dekodery, główny i drugi multiroomowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StraMoldas Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 Jaka jest ścieżka dźwiękowa filmów w wypożyczalni VOD Orange? Lektor, napisy, czy można wybrać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PepinMały Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Czy tylko u mnie na każdym kanale po uruchomieniu dekodera jest czarny ekran? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieczęstygość Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Tak , Wyszukaj kanały od nowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spello Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Może wejście na ostatni kanał na liście przywróci uprawnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieczęstygość Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 U mnie tak było jak przekladałem kiedyś HDMI czy kabel antenowy do innego dekodera i nie wylaczyłem dekodera( tylko standby) Wyszukaj od nowa, pomoże 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redviking Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 A menu dziala normalnie? jesli tak to nawet wyszukiwac nie trzeba, tylko wejsc w menu na sile sygnalu i potrzymac z minute, odswiezy sobie wtedy, powyszukuje od nowa. Jesli to pomoze to pojawi sie z kolei informacja o braku uprawnien,a potem oczywiscie odswiezanie uprawnien na 998. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PepinMały Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Menu działa normalnie. Spróbuję jak pisaliście, potem będę reklamował się krwiożerczej pomarańczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieczęstygość Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 (edytowane) To jest IPTV? Edytowane 10 Stycznia 2018 przez nieczęstygość99 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PepinMały Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Tak. Zrobiłem zresztą reset i też wszędzie na czarno, nawet 998. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieczęstygość Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Wyszukaleś od nowa i masz czarne? Gdyby to była satka to bym powiedzialbym ze uszkodzona wtyczka Reset masz na myśli guzikiem z tylu czy z menu serwisowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PepinMały Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Resetowałem z menu serwisowego. Skłaniam się ku temu, że w Orange coś wariuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieczęstygość Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Jak przyciskiem z tylu to Ci nic nie da, naciśnij na pilocie szybko sekwencje niebieski żółty niebieski , wyświetli Ci się menu serwisowe i wybierz " zresetuj" , dekoder wróci do ustawień fabrycznych , sprawdzi kartę od nowa i będzie Ci kazał wpisać nowe kody dostepu A spróbuj wyciągnąć kartę , zresetowac i czy wywali Ci błąd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PepinMały Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 No właśnie tak zrobiłem A jeszcze wczoraj wieczorem telewizja działała bez zarzutów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieczęstygość Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Innego sposobu juz chyba nie ma , dryń dryń na infolinię tylko A EPG działa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PepinMały Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 EPG też nie działa. Dodam, że Internet działa (oczywiście z krótkimi zerwaniami łącza). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieczęstygość Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 U mnie wtedy działało , czyli problem leży na łączu (bo u Cb jest IPTV) zresteuj router , jak nie pomoże zadzwonił po techników na infolinii, niech sprawdza łącze, bo wątpienia żeby sażemek padł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PepinMały Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 (edytowane) Sugerujesz, że jest za słabe łącze? Wątpię. W domu do Internetu są podłączone trzy komputery, taka sama ilość smartfonów i telewizor, ale nic podobnego wcześniej (tzn. od września) się nie zdarzyło. A na infolinię to jutro zadzwonię, bo będę miał wtedy więcej czasu. Edytowane 10 Stycznia 2018 przez PepinMały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieczęstygość Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Nie koniecznie , może po prostu coś się zepsuło na łączu i blokuje Ci dosył TV, tak jak czasem coś się psuje na ADSL i stacjonarne telefony działają a internet nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PepinMały Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 (edytowane) Odpaliłem dekoder akurat, kiedy wykręciłem numer do infolinii i już telewizja normalnie leciała. Chyba mieli jakąś awarię u mnie w okolicy. Edytowane 11 Stycznia 2018 przez PepinMały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawulon.wawa Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Jak przy IPTV/FTTH masz na dekoderze czarny ekran, to najpierw restartujesz modem, czekasz aż modem wstanie i restartujesz dekoder. Czasami zdarza się że modem przestaje przepuszczać multicasty, czyli telewizję. Internet działa, ale multicasty telewizyjne są wycinane. Nie koniecznie , może po prostu coś się zepsuło na łączu i blokuje Ci dosył TV, tak jak czasem coś się psuje na ADSL i stacjonarne telefony działają a internet nie Nie ma opcji zepsucia łącza. Jeżeli jest internet to są multicasty do TV, tylko może je wycinać modem, innej konfiguracji nie ma. Jeżeli na IPTV łącze synchronizuje się na minimalnej regulaminowej prędkości to musi działać.Telefon stacjonarny jeżeli to nie jest telefon po IP to zupełnie inne bajka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PepinMały Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 A restart ma być przez przycisk czy po wejściu w menu serwisowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawulon.wawa Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Prądowy, czyli włącznik z tyłu albo wtyczka z gniazdka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieczęstygość Opublikowano 14 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 @PepinMały Na przyszłość w podobnej sytuacji (tylko IPTV) możesz skorzystać z aplikacji mobilnej Mój Funbox i w ten sposób spróbować naprawić black screen error. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.