Skocz do zawartości

Orange TV – pytania, problemy, komentarze


przemek212121
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous
Dlaczego dekoder SHD -85 nadal nie umożliwia odbioru MUX-1 ?

Tam już zadałem, lecz bez odzewu. Miałem nadzieję że ktoś może coś słyszał o planach monopolisty w tym zakresie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy możliwe jest ustawienie zeza na Astrę (i jej odbiór oczywiście) w TPSA/Orange? mam dekoder sagemcom UHD 88, dzisiaj zostało wszystko zamontowane (antena z zezem), ale dekoder nie widzi Astry (w ustawieniach nie ma w ogóle możliwości wyboru innego satelity niż Hot Bird; przy koazji kuriozum: pojawia się kominikat "sygnał jest zbyt silny, użyj tłumika" - mimo to TV działa normalnie, pan montujący antenę trochę się zdziwił).

Bardzo mi zależy na programach z Astry, czy można coś zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy można w trakcie umowy zminic opcje IPTV na DTH??

W sumie dekoder ten sam więc na moje oko nie powinno być źle...

 

Oraz mam pytanie przy zamawianiu Neo + TV przy TV pisało umowa na czas nieokreślony jak wygląda wypowiedzenie TV?? Jakoi jest okres rezygnacji i jak to się odbywa, czy sa problemy z neo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Ja mam pakiet podstawowy rozszerzony i nie mam VIVY, ale pisałem w tej sprawie do Orange i tak mi odpowiedzieli:

Witaj Przemku,

Faktycznie powinieneś mieć ten kanał w swoim pakiecie. Na dzień dzisiejszy nie mamy żadnej informacji na temat przyczyny zakodowania kanału. Wysłałam już zapytanie w Twojej sprawie, skontaktuję się z Tobą gdy tylko otrzymam informację zwrotną.

 

Pozdrawiam

M******* O*******

Zespół myOrange

Więc kiedy będę coś wiedział więcej dam znać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otóż otrzymałem następną wiadomość od Orange:

Przemku,

 

Otrzymałam odpowiedź w Twojej sprawie. Problem pojawił się, ponieważ nadawca źle zaszyfrował kanał i dlatego nasi klienci nie mają możliwości odbioru. Prace naprawcze trwają, prawdopodobnie jeszcze dziś po południu zostanie przywrócona możliwość odbierania VIVY. Przepraszamy za niedogodności.

 

 

Pozdrawiam

xyz

Zespół myOrange

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...