Skocz do zawartości

TV rachunek - kanał 190


FFan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zgodnie z sugestią wysłałem wiadomość do działu technicznego opisałem że jestem bardzo niezadowolony z zaistniałej sytuacji

dałem im przykład że dekoder może być (na u moich rodziców i nie chcę żeby oni wiedzieli ile płacę).

Oraz czy da się to jakoś wyłączyć .

Odpisami mi, że robią wszystko aby nam żyło się lepiej.

A jak mi się nie podoba info to mam sobie przełączyć na papierkowe faktury i bulić 5 złotych.

I co wy na to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, a co w momencie kiedy mam e-rachunek? Dlaczego wtedy nie mogę wyłączyć tego pop-up w TV? Naprawdę głupio to rozwiązali...

 

Co do odpowiedzi z Cyfry. Jeśli dzięki temu komunikatowi mi ma się żyć lepiej to Ja bardzo dziękuje. Nie życzę sobie aby ktoś za mnie decydował co jest dla mnie dobre lub nie. Mam nadzieję, że jeśli więcej osób będzie miało zastrzeżenia do tej "opcji" to jednak Cyfra da możliwość wyłączenia tego wyskakiwania. Keers jesteś w stanie od siebie przekazać uwagi co do tej opcji, że nie do końca jest to trafione? Oczywiście Ja sam też napiszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam, nie chcę tego widzieć na ekranie dlatego założyłem temat i wczoraj dzwoniłem, żeby mi to wyłączyli.

 

Takie posunięcia z C+ to jest uszczęśliwianie na siłę i na pewno wielu się to nie spodoba, dlatego mam nadzieję, że C+ da opcję wyłączenia tego w przypadku uruchomienia e-rachunku oraz oczywiście opłacania w terminie bez zaległości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja płace e-przelewem, najczęściej z ICA klikając 'Zapłać' i mi się pobrał rachunek.

Wyskoczył też pop-up, ale dopiero dwa tygodnie po zapłaceniu i wyświetlił się ze statusem zapłaconym. Także myślę, że pobierze się wszystkim ale dopiero od nowych okresów rozliczeniowych będzie działał jak zamierzono.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie kazdy bo nie dotyczy to sagemcom na ten moment. A dany dekoder musi byc dopisany do kontraktu

guzik prawda, ja mam phila hd z poprzedniego kontraktu i wyskoczył mi wczoraj czy tam w sobotę na nim rachunek...na pace pvr też (a tylko ten jest przypisany do kontraktu)

Ale czytamy ze zrozumieniem.

Skoro masz pvr na kontrakcie to został Ci uruchomiony TV rachunek. Jako, że philips hd umożliwia jego odbiór to i na nim dostałeś info o rachunkach. TV rachunek jest wysyłany na kartę a nie na dekoder.

ale czytam ze zrozumieniem... napisane zostało że dekoder musi być dopisany do kontraktu, a nie karta, dlatego mi to nie pasowalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj podczas oglądania TV, trzykrotnie pojawiła mi się informacja, o tym - że rachunek nie został zapłacony, pomimo tego, że termin płatności upływa dopiero 18. listopada. Odbieram to, jako mocno denerwujące. Rozumiem, że taka informacja może się pojawić raz po wystawieniu nowej faktury albo po przekroczeniu terminu płatności, ale nie gdy nie jestem jeszcze w zwłoce a bombardowany jestem przypomnieniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt to może być trochę denerwujące, ale nie przesadzajcie.

 

swego czasu jak miałem CP to oprócz takich popup'ów, dostawałem kilka dni przed terminem płatności (!) smsa z mniej więcej taką informacją:

przypominamy, że zbliża się termin płatności i informujemy, że nieopłacenie rachunku w terminie spowoduje zablokowanie kanałów.

 

to jest dopiero kosmos, traktowanie każdego abonenta jako potencjalnego przyszłego dłużnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak odczytasz rachunki - wszystkie strony nie bedzie pop up od tv rachunku

 

Mi ów pop up wyskakuje na dekoderze z dodatkową kartą z multiroomu, na głównej karcie rachunki zostały odczytane, na dodatkowej po wejściu na kanał 190 nie ma żadnych rachunków. Coś jest więc nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak odczytasz rachunki - wszystkie strony nie bedzie pop up od tv rachunku

 

Tylko ze jest jeszcze taki problem, ze pop up wyskakuje kilka razy pod rząd, a po wejściu na kanał 190, dostaje się informacje, ze żaden rachunek jeszcze nie został przesłany ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wczoraj napisałem w sprawie tego "wyskakiwania". Oczywiście dostałem odpowiedź taką jaką się spodziewałem czyli praktycznie żadną. Na moje pytania Pani odpisała..... moimi pytaniami :shock: Ale dzisiaj doprecyzuje może (chociaż już chyba pisałem tak prosto, że bardziej się nie da...) i znowu napiszę. Tak się zastanawiam, czy dodanie możliwości wyłączenie tego pop-up to aż taki duży problem? Dobrze przynajmniej, że póki co na drugim dekoderze z Multiroomu nie wyskakuje mi nic... Bardzo ale to bardzo mi się nie podoba ta opcja.

 

@Keers - może przekaż gdzie trzeba, że abonenci nie do końca są z takiego rozwiązania zadowoleni? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...