keers Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 dodatkowo na Philipsach hd z wolnego rynku zanim zostala uruchomiona oficjalnie usluga to koperta sie pojawiala, ale na 190 jeszcze wtedy nic nie bylo Dzieki Rigi:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati82 Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 A jak rozwiążą sytuacje jak ktoś im odda tuner bo będzie miał własny ? Wtedy automatycznie wznowią wysyłanie rachunków pocztą bez opłaty 5 zł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FFan Opublikowano 15 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 IMHO nie. Wznowią za opłatą, bo możesz wziąć e-rachunek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIRU1 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Zgodnie z sugestią wysłałem wiadomość do działu technicznego opisałem że jestem bardzo niezadowolony z zaistniałej sytuacji dałem im przykład że dekoder może być (na u moich rodziców i nie chcę żeby oni wiedzieli ile płacę). Oraz czy da się to jakoś wyłączyć . Odpisami mi, że robią wszystko aby nam żyło się lepiej. A jak mi się nie podoba info to mam sobie przełączyć na papierkowe faktury i bulić 5 złotych. I co wy na to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FFan Opublikowano 15 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 @MIRU1 Według tego co wyżej pisałem i po rozmowie z Działem technicznym , nie powinno się to pojawiać, jak zlecisz płatność poleceniem zapłaty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feniks1983 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 No właśnie, a co w momencie kiedy mam e-rachunek? Dlaczego wtedy nie mogę wyłączyć tego pop-up w TV? Naprawdę głupio to rozwiązali... Co do odpowiedzi z Cyfry. Jeśli dzięki temu komunikatowi mi ma się żyć lepiej to Ja bardzo dziękuje. Nie życzę sobie aby ktoś za mnie decydował co jest dla mnie dobre lub nie. Mam nadzieję, że jeśli więcej osób będzie miało zastrzeżenia do tej "opcji" to jednak Cyfra da możliwość wyłączenia tego wyskakiwania. Keers jesteś w stanie od siebie przekazać uwagi co do tej opcji, że nie do końca jest to trafione? Oczywiście Ja sam też napiszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FFan Opublikowano 15 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Ja też mam, nie chcę tego widzieć na ekranie dlatego założyłem temat i wczoraj dzwoniłem, żeby mi to wyłączyli. Takie posunięcia z C+ to jest uszczęśliwianie na siłę i na pewno wielu się to nie spodoba, dlatego mam nadzieję, że C+ da opcję wyłączenia tego w przypadku uruchomienia e-rachunku oraz oczywiście opłacania w terminie bez zaległości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychooo Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Mi płatnosc sciagaja z karty i do dzisiaj na 190 nic mi sie nie pojawilo. Pisze ze nie zostal przeslany zaden rachunek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_m_11 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Ja mam tak samo jak przedmówca pisze,a płace przelewem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djkubek Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Ja płace e-przelewem, najczęściej z ICA klikając 'Zapłać' i mi się pobrał rachunek. Wyskoczył też pop-up, ale dopiero dwa tygodnie po zapłaceniu i wyświetlił się ze statusem zapłaconym. Także myślę, że pobierze się wszystkim ale dopiero od nowych okresów rozliczeniowych będzie działał jak zamierzono. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajek Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 nie kazdy bo nie dotyczy to sagemcom na ten moment. A dany dekoder musi byc dopisany do kontraktu guzik prawda, ja mam phila hd z poprzedniego kontraktu i wyskoczył mi wczoraj czy tam w sobotę na nim rachunek...na pace pvr też (a tylko ten jest przypisany do kontraktu) Ale czytamy ze zrozumieniem. Skoro masz pvr na kontrakcie to został Ci uruchomiony TV rachunek. Jako, że philips hd umożliwia jego odbiór to i na nim dostałeś info o rachunkach. TV rachunek jest wysyłany na kartę a nie na dekoder. ale czytam ze zrozumieniem... napisane zostało że dekoder musi być dopisany do kontraktu, a nie karta, dlatego mi to nie pasowalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rigidigi Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Posiadanie dekodera uruchamia usługę. Ale dane wysyłane są na kartę. Więc jak pożyczysz kartę sąsiadowi, to u niego pojawi się tv rachunek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryl4 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Dzisiaj podczas oglądania TV, trzykrotnie pojawiła mi się informacja, o tym - że rachunek nie został zapłacony, pomimo tego, że termin płatności upływa dopiero 18. listopada. Odbieram to, jako mocno denerwujące. Rozumiem, że taka informacja może się pojawić raz po wystawieniu nowej faktury albo po przekroczeniu terminu płatności, ale nie gdy nie jestem jeszcze w zwłoce a bombardowany jestem przypomnieniami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwidBDG Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Zaczynam sie cieszyc ze nie mam tego kanalu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keers Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 jak odczytasz rachunki - wszystkie strony nie bedzie pop up od tv rachunku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mom Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 mi tez dzis wyskoczylo to [beep]stwo chociaz jest jeszcze czas do wplaty coraz bardziej rozczarowuje ta Cyfra oby szybko to wywalili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godunow Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Pewne będzię tak jak w nce tam też mimo zapłacenia od czasu do czasu włącza się komunikat o zapłaceniu .. Pewnie w cyferce będzie podobnie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
furi_dp Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 fakt to może być trochę denerwujące, ale nie przesadzajcie. swego czasu jak miałem CP to oprócz takich popup'ów, dostawałem kilka dni przed terminem płatności (!) smsa z mniej więcej taką informacją: przypominamy, że zbliża się termin płatności i informujemy, że nieopłacenie rachunku w terminie spowoduje zablokowanie kanałów. to jest dopiero kosmos, traktowanie każdego abonenta jako potencjalnego przyszłego dłużnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryl4 Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 jak odczytasz rachunki - wszystkie strony nie bedzie pop up od tv rachunku Mi ów pop up wyskakuje na dekoderze z dodatkową kartą z multiroomu, na głównej karcie rachunki zostały odczytane, na dodatkowej po wejściu na kanał 190 nie ma żadnych rachunków. Coś jest więc nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronnie84 Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 rachunki w TV dla posiadaczy Sagemcom HD dopiero od nowego roku (stycznia). Zgadza się ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fmac Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 jak odczytasz rachunki - wszystkie strony nie bedzie pop up od tv rachunku Tylko ze jest jeszcze taki problem, ze pop up wyskakuje kilka razy pod rząd, a po wejściu na kanał 190, dostaje się informacje, ze żaden rachunek jeszcze nie został przesłany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keers Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 moze nie jest dopisany ten dekoder do kontraktu - i wtedy koperta sie pojawia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwidBDG Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 A ja dostalem poczta rachunek o kwocie 137zl a mam jeszcze za darmo i abonament powinien byc 99zl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fmac Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 moze nie jest dopisany ten dekoder do kontraktu - i wtedy koperta sie pojawia dopisany, dopisany, przynajmniej w ICA figuruje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feniks1983 Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Ja wczoraj napisałem w sprawie tego "wyskakiwania". Oczywiście dostałem odpowiedź taką jaką się spodziewałem czyli praktycznie żadną. Na moje pytania Pani odpisała..... moimi pytaniami Ale dzisiaj doprecyzuje może (chociaż już chyba pisałem tak prosto, że bardziej się nie da...) i znowu napiszę. Tak się zastanawiam, czy dodanie możliwości wyłączenie tego pop-up to aż taki duży problem? Dobrze przynajmniej, że póki co na drugim dekoderze z Multiroomu nie wyskakuje mi nic... Bardzo ale to bardzo mi się nie podoba ta opcja. @Keers - może przekaż gdzie trzeba, że abonenci nie do końca są z takiego rozwiązania zadowoleni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi