Skocz do zawartości

Cyfra+ Online


cytrynek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Więc, powiedzcie czy jest możliwość oglądania na laptopie, który podłączyłem do telewizora i wysyłam sygnał wideo na telewizor przez HDMI i czy jest możliwość oglądania w tym samym czasie z drugiego laptopa(ten sam sposób podłączenia - laptop-HDMI-telewizor) w drugim pokoju innego kanału.

Widzę że wygląda to jak "sharing" prze online(nie do końca to mam na myśli) ale powiedzmy w obrębie tej samej sieci.

Ile można zalogowań przeprowadzić jednocześnie w obrębie jednego domu(mieszkania), mam 4 pokoje i w każdym telewizor.

 

Dziękuję za odpowiedź. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj tego, komuś na poprzedniej stronie pomogło.

 

Rozwiązanie 1:

 

Prosimy o wykonanie kilku czynności:

 

1. usunąć zawartość cache'a przeglądarki internetowej (najprościej można tego dokonać kombinacją klawiszy ctrl+F5);

 

2. poprawnie ustawić datę i godzinę w komputerze;

 

3. wyczyścić pliki cookies w swojej przeglądarce.

 

Prosimy także o zamknięcie wszystkich przeglądarek internetowych, a następnie sprawdzenie, czy w opcjach dodatku MS Silverlight w zakładce "Odtwarzanie" została włączona opcja "Włącz pobieranie i aktualizacje składników wymaganych do odtwarzania zawartości chronionej".

W tym celu prosimy o przejście następującej ścieżki Start->Programy->MS Silverlight->Silverlight, opcja dostępna jest w zakładce "Odtwarzanie".

Jeżeli ta opcja jest zaznaczona, a mimo tego nadal materiały nie odtwarzają się prosimy o jej odznaczenie, zatwierdzenie zmiany, następnie zrestartowanie przeglądarki i ponowne zaznaczenie opcji "Włącz pobieranie i aktualizacje składników wymaganych do odtwarzania zawartości chronionej".

 

Po wykonaniu powyższych czynności prosimy o włączenie przeglądarki internetowej i uruchomienie materiału testowego na stronie, np. http://vod.onet.pl/przetestuj.html.

 

Rozwiązanie 2:

 

Jeżeli pomimo wykonania czynności z punktu 'Rozwiązanie 1' problem z odtwarzaniem materiałów nadal występuje możemy zaproponować rozwiązanie problemu poprzez wyczyszczenie katalogu PlayReady. Jeśli jednak posiadają Państwo w na swoim komputerze licencje do innych materiałów wideo zabezpieczonych technologią PlayReady prosimy nie wykonywać poniższych czynności ponieważ wyczyszczenie katalogu PlayReady będzie skutkowało utratą tych licencji. Katalog PlayReady zawiera plik mspr.hds będący bazą licencji DRM, która zostanie ponownie utworzona po usunięciu.

 

Proponujemy wykonanie następujących czynności koniecznie przy zamkniętej przeglądarce internetowej:

 

Windows 7

 

Start -> Mój komputer -> Organizuj -> Opcje folderów wyszukiwania -> zakładka Widok -> Prosimy zaznaczyć opcje Pokaż ukryte pliki foldery i dyski (prosimy także odznaczyć opcje ukryj pliki systemowe) -> Zastosuj

 

Następnie prosimy otworzyć katalog PlayReady (C:/Program Data -> Microsoft ->PlayReady) i usunąć całą zawartość katalogu PlayReady (prosimy nie usuwać katalogu PlayReady) lub zmienić nazwę tego katalogu np. na PlayReady1.

 

Windows XP

 

Start -> Mój komputer -> Narzędzia -> Opcje folderów -> zakładka Widok -> Prosimy zaznaczyć opcje Pokaż ukryte pliki foldery i dyski (prosimy także odznaczyć opcje ukryj pliki systemowe) -> Zastosuj

 

Następnie prosimy otworzyć katalog PlayReady (C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Microsoft\PlayReady) i usunąć całą zawartość katalogu PlayReady (prosimy nie usuwać katalogu PlayReady) lub zmienić nazwę tego katalogu np. na PlayReady1.

 

Mac OS X

 

Prosimy o wykonanie następujących czynności:

 

1. Usunięcie pliku: mspr.hds, z tej lokalizacji (do kosza a następnie opróżnić kosz):

 

HD (dysk, w zasadzie partycja gdzie zainstalowany jest system MacOS X) > Library > Application Support > Microsoft > PlayReady > mspr.hds

 

2. Ponowne uruchomienie MacBook’a.

 

Następnie prosimy o włączenie przeglądarki internetowej i uruchomienie materiału testowego na stronie http://vod.onet.pl/przetestuj.html.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a spróbujcie Panowie całkiem odinstalować Silverlight'a i zainstalować, ale wersję 4.0.

ewentualnie, jeśli nie pomoże - spróbujcie usunąć całą zawartość(ale nie folder-WAŻNE!) folderu PlayReady. Z tym, że wtedy utracą się licencje wykupione np. do VOD i tego typu audycji(wyczyszczenie tego katalogu spowoduje utratę licencji do innych materiałów wideo zabezpieczonych technologią (HBOGO, VOD.ONET, TVN PLAYER) ).

Oczywiście trzeba zamknąć najpierw okno przeglądarki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a spróbujcie Panowie całkiem odinstalować Silverlight'a i zainstalować, ale wersję 4.0.

ewentualnie, jeśli nie pomoże - spróbujcie usunąć całą zawartość(ale nie folder-WAŻNE!) folderu PlayReady. Z tym, że wtedy utracą się licencje wykupione np. do VOD i tego typu audycji(wyczyszczenie tego katalogu spowoduje utratę licencji do innych materiałów wideo zabezpieczonych technologią (HBOGO, VOD.ONET, TVN PLAYER) ).

Oczywiście trzeba zamknąć najpierw okno przeglądarki :)

 

Zainstalowałem starszą wersję (4.0.6) i na razie działa :jupi: Zobaczymy na jak długo :?

Czyżby błąd 6028 oznaczał brak współpracy z najnowszą wersją silverlight (5.0) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zuk87 sprawdzę, sprawdzę :)

@gregry608 na silverlight 4.0 będzie działać :) jest dokładnie tak, jak mówisz - jest błąd, ale chyba tylko wtedy, gdy masz już wersję 4.0 i się zaktualizuje na 5.0. Jeśli instalujesz "na czysty system" 5.0, to powinno być ok :D ten sam kłopot jest w HBO GO. Czyli to jakiś ogólny problem, więc my, jak i oni, robimy coś, żeby nie było tego błędu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgłupiałem już dlaczego C+ Online nie chodzi:/ wczoraj postawiłem czysty system, pobrałem silverlighta przez C+ Online, wszystko pięknie poszło ale wywalało mi błędy 6028 i 6007, przez windows update poleciała aktualizacja silverlighta i dziś wszystko chodzi (wczoraj na tej samej konfiguracji nie chodziło). zobaczymy czy podczas którejś z transmisji live będą problemy.

 

system: win 7 x64

przeglądarka: chrome

silverlight: 4.0.60831.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...