kamyk13 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Więc, powiedzcie czy jest możliwość oglądania na laptopie, który podłączyłem do telewizora i wysyłam sygnał wideo na telewizor przez HDMI i czy jest możliwość oglądania w tym samym czasie z drugiego laptopa(ten sam sposób podłączenia - laptop-HDMI-telewizor) w drugim pokoju innego kanału. Widzę że wygląda to jak "sharing" prze online(nie do końca to mam na myśli) ale powiedzmy w obrębie tej samej sieci. Ile można zalogowań przeprowadzić jednocześnie w obrębie jednego domu(mieszkania), mam 4 pokoje i w każdym telewizor. Dziękuję za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregry608 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Co oznacza błąd 6028 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuk87 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 idealne pytanie: dzisiaj na C+ Sport był taki błąd, a reszta kanałów chodziła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregry608 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Cały czas błąd 6028 na wszystkich kanałach ale pozycje z na życzenia działają idealnie. Cyfra coś skopała ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m.sta Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Spróbuj tego, komuś na poprzedniej stronie pomogło. Rozwiązanie 1: Prosimy o wykonanie kilku czynności: 1. usunąć zawartość cache'a przeglądarki internetowej (najprościej można tego dokonać kombinacją klawiszy ctrl+F5); 2. poprawnie ustawić datę i godzinę w komputerze; 3. wyczyścić pliki cookies w swojej przeglądarce. Prosimy także o zamknięcie wszystkich przeglądarek internetowych, a następnie sprawdzenie, czy w opcjach dodatku MS Silverlight w zakładce "Odtwarzanie" została włączona opcja "Włącz pobieranie i aktualizacje składników wymaganych do odtwarzania zawartości chronionej". W tym celu prosimy o przejście następującej ścieżki Start->Programy->MS Silverlight->Silverlight, opcja dostępna jest w zakładce "Odtwarzanie". Jeżeli ta opcja jest zaznaczona, a mimo tego nadal materiały nie odtwarzają się prosimy o jej odznaczenie, zatwierdzenie zmiany, następnie zrestartowanie przeglądarki i ponowne zaznaczenie opcji "Włącz pobieranie i aktualizacje składników wymaganych do odtwarzania zawartości chronionej". Po wykonaniu powyższych czynności prosimy o włączenie przeglądarki internetowej i uruchomienie materiału testowego na stronie, np. http://vod.onet.pl/przetestuj.html. Rozwiązanie 2: Jeżeli pomimo wykonania czynności z punktu 'Rozwiązanie 1' problem z odtwarzaniem materiałów nadal występuje możemy zaproponować rozwiązanie problemu poprzez wyczyszczenie katalogu PlayReady. Jeśli jednak posiadają Państwo w na swoim komputerze licencje do innych materiałów wideo zabezpieczonych technologią PlayReady prosimy nie wykonywać poniższych czynności ponieważ wyczyszczenie katalogu PlayReady będzie skutkowało utratą tych licencji. Katalog PlayReady zawiera plik mspr.hds będący bazą licencji DRM, która zostanie ponownie utworzona po usunięciu. Proponujemy wykonanie następujących czynności koniecznie przy zamkniętej przeglądarce internetowej: Windows 7 Start -> Mój komputer -> Organizuj -> Opcje folderów wyszukiwania -> zakładka Widok -> Prosimy zaznaczyć opcje Pokaż ukryte pliki foldery i dyski (prosimy także odznaczyć opcje ukryj pliki systemowe) -> Zastosuj Następnie prosimy otworzyć katalog PlayReady (C:/Program Data -> Microsoft ->PlayReady) i usunąć całą zawartość katalogu PlayReady (prosimy nie usuwać katalogu PlayReady) lub zmienić nazwę tego katalogu np. na PlayReady1. Windows XP Start -> Mój komputer -> Narzędzia -> Opcje folderów -> zakładka Widok -> Prosimy zaznaczyć opcje Pokaż ukryte pliki foldery i dyski (prosimy także odznaczyć opcje ukryj pliki systemowe) -> Zastosuj Następnie prosimy otworzyć katalog PlayReady (C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Microsoft\PlayReady) i usunąć całą zawartość katalogu PlayReady (prosimy nie usuwać katalogu PlayReady) lub zmienić nazwę tego katalogu np. na PlayReady1. Mac OS X Prosimy o wykonanie następujących czynności: 1. Usunięcie pliku: mspr.hds, z tej lokalizacji (do kosza a następnie opróżnić kosz): HD (dysk, w zasadzie partycja gdzie zainstalowany jest system MacOS X) > Library > Application Support > Microsoft > PlayReady > mspr.hds 2. Ponowne uruchomienie MacBook’a. Następnie prosimy o włączenie przeglądarki internetowej i uruchomienie materiału testowego na stronie http://vod.onet.pl/przetestuj.html. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregry608 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 To nie pomoga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztel Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 U mnie pomogło, ale następnego dnia problem powraca - i tak w kółko! Ewidentny błąd po stronie Cyfry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kate Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 a spróbujcie Panowie całkiem odinstalować Silverlight'a i zainstalować, ale wersję 4.0. ewentualnie, jeśli nie pomoże - spróbujcie usunąć całą zawartość(ale nie folder-WAŻNE!) folderu PlayReady. Z tym, że wtedy utracą się licencje wykupione np. do VOD i tego typu audycji(wyczyszczenie tego katalogu spowoduje utratę licencji do innych materiałów wideo zabezpieczonych technologią (HBOGO, VOD.ONET, TVN PLAYER) ). Oczywiście trzeba zamknąć najpierw okno przeglądarki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sloniu Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 a u mnie na laptopie nie da sie ogladac obraz jest tragiczny a pisze ze hd:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztel Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Masz pewnie za słaby sprzęt: najlepiej procesor dwurdzeniowy min 2 GHz i 4 GB RAM oraz net od 2 MB w górę (najlepiej przynajmniej 6 MB). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sloniu Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 procek mam core 2 duo 1.8, ram 3gb 32bit a i net 2mb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek87 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Masz pewnie za słaby sprzęt: najlepiej procesor dwurdzeniowy min 2000 GHz i 4 GB RAM oraz net od 2 MB w górę (najlepiej przynajmniej 6 MB). hehe 2000 GHz to może za jakieś 20 lat albo i więcej, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztel Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Poprawiłem! Dziękuję za uwagę! Poświąteczne zmęczenie takie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 Czy ktoś wie kiedy jest planowane dołączenie Canal+ i Canal+Film do obecnej oferty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregry608 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Na wszystkich kanałach błąd 6028, a filmy z na życzenie działają. Zgłosić problem Cyfrze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuk87 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 czy ktoś przerabiał już błąd 6007? Nie daje nic usuwanie licencji, kasowanie cookies etc, ciągle się pojawia na wszystkich kanałach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregry608 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 a spróbujcie Panowie całkiem odinstalować Silverlight'a i zainstalować, ale wersję 4.0.ewentualnie, jeśli nie pomoże - spróbujcie usunąć całą zawartość(ale nie folder-WAŻNE!) folderu PlayReady. Z tym, że wtedy utracą się licencje wykupione np. do VOD i tego typu audycji(wyczyszczenie tego katalogu spowoduje utratę licencji do innych materiałów wideo zabezpieczonych technologią (HBOGO, VOD.ONET, TVN PLAYER) ). Oczywiście trzeba zamknąć najpierw okno przeglądarki Zainstalowałem starszą wersję (4.0.6) i na razie działa Zobaczymy na jak długo Czyżby błąd 6028 oznaczał brak współpracy z najnowszą wersją silverlight (5.0) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kate Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 @zuk87 sprawdzę, sprawdzę @gregry608 na silverlight 4.0 będzie działać jest dokładnie tak, jak mówisz - jest błąd, ale chyba tylko wtedy, gdy masz już wersję 4.0 i się zaktualizuje na 5.0. Jeśli instalujesz "na czysty system" 5.0, to powinno być ok ten sam kłopot jest w HBO GO. Czyli to jakiś ogólny problem, więc my, jak i oni, robimy coś, żeby nie było tego błędu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregry608 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 Jeśli instalujesz "na czysty system" 5.0, to powinno być ok Właśnie, że nie jest ok bo sprawdzałem.Coś nie za bardzo działa z 5.0. A z wersją 4.0.6 śmiga. Dzięki Kate Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kate Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 No, najważniejsze, że hula Proszę, polecam się na przyszłość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuk87 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 Zgłupiałem już dlaczego C+ Online nie chodzi:/ wczoraj postawiłem czysty system, pobrałem silverlighta przez C+ Online, wszystko pięknie poszło ale wywalało mi błędy 6028 i 6007, przez windows update poleciała aktualizacja silverlighta i dziś wszystko chodzi (wczoraj na tej samej konfiguracji nie chodziło). zobaczymy czy podczas którejś z transmisji live będą problemy. system: win 7 x64 przeglądarka: chrome silverlight: 4.0.60831.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kate Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 bo masz w tej chwili silverlight'a 4.0.6 i na tym będzie działać, ale jak zaktualizujesz na 5.0 to znowu się wykrzaczy. Pzdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuk87 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 nie mam zamiaru już nic ruszać bardzo często jak jest transmisja live to się wysypuje nawet gdy inne kanały w tym czasie chodzą. C+ Sport bardzo często pada przy live transmisjach, a inne działają w tym czasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregry608 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 Dzisiaj patrzę i mam następujący błąd: "błąd pozyskiwania licencji". O co chodzi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogas82 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 Mam to samo. Pewnie jakieś niedopatrzenie ze strony Cyfry związane z nieaktualnością licencji na rok 2012. Zgaduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi