florekmaster Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Ciekawe czy w zakładce na życzenie dodadzą HYPER + Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adasss Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Czy komuś udało się uruchomić usługę na 64bitowym Windows 7? U mnie takie próby kończą się notorycznym "wystąpił błąd 6013". Na 32bitowym działa. I zastanawiam się czy to te "bity", czy raczej coś innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zagi82 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 U mnie na 64 bitowym Windows 7 działa bez zarzutu, także system na pewno nie jest przyczyną problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuk87 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 bez problemu śmiga na win 7 pro, ba: nawet przez proxy z zagranicy leci pięknie na tym systemie. Sprawdź inne przeglądarki, może na którejść ruszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Ja do nich napisałem w sprawie meczów z Canal+ głównego. Dlaczego nie ma i czy będą.Jak na razie nie odpisują. Nie odpisali i chyba nie planują. Olewka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adasss Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 No cóż, pewnie problemem jest coś, co jest zainstalowane na jednej, a na drugiej nie jest. Ale a dużo możliwości by chciało mi się bawić w sprawdzanie ich wszystkich. W każdym razie nie chodzi zarówno pod IE, Firefoxem i Chrome. I na wszystkich, zamiast komunikatu "pobieranie licencji", pojawia się komunikat o błędzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buster Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 przeinstaluj silverlight, problem prawdopodobnie jest właśnie tutaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kate Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Jeśli masz błąd 6013: Wystąpił błąd o kodzie 6013 Przyczyna problemu : Błąd o kodzie 6013 oznacza problem dotyczący prawidłowego odczytywania zawartości katalogu PlayReady, który zawiera plik mspr.hds będący bazą licencji DRM, taka sytuacja najczęściej występuje po wymianie podzespołów w komputerze. Rozwiązanie 1: Prosimy o wykonanie kilku czynności: 1. usunąć zawartość cache'a przeglądarki internetowej (najprościej można tego dokonać kombinacją klawiszy ctrl+F5); 2. poprawnie ustawić datę i godzinę w komputerze; 3. wyczyścić pliki cookies w swojej przeglądarce. Prosimy także o zamknięcie wszystkich przeglądarek internetowych, a następnie sprawdzenie, czy w opcjach dodatku MS Silverlight w zakładce "Odtwarzanie" została włączona opcja "Włącz pobieranie i aktualizacje składników wymaganych do odtwarzania zawartości chronionej". W tym celu prosimy o przejście następującej ścieżki Start->Programy->MS Silverlight->Silverlight, opcja dostępna jest w zakładce "Odtwarzanie". Jeżeli ta opcja jest zaznaczona, a mimo tego nadal materiały nie odtwarzają się prosimy o jej odznaczenie, zatwierdzenie zmiany, następnie zrestartowanie przeglądarki i ponowne zaznaczenie opcji "Włącz pobieranie i aktualizacje składników wymaganych do odtwarzania zawartości chronionej". Po wykonaniu powyższych czynności prosimy o włączenie przeglądarki internetowej i uruchomienie materiału testowego na stronie, np. http://vod.onet.pl/przetestuj.html. Rozwiązanie 2: Jeżeli pomimo wykonania czynności z punktu 'Rozwiązanie 1' problem z odtwarzaniem materiałów nadal występuje możemy zaproponować rozwiązanie problemu poprzez wyczyszczenie katalogu PlayReady. Jeśli jednak posiadają Państwo w na swoim komputerze licencje do innych materiałów wideo zabezpieczonych technologią PlayReady prosimy nie wykonywać poniższych czynności ponieważ wyczyszczenie katalogu PlayReady będzie skutkowało utratą tych licencji. Katalog PlayReady zawiera plik mspr.hds będący bazą licencji DRM, która zostanie ponownie utworzona po usunięciu. Proponujemy wykonanie następujących czynności koniecznie przy zamkniętej przeglądarce internetowej: Windows 7 Start -> Mój komputer -> Organizuj -> Opcje folderów wyszukiwania -> zakładka Widok -> Prosimy zaznaczyć opcje Pokaż ukryte pliki foldery i dyski (prosimy także odznaczyć opcje ukryj pliki systemowe) -> Zastosuj Następnie prosimy otworzyć katalog PlayReady (C:/Program Data -> Microsoft ->PlayReady) i usunąć całą zawartość katalogu PlayReady (prosimy nie usuwać katalogu PlayReady) lub zmienić nazwę tego katalogu np. na PlayReady1. Windows XP Start -> Mój komputer -> Narzędzia -> Opcje folderów -> zakładka Widok -> Prosimy zaznaczyć opcje Pokaż ukryte pliki foldery i dyski (prosimy także odznaczyć opcje ukryj pliki systemowe) -> Zastosuj Następnie prosimy otworzyć katalog PlayReady (C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Microsoft\PlayReady) i usunąć całą zawartość katalogu PlayReady (prosimy nie usuwać katalogu PlayReady) lub zmienić nazwę tego katalogu np. na PlayReady1. Mac OS X Prosimy o wykonanie następujących czynności: 1. Usunięcie pliku: mspr.hds, z tej lokalizacji (do kosza a następnie opróżnić kosz): HD (dysk, w zasadzie partycja gdzie zainstalowany jest system MacOS X) > Library > Application Support > Microsoft > PlayReady > mspr.hds 2. Ponowne uruchomienie MacBook’a. Następnie prosimy o włączenie przeglądarki internetowej i uruchomienie materiału testowego na stronie http://vod.onet.pl/przetestuj.html. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adasss Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Jeśli masz błąd 6013: ..... Następnie prosimy otworzyć katalog PlayReady (C:/Program Data -> Microsoft ->PlayReady) i usunąć całą zawartość katalogu PlayReady (prosimy nie usuwać katalogu PlayReady) lub zmienić nazwę tego katalogu np. na PlayReady1. Dzięki, to co powyżej zadziałało w moim przypadku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BorsukF1 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Wiadomo kiedy będzie dostępne na iPhone bądź iPad? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kate Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Cieszę się @BorsukF1 nie wiadomo jeszcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vattax Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Rewelacyjna oferta, super jakość (full screen) ... gdy żona oglądała serial, ja musiałem zobaczyć mecz RM - FCB online nie mam pytań Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mac_latawiec Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Żeby utworzyć konto , potrzebny jest numer abonenta i umowy , pierwszy posiadam natomiast skąd wziąść numer umowy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas876 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Jak to, przecież tam jest w formularzu napisane nr abonenta i umowy w jednej linijce, czyli nr abonenta to nr umowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikesh Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 cardinale czemu od razu z ironią wyjeżdżasz ;D ludzie nie obczajają co jest kłamstwem tylko wierzą na słowo a potem wychodzi dwie ostatnie cyfry w nr abonenta np. 1232323-01 - 01 to numer umowy, zazwyczaj 01,02,03 swoją drogą wczoraj ekstra sie oglądało Gran Derbi . tylko jakas awaria minutowa byla tylko w C+online czy na tv też tak mieliście? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz_ Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 swoją drogą wczoraj ekstra sie oglądało Gran Derbi . tylko jakas awaria minutowa byla tylko w C+online czy na tv też tak mieliście? W tv również. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B.Lizzard Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Dzwoniłem, nic nie pomogło, oni sami chyba nie wiedzą o co chodzi, ciągle tylko przyjmują zgłoszenia i proszą o cierpliwość... jeśli 1.12. aktualizowałeś pesel, to czekaj cierpliwie, po prostu jeszcze IT musi zassać nową bazę danych do online'a, a to może potrwać od 24h do tygodnia mniej więcej. także nie ma rady, trzeba czekać heh, chyba to jest problem innej natury u mnie już będzie prawie 2 tygodnie .... "Twoje żądanie nie może zostać przetworzone w tej chwili. Proszę spróbować później." Mogli by w sumie napisać : "Twoje żądanie nie może zostać przetworzone w tej chwili. Proszę spróbować za 6 miesięcy..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m.sta Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 No mi dziś coś zaczyna świrować, na c+ sport co chwilę wyskakuje czarny ekran i nie wczytuje się lepsza jakość niż jedna kreseczka mimo że zawsze było 4... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Oglądam mecz i wszystko OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Mi śmiga, 5 kresek. Nic nie zacina, łącze 10Mb/s laptop ACER Aspire 7741G. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Fakt na małym ekranie jest ok.cztery kreski,ale jak się włączy pełny ekran to już tylko dwie kreski i nic więcej,6Mb/s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxroger Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 ja mam to samo co m.sta na obu laptopach. też mam łącze 10 mb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztel Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 A ile macie RAM-u i jaki procesor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xynamon Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 No mi dziś coś zaczyna świrować, na c+ sport co chwilę wyskakuje czarny ekran i nie wczytuje się lepsza jakość niż jedna kreseczka mimo że zawsze było 4... U mnie dzisiaj jest tak samo. Sent from my GT-I9001 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 A ile macie RAM-u i jaki procesor? ja mam takie same problemy co poprzednicy. czarny ekran po jakieś chwili oglądania a kompa wydaje mi się że nie mam tak naprawdę złego bo procek to IntelCore2Quad 9550 2.83GHz, RAM 8GB, a Grafika GeForce GTX260 HD x 2 po 1GB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi