Burito Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Dziwna sprawa z tym kanałem Nickelodeon dostępnym w pakiecie Rodzinny HD. Ja mam aktualnie pakiet Rodzinny HD z możliwością zmiany na Familijny HD, obecnie abonuję Familijny HD i niestety ale kanał Nickelodeon mi nie działa. To w niższym pakiecie tzn. Rodzinnym HD ten kanał jest w ofercie a w wyższym nie ma? Co prawda abonenci abonenci Rodzinnego HD też zgłaszają, że im nie działa, może się to ma do "nowych" abonentów pakietu Rodzinnego HD za 19,90 zł? Ze strony CP: "Kino Polska, TVP Seriale i Nickelodeon dostępne są promocyjnie (nie wchodzą w skład Pakietu) dla Abonentów Pakietu Rodzinnego HD. Kino Polska i TVP Seriale wchodzą w skład Pakietu Familijnego HD. Nickelodeon wchodzi w skład Pakietu Familijny Max HD". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujaniek Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Dziwna sprawa z tym kanałem Nickelodeon dostępnym w pakiecie Rodzinny HD Specjalnie wgrałem ponownie na dekoder kanały CP i dalej nie mam dostępu do tego kanału, sam nie wiem co jest grane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Czy abonenci CP posiadający aktywny pakiet Rodzinny HD mogą teraz potwierdzić czy działa kanał Nickelodeon? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Ja też nie mam tego kanału w pakiecie Rodzinnym HD jak i Familijnym HD. Dzwoniąc na infolinie pani konsultantka twierdzi że było to tylko chwilowe okienko które zakończyło się 3 marca. Ciekawe dlaczego na stronie internetowej w pakiecie Rodzinnym HD widnieje dalej ten kanał. Konsultanci sami nie wiedzą jaką mają ofertę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 U mnie działa. Numer 90 coś na liście. Właśnie sprawdziłem i przy okazji dodałem do ulubionych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 7 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Oferty i wykaz kanałów (również tych promocyjnie nadawanych) na stronie dotyczy nowych klientów (nowych umów). Pakiet Rodzinny HD dla obecnych klientów (przed pojawieniem się Smart Domu) ma nadanie bez tych promocyjnych kanałów, a nowe umowy mają nadawany rozszerzony pakiet Rodzinny HD o wymienione na stronie kanały nadawane promocyjnie. Niejako w systemie nadającym uprawnienia stworzono dwa pakiety Rodzinne HD. Nie pytajcie mnie dlaczego tak jest, dlaczego tak sobie to wymyślono. Wcześniej ten "detal" umknął, bo było otwarte okno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek1 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Czy abonenci CP posiadający aktywny pakiet Rodzinny HD mogą teraz potwierdzić czy działa kanał Nickelodeon? U mnie działa nr. k. 91. Może to zależy ile się płaci , ja od początku umowy od 8 mies. płacę 19.90. umowa na 15 m. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzych897 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Kanał Nicklodeon działa u wszystkich na pozycji 91 w wersji SD, natomiast w wersji HD na pozycji 171 oczywiście jest dostępny od familijnego Max Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Nie u wszystkich a u "nowych" abonentów pakietu Rodzinny HD za 19,90 zł/miesiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin7650 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 u mnie działa - Rodzinny HD za 24,90 pln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Wszystkie trzy kanały? TVP Seriale, Kino Polska i Nickelodeon? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Ja mam wsyskie tsy pakiet za 14,90zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Jeszcze lepiej jakie 14,90 złociszy? Pewnie skonsolidowali dwa pakiety Rodzinny HD o których pisał kolega @swojadroga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Z promocji rok temu... http://web.archive.org/web/201304241030 ... olsatem.cp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujaniek Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 u mnie działa - Rodzinny HD za 24,90 pln U mnie tez już aktywny ten sam pakiet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek1 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 A Eurosport wam działa , u mnie jest k. 14. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Abonenci Pakietu Rodzinnego HD dostają w tej nowej promocji kanały z Familijnego na 3 miesiące Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek1 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Jeśli tak to gdzie jest np. tvn turbo czy ,tvn 24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Nie ja myślę, że często kanał Eurosport jest odkodowany i stąd masz dostęp do niego. Ponadto ta oferta 3 miesięcy gratis jest dla nowych umów taka "marchewka". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick82 Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Mam pakiet rodzinny hd i płacę 24,90PLN. Za parę dni kończy mi się umowa, co zrobić, aby płacić przynajmniej 19,90PLN? Dodam, że nie wysłałem im wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Podpisać nową umowę w obecnej promocji, przy czym ponieważ nie złożyłeś wypowiedzenia, to o ile nie przedłużyłeś umowy i przejdzie w stan nieokreslony złożyć rezygnację, ale zapłacisz według stawek po okresie promocyjnym ( nie wiem jak jest w CP w umowie na czas nieokreślony czy zachowują się z promocji czy są STANDARDOWE) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berdys Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 Witam Za ile obecnie można " wytargać " najmniej na przedłużenie umowy i na jako okres? Gdzieś czytałem ( gdzieś- konkurencyjne forum ) że udaje sie na 9.99 na 29 miesięcy. Obecnie mam 14.90 , wypowiedzenie wysłane i czekam co się będzie działo. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zybi21 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Witam Wczoraj zostałem nowym abonentem Cyfrowego Polsatu, pakiet rodzinny HD na 15 miesiecy i 1 miesiąc gratis wyższego pakietu. Tutaj rodzi się u mnie pytanie wróciłem do domu zainstalowałem antenę, jakość mam prawię pełną, a siłę do połowy, przełączyłem na kanał 13 jak mi radzono i pojawiły się kanały miedzy innymi HBO czy MTV których mieć nie powinienem, a działają, ale nie ma za to np. TVP1 HD i innych programów które powinny być dostępne, na tych kanałach wyskakuje komunikat, że nie ma połączenia między satelita i dekoderem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 24 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Nie masz prawidłowo ustawionej anteny satelitarnej (stąd wspomniany komunikat). Do skorygowania: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tele ... montazu.cp (korekta skrętu konwertera, ustawienie anteny w pionie i poziomie) lub wezwij dobrego instalatora. Jeśli nadal masz pytania odnośnie prawidłowego ustawienia anteny to polecam lekturę tematu: viewforum.php?f=5 i tam też ewentualnie dopytywać w sprawie ustawienia anteny (prawidłowego). Z działania większej liczby kanałów tylko się ciesz. Dostałeś aktywny dekoder (świeża dostawa z magazynu) z pełną ofertą CP. Teoretycznie po odebraniu prawidłowych uprawnień przez kartę (na kanale 13) pozostanie prawidłowy pakiet z umowy. Czasem jednak udaje się dłużej oglądać więcej niż jest w umowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hinek Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Wątpię żeby przyczyną było złe ustawienie anteny. Mam 100% jakości i siły sygnału ale po paru dniach korzystania znikło kilkanaście kanałów m.in właśnie TVP 1 HD. Komunikat jest taki sam - że nie ma połączenia z satelitą. Dekoder podłączony do innej anteny u znajomego pokazuje ten sam błąd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.