Jump to content
kibic229

Zamówienia w Hollex

Recommended Posts

CAM-y są na stanie w dużej ilości, więc towar na 100% jest od ręki. @aro jeśli podrzucisz mi numer zamówienia, to jutro będę w stanie sprawdzić, czy wyszło, kiedy ew. skąd opóźnienie ;) Przeważnie jeśli zamówienie schodzi do 14 danego dnia, to wysyłane może być nawet tego samego dnia i przy dobrych wiatrach jak się DHL postara - jest na następny dzień, więc dziwne - nawet gdyby wyszło w czwartek, to na piątek powinno być...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie to zamówiłem odbiór przez paczkomat w InPost...Numer zamówienia wysłać przez prywatną wiadomość?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak - puść na PW, paczkomaty też wychodzą bardzo szybko, bo paczkomat jest centralnie przy firmie - codziennie przed 17 idzie ekipa i wypuszcza InPosty ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś przed południem otrzymałem przesyłkę...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Przeważnie jeśli zamówienie schodzi do 14 danego dnia, to wysyłane może być nawet tego samego dnia i przy dobrych wiatrach jak się DHL postara - jest na następny dzień, więc dziwne - nawet gdyby wyszło w czwartek, to na piątek powinno być...

 

Potwierdzam słowa Mr. Orbity, tzn. mi się już kilka razy zdarzyło, przy różnych zamówieniach, że jeśli zamówiłem około 12:00, to jeszcze w ten sam dzień była wysyłka, a następnego kurier już pukał do drzwi :-) .

 

Przy okazji mam propozycję, bo zauważyłem, że przy większości tunerów z linuxem, które są w ofercie jest adnotacja, że na życzenie może być wgrane oprogramowanie obsługujące moduł CI+ od NC+. A nie dałoby się w takiej sytuacji oprócz tego dodać, na stronie z opisem danego sprzętu linka do pliku z obrazem tego oprogramowania, które wystarczyłoby tylko pobrać i wgrać do tunera???

 

Ułatwiłoby to znacząco sprawę, jeśli komuś przy konfiguracji zdarzyłaby się wpadka i musiałby wgrywać oprogramowanie od nowa, bo wtedy wgrałby je sobie w takiej wersji i konfiguracji w jakiej je dostał, przy zakupie danego tunera :-) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Być może w przyszłości coś się pojawi - na nowym sklepie jest taka wygodna możliwość, stary nie miał do tego narzędzi. Ale generalnie dla sprzętu kupionego na sklepie nie ma problemu, jeśli ktoś coś popsuł wystarcza przedzwonić, wskazać kiedy był zakup - klient otrzyma namiar na SW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...