Skocz do zawartości

Wymiany uszkodzonego dekodera Polsat Box


swojadroga
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam właśnie problem z dekoderem HD mini 2000 gdyż po ostatniej aktualizacji czasem dziwnie się zachowywał ustawienia się restartowały przy zachowaniu kanałów, ale dziś po włączeniu dekodera, bo dziecko chciało baje dekoder zaczął pulsować swą kontrolką na czerwono. Myśląc, że to kolejna aktualizacja zostawiłem go na jakiś czas, ale po godzinie nadal pulsowała ta kontrolka. Myśląc, że to może zasilacz podłączyłem inny sprawdzony zasilacz 12V 2A lecz efekt był ten sam. Dzwoniąc do icoku nie uzyskałem żadnej pomocy ani konkretnego wyjaśnienia, co się stało albo, co mogło być powodem. w tym moje pytanie czy istnieje jakiś sposób jak w innych znanym mi dekoderach by przez kombinację klawiszy szło jakoś go obudzić? Gdyż z tego, co wiem może być problem z wymianą tego samego dnia gdyż, co słyszałem niema na chwilę obecną sprzętu w serwisach i u partnerów w okolicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostaniesz nowy dekoder z całym wyposażeniem m.in nowy pilot.

 

Pilota na ogół się nie wymienia jeżeli nie jest uszkodzony. Wymienią ci tylko dekoder, pilot zostanie ten co masz.

 

Jeżeli przeczytałbyś wszystkie posty kolegi @markopolo1976 to dowiedziałbyś się, że chce wymienić dekoder SD, więc raczej dekodera SD mu już nie przydzielą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

 

jak ktoś miał podobny problem i pisał o tym na forum a ja tego nie znalazłem to sorki ;D

jestem w CP od 2007 roku, Mam problem z moim dekoderem SAGEMCOM ESI-88 mam umowę do sierpnia 2015 (umowa 29 miesiecy) co 20 minut przy normalnym oglądaniu wyskakuje "Tego kanału nie ma w Twoim abonamenvie" w ciągu 2 miesięcy oddałem już go dwa razy do wymiany, obaj Panowie przejrzeli dokładnie dekoder i wymienili sam dekoder i dalej jest to samo ;( teraz podejrzewam już tylko dysk...

 

Mam pakiet MAX HD (49.90+5 za czynsz) Czy jest szansa zerwania umowy z powodu wadliwego i denerwującego sprzętu i podpisania nowej z innym dekoderem np. PVR 7000 (i może na lepszych warunkach, jak dla nowej umowy MAX+FILM +SPORT + CINEMAX za 59.90 i 6 msc darmowych)

 

Z góry dzięki za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź, czy przypadkiem nie masz wobec CP zaległości np. w kwocie nawet kilku groszy. W Sagemie takie zachowanie jest objawem zaległości w płatnościach. Brzmi absurdalnie, ale jest prawdziwe.

Drugi możliwy powód występowania takiego komuniaktu to słaby sygnał z częstotliwości 12284MHz, polaryzacja H.

Uszkodzenie sprzętu raczej jest najmnej prawdopodobne, jednak nie wykluczone.

 

Jeśli dysk do Twojego Sagema masz również udostępniony to możesz obecny dekoder z dyskiem wymienić na PVR7000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedź,

 

Teraz zauważylem że po dzisiejszej wymianie dodatkowo się zawiesza :( na dysku nic nie można odtworzyć, tzn są pozycje nagrane ale po właczeniu od razu pauzuje...

Uregulowane wszystko co do grosza.

Siła sygnału 63% na polsatowskiej częstotliwości.

 

A czy będę musiał ponosić opłatę 5 zł za "udostępnienie" jeżeli wymienie, tak jak teraz mam przy sagemcomie?

Czy jest szansa wymówienia umowy, czy nie ma tego w regulaminie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli skorzystasz z opcji opisywanej w tym wątku to Twoja umowa nie ulega zmianie. Jest to tylko serwisowa wymiana sprzętu. Awaria sprzętu ne jest podstawą do rozwiązania umowy z winy operatora. Operator umożliwia bezpłatną wymianę uszkodzonego (nie z winy użytkownika) dekodera.

Możesz skorzystać z ofert dla obecnych abonentów, aby pozbyć się czynszu. Na rok do końca szału w ofertach nie będzie.

 

PS. Oprócz PVR7000 wchodzi w rachubę też Echostar 7400 (jeśli będzie na stanie w APS-ie). Warunkiem wymiany serwisowej na te modele w Twoim przypadku jest posiadanie Sagema z dyskiem na udostępnie. Jeśli dysk masz na własność to taka wymiana nie będzie możliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kłopot z dekoderem M100 w multiroom. Raz na tydzień, czasami częściej wyskakuj mi problem z kartą, czasami błędy o różnych kodach. Pomaga wypięcie z prądu i ponowne jego włączenie. Jest to pretekst do wymiany sprzętu? Dodam, że raczej będzie problem z powtórzeniem problemu w APS, ponieważ nie jest to problem stały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie HD2000 lub HD3000 zaproponują. U nas w APSach tylko jeden dekoder mi sprawdzali (pewnie dlatego, że powiedziałem iż w ogóle nie działa). Oczywiście to była prawda, bo coś zaśmierdziało lata wcześniej i m100 zaniemógł, a ja ożywiłem go DRH6 po 2 latach w szafie (obecnie HD3000, innego nie chcieli dać).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie HD2000 lub HD3000 zaproponują. U nas w APSach tylko jeden dekoder mi sprawdzali (pewnie dlatego, że powiedziałem iż w ogóle nie działa). Oczywiście to była prawda, bo coś zaśmierdziało lata wcześniej i m100 zaniemógł, a ja ożywiłem go DRH6 po 2 latach w szafie (obecnie HD3000, innego nie chcieli dać).

 

Słabo rozmawiałeś, bo ja w okresie pakietu Darmowy HD wymieniłem na HD5000 i HD6000 :D Nie ma instrukcji mówiącej jaki dekoder się należy. Wszystko zależy od stanów magazynowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...