Jump to content
swojadroga

Wymiany uszkodzonego dekodera Cyfrowego Polsatu

Recommended Posts

Mam takie pytanie. Czy gdy chcę wymienić uszkodzony dekoder stanowiący moją własność w APS to czy muszę przedstawiać jakiś dokument zakupu dla uwiarygodnienia tego faktu czy poprostu idę do APS i mi go wymieniają?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli jesteś abonentem, to weź dowód osobisty i oni cię już znajdą w bazie danych CP. Możesz tez wziąć umowę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

 

czy możliwość wymiany uszkodzonego dekodera będącego własnością abonenta jest gdzieś "zagwarantowana" w umowie? W regulaminie dostępnym na stronie CP jest wspomniane jedynie o dekoderach udostępnionych (rozdział 4, paragraf 6, punkt 12) - czy coś przeoczyłem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@220V nie wprowadzaj w błąd, wewnętrzne procedury CP mówią o tym, że każdemu kto jest w trakcie trwania umowy (czas oznaczony lub nieoznaczony) w przypadku uszkodzenia elektrycznego (mechaniczne nie) przysługuje wymiana dekodera na nowy. Już ponad rok tak jest. Nie ma znaczenia czy dekoder jest na użyczenie czy był kupiony na własność!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lewy zaktualizuj swoją wiedzę :) Po okresie gwarancji również, ważne żeby być w trakcie umowy! Oczywiście w pierwszej kolejności proponuje się ofertę przedłużeniową z podmianą dekodera :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziabolek bo my mieliśmy coś takiego ostatnio: jak na wypożyczenie to do apsu, jak na własność to albo przedłużka, jeśli jest, albo zapisujesz zgłoszenie i ktoś w ciagu 5 dni dzwoni i proponuje kupno takiego dekodera. Tak było u nas mówione

Share this post


Link to post
Share on other sites

LewyZąb - jest tak jak pisze Dziabolek7. Opisana przez Ciebie procedura 5 dni ma zastosowanie w przypadku utraty dekodera - tzn. jak np. zalejesz go wodą ze stojącego na nim wazonu z tulipanami lub w przypływie złości podczas Euro2012 rzucisz dekoderem o ścianę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tzn, ze jak ktoś ma zepsuty a jest własnościowy mamy proponować albo podmianę albo sprzedaż w ciągu 5 dni i tyle, a jak udostępniony to do aps

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuję dokładniej zapoznać się z procedurami. Zawsze możesz też poprosić o zorganizowanie indywidualnego szkolenia z wybranego zakresu wiedzy, która Cię obowiązuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anonymous

Obojetnie czy dekoder jest na wynajem, czy na wlasnosc, to i tak podlega wymianie w APSie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To dziwne, że gro osób dzwoni, że dekoder im nie działa i nie mówię to o zniszczeniu mechanicznym, tylko np przestał działać itp i im w APS wymienić nie chcą, bo są na wynajem, wiec są dwie wersje, dla kl w APSach i tutaj od APSów

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

 

z Waszych wypowiedzi wnioskuję, że CP ma pewne wewnętrzne, niejawne dla klientów procedury wg których istnieje możliwość wymiany dekodera. Niestety nie jest to nigdzie zagwarantowane w umowie, więc w przypadku zmiany tychże procedur lub różnej ich interpretacji można nie doczekać się wymiany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam raz jeszcze,

 

nasunęło mi się jeszcze jedno pytanie - czy w przypadku wymiany uszkodzonego dekodera "własnościowego", nowy dekoder dostaje się też na własność, czy tylko na wynajem do końca umowy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hagi - jeżeli Twój dekoder własnościowy ulegnie awarii elektrycznej, zostaje wymieniony na sprawny dekoder własnościowy tej samej klasy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anonymous

@Activ, Od kiedy tak jest ? pierwsze slysze. :P

 

Jezeli dekoder jest na wlasnosc, to zostaje na wlasnosc, nie ma tak, ze ide z rozwalonym dekoderem na wlasnosc i dostaje nowy dekoder na wynajem.

Wlasnosc = Wlasnosc

Wynajem = Wynajem

 

Edit: Rozwalony - przenosnia do uszkodzonego. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak dekoder jest "rozwalony" to Ci go nie wymienią, tylko uszkodzenia elektryczne wchodzą w gre, przy mechanicznych pozostaje kontakt z PartyLine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Patrick. Ja dostałem tak, popsuł się i miałem jeszcze umowę 7 miesięcy do końca, zadzwoniłem do CP i dostałem przedłużyłem umowę z dekoderem na wynajem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anonymous

@Activ, Byc moze na PartyLine tak robia, ale nie na pewno w APSie (zalezy tez od APSu), mi nawet wymienili starego Sagema bez umowy na nowego F300, bez podpisywania umowy.

Co najlepsze, deal z jednego dekodera na dwa, bo dostalem przedluzajac umowe na PatyLine Echosia HDS 400E oraz w APSie F300. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...